Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Suhteisiin tarvitaan aina kahden kiinnostus ja hyvää onnelliseen suhteeseen ei kolmannet pyörät pääse.
Näin luulin kunnes törmäsin valloittavaan mieheen johon rakastuin yllättäen.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole pannut moneen vuoteen enkä useasti sitäkään ennen (ollut moneen otteeseen vuosien taukoja), mutta kannustan aina kaikkia panemaan!
Turha tuhlata elämäänsä seksittömyyteen, jos vaihtoehtoja ja tilaisuuksia panemiselle on.
Totta! Kyllä se syö sisältä. Pitkä seksin ja läheisyyden puute, myös henkisen läheisyyden puute. ihan sivusta
Vierailija kirjoitti:
Suhteisiin tarvitaan aina kahden kiinnostus ja hyvää onnelliseen suhteeseen ei kolmannet pyörät pääse.
On niitä olemassa sellaisia addikteja, joiden pettämisiin ei mikään suhteen hyvyys ja onnellisuus liity.
KÄSITTÄMÄTTÖMÄN naiiveja epätoivoisia muijia täällä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian myöhään pohdit noita erojuttuja. Ei kiinnosta enää eikä tule enää ikinä kiinnostamaan vaikka olisit sinkku.
Miksi noin sanot?
Päätti tehdä jotain lopullista, satuttavaa ja oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Treenaaminen helpottaa panetukseen! Ja on myös todennäköisemmin sit fit kun saa dick.
Mulla pahentaa panetusta. Treenatessa lantiopohjalihas ja syvät lihakset työskentelee, joten panetus sen jälkeen vielä suurempi.
Eikö tuon lootus-häirikön voisi bannata👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko minun eroavan?
Kysytäänpä näin päin: haluaisitko sinä erota? Kaivatunkin voisit sitä kautta saada.
En tiedä olenko valmis siihen. En uskonut sellaista päivää ikinä tulevan. Nyt en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenaaminen helpottaa panetukseen! Ja on myös todennäköisemmin sit fit kun saa dick.
Mulla pahentaa panetusta. Treenatessa lantiopohjalihas ja syvät lihakset työskentelee, joten panetus sen jälkeen vielä suurempi.
Joo mut kunnollinen hengitys yhdistettynä oikeisiin liikeratoihin ja loppua kohti kunnon tärinät niin että hiki valuu vetenä naamasta, niin auttaa kyllä. Ei välttämättä sulla tietty, mutta mulla.
Tietty ei panetusta POIS saa, mutta helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makaan espanjassa rantabaarissa +25 asteen helteessä kuumat mimmit lihaksissa kiinni. Mites teillä kateellisilla menee?
Jos mulla olisi kuumat mimmit tai miehet kainalossa niin en olisi mammapalstalla.
No siellä on vapaaehtoiset häntä auttamassa kun juonut itsensä pahaan kuntoon, nyt harhoja näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä minä en päätä. Ihminen elää sen kanssa, jonka kanssa haluaa elää.
Ihminen elää sen kanssa, jonka kanssa haluaa elää? Kuinka moni täälläkään elää haluamansa ihmisen kanssa?
Voisit elää esim. yksinkin vaan etpä elä, joten ihan oma valinta se on kenen kanssa on hynttyyt yhteen laitettu. Mikään pakkohan ei olisi ollut. Eli 100% oma valinta sekä suhteeseen meneminen että siinä pysyminen parisuhdekontekstissa. Jostain syystä se jonka kanssa elelee päihittää kaikki muut vaihtoehdot. Eli ihan oma halu siellä on taustalla. Sivu.
Juuri näin. Ja sitten nämä uhriutuvat kun on niin vaikeaa eikä voi erota vaikka itse ovat suhteeseensa menneet...
Naisella on vain liha ja miehellä myöskin henki ja sielu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää.
Ketjussa vain käy jonkin verran sellaisia epätoivoisia pirkkoja, jotka kärkkyvät jotain varattuja/perheellisiä miehiä.
Nnnnnnoloa!
Luuletko että joku kärkkyy ihan yksipuolisesti niitä varattuja? Kuules kyllä ne varatut kärkkyvät sinkkuja ihan surutta vaikka kotons odottaisi emäntä...
Vierailija kirjoitti:
Naisella on vain liha ja miehellä myöskin henki ja sielu.
Nonii Muhmed al Baskad, nyt riittää naista alistavat mussutukset. Suomessa on tasa-arvo naisten ja miesten välillä.
Vierailija kirjoitti:
Turkulainen upea ja uhkea opettajananainen, kaipaan sinua 🥰
Kuka ja ketä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytäänpä näin päin: haluaisitko sinä erota? Kaivatunkin voisit sitä kautta saada.
En tiedä olenko valmis siihen. En uskonut sellaista päivää ikinä tulevan. Nyt en tiedä.
Mieti vielä seuraavat viisi vuotta, niin ongelma poistuu luonnollisesti. -sivu
Rakkaat naiset, setä pitää mielellään hyvänä.
Joo, kyllä minä 20vuotta sitten silloista miesystävää petin suhteen loppumetreillä ihan mennen tullen. Eikä kyllä kaduta yhtään. Nain varattuna todella monen miehen kanssa. Yhden varatunkin.