Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
SinÀ olet varmaan tankannut hellyyttÀ ja lÀheisyyttÀ joulun ajan. Minulla siitÀ on pula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko minun eroavan?
Jos sÀ tahdot niin. Haluan ettÀ olet mahdollisimman onnellinen elÀmÀssÀsi.
SitÀ kun ei vaan tiedÀ löytyykö se onni sitÀ kautta.
Jos on epÀilys siitÀ ettei nyt ole onnellinen tai niin onnellinen kuin tahtoisi olla kannattaa lÀhteÀ katsomaan mitÀ sopivampaa maailmalla on tarjottavanaan. PelkÀÀmÀllÀ ja sen takia elÀmÀttÀ jÀttÀmisellÀ ei saavuta mitÀÀn, ei varsinkaan onnellisuutta.
Voiko kaivatun saaha elÀmÀÀnsÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makaan espanjassa rantabaarissa +25 asteen helteessÀ kuumat mimmit lihaksissa kiinni. Mites teillÀ kateellisilla menee?
Lopeta valehtelu, yhtÀÀn paikkaa ei ole jossa lÀmpötila yli 20. EikÀ sulla ole lihaksiakaan.
ĂlĂ€ nyt. EhkĂ€ hĂ€nen ulkomaat = Espanja, ja Espanja taas on hĂ€nen mielikuvissaan sellainen paratiisimainen tropiikki, jossa lĂ€mpötila on aina yli +25 ja rannoilla kuumat mimmit kĂ€yskentelevĂ€t estottomasti miesten lihasten kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SiitÀ minÀ en pÀÀtÀ. Ihminen elÀÀ sen kanssa, jonka kanssa haluaa elÀÀ.
Ihminen elÀÀ sen kanssa, jonka kanssa haluaa elÀÀ? Kuinka moni tÀÀllÀkÀÀn elÀÀ haluamansa ihmisen kanssa?
Voisit elÀÀ esim. yksinkin vaan etpÀ elÀ, joten ihan oma valinta se on kenen kanssa on hynttyyt yhteen laitettu. MikÀÀn pakkohan ei olisi ollut. Eli 100% oma valinta sekÀ suhteeseen meneminen ettÀ siinÀ pysyminen parisuhdekontekstissa. Jostain syystÀ se jonka kanssa elelee pÀihittÀÀ kaikki muut vaihtoehdot. Eli ihan oma halu siellÀ on taustalla. Sivu.
Myös halu pitÀÀ lapsilla ehjÀ perhe. Mutta oma haluhan sekin tietysti on.
Vierailija kirjoitti:
SinÀ olet varmaan tankannut hellyyttÀ ja lÀheisyyttÀ joulun ajan. Minulla siitÀ on pula.
Joo en ole!
Kivalle iskÀlle naapuriin terkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen elÀÀ sen kanssa, jonka kanssa haluaa elÀÀ? Kuinka moni tÀÀllÀkÀÀn elÀÀ haluamansa ihmisen kanssa?
Voisit elÀÀ esim. yksinkin vaan etpÀ elÀ, joten ihan oma valinta se on kenen kanssa on hynttyyt yhteen laitettu. MikÀÀn pakkohan ei olisi ollut. Eli 100% oma valinta sekÀ suhteeseen meneminen ettÀ siinÀ pysyminen parisuhdekontekstissa. Jostain syystÀ se jonka kanssa elelee pÀihittÀÀ kaikki muut vaihtoehdot. Eli ihan oma halu siellÀ on taustalla. Sivu.
Ihan ymmÀrrettÀvÀÀ.
Ketjussa vain kÀy jonkin verran sellaisia epÀtoivoisia pirkkoja, jotka kÀrkkyvÀt jotain varattuja/perheellisiÀ miehiÀ.
Nnnnnnoloa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makaan espanjassa rantabaarissa +25 asteen helteessÀ kuumat mimmit lihaksissa kiinni. Mites teillÀ kateellisilla menee?
Lopeta valehtelu, yhtÀÀn paikkaa ei ole jossa lÀmpötila yli 20. EikÀ sulla ole lihaksiakaan.
MinÀkin kirjoittelen tÀllÀiseen paikkaan, kuuden kimulin kasasta.. nippanappa saa nÀppÀiltyÀ. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sÀ tahdot niin. Haluan ettÀ olet mahdollisimman onnellinen elÀmÀssÀsi.
SitÀ kun ei vaan tiedÀ löytyykö se onni sitÀ kautta.
Jos on epÀilys siitÀ ettei nyt ole onnellinen tai niin onnellinen kuin tahtoisi olla kannattaa lÀhteÀ katsomaan mitÀ sopivampaa maailmalla on tarjottavanaan. PelkÀÀmÀllÀ ja sen takia elÀmÀttÀ jÀttÀmisellÀ ei saavuta mitÀÀn, ei varsinkaan onnellisuutta.
Plus ettÀ tuolla perusteella ei sitten kannattaisi elÀmÀssÀ tehdÀ yhtÀÀn mitÀÀn ikinÀ. Ei seurata mitÀÀn unelmiaan tai mieltÀ kutkuttavia vaihtoehtoja. Jos aina pitÀisi saada kristallipallolla takuut siitÀ onnen löytymisestÀ. Jos nyt ei ole hyvÀ niin miten se asia sillÀ korjaantuu ettei tee mitÀÀn tai muuta mitÀÀn? Kun ainoa tapa saada edes jotenkin parempi elÀmÀntilanne on uskaltautua muuttamaan sitÀ. Nyt lisÀÀ sitÀ itseluottamusta. SÀ pÀrjÀÀt kyllÀ ja sÀ itse olet aina sun turva.
Suhteisiin tarvitaan aina kahden kiinnostus ja hyvÀÀ onnelliseen suhteeseen ei kolmannet pyörÀt pÀÀse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naulan kantaan. Kerrankin joku sen kykenee myöntÀmÀÀn. Oma valinta siis, jolloin ei voi sanoa etteikö se parisuhdekin sen kanssa ja sellaisena kuin se on olisi oma valinta.
Joka viikko pitÀÀ kÀydÀ sama keskustelu ?
Itse en ole pannut moneen vuoteen enkÀ useasti sitÀkÀÀn ennen (ollut moneen otteeseen vuosien taukoja), mutta kannustan aina kaikkia panemaan!
Turha tuhlata elÀmÀÀnsÀ seksittömyyteen, jos vaihtoehtoja ja tilaisuuksia panemiselle on.
Liian myöhÀÀn pohdit noita erojuttuja. Ei kiinnosta enÀÀ eikÀ tule enÀÀ ikinÀ kiinnostamaan vaikka olisit sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀllöin ei kannatakaan samaan aikaan itkeÀ ja valitella miksei saa sitÀ kumppania, parisuhdetta ja rakkauselÀmÀÀ, jonka haluaisi kuten jotkut tekee. Siis jos ongelmana on epÀtyydyttÀvÀ parisuhde, jossa pysyy vain lasten, sosiaalisen paineen tms. tÀhden. Pointsit siitÀ kun vaikutat kantavan valintasi ja sen seuraukset itse. Kunnioitettavaa noin kaipaajan nÀkökulmasta. Erisivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan tehdÀ tÀmÀn sinulle helpoksi, kun et osaa pÀÀttÀÀ. Haluat, ettei mikÀÀn muutu, eikÀ tarvitse tehdÀ ikÀviÀ pÀÀtöksiÀ. Voin pÀÀttÀÀ puolestasi. Minulla tosin on vain yksi vaihtoehto valittavana toisin kuin sinulla on kaksi.
Jep. Kannattaa lÀhteÀ niin ei hukkaa elÀmÀÀnsÀ ja sydÀntÀÀn enempÀÀ vaiheilijaan, joka ei osaa pÀÀttÀÀ ja lÀhinnÀ vaan satuttaa tarpeettomasti muita omaa pelkuruuttaan. MinÀkin lÀhdin ja parempi nÀin kuin yhÀ roikkua ja pitÀÀ elÀmÀÀnsÀ sellaisen ihmisen vaiheilun ja pÀÀttÀmÀttömyyden armoilla. SÀ oot arvokkaampi ja tÀrkeÀmpi kuin pÀÀttÀmÀttömyys ja jatkuva epÀtietoisuus siitÀ mitÀ sÀ tuolle ihmiselle merkitset ja haluaako hÀn sut oikeesti vai sittenkin leikisti.
En tiedÀ mutta ainakaan itse en haluaisi katsella/kuunnella harhaista ÀmmÀÀ joka on luullut kÀyvÀnsÀ keskustelua kanssani kun on mesonnut randojen kanssa sen sijasta. On pelkurimaista supattaa kenkÀÀn oikean suunnan sijasta, hourailua kuulla sen puhuvan takaisin ja psykoottista heitellÀ sitÀ ympÀriinsÀ erimielisyyden vuoksi. Draama on yksi juttu mutta nimenomaan kengÀn kanssa riitely vÀhÀn toinen. Kiesus mitÀ porukkaa. :P
Vierailija kirjoitti:
Liian myöhÀÀn pohdit noita erojuttuja. Ei kiinnosta enÀÀ eikÀ tule enÀÀ ikinÀ kiinnostamaan vaikka olisit sinkku.
Et tunne ihmistÀ jonka kanssa "keskustelet" ja se on vuoroa vaihtava yhdistelmÀ tÀysin randomeja tyyppejÀ. :I
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin sanot?
Ei ole nÀkynyt tienÀyttÀjÀÀ. Tiesulku jatkuu.