Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

đź’—

Kommentit (28822)

Vierailija
9741/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näkynyt tienäyttäjää. Tiesulku jatkuu.

Vierailija
9742/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet varmaan tankannut hellyyttä ja läheisyyttä joulun ajan. Minulla siitä on pula.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9743/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko minun eroavan?

Jos sä tahdot niin. Haluan että olet mahdollisimman onnellinen elämässäsi.

Sitä kun ei vaan tiedä löytyykö se onni sitä kautta.

Jos on epäilys siitä ettei nyt ole onnellinen tai niin onnellinen kuin tahtoisi olla kannattaa lähteä katsomaan mitä sopivampaa maailmalla on tarjottavanaan. Pelkäämällä ja sen takia elämättä jättämisellä ei saavuta mitään, ei varsinkaan onnellisuutta.

Vierailija
9744/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kaivatun saaha elämäänsä?

Vierailija
9745/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makaan espanjassa rantabaarissa +25 asteen helteessä kuumat mimmit lihaksissa kiinni. Mites teillä kateellisilla menee?

Lopeta valehtelu, yhtään paikkaa ei ole jossa lämpötila yli 20. Eikä sulla ole lihaksiakaan. 

Ă„lä nyt. Ehkä hänen ulkomaat = Espanja, ja Espanja taas on hänen mielikuvissaan sellainen paratiisimainen tropiikki, jossa lämpötila on aina yli +25 ja rannoilla kuumat mimmit käyskentelevät estottomasti miesten lihasten kimpussa. 

Vierailija
9746/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä minä en päätä. Ihminen elää sen kanssa, jonka kanssa haluaa elää.

Ihminen elää sen kanssa, jonka kanssa haluaa elää? Kuinka moni täälläkään elää haluamansa ihmisen kanssa?

Voisit elää esim. yksinkin vaan etpä elä, joten ihan oma valinta se on kenen kanssa on hynttyyt yhteen laitettu. Mikään pakkohan ei olisi ollut. Eli 100% oma valinta sekä suhteeseen meneminen että siinä pysyminen parisuhdekontekstissa. Jostain syystä se jonka kanssa elelee päihittää kaikki muut vaihtoehdot. Eli ihan oma halu siellä on taustalla. Sivu.

Myös halu pitää lapsilla ehjä perhe. Mutta oma haluhan sekin tietysti on.

Vierailija
9747/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet varmaan tankannut hellyyttä ja läheisyyttä joulun ajan. Minulla siitä on pula.

Joo en ole! 

Vierailija
9748/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivalle iskälle naapuriin terkut.

Vierailija
9749/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen elää sen kanssa, jonka kanssa haluaa elää? Kuinka moni täälläkään elää haluamansa ihmisen kanssa?

Voisit elää esim. yksinkin vaan etpä elä, joten ihan oma valinta se on kenen kanssa on hynttyyt yhteen laitettu. Mikään pakkohan ei olisi ollut. Eli 100% oma valinta sekä suhteeseen meneminen että siinä pysyminen parisuhdekontekstissa. Jostain syystä se jonka kanssa elelee päihittää kaikki muut vaihtoehdot. Eli ihan oma halu siellä on taustalla. Sivu.

Ihan ymmärrettävää. 
Ketjussa vain käy jonkin verran sellaisia epätoivoisia pirkkoja, jotka kärkkyvät jotain varattuja/perheellisiä miehiä. 

Nnnnnnoloa! 

Vierailija
9750/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makaan espanjassa rantabaarissa +25 asteen helteessä kuumat mimmit lihaksissa kiinni. Mites teillä kateellisilla menee?

Lopeta valehtelu, yhtään paikkaa ei ole jossa lämpötila yli 20. Eikä sulla ole lihaksiakaan. 

Minäkin kirjoittelen tälläiseen paikkaan, kuuden kimulin kasasta.. nippanappa saa näppäiltyä. :P

Vierailija
9751/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä tahdot niin. Haluan että olet mahdollisimman onnellinen elämässäsi.

Sitä kun ei vaan tiedä löytyykö se onni sitä kautta.

Jos on epäilys siitä ettei nyt ole onnellinen tai niin onnellinen kuin tahtoisi olla kannattaa lähteä katsomaan mitä sopivampaa maailmalla on tarjottavanaan. Pelkäämällä ja sen takia elämättä jättämisellä ei saavuta mitään, ei varsinkaan onnellisuutta.

Plus että tuolla perusteella ei sitten kannattaisi elämässä tehdä yhtään mitään ikinä. Ei seurata mitään unelmiaan tai mieltä kutkuttavia vaihtoehtoja. Jos aina pitäisi saada kristallipallolla takuut siitä onnen löytymisestä. Jos nyt ei ole hyvä niin miten se asia sillä korjaantuu ettei tee mitään tai muuta mitään? Kun ainoa tapa saada edes jotenkin parempi elämäntilanne on uskaltautua muuttamaan sitä. Nyt lisää sitä itseluottamusta. Sä pärjäät kyllä ja sä itse olet aina sun turva. 

Vierailija
9752/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteisiin tarvitaan aina kahden kiinnostus ja hyvää onnelliseen suhteeseen ei kolmannet pyörät pääse.

Vierailija
9753/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naulan kantaan. Kerrankin joku sen kykenee myöntämään. Oma valinta siis, jolloin ei voi sanoa etteikö se parisuhdekin sen kanssa ja sellaisena kuin se on olisi oma valinta. 

Vierailija
9754/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko pitää käydä sama keskustelu ? 

Vierailija
9755/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole pannut moneen vuoteen enkä useasti sitäkään ennen (ollut moneen otteeseen vuosien taukoja), mutta kannustan aina kaikkia panemaan!

Turha tuhlata elämäänsä seksittömyyteen, jos vaihtoehtoja ja tilaisuuksia panemiselle on. 

Vierailija
9756/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian myöhään pohdit noita erojuttuja. Ei kiinnosta enää eikä tule enää ikinä kiinnostamaan vaikka olisit sinkku.

Vierailija
9757/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällöin ei kannatakaan samaan aikaan itkeä ja valitella miksei saa sitä kumppania, parisuhdetta ja rakkauselämää, jonka haluaisi kuten jotkut tekee. Siis jos ongelmana on epätyydyttävä parisuhde, jossa pysyy vain lasten, sosiaalisen paineen tms. tähden. Pointsit siitä kun vaikutat kantavan valintasi ja sen seuraukset itse. Kunnioitettavaa noin kaipaajan näkökulmasta. Erisivu

Vierailija
9758/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan tehdä tämän sinulle helpoksi, kun et osaa päättää. Haluat, ettei mikään muutu, eikä tarvitse tehdä ikäviä päätöksiä. Voin päättää puolestasi. Minulla tosin on vain yksi vaihtoehto valittavana toisin kuin sinulla on kaksi.

Jep. Kannattaa lähteä niin ei hukkaa elämäänsä ja sydäntään enempää vaiheilijaan, joka ei osaa päättää ja lähinnä vaan satuttaa tarpeettomasti muita omaa pelkuruuttaan. Minäkin lähdin ja parempi näin kuin yhä roikkua ja pitää elämäänsä sellaisen ihmisen vaiheilun ja päättämättömyyden armoilla. Sä oot arvokkaampi ja tärkeämpi kuin päättämättömyys ja jatkuva epätietoisuus siitä mitä sä tuolle ihmiselle merkitset ja haluaako hän sut oikeesti vai sittenkin leikisti. 

En tiedä mutta ainakaan itse en haluaisi katsella/kuunnella harhaista ämmää joka on luullut käyvänsä keskustelua kanssani kun on mesonnut randojen kanssa sen sijasta. On pelkurimaista supattaa kenkään oikean suunnan sijasta, hourailua kuulla sen puhuvan takaisin ja psykoottista heitellä sitä ympäriinsä erimielisyyden vuoksi. Draama on yksi juttu mutta nimenomaan kengän kanssa riitely vähän toinen. Kiesus mitä porukkaa. :P

Vierailija
9759/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian myöhään pohdit noita erojuttuja. Ei kiinnosta enää eikä tule enää ikinä kiinnostamaan vaikka olisit sinkku.

Et tunne ihmistä jonka kanssa "keskustelet" ja se on vuoroa vaihtava yhdistelmä täysin randomeja tyyppejä. :I

Vierailija
9760/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin sanot?

Ketju on lukittu.