Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota tai jÀtÀ. Vaihtoehtona on ei mitÀÀn.
Kuulostaa joustamattomalta ja neuvottelukyvyttömÀltÀ.
Ihan kaikista rajoista ei kuulukaan joustaa. Opettele elÀmÀÀn tÀn varsin tÀrkeÀn realiteetin kanssa. Sivu
MistÀhÀn ylipÀÀnsÀ oley joustanut? Ei oikein voi vetÀÀ ÀÀrestÀ laitaan, jos ei ole sitÀ ensimmÀistÀkÀÀn joustoa nÀhty.
Vierailija kirjoitti:
Ala puhua.
MistÀ pitÀisi?
Vierailija kirjoitti:
Voitais viettÀÀ kovan tuulen pÀivÀÀ huomenna yhdessÀ. Puhuttais.
En osaa puhua. Mun selÀn takana vain puhutaan, itse en saa sitÀ tehdÀ, pÀÀdyn vaan nettitarinoihin ja lattialle potkittavaksi.
Onko ex-ystĂ€vĂ€ nainen kateellinen vaatimattomalle miellyttĂ€jĂ€lle, kun hĂ€n tulee miellyttĂ€mÀÀn erinomaisilla (nuolenta)taidoillaan vain ja ainoastaan kiltin ja ihanan, empaattisen naisen (seks.) tarpeita? ĂlĂ€ hyvĂ€ ihminen ole nyt yhdestĂ€ cunninglingus-miehestĂ€ katkera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala puhua.
MistÀ pitÀisi?
No muutuit aaton jÀlkeen vaisuksi. Ja se nÀkyy wa et kaikki ei ole kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mahda mitÀÀn, ettei mulla ole vakavampia tunteita/aikomuksia. Panemisesta oli puhe ja sillÀ sipuli. Nytkö haluat muutakin ?
En, mutta olisit sinÀkin voinut yrittÀÀ enemmÀn. Ei kiinnosta jatkaa enÀÀ.
PitĂ€iskö tuo sanoa face to face tai laittaa wa viesti. EikĂ€ olla noin raukkamainen ja mököttÀÀ ja kiukutella. Katsos asian voi ottaa puheeks ja se on fine by that đ
Miksi vaivautua puhumaan, kun ei ole tarkoitus yllÀpitÀÀ ihmissuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö voisi lÀhestyÀ mua nÀtisti.
Tein oman osuuteni. Sivu
Kaiken sen jÀlkeen, oliko se mielestÀsi riittÀvÀsti?
Sivusivu
MĂ€ oon kiltti ja estynyt feminiininen poikamies --- vain ja ainoastaan kiltille ja herttaiselle Uhkeatarelle <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mahda mitÀÀn, ettei mulla ole vakavampia tunteita/aikomuksia. Panemisesta oli puhe ja sillÀ sipuli. Nytkö haluat muutakin ?
PitĂ€iskö tuo sanoa face to face tai laittaa wa viesti. EikĂ€ olla noin raukkamainen ja mököttÀÀ ja kiukutella. Katsos asian voi ottaa puheeks ja se on fine by that đ
No itses takia. Et selkeesti kuulosta kovin hyvÀltÀ. EnhÀn minÀ tÀssÀ osumaa ottanut. Joten ihan miten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala puhua.
MistÀ pitÀisi?
No muutuit aaton jÀlkeen vaisuksi. Ja se nÀkyy wa et kaikki ei ole kunnossa.
MeillÀ ei ole WA-yhteyttÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Universumi johdatti meidÀt toistemme tielle.
Annatko sen vain mennÀ ohi?
En, mutten myöskÀÀn tahdo olla kenenkÀÀn tiellÀ, estÀmÀssÀ kasvamista ihmisenÀ.
Oletatko ettei sinussa itse ole kasvettavaa? Sivusta
Joo, tollanen kĂ€ytös mies vie fiiliksen ja kiinnostuksen ihan nollaan. KĂ€yttĂ€ydyt kuin hamekansa konsanaan đ Onneks ei keretty peuhaamaan. MitĂ€ se sit olis ollut, jos jo nyt tĂ€mmöistĂ€ settiĂ€ tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itses takia. Et selkeesti kuulosta kovin hyvÀltÀ. EnhÀn minÀ tÀssÀ osumaa ottanut. Joten ihan miten vaan.
Ei sitÀ halua loukata kuitenkaan, jos toinen ei miellyttÀnyt.
Ihan naurettavaa, tÀÀ kyllÀ muistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
&
No hyvĂ€, sit ollaan samoilla linjoilla đđ SithĂ€n kaikki on hyvin. Miks sit kuulostat niin alakuloiselta.
TÀÀllÀ hiljaisen kaipaamisen mestari. En suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Panomuijalta?
Vierailija kirjoitti:
Niin aivan. EhkÀ sittenkin luvassa joku imelÀ tunnetrollaus ja kalasteluviesti kilpailevalle sivustolle. Siis niin tyylikkÀiden ja aikuismaisten touhua semmonen, kyllÀhÀn kansakunnan kerma pyörii tunnepÀissÀÀn internetin ala-arvoisimmilla sivuilla harhailemassa. VÀhÀn jotain nyyhkyÀ naisena esiintyen tai sellaista rempseÀÀ hassuttelua, uppoaa yleisöön. PiikittelevÀÀ ivaa pitÀÀ vielÀ sulatella, miettii siellÀ jossain, ettÀ saa kunnolla osumaa.
Sulla nÀkyy olevan palstajoulupsykoosi pÀÀllÀ. Mene ottamaan vÀhÀn lepoa ja laita puhelin pois.