Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Etkö voisi lÀhestyÀ mua nÀtisti.
Tein oman osuuteni. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Ala puhua.
Puhun vasta, kun hĂ€n... đ
En mahda mitÀÀn, ettei mulla ole vakavampia tunteita/aikomuksia. Panemisesta oli puhe ja sillÀ sipuli. Nytkö haluat muutakin ?
Vierailija kirjoitti:
Niin mikÀ nyt on taas ?
ei tietenkÀÀn yhtÀÀn mikÀÀn. Oma syyhÀn se, itsehÀn sitÀ valitsee mielialansa.
Ota tai jÀtÀ. Vaihtoehtona on ei mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Suurinta romantiikkaa maailmassa on saavuttamaton rakkaus ja kaipaus. Arki on yhtĂ€ hâŹlvettiĂ€.
VÀitÀn, ettÀ monille ei ole arki sellaista vaan hyvÀÀ, tavallista, vÀlittÀvÀistÀ arkea.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa joustamattomalta ja neuvottelukyvyttömÀltÀ.
Kuulostat mies tosi hyvĂ€ntuuliselta tĂ€nÀÀn đ€Ż MitĂ€ nyt oon tehnyt ? MistĂ€ kenkĂ€ puristaa.
Vierailija kirjoitti:
En mahda mitÀÀn, ettei mulla ole vakavampia tunteita/aikomuksia. Panemisesta oli puhe ja sillÀ sipuli. Nytkö haluat muutakin ?
En, mutta olisit sinÀkin voinut yrittÀÀ enemmÀn. Ei kiinnosta jatkaa enÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Hei sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, mikÀhÀn sinÀ olet mun valinnoista nipottamaan. MinÀ en harrasta sitoutumista ja hÀn ei ole mikÀÀn poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
10 lasta, farmari volvo, tÀyskasvunen leijona, krokotiili, elefantti, dinosauruksia, aamiainen vuoteeseen joka pÀivÀ, kullitetut kaiteet, hovimestari, pölyamorinen suhde, pituus 3 metriÀ, vartalo kuin vuoristorata, rahaa kuin rantarosvolla, seksi kolisee kuin keilahallissa, sellainen ferrari mikÀ lÀhtee kuin kirves varresta, jaksaa kantaa golfbÀgiÀni.
Vierailija kirjoitti:
Tie on niin liukas ettÀ pulukin kaatuu siinÀ. Suora ja huoleton. Laitoin pululle kannukset.
Tie on liukas? MitÀ vattua? Se ON PIHA ON LIUKAS!!!
Stanan amatöörit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikista rajoista ei kuulukaan joustaa. Opettele elÀmÀÀn tÀn varsin tÀrkeÀn realiteetin kanssa. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko istua mun pÀÀlle? đ€
Tietenkin
Kiva! Istupa kasvoilleni... đ
TÀmÀ ei ollut multa. Ap
Niin aivan. EhkÀ sittenkin luvassa joku imelÀ tunnetrollaus ja kalasteluviesti kilpailevalle sivustolle. Siis niin tyylikkÀiden ja aikuismaisten touhua semmonen, kyllÀhÀn kansakunnan kerma pyörii tunnepÀissÀÀn internetin ala-arvoisimmilla sivuilla harhailemassa. VÀhÀn jotain nyyhkyÀ naisena esiintyen tai sellaista rempseÀÀ hassuttelua, uppoaa yleisöön. PiikittelevÀÀ ivaa pitÀÀ vielÀ sulatella, miettii siellÀ jossain, ettÀ saa kunnolla osumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 lasta, farmari volvo, tÀyskasvunen leijona, krokotiili, elefantti, dinosauruksia, aamiainen vuoteeseen joka pÀivÀ, kullitetut kaiteet, hovimestari, pölyamorinen suhde, pituus 3 metriÀ, vartalo kuin vuoristorata, rahaa kuin rantarosvolla, seksi kolisee kuin keilahallissa, sellainen ferrari mikÀ lÀhtee kuin kirves varresta, jaksaa kantaa golfbÀgiÀni.
MĂ€ oon kato imagemiehiĂ€đ
Voitais viettÀÀ kovan tuulen pÀivÀÀ huomenna yhdessÀ. Puhuttais.
Niin mikÀ nyt on taas ?