Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Etkö voisi lähestyä mua nätisti.
Tein oman osuuteni. Sivu
En mahda mitään, ettei mulla ole vakavampia tunteita/aikomuksia. Panemisesta oli puhe ja sillä sipuli. Nytkö haluat muutakin ?
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä nyt on taas ?
ei tietenkään yhtään mikään. Oma syyhän se, itsehän sitä valitsee mielialansa.
Vierailija kirjoitti:
Suurinta romantiikkaa maailmassa on saavuttamaton rakkaus ja kaipaus. Arki on yhtä h€lvettiä.
Väitän, että monille ei ole arki sellaista vaan hyvää, tavallista, välittäväistä arkea.
Vierailija kirjoitti:
Ota tai jätä. Vaihtoehtona on ei mitään.
Kuulostaa joustamattomalta ja neuvottelukyvyttömältä.
Kuulostat mies tosi hyväntuuliselta tänään 🤯 Mitä nyt oon tehnyt ? Mistä kenkä puristaa.
Vierailija kirjoitti:
En mahda mitään, ettei mulla ole vakavampia tunteita/aikomuksia. Panemisesta oli puhe ja sillä sipuli. Nytkö haluat muutakin ?
En, mutta olisit sinäkin voinut yrittää enemmän. Ei kiinnosta jatkaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Hei sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, mikähän sinä olet mun valinnoista nipottamaan. Minä en harrasta sitoutumista ja hän ei ole mikään poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
10 lasta, farmari volvo, täyskasvunen leijona, krokotiili, elefantti, dinosauruksia, aamiainen vuoteeseen joka päivä, kullitetut kaiteet, hovimestari, pölyamorinen suhde, pituus 3 metriä, vartalo kuin vuoristorata, rahaa kuin rantarosvolla, seksi kolisee kuin keilahallissa, sellainen ferrari mikä lähtee kuin kirves varresta, jaksaa kantaa golfbägiäni.
Vierailija kirjoitti:
Tie on niin liukas että pulukin kaatuu siinä. Suora ja huoleton. Laitoin pululle kannukset.
Tie on liukas? Mitä vattua? Se ON PIHA ON LIUKAS!!!
Stanan amatöörit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaikista rajoista ei kuulukaan joustaa. Opettele elämään tän varsin tärkeän realiteetin kanssa. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko istua mun päälle? 🖤
Tietenkin
Kiva! Istupa kasvoilleni... 😋
Tämä ei ollut multa. Ap
Niin aivan. Ehkä sittenkin luvassa joku imelä tunnetrollaus ja kalasteluviesti kilpailevalle sivustolle. Siis niin tyylikkäiden ja aikuismaisten touhua semmonen, kyllähän kansakunnan kerma pyörii tunnepäissään internetin ala-arvoisimmilla sivuilla harhailemassa. Vähän jotain nyyhkyä naisena esiintyen tai sellaista rempseää hassuttelua, uppoaa yleisöön. Piikittelevää ivaa pitää vielä sulatella, miettii siellä jossain, että saa kunnolla osumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 lasta, farmari volvo, täyskasvunen leijona, krokotiili, elefantti, dinosauruksia, aamiainen vuoteeseen joka päivä, kullitetut kaiteet, hovimestari, pölyamorinen suhde, pituus 3 metriä, vartalo kuin vuoristorata, rahaa kuin rantarosvolla, seksi kolisee kuin keilahallissa, sellainen ferrari mikä lähtee kuin kirves varresta, jaksaa kantaa golfbägiäni.
Mä oon kato imagemiehiä😎
Voitais viettää kovan tuulen päivää huomenna yhdessä. Puhuttais.
Niin mikä nyt on taas ?