Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
SÀ annoit nainen mulle silmÀlasit, missÀ oli 2 neliön muotoista linssiÀ. En selvinpÀin niillÀ nÀhnyt viestisi lopullista tarkoitusta. Humalassa olisin varmaan nÀhnyt "paremmin". Joka tapauksessa teit sen tahallaan tai unohdit ettei minulla ole huono nÀkö. Nyt minun on pakko ottaa sinuun yhteyttÀ ja selvittÀÀ asia lÀhitulevaisuudessa!
SitÀ mietin voisitko olla niin ovela!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mahda mitÀÀn, ettei mulla ole vakavampia tunteita/aikomuksia. Panemisesta oli puhe ja sillÀ sipuli. Nytkö haluat muutakin ?
Panomuijalta?
Trollilta
Oon aika iloinen, kun joulun hösellys alkaa olla ohi. Mieluiten viettÀisin joulua kaukana siitÀ itse joulusta. Yhden tietyn ihmisen kanssa vaikka jossain mökissÀ. Olis takkatuli ja kynttilÀt. Jotain raikasta salaattia ja tietysti jotain mitÀ grillata takan hiilloksella. Ja HÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mahda mitÀÀn, ettei mulla ole vakavampia tunteita/aikomuksia. Panemisesta oli puhe ja sillÀ sipuli. Nytkö haluat muutakin ?
Panomuijalta?
No miten sen nyt ottaa. Aika monikin on.
Joo nyt en voi sanoa et ei multa. Oli multa. Useakin.
Oon seurannut ketjua pitkÀÀn. VÀlillÀ tekstit kuulostivat hÀmmÀstyttÀvÀn tutulta ja seuraavassa hetkessÀ samalla tunnisteella tulee viiltÀvÀ vastaisku. Nyt on pakko todeta: en tiedÀ, oliko mun kaivattu todellinen vai vain hyvin rakennettu illuusio. Joka tapauksessa ketju tuli nÀhtyÀ.
Kaipuu sammuu, ja vaihtaa pian kohdettaan. NÀitÀ riittÀÀ.
Ihmisen sielun matka on vain pieni vÀlÀys tÀssÀ suuressa maailmankaikkeudessa. TehkÀÀ tÀstÀ matkasta sen arvoinen.
Ei voi muuta todeta kuin et mun 17v poikakin on kypsempi kuin sinĂ€ mies đ€Ż
Ihmisen sielun matka on vain pieni vÀlÀys tÀssÀ suuressa maailmankaikkeudessa. TehkÀÀ tÀstÀ matkasta sen arvoinen.
Kiitos, samaa suosittelen.
En yleensÀ pÀÀstÀ ketÀÀn nÀin syvÀlle sisimpÀÀni.
Vierailija kirjoitti:
Aina kÀytÀtte lapsia hyvÀksenne. Katso ensi kerralla tarkemmin mitÀ valitset.
ĂrsyttÀÀ koska jokainen kommentti johon yrittÀÀ kommentoida jÀÀ moderaattorin kynsiin.
Vierailija kirjoitti:
Oon seurannut ketjua pitkÀÀn. VÀlillÀ tekstit kuulostivat hÀmmÀstyttÀvÀn tutulta ja seuraavassa hetkessÀ samalla tunnisteella tulee viiltÀvÀ vastaisku. Nyt on pakko todeta: en tiedÀ, oliko mun kaivattu todellinen vai vain hyvin rakennettu illuusio. Joka tapauksessa ketju tuli nÀhtyÀ.
Ei, vaan ihan itse kehittelit itsellesi voimakkaan ketjuharhan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kÀytÀtte lapsia hyvÀksenne. Katso ensi kerralla tarkemmin mitÀ valitset.
Tarkoitin ettĂ€ poikakin on parempi kommunikoimaan ja rehdisti selvittÀÀ asiat, samantien, kuin vrt mies johon törmĂ€sin đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin aivan. EhkÀ sittenkin luvassa joku imelÀ tunnetrollaus ja kalasteluviesti kilpailevalle sivustolle. Siis niin tyylikkÀiden ja aikuismaisten touhua semmonen, kyllÀhÀn kansakunnan kerma pyörii tunnepÀissÀÀn internetin ala-arvoisimmilla sivuilla harhailemassa. VÀhÀn jotain nyyhkyÀ naisena esiintyen tai sellaista rempseÀÀ hassuttelua, uppoaa yleisöön. PiikittelevÀÀ ivaa pitÀÀ vielÀ sulatella, miettii siellÀ jossain, ettÀ saa kunnolla osumaa.
Sulla nÀkyy olevan palstajoulupsykoosi pÀÀllÀ. Mene ottamaan vÀhÀn lepoa ja laita puhelin pois.
Psykoosi sulla on housussas dorka.
Oikea mies osaa pÀÀttÀÀ ja toimia. Oikea mies ei mielistele naista vaan uskaltaa omata mielipiteitÀ ja ajatuksia.