Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
8661/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yleensÀ pÀÀstÀ ketÀÀn nÀin syvÀlle sisimpÀÀni.

Lapamato?

Vierailija
8662/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon seurannut ketjua pitkÀÀn. VÀlillÀ tekstit kuulostivat hÀmmÀstyttÀvÀn tutulta ja seuraavassa hetkessÀ samalla tunnisteella tulee viiltÀvÀ vastaisku. Nyt on pakko todeta: en tiedÀ, oliko mun kaivattu todellinen vai vain hyvin rakennettu illuusio. Joka tapauksessa ketju tuli nÀhtyÀ.

Kaivatun todellisuuden aste ja palstarandojen mielekkyys ovat kaksi tyystin kohtaamatonta janaa kyllÀ ettÀ, sen mukaan sitten. :P

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8663/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea mies osaa pÀÀttÀÀ ja toimia. Oikea mies ei mielistele naista vaan uskaltaa omata mielipiteitÀ ja ajatuksia.

Monesti kannattaa vettÀÀ 10 kertaa happea sisÀÀnsÀ ja kertoa vasta sen jÀlkeen mitÀ ajattelee asiasta.

Vierailija
8664/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Piti kirjoittaa vielÀ sunnuntaina, mutta viime aikojen satuttavuus taitaa tuoda sen hetken tÀhÀn pÀivÀÀn.

Vierailija
8665/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea mies osaa pÀÀttÀÀ ja toimia. Oikea mies ei mielistele naista vaan uskaltaa omata mielipiteitÀ ja ajatuksia.

Monesti kannattaa vettÀÀ 10 kertaa happea sisÀÀnsÀ ja kertoa vasta sen jÀlkeen mitÀ ajattelee asiasta.

En tiedĂ€ miten asiaan liittyi nyt tuo kommenttisi. 

Vierailija
8666/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea mies O-SAA PU-HUA

Vierailija
8667/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon seurannut ketjua pitkÀÀn. VÀlillÀ tekstit kuulostivat hÀmmÀstyttÀvÀn tutulta ja seuraavassa hetkessÀ samalla tunnisteella tulee viiltÀvÀ vastaisku. Nyt on pakko todeta: en tiedÀ, oliko mun kaivattu todellinen vai vain hyvin rakennettu illuusio. Joka tapauksessa ketju tuli nÀhtyÀ.

Ei, vaan ihan itse kehittelit itsellesi voimakkaan ketjuharhan.

NĂ€in on.

Vierailija
8668/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EttÀ ei ne vaihtoehdot ole joko todellisesti tÀÀllÀ ollut kaivattu tai jonkun muun/kaivatun tahallisesti luoma illuusio viattoman höynÀyttÀmiseksi. Itse tÀÀllÀ olet lukenut, itse kuvitellut, itse tunnistellut "tunnisteista", jotka eivÀt vÀlttÀmÀttÀ ole tunnisteita ollenkaan ja yhdistellyt viestejÀ toisiinsa miten sattuu. Parempikin laittaa ketju kiinni.

Vierailija
8669/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihĂ€n siinĂ€, tĂ€stĂ€ jutusta jĂ€i vaan muistutus siitĂ€ miks en ota miehiĂ€ tosissaan. Miehet sopii korkeintaan panemiseen, kaikki ei nĂ€köjÀÀn siihenkÀÀn 🙊 HyvĂ€ muistutus 👍 just tĂ€llĂ€stĂ€ draamapskaa oon vĂ€ltellyt.

Joskus asiat tuppaavat unohtumaan niin on hyvÀ muistuttaa itseÀÀn totuudesta. Olen pÀÀttÀnyt olla loppuelÀmÀni vapaa kaikista kahleista, en usko ettÀ tÀssÀ elÀmÀssÀ tapaisin miestÀ jonka kanssa kaikki vain sujuu. Draamankaaret saa apua jonnekin ihan muualle.

Vierailija
8670/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten pÀÀsee pois kuplasta, jota ei saa rikki, vaikka kirveellÀ hakkaisi?

Vierailija
8671/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olet hurmaustippa appelsiinimehuni joukossa, Uhkeatar 💜💋

Vierailija
8672/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kiva katsoa onnellisia. Toivottavasti pysyvÀtkin sellaisina.

Vierailija
8673/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy sitÀ vaikka naisten turvatalosta

Vierailija
8674/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea mies O-SAA PU-HUA

KYLLÄ. Puhuva mies olisi jatkossa ehdoton. Puhun itsekin aika paljon.

Mies kuin mies saa itseluottamusta kun nainen arvostaa ja antaa miehen tuntea ja puhua. Naisen ei kannata uhriutua ja loukkaantua kaikesta. Vinkki kaikille joita kiinnostaa tÀmÀ asia.

Vierailija
8675/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tarvitsisin vielÀ ketjulaisilta voimahalin, ettÀ pÀÀsen tÀstÀ ketjusta irti.

Vierailija
8676/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy sitÀ vaikka naisten turvatalosta

Tajusin mitÀ tarkoitat mutta kommenttiini se ei liittynyt. Oikeassa olet kuitenkin siinÀ ettÀ tahdittomuuttakin on.

Vierailija
8677/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva katsoa onnellisia. Toivottavasti pysyvÀtkin sellaisina.

Kaikki onnellisuus tukee koko yhteiskuntaa. MitÀ enemmÀn on onnellisia, sitÀ paremmin voimme yhteiskunnallisestikin.

Vierailija
8678/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

surusilmÀ

Vierailija
8679/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea mies O-SAA PU-HUA

Oikea mies osaa kunnioittaa naistaan ja tĂ€lle tĂ€rkeitĂ€ asioita, vaikka oma mielipide asiaan olisi evvk mutta naisen onnellisuus kiinnostaa. Tai miestÀÀn jos on homosuhteessa. 

Sivusta minÀ

Vierailija
8680/28822 |
26.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MĂ€ olin tyytyvĂ€inen vielĂ€ alle 10 vuotiaana ulkonĂ€kööni. Mulla oli semmoiset tosi hienot roikkuvat korvikset ja punainen "bilepaita". Sitten tuli paha akne. Tuli vaan mieleen kun löysin ne korvikset ja gimmelin levyn jota silloin jorattiin. Ei kyllĂ€ kuulu ketjun aiheeseen. Sukelsin vaan takaisin noihin vuosiin. 

Ketju on lukittu.