Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

đź’—

Kommentit (28822)

Vierailija
8661/28822 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yleensä päästä ketään näin syvälle sisimpääni.

Lapamato?

Vierailija
8662/28822 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon seurannut ketjua pitkään. Välillä tekstit kuulostivat hämmästyttävän tutulta ja seuraavassa hetkessä samalla tunnisteella tulee viiltävä vastaisku. Nyt on pakko todeta: en tiedä, oliko mun kaivattu todellinen vai vain hyvin rakennettu illuusio. Joka tapauksessa ketju tuli nähtyä.

Kaivatun todellisuuden aste ja palstarandojen mielekkyys ovat kaksi tyystin kohtaamatonta janaa kyllä että, sen mukaan sitten. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8663/28822 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea mies osaa päättää ja toimia. Oikea mies ei mielistele naista vaan uskaltaa omata mielipiteitä ja ajatuksia.

Monesti kannattaa vettää 10 kertaa happea sisäänsä ja kertoa vasta sen jälkeen mitä ajattelee asiasta.

Vierailija
8664/28822 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kirjoittaa vielä sunnuntaina, mutta viime aikojen satuttavuus taitaa tuoda sen hetken tähän päivään.

Vierailija
8665/28822 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea mies osaa päättää ja toimia. Oikea mies ei mielistele naista vaan uskaltaa omata mielipiteitä ja ajatuksia.

Monesti kannattaa vettää 10 kertaa happea sisäänsä ja kertoa vasta sen jälkeen mitä ajattelee asiasta.

En tiedä miten asiaan liittyi nyt tuo kommenttisi. 

Vierailija
8666/28822 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea mies O-SAA PU-HUA

Vierailija
8667/28822 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon seurannut ketjua pitkään. Välillä tekstit kuulostivat hämmästyttävän tutulta ja seuraavassa hetkessä samalla tunnisteella tulee viiltävä vastaisku. Nyt on pakko todeta: en tiedä, oliko mun kaivattu todellinen vai vain hyvin rakennettu illuusio. Joka tapauksessa ketju tuli nähtyä.

Ei, vaan ihan itse kehittelit itsellesi voimakkaan ketjuharhan.

Näin on.

Vierailija
8668/28822 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei ne vaihtoehdot ole joko todellisesti täällä ollut kaivattu tai jonkun muun/kaivatun tahallisesti luoma illuusio viattoman höynäyttämiseksi. Itse täällä olet lukenut, itse kuvitellut, itse tunnistellut "tunnisteista", jotka eivät välttämättä ole tunnisteita ollenkaan ja yhdistellyt viestejä toisiinsa miten sattuu. Parempikin laittaa ketju kiinni.

Vierailija
8669/28822 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän siinä, tästä jutusta jäi vaan muistutus siitä miks en ota miehiä tosissaan. Miehet sopii korkeintaan panemiseen, kaikki ei näköjään siihenkään 🙊 Hyvä muistutus 👍 just tällästä draamapskaa oon vältellyt.

Joskus asiat tuppaavat unohtumaan niin on hyvä muistuttaa itseään totuudesta. Olen päättänyt olla loppuelämäni vapaa kaikista kahleista, en usko että tässä elämässä tapaisin miestä jonka kanssa kaikki vain sujuu. Draamankaaret saa apua jonnekin ihan muualle.

Vierailija
8670/28822 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsee pois kuplasta, jota ei saa rikki, vaikka kirveellä hakkaisi?

Vierailija
8671/28822 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hurmaustippa appelsiinimehuni joukossa, Uhkeatar đź’śđź’‹

Vierailija
8672/28822 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva katsoa onnellisia. Toivottavasti pysyvätkin sellaisina.

Vierailija
8673/28822 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy sitä vaikka naisten turvatalosta

Vierailija
8674/28822 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea mies O-SAA PU-HUA

KYLLĂ„. Puhuva mies olisi jatkossa ehdoton. Puhun itsekin aika paljon.

Mies kuin mies saa itseluottamusta kun nainen arvostaa ja antaa miehen tuntea ja puhua. Naisen ei kannata uhriutua ja loukkaantua kaikesta. Vinkki kaikille joita kiinnostaa tämä asia.

Vierailija
8675/28822 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin vielä ketjulaisilta voimahalin, että pääsen tästä ketjusta irti.

Vierailija
8676/28822 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy sitä vaikka naisten turvatalosta

Tajusin mitä tarkoitat mutta kommenttiini se ei liittynyt. Oikeassa olet kuitenkin siinä että tahdittomuuttakin on.

Vierailija
8677/28822 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva katsoa onnellisia. Toivottavasti pysyvätkin sellaisina.

Kaikki onnellisuus tukee koko yhteiskuntaa. Mitä enemmän on onnellisia, sitä paremmin voimme yhteiskunnallisestikin.

Vierailija
8678/28822 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

surusilmä

Vierailija
8679/28822 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea mies O-SAA PU-HUA

Oikea mies osaa kunnioittaa naistaan ja tälle tärkeitä asioita, vaikka oma mielipide asiaan olisi evvk mutta naisen onnellisuus kiinnostaa. Tai miestään jos on homosuhteessa. 

Sivusta minä

Vierailija
8680/28822 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tyytyväinen vielä alle 10 vuotiaana ulkonäkööni. Mulla oli semmoiset tosi hienot roikkuvat korvikset ja punainen "bilepaita". Sitten tuli paha akne. Tuli vaan mieleen kun löysin ne korvikset ja gimmelin levyn jota silloin jorattiin. Ei kyllä kuulu ketjun aiheeseen. Sukelsin vaan takaisin noihin vuosiin. 

Ketju on lukittu.