Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (3918)
TerveisiÀ. En usko ettÀ haluat oikeasti muuta kuin pitÀÀ yllÀ hiljaista "liekkiÀ".
Minun tunteeni olivat ja ovat aitoja.
Kukaan ei ikinÀ tajuaisi tÀtÀ juttua. Et edes sinÀ, kohteeni. ww
Vierailija kirjoitti:
TerveisiÀ. En usko ettÀ haluat oikeasti muuta kuin pitÀÀ yllÀ hiljaista "liekkiÀ".
Moikka moi. Mun tunteet on syviÀ ja todellakin aitoa. Oot rakas.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vÀhÀn samaa oman kaivattuni suhteen. Taitaa vain pitÀÀ vÀhÀn omaa kivaa salassa puolisoltaan, eikÀ koskaan aio toimia oikeasti.
Ahdistavaa miettiÀ mitÀ ajattelet.
Olemassaoloni on yhtÀ ahdistusta.
Ihastukseni on poliglotti
HĂ€nelle terveisiĂ€ đč
Vierailija kirjoitti:
Ahdistavaa miettiÀ mitÀ ajattelet.
Miksi ja mistÀ? Sinua ajattelen alituiseen.
MiksihÀn et tullut joulujuhlaan?
Niin minÀkin, niin minÀkin..
Ehkei ole palavaa tarvetta nÀhdÀ?
Pari kaskiketterÀÀ alle ja puumaa metsÀstÀmÀÀn lÀheisestÀ kapakasta.
MÀ olisin enemmÀn huolissani siitÀ ettÀ mitÀ jos ajan hammas ei purisikaan rakkauteen ja se ei osoittaisikaan normaaleja laimenemisen merkkejÀ. Lame is cool.
Nyt mÀ silti vaan haluun julistaa rakkauttani mustarastaisiin jotka lennÀhti tipauttelemaan rÀnnistÀ lehtiÀ pois. Olin monta pÀivÀÀ miettinyt sen tekemistÀ. Tuntuu ihan tuhkimolta nyt. Kunpa hiiret siivoaisi keittiön puolestani.
Kun nyt saisi elÀÀ sen rakkauden eikÀ vain elÀtellÀ toiveita siitÀ.
Vierailija kirjoitti:
When your delicate self-expression is overridden by useless egoistic vomiting, your esteem is doubled down and narcissist's esteem doubled out off portions of any imaginable metrics. Look at the joy on their face for minimising you.
HerkkÀ itseilmaisu voi johtua myös impulssiivisuudesta eli esim. kirjoittaa heti mitÀ mieleen juolahtaa, sitten alkaa pohtia ettÀ loukkasikohan tÀmÀ jotakin sitten alkaa poistamaan tekstiÀ tai muokkaamaan ja lopulta ajattelee ettÀ parempi olla ilmaisematta yhtÀÀn mitÀÀn. HerkkÀ itseilmaisu voi johtua myös ainaisesta kritiikistÀ. Joku sanoo jotakin niin se on mitÀ sanoo kaikki tykkÀÀ. Mutta jos itse olet muiden kritiikin kohteena niin on ihan sama mitÀ sanot saat aina vihat niskaasi. Eli ei se herkkÀ itseilmaisu kyllÀ mistÀÀn narsismista johdu vÀlttÀmÀttÀ ollenkaan.
^*sama mitÀ sanoo niin kaikki tykkÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkÀ ilonpilaaja, mutta realisti minussa ounastelee, ettÀ et pystyisi elÀmÀÀn myöskÀÀn ilman hÀntÀ.
En ounastelisi yhtÀÀn mitÀÀn tuntemattoman kirjoituksen perusteella. Se on ylimielistÀ.
Puhu vÀhemmÀn, tee enemmÀn. Vain teoilla on merkitystÀ. Huumori on paras esileikki. P@skanjauhaminen vain vÀsyttÀÀ naista.