Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjän paljastaminen

Vierailija
04.05.2026 |

Olen lähes 100% varma, että puolisollani on salasuhde. Kaikki merkit ilmassa. En vaan millään saa asiaa todistettua, esim. puhelinta en pysty ratsaamaan. Mitä tekisitte? 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmmmmmm..........itselläni oli monta vuotta sitten yksi NS suhde yhteen tamperelaiseen mieheen. Pettämistä siinäkin oli ! Kuten kaikissa muissakin NS suhteissa, mitä mulla on ollut. Eka ex jäi kiinni, ku sen nyksä muija vastas puhelimeen, ja sil oli kyydis joku vi**n muija kerran...............taitaa sekin olla ex nykyään............kukapa haluaisi mitään läskiä miestä, siis todella yliläskiä ? Yök. Tutki hänen puhelin/yms laitteet salaa silloin, kun hän on esim suihkussa. Jos se on mahdollista. Tai asennuta pienen pieni, huomaamaton kuuntelu laite siihen..............

Vierailija
2/21 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli ratkaisuna yksityisetsivä, joka seuraa miestä kodin ulkopuolella. 

En tiedä onko tämä enää mahdollista, kun ei ole keltaisia sivujakaan tai koko puhelinluetteloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä yllämainitut asiat ovat laittomia ja en suosittele näihin ryhtymistä, ellei halua päättää suhdetta heti ja saada syytettä. 

Vierailija
4/21 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs toimiva tapa on keskustelu. Ota asia puheeksi. Ihan varmasti kiistää asian, siitä ei ole epäilystä. Kysy vaikka, kenen naisen kanssa oli nähty yhdessä eilen/toissapäivänä/viime viikolla tms.

Vierailija
5/21 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy puolisolta suoraan.

Vierailija
6/21 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelua on yritetty. Puoliso ei myönnä muttei kiistäkään. 

-AP

Vierailija
7/21 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on sellaisia pieniä käteviä gps-paikantimia,joilla voi nähdä puhelimellaan missä se sijaitsee milloinkin.

Sujauta sellainen miehesi autoon,taskuun niin tiedät missä kuljeksii.

Vierailija
8/21 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä yllämainitut asiat ovat laittomia ja en suosittele näihin ryhtymistä, ellei halua päättää suhdetta heti ja saada syytettä. 

Paitsi jos on niin tyhmä, että jättää kaikki viestit toisen laitteelle näkyviin kuten mun ex teki. Jäi sillätavoin pettämisestä kiinni kun oli ottanut tablettini ja käynyt sillä keskusteluja sala (maksullisen naisen) kanssa. Nää keskustelut lävähti mulle vasten kasvoja ja tietysti myös vaistosin, että hänellä on toinen nainen kun löysin asunnosta sen naisen korun. Tiesin, että joku meillä oli käynyt. Oli todella ällöttävä tilanne kun meillä oli ihan pieni vauva, että ei sillä naisella ei ollut mitään moraalia, tuli siis meidän yhteiseen kotiin kun olin poissa ja paljastui kyllä narsistiksi kun exälle kertoi, että ei hän mitään tunne, ei hänellä ole tunne elämää ollenkaan ja tuntee pelkkää tyhjyyttä, mikään ei saa häntä mitään tuntemaan, joten siinäpä se syy. Erohan siinä tottakai tuli kun mies päästää yhteiseen kotiin tuollaisen yhteiskunnan pohjamudan syöjän. No tää, että katsoo toisen puhelinta, hhmm..varmaan pettäjien säätämiä lakeja pettäjien eduksi. Olisin ehkä saattanut katsoa ne viestit luvatta puolison luvalta vaikka kuinka ulisisi että rikot jotain viesti salaisuutta, niinkuin pettäjät aina, uhriutuvat narsistisesti kiinni jäätyään. Mulle on ihan sama mitä siitä joku ajattelee, pettäjät ovat itse sen rikoksen puolisoa vastaan ensin tehneet joten siinä on turha alkaa omaa etuaan ajamaan ja väittämään, että se petetty siinä jotakin väärin tekee kun hankkii todisteet. 

Vierailija
9/21 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo helposti seurasta sen autoa tai pyörää. Ostat verkkokaupasta sen Tagin ja seuraat. 

Vierailija
10/21 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on sellaisia pieniä käteviä gps-paikantimia,joilla voi nähdä puhelimellaan missä se sijaitsee milloinkin.

Kerrotko lisää? 

Vierailija
11/21 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla Sörnäisissä ne jättää auton sivukadulle kun menee thaikkuhierontaan päivällä.  Siellä kirjaston takana puisto. Pikkukatuja. 

Vierailija
12/21 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on kyllä mistä löytyy naisten Puh numeroita piilossa niinkuin siellä muovien alla . Mattojen myös kondomit. 

Vierailija
13/21 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipunaa jää aina puseroon.  

Vierailija
14/21 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee niinsanottuja työpuheluita mitä pitää mennä vessaan puhumaan. 

Vierailija
15/21 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko lisää? 

Esim tästä kaupasta,myös Gigantti ym löytyy jonkinlaisia

https://www.seurantalaitteet.fi/gps-seurantalaitteet

Vierailija
16/21 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimesta ei kannata katsoa pelkästään viestejä vasn loki, mistä näkee kaiken, vaikka olisi poistettu.

Vierailija
17/21 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen mies juuri se joka itse pettää.  Kokee kilpailuna miesten kesken nämä.  Haluaa että et käy missään ja olet ruma et meikkaa.  Syöttää sulle juustoja ja öljyjä ja rasvoja . Ettei sua kukaan huolis. 

Vierailija
18/21 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisetsivän palkkaaminen ei ole laitonta.

Vierailija
19/21 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet laittaa niitä tageja naisten käsilaukkuun.  Laita sinä miehen takkiin. 

Vierailija
20/21 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHET KÄYTTÄÄ TAGEJA ! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi