Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (3858)

Vierailija
3801/3858 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, ettÀ olet kova panonainen. Miksi, Oi miksi, et koskaan mun kanssani sÀnkyyn halua? ww

TÀÀllÀ yksi energiapakkaus.Tekee mieli kokeilla deittisovelluksessa onneaan kun tÀmÀn luin! - nainen

Vierailija
3802/3858 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ olisin enemmĂ€n huolissani siitĂ€ ettĂ€ mitĂ€ jos ajan hammas ei purisikaan rakkauteen ja se ei osoittaisikaan normaaleja laimenemisen merkkejĂ€. Lame is cool. 

Nyt mĂ€ silti vaan haluun julistaa rakkauttani mustarastaisiin jotka lennĂ€hti tipauttelemaan rĂ€nnistĂ€ lehtiĂ€ pois. Olin monta pĂ€ivÀÀ miettinyt sen tekemistĂ€. Tuntuu ihan tuhkimolta nyt. Kunpa hiiret siivoaisi keittiön puolestani. 

Tietysti ajan hammas puree useimmiten. Nekin 50+ parit joita tunnen, jotka olleet nuoresta asti yhdessĂ€ ja edelleen on hauskaa ja julkista pussailua (koska seksuaalinen kemia ja huumori natsaa, ei kai siihen muuta tarvita), niin ei ne mitenkÀÀn romantisoi sitĂ€ omaa kumppania kuitenkaan :D Nuorena varmaan ollut kunnon love bubble ja ruusunpunaista ainakin ekoihin mokailuihin asti xD 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3803/3858 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Siis tollasilla vanhoilla pareillahan on yleensĂ€ se, et on sitĂ€ kemiaa ja hyvĂ€ksytÀÀn toisensa sellasena kuin se on. NiistĂ€ Ă€rsyttĂ€vĂ€mmistĂ€ piirteistĂ€ huolimatta. 

Vierailija
3804/3858 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkÀ ilonpilaaja, mutta realisti minussa ounastelee, ettÀ et pystyisi elÀmÀÀn myöskÀÀn ilman hÀntÀ.

En ounastelisi yhtÀÀn mitÀÀn tuntemattoman kirjoituksen perusteella. Se on ylimielistĂ€. 

YlimielistÀ on tuomita toinen tuntematta taustoja, joihin ounastelu perustuu. Jos viesti ei koskenut sinua, asia ei kaiken jÀrjen mukaan kuulu sinulle.

Vierailija
3805/3858 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus olis kiva.

No en osaa pukea sanoiksi.

Vierailija
3806/3858 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaikesta ihan kaikesta menneestĂ€ huolimatta haluaisin sinut. Silloin kun ihastuu ei mieti mitĂ€ toinen on tehnyt tai tekee. Usko mua! Jos sĂ€ haluut mut, sĂ€ saat. 

Tuu lomalla mun luo niin tunnustellaan meidĂ€n tarinaa. 

Vierailija
3807/3858 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistavaa miettiÀ mitÀ ajattelet.

Noh. PÀÀllimmĂ€isenĂ€ haikeus, sitten pettymys ja suru. Hankalaa pukea sanoilsi, mutta tsempit teille.😞 epĂ€realistiseltahan tuo tuntuu mutta aina  ijminen ei ole sitĂ€ mitĂ€ luulee olevan.

Vierailija
3808/3858 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikesta ihan kaikesta menneestĂ€ huolimatta haluaisin sinut. Silloin kun ihastuu ei mieti mitĂ€ toinen on tehnyt tai tekee. Usko mua! Jos sĂ€ haluut mut, sĂ€ saat. 

MitÀhÀn ihmettÀ? En pysy mukana.

Vierailija
3809/3858 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PaskanlĂ€ssyttĂ€jĂ€t taas vauhdissa👋

Vierailija
3810/3858 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Laitoin viime viikolla kaivatulle sĂ€hköpostia. Ei ole vastannut ja taatusti on lukenut heti. En ymmĂ€rrĂ€ ihmisiĂ€, ketkĂ€ eivĂ€t vastaa. Lopetan tĂ€mĂ€n kaipailun jĂ€lleen pettymykseen. 

Vierailija
3811/3858 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistavaa miettiÀ mitÀ ajattelet.

Ota selvÀÀ ÀlÀkÀ mieti.

Vierailija
3812/3858 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkei ole palavaa tarvetta nÀhdÀ?

On mulla. Sun kanssas on hyvÀ olla ja oon onnellisimmillani kun nÀÀn sua/sut.

Vierailija
3813/3858 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkei ole palavaa tarvetta nÀhdÀ?

On mulla. Sun kanssas on hyvÀ olla ja oon onnellisimmillani kun nÀÀn sua/sut.

Me emme vietÀ aikaa yhdessÀ.

Vierailija
3814/3858 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin viime viikolla kaivatulle sĂ€hköpostia. Ei ole vastannut ja taatusti on lukenut heti. En ymmĂ€rrĂ€ ihmisiĂ€, ketkĂ€ eivĂ€t vastaa. Lopetan tĂ€mĂ€n kaipailun jĂ€lleen pettymykseen. 

Se kertoo jo aivan riittĂ€vĂ€sti millaisen ihmisen kanssa on tekemisissĂ€. Ei voi ymmĂ€rtÀÀ tuppisuisia ghostaajia. Et menettĂ€nyt mitÀÀn. PĂ€in vastoin. KusipÀÀ. 

Vierailija
3815/3858 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lopetin työt tÀltÀ pÀivÀltÀ, laitoin valot pois ja kuvittelen ulos talvisen hunnun, puihin lunta ja pidÀn hÀmÀrÀnhyssyÀ. Sopisit tÀhÀn hetkeen.

Vierailija
3816/3858 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EntĂ€s sitten kun se seuraava ihastus ilmestyy? 😂

Vierailija
3817/3858 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tulit pitkÀstÀ aikaa uneeni, rakas. Suutelimme ihanasti.

Vierailija
3818/3858 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Siis MITEN tÀmÀn olotilan kanssa pÀrjÀÀ!!

Vierailija
3819/3858 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kertoo jo aivan riittĂ€vĂ€sti millaisen ihmisen kanssa on tekemisissĂ€. Ei voi ymmĂ€rtÀÀ tuppisuisia ghostaajia. Et menettĂ€nyt mitÀÀn. PĂ€in vastoin. KusipÀÀ. 

TÀmÀ! ItsekÀs mulukku.

Vierailija
3820/3858 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TerveisiÀ. En usko ettÀ haluat oikeasti muuta kuin pitÀÀ yllÀ hiljaista "liekkiÀ".

Minun tunteeni olivat ja ovat aitoja.

Mietin vĂ€hĂ€n samaa oman kaivattuni suhteen. Taitaa vain pitÀÀ vĂ€hĂ€n omaa kivaa salassa puolisoltaan, eikĂ€ koskaan aio toimia oikeasti. 

Sivusta. Tilanne voi olla hĂ€mmentĂ€vĂ€ ja monimutkainen varsinkin, jos on ollut varattuna jo pitkÀÀn. Vaikka tunteita ja epĂ€toivoakin on paljon pelissĂ€, ei voi vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ heti syöksyĂ€ johonkin tuntemattomaan, kun kaikki on vielĂ€ uutta ja epĂ€varmaa. Tuskin varattukaan tĂ€llaista kivaa pitÀÀ ihan huvikseen, eivĂ€t kaikki pelaa tunteilla. TĂ€mĂ€ tietysti satuttaa kaivattua, mutta kai nĂ€in isossa asiassa tarvitaan jotain harkintaakin. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: seitsemÀn kaksi kahdeksan