Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (3858)
Vierailija kirjoitti:
MÀ olisin enemmÀn huolissani siitÀ ettÀ mitÀ jos ajan hammas ei purisikaan rakkauteen ja se ei osoittaisikaan normaaleja laimenemisen merkkejÀ. Lame is cool.
Nyt mÀ silti vaan haluun julistaa rakkauttani mustarastaisiin jotka lennÀhti tipauttelemaan rÀnnistÀ lehtiÀ pois. Olin monta pÀivÀÀ miettinyt sen tekemistÀ. Tuntuu ihan tuhkimolta nyt. Kunpa hiiret siivoaisi keittiön puolestani.
Tietysti ajan hammas puree useimmiten. Nekin 50+ parit joita tunnen, jotka olleet nuoresta asti yhdessÀ ja edelleen on hauskaa ja julkista pussailua (koska seksuaalinen kemia ja huumori natsaa, ei kai siihen muuta tarvita), niin ei ne mitenkÀÀn romantisoi sitÀ omaa kumppania kuitenkaan :D Nuorena varmaan ollut kunnon love bubble ja ruusunpunaista ainakin ekoihin mokailuihin asti xD
Siis tollasilla vanhoilla pareillahan on yleensÀ se, et on sitÀ kemiaa ja hyvÀksytÀÀn toisensa sellasena kuin se on. NiistÀ ÀrsyttÀvÀmmistÀ piirteistÀ huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkÀ ilonpilaaja, mutta realisti minussa ounastelee, ettÀ et pystyisi elÀmÀÀn myöskÀÀn ilman hÀntÀ.
En ounastelisi yhtÀÀn mitÀÀn tuntemattoman kirjoituksen perusteella. Se on ylimielistÀ.
YlimielistÀ on tuomita toinen tuntematta taustoja, joihin ounastelu perustuu. Jos viesti ei koskenut sinua, asia ei kaiken jÀrjen mukaan kuulu sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus olis kiva.
No en osaa pukea sanoiksi.
Kaikesta ihan kaikesta menneestÀ huolimatta haluaisin sinut. Silloin kun ihastuu ei mieti mitÀ toinen on tehnyt tai tekee. Usko mua! Jos sÀ haluut mut, sÀ saat.
Tuu lomalla mun luo niin tunnustellaan meidÀn tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistavaa miettiÀ mitÀ ajattelet.
Noh. PÀÀllimmĂ€isenĂ€ haikeus, sitten pettymys ja suru. Hankalaa pukea sanoilsi, mutta tsempit teille.đ epĂ€realistiseltahan tuo tuntuu mutta aina ijminen ei ole sitĂ€ mitĂ€ luulee olevan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta ihan kaikesta menneestÀ huolimatta haluaisin sinut. Silloin kun ihastuu ei mieti mitÀ toinen on tehnyt tai tekee. Usko mua! Jos sÀ haluut mut, sÀ saat.
MitÀhÀn ihmettÀ? En pysy mukana.
PaskanlĂ€ssyttĂ€jĂ€t taas vauhdissađ
Laitoin viime viikolla kaivatulle sÀhköpostia. Ei ole vastannut ja taatusti on lukenut heti. En ymmÀrrÀ ihmisiÀ, ketkÀ eivÀt vastaa. Lopetan tÀmÀn kaipailun jÀlleen pettymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistavaa miettiÀ mitÀ ajattelet.
Ota selvÀÀ ÀlÀkÀ mieti.
Vierailija kirjoitti:
Ehkei ole palavaa tarvetta nÀhdÀ?
On mulla. Sun kanssas on hyvÀ olla ja oon onnellisimmillani kun nÀÀn sua/sut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkei ole palavaa tarvetta nÀhdÀ?
On mulla. Sun kanssas on hyvÀ olla ja oon onnellisimmillani kun nÀÀn sua/sut.
Me emme vietÀ aikaa yhdessÀ.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin viime viikolla kaivatulle sÀhköpostia. Ei ole vastannut ja taatusti on lukenut heti. En ymmÀrrÀ ihmisiÀ, ketkÀ eivÀt vastaa. Lopetan tÀmÀn kaipailun jÀlleen pettymykseen.
Se kertoo jo aivan riittÀvÀsti millaisen ihmisen kanssa on tekemisissÀ. Ei voi ymmÀrtÀÀ tuppisuisia ghostaajia. Et menettÀnyt mitÀÀn. PÀin vastoin. KusipÀÀ.
Lopetin työt tÀltÀ pÀivÀltÀ, laitoin valot pois ja kuvittelen ulos talvisen hunnun, puihin lunta ja pidÀn hÀmÀrÀnhyssyÀ. Sopisit tÀhÀn hetkeen.
Vierailija kirjoitti:
EntĂ€s sitten kun se seuraava ihastus ilmestyy? đ
Tulit pitkÀstÀ aikaa uneeni, rakas. Suutelimme ihanasti.
Siis MITEN tÀmÀn olotilan kanssa pÀrjÀÀ!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo jo aivan riittÀvÀsti millaisen ihmisen kanssa on tekemisissÀ. Ei voi ymmÀrtÀÀ tuppisuisia ghostaajia. Et menettÀnyt mitÀÀn. PÀin vastoin. KusipÀÀ.
TÀmÀ! ItsekÀs mulukku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TerveisiÀ. En usko ettÀ haluat oikeasti muuta kuin pitÀÀ yllÀ hiljaista "liekkiÀ".
Minun tunteeni olivat ja ovat aitoja.
Mietin vÀhÀn samaa oman kaivattuni suhteen. Taitaa vain pitÀÀ vÀhÀn omaa kivaa salassa puolisoltaan, eikÀ koskaan aio toimia oikeasti.
Sivusta. Tilanne voi olla hÀmmentÀvÀ ja monimutkainen varsinkin, jos on ollut varattuna jo pitkÀÀn. Vaikka tunteita ja epÀtoivoakin on paljon pelissÀ, ei voi vÀlttÀmÀttÀ heti syöksyÀ johonkin tuntemattomaan, kun kaikki on vielÀ uutta ja epÀvarmaa. Tuskin varattukaan tÀllaista kivaa pitÀÀ ihan huvikseen, eivÀt kaikki pelaa tunteilla. TÀmÀ tietysti satuttaa kaivattua, mutta kai nÀin isossa asiassa tarvitaan jotain harkintaakin.
TÀÀllÀ yksi energiapakkaus.Tekee mieli kokeilla deittisovelluksessa onneaan kun tÀmÀn luin! - nainen