Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (28822)
Oravanpyöriä on niin monenlaisia siivoojasta presidenttiin ja taiteilijaan, että ei moni edes mieti sitä noin.
Onnekkaita ovat ne, jotka näkevät elämän positiivisesti, tykkäävät siitä mitä tekevät eivätkä nyrpeile kaikesta. Erittäin harva perijäkään makaa laakereillaan, kyllä ihmiset yleensä tekee jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väität ettei "superjuureva maatilallinen" tai "maailmaa kiertävä sirkustaiteilija" elä oravanpyörässä? Miten kukin määrittelee...
Sivusta
Juu yleensä ihmiset tekee jotain mistä tykkää :)
Yleensä ihmiset tekee jotain, koska on taloudellinen pakko. Jos on iso läjä rahaa ja tekee silti jotain, sillon voi sanoa että tekee aidosti koska tykkää.
Juu eli oletit. Toiset juurikin nuista mainituista kahdesta esimerkistä omaa sellaisen omaisuuden, ettei ole taloudellista pakkoa työskennellä. Vaan työskentelevät silti..
Vierailija kirjoitti:
Mutta mua ei oikein kiinnosta yleensä muutkaan sellaset asiat, jotka muita näyttää kiinnostavan, en vaan saa niistä mitään
Jees vali vali, sinua ei kiinnosta mikään, vali vali ruikuti ruikuti.
Vierailija kirjoitti:
En usko että pystyn elämään ilman sinua. Ei muuten voisi olla näin kova kaipuu kenestäkään.
Ei sun mua kannata ottaa. Saat paljon paremmankin. Sä haluat täydellisen miehen. Mä olen vaan ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mua ei oikein kiinnosta yleensä muutkaan sellaset asiat, jotka muita näyttää kiinnostavan, en vaan saa niistä mitään
Jees vali vali, sinua ei kiinnosta mikään, vali vali ruikuti ruikuti.
Näitä ei kiinnosta muu kuin palstalla vänkääminen :D
Me emme halua mihinkään ~oravam pyärään~, haluamme vängätä rauhassa tuntemattomien kanssa internetissä!
Vierailija kirjoitti:
Mulla röyhyää malboro suunpielessä ja olen aika hyvä noissa sänkypuuhissa. Ottakaa naiset rohkeasti yhteyttä.
Sä et oo oikee cowboy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet olento, jota ajattelen, ihastelen ja ihmettelen, josta tykkään, haaveilen ja jota vierelleni havittelen.
Onkohan tämä olento ihminen vai joku muu, esim. robotti?
En ole robotofiili. Ihan elävä ihminen käsittääkseni on.
Sen kaiken tuntee sitten sydämessään, kun on kohdannut sellaisen ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että pystyn elämään ilman sinua. Ei muuten voisi olla näin kova kaipuu kenestäkään.
Ei sun mua kannata ottaa. Saat paljon paremmankin. Sä haluat täydellisen miehen. Mä olen vaan ihminen.
No kiva juttu sulle! Olen mies ja hän on nainen. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla röyhyää malboro suunpielessä ja olen aika hyvä noissa sänkypuuhissa. Ottakaa naiset rohkeasti yhteyttä.
Sä et oo oikee cowboy.
Lehmipoika hiljaa kun miehet puhuu.
Vierailija kirjoitti:
No niin tunnisteita kehiin, keneltä haluat viestiä ?
Keltapaitaiselta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla röyhyää malboro suunpielessä ja olen aika hyvä noissa sänkypuuhissa. Ottakaa naiset rohkeasti yhteyttä.
Sä et oo oikee cowboy.
Lehmipoika hiljaa kun miehet puhuu.
Olen palstan vaquero. Eli täysin oikeassa paikassa😉
Vierailija kirjoitti:
En usko että pystyn elämään ilman sinua. Ei muuten voisi olla näin kova kaipuu kenestäkään.
Onko se yksipuolisesti sinun päätettävissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla röyhyää malboro suunpielessä ja olen aika hyvä noissa sänkypuuhissa. Ottakaa naiset rohkeasti yhteyttä.
Sä et oo oikee cowboy.
Lehmipoika hiljaa kun miehet puhuu.
Hiirenhiljaista on. Kun miehet puhuu se näkyy ja kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väität ettei "superjuureva maatilallinen" tai "maailmaa kiertävä sirkustaiteilija" elä oravanpyörässä? Miten kukin määrittelee...
Sivusta
Juu yleensä ihmiset tekee jotain mistä tykkää :)
Yleensä ihmiset tekee jotain, koska on taloudellinen pakko. Jos on iso läjä rahaa ja tekee silti jotain, sillon voi sanoa että tekee aidosti koska tykkää.
Juu eli oletit. Toiset juurikin nuista mainituista kahdesta esimerkistä omaa sellaisen omaisuuden, ettei ole taloudellista pakkoa työskennellä. Vaan työskentelevät silti..
On eri asia tehdä työtä rahan takia kuin siitä huolimatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet olento, jota ajattelen, ihastelen ja ihmettelen, josta tykkään, haaveilen ja jota vierelleni havittelen.
Onkohan tämä olento ihminen vai joku muu, esim. robotti?
En ole robotofiili. Ihan elävä ihminen käsittääkseni on.
Sen kaiken tuntee sitten sydämessään, kun on kohdannut sellaisen ihmisen.
Just, kaikki ei tunnu sydämessä, vain harva -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mua ei oikein kiinnosta yleensä muutkaan sellaset asiat, jotka muita näyttää kiinnostavan, en vaan saa niistä mitään
Jees vali vali, sinua ei kiinnosta mikään, vali vali ruikuti ruikuti.
Noh, oon vähän väsyny
Vierailija kirjoitti:
Väität ettei "superjuureva maatilallinen" tai "maailmaa kiertävä sirkustaiteilija" elä oravanpyörässä? Miten kukin määrittelee...
Sivusta
Juu yleensä ihmiset tekee jotain mistä tykkää :)
Siitäkin huolimatta ;)
Mut palstailu saa vähentyä roimasti kun uus vuosi alkaa. Tää on nähty.
Yleensä ihmiset tekee jotain, koska on taloudellinen pakko. Jos on iso läjä rahaa ja tekee silti jotain, sillon voi sanoa että tekee aidosti koska tykkää.