Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (4298)
OravanpyöriÀ on niin monenlaisia siivoojasta presidenttiin ja taiteilijaan, ettÀ ei moni edes mieti sitÀ noin.
Onnekkaita ovat ne, jotka nÀkevÀt elÀmÀn positiivisesti, tykkÀÀvÀt siitÀ mitÀ tekevÀt eivÀtkÀ nyrpeile kaikesta. ErittÀin harva perijÀkÀÀn makaa laakereillaan, kyllÀ ihmiset yleensÀ tekee jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÀitÀt ettei "superjuureva maatilallinen" tai "maailmaa kiertÀvÀ sirkustaiteilija" elÀ oravanpyörÀssÀ? Miten kukin mÀÀrittelee...
Sivusta
Juu yleensÀ ihmiset tekee jotain mistÀ tykkÀÀ :)
YleensÀ ihmiset tekee jotain, koska on taloudellinen pakko. Jos on iso lÀjÀ rahaa ja tekee silti jotain, sillon voi sanoa ettÀ tekee aidosti koska tykkÀÀ.
Juu eli oletit. Toiset juurikin nuista mainituista kahdesta esimerkistÀ omaa sellaisen omaisuuden, ettei ole taloudellista pakkoa työskennellÀ. Vaan työskentelevÀt silti..
Vierailija kirjoitti:
Mutta mua ei oikein kiinnosta yleensÀ muutkaan sellaset asiat, jotka muita nÀyttÀÀ kiinnostavan, en vaan saa niistÀ mitÀÀn
Jees vali vali, sinua ei kiinnosta mikÀÀn, vali vali ruikuti ruikuti.
Vierailija kirjoitti:
En usko ettÀ pystyn elÀmÀÀn ilman sinua. Ei muuten voisi olla nÀin kova kaipuu kenestÀkÀÀn.
Ei sun mua kannata ottaa. Saat paljon paremmankin. SÀ haluat tÀydellisen miehen. MÀ olen vaan ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mua ei oikein kiinnosta yleensÀ muutkaan sellaset asiat, jotka muita nÀyttÀÀ kiinnostavan, en vaan saa niistÀ mitÀÀn
NÀitÀ ei kiinnosta muu kuin palstalla vÀnkÀÀminen :D
Me emme halua mihinkÀÀn ~oravam pyÀrÀÀn~, haluamme vÀngÀtÀ rauhassa tuntemattomien kanssa internetissÀ!
Vierailija kirjoitti:
Mulla röyhyÀÀ malboro suunpielessÀ ja olen aika hyvÀ noissa sÀnkypuuhissa. Ottakaa naiset rohkeasti yhteyttÀ.
SĂ€ et oo oikee cowboy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet olento, jota ajattelen, ihastelen ja ihmettelen, josta tykkÀÀn, haaveilen ja jota vierelleni havittelen.
Onkohan tÀmÀ olento ihminen vai joku muu, esim. robotti?
En ole robotofiili. Ihan elÀvÀ ihminen kÀsittÀÀkseni on.
Sen kaiken tuntee sitten sydÀmessÀÀn, kun on kohdannut sellaisen ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko ettÀ pystyn elÀmÀÀn ilman sinua. Ei muuten voisi olla nÀin kova kaipuu kenestÀkÀÀn.
Ei sun mua kannata ottaa. Saat paljon paremmankin. SÀ haluat tÀydellisen miehen. MÀ olen vaan ihminen.
No kiva juttu sulle! Olen mies ja hÀn on nainen. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla röyhyÀÀ malboro suunpielessÀ ja olen aika hyvÀ noissa sÀnkypuuhissa. Ottakaa naiset rohkeasti yhteyttÀ.
SĂ€ et oo oikee cowboy.
Lehmipoika hiljaa kun miehet puhuu.
Vierailija kirjoitti:
No niin tunnisteita kehiin, keneltÀ haluat viestiÀ ?
Keltapaitaiselta mieheltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SĂ€ et oo oikee cowboy.
Olen palstan vaquero. Eli tĂ€ysin oikeassa paikassađ
Vierailija kirjoitti:
Onko se yksipuolisesti sinun pÀÀtettÀvissÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SĂ€ et oo oikee cowboy.
Hiirenhiljaista on. Kun miehet puhuu se nÀkyy ja kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÀitÀt ettei "superjuureva maatilallinen" tai "maailmaa kiertÀvÀ sirkustaiteilija" elÀ oravanpyörÀssÀ? Miten kukin mÀÀrittelee...
Sivusta
YleensÀ ihmiset tekee jotain, koska on taloudellinen pakko. Jos on iso lÀjÀ rahaa ja tekee silti jotain, sillon voi sanoa ettÀ tekee aidosti koska tykkÀÀ.
Juu eli oletit. Toiset juurikin nuista mainituista kahdesta esimerkistÀ omaa sellaisen omaisuuden, ettei ole taloudellista pakkoa työskennellÀ. Vaan työskentelevÀt silti..
On eri asia tehdÀ työtÀ rahan takia kuin siitÀ huolimatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet olento, jota ajattelen, ihastelen ja ihmettelen, josta tykkÀÀn, haaveilen ja jota vierelleni havittelen.
Onkohan tÀmÀ olento ihminen vai joku muu, esim. robotti?
En ole robotofiili. Ihan elÀvÀ ihminen kÀsittÀÀkseni on.
Sen kaiken tuntee sitten sydÀmessÀÀn, kun on kohdannut sellaisen ihmisen.
Just, kaikki ei tunnu sydÀmessÀ, vain harva -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, oon vÀhÀn vÀsyny
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
SiitÀkin huolimatta ;)
Mut palstailu saa vÀhentyÀ roimasti kun uus vuosi alkaa. TÀÀ on nÀhty.