Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
3741/28822 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väität ettei "superjuureva maatilallinen" tai "maailmaa kiertävä sirkustaiteilija" elä oravanpyörässä? Miten kukin määrittelee...

Sivusta

Juu yleensä ihmiset tekee jotain mistä tykkää :) 

Yleensä ihmiset tekee jotain, koska on taloudellinen pakko. Jos on iso läjä rahaa ja tekee silti jotain, sillon voi sanoa että tekee aidosti koska tykkää.

Vierailija
3742/28822 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oravanpyöriä on niin monenlaisia siivoojasta presidenttiin ja taiteilijaan, että ei moni edes mieti sitä noin. 

Onnekkaita ovat ne, jotka näkevät elämän positiivisesti, tykkäävät siitä mitä tekevät eivätkä nyrpeile kaikesta. Erittäin harva perijäkään makaa laakereillaan, kyllä ihmiset yleensä tekee jotain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3743/28822 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väität ettei "superjuureva maatilallinen" tai "maailmaa kiertävä sirkustaiteilija" elä oravanpyörässä? Miten kukin määrittelee...

Sivusta

Juu yleensä ihmiset tekee jotain mistä tykkää :) 

Yleensä ihmiset tekee jotain, koska on taloudellinen pakko. Jos on iso läjä rahaa ja tekee silti jotain, sillon voi sanoa että tekee aidosti koska tykkää.

Juu eli oletit. Toiset juurikin nuista mainituista kahdesta esimerkistä omaa sellaisen omaisuuden, ettei ole taloudellista pakkoa työskennellä. Vaan työskentelevät silti.. 

Vierailija
3744/28822 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mua ei oikein kiinnosta yleensä muutkaan sellaset asiat, jotka muita näyttää kiinnostavan, en vaan saa niistä mitään

Jees vali vali, sinua ei kiinnosta mikään, vali vali ruikuti ruikuti. 

Vierailija
3745/28822 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että pystyn elämään ilman sinua. Ei muuten voisi olla näin kova kaipuu kenestäkään. 

Ei sun mua kannata ottaa. Saat paljon paremmankin. Sä haluat täydellisen miehen. Mä olen vaan ihminen.

Vierailija
3746/28822 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mua ei oikein kiinnosta yleensä muutkaan sellaset asiat, jotka muita näyttää kiinnostavan, en vaan saa niistä mitään

Jees vali vali, sinua ei kiinnosta mikään, vali vali ruikuti ruikuti. 

Näitä ei kiinnosta muu kuin palstalla vänkääminen :D 

Me emme halua mihinkään ~oravam pyärään~, haluamme vängätä rauhassa tuntemattomien kanssa internetissä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3747/28822 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla röyhyää malboro suunpielessä ja olen aika hyvä noissa sänkypuuhissa. Ottakaa naiset rohkeasti yhteyttä.

 

Sä et oo oikee cowboy.

Vierailija
3748/28822 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet olento, jota ajattelen, ihastelen ja ihmettelen, josta tykkään, haaveilen ja jota vierelleni havittelen.

Onkohan tämä olento ihminen vai joku muu, esim. robotti?

En ole robotofiili. Ihan elävä ihminen käsittääkseni on.

Sen kaiken tuntee sitten sydämessään, kun on kohdannut sellaisen ihmisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3749/28822 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että pystyn elämään ilman sinua. Ei muuten voisi olla näin kova kaipuu kenestäkään. 

Ei sun mua kannata ottaa. Saat paljon paremmankin. Sä haluat täydellisen miehen. Mä olen vaan ihminen.

No kiva juttu sulle! Olen mies ja hän on nainen. ap

Vierailija
3750/28822 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla röyhyää malboro suunpielessä ja olen aika hyvä noissa sänkypuuhissa. Ottakaa naiset rohkeasti yhteyttä.

 

Sä et oo oikee cowboy.

Lehmipoika hiljaa kun miehet puhuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3751/28822 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin tunnisteita kehiin, keneltä haluat viestiä ? 

Keltapaitaiselta mieheltä.

Vierailija
3752/28822 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla röyhyää malboro suunpielessä ja olen aika hyvä noissa sänkypuuhissa. Ottakaa naiset rohkeasti yhteyttä.

 

Sä et oo oikee cowboy.

Lehmipoika hiljaa kun miehet puhuu.

Olen palstan vaquero. Eli täysin oikeassa paikassa😉

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3753/28822 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että pystyn elämään ilman sinua. Ei muuten voisi olla näin kova kaipuu kenestäkään. 

Onko se yksipuolisesti sinun päätettävissä? 

Vierailija
3754/28822 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla röyhyää malboro suunpielessä ja olen aika hyvä noissa sänkypuuhissa. Ottakaa naiset rohkeasti yhteyttä.

 

Sä et oo oikee cowboy.

Lehmipoika hiljaa kun miehet puhuu.

Hiirenhiljaista on. Kun miehet puhuu se näkyy ja kuuluu.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3755/28822 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väität ettei "superjuureva maatilallinen" tai "maailmaa kiertävä sirkustaiteilija" elä oravanpyörässä? Miten kukin määrittelee...

Sivusta

Juu yleensä ihmiset tekee jotain mistä tykkää :) 

Yleensä ihmiset tekee jotain, koska on taloudellinen pakko. Jos on iso läjä rahaa ja tekee silti jotain, sillon voi sanoa että tekee aidosti koska tykkää.

Juu eli oletit. Toiset juurikin nuista mainituista kahdesta esimerkistä omaa sellaisen omaisuuden, ettei ole taloudellista pakkoa työskennellä. Vaan työskentelevät silti.. 

On eri asia tehdä työtä rahan takia kuin siitä huolimatta

Vierailija
3756/28822 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet olento, jota ajattelen, ihastelen ja ihmettelen, josta tykkään, haaveilen ja jota vierelleni havittelen.

Onkohan tämä olento ihminen vai joku muu, esim. robotti?

En ole robotofiili. Ihan elävä ihminen käsittääkseni on.

Sen kaiken tuntee sitten sydämessään, kun on kohdannut sellaisen ihmisen.

Just, kaikki ei tunnu sydämessä, vain harva -sivusta

Vierailija
3757/28822 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mua ei oikein kiinnosta yleensä muutkaan sellaset asiat, jotka muita näyttää kiinnostavan, en vaan saa niistä mitään

Jees vali vali, sinua ei kiinnosta mikään, vali vali ruikuti ruikuti. 

Noh, oon vähän väsyny

Vierailija
3758/28822 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3759/28822 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väität ettei "superjuureva maatilallinen" tai "maailmaa kiertävä sirkustaiteilija" elä oravanpyörässä? Miten kukin määrittelee...

Sivusta

Juu yleensä ihmiset tekee jotain mistä tykkää :) 

Siitäkin huolimatta ;)

Vierailija
3760/28822 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut palstailu saa vähentyä roimasti kun uus vuosi alkaa. Tää on nähty.

Ketju on lukittu.