Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (4078)
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta ihan kaikesta menneestÀ huolimatta haluaisin sinut. Silloin kun ihastuu ei mieti mitÀ toinen on tehnyt tai tekee. Usko mua! Jos sÀ haluut mut, sÀ saat.
Tuu lomalla mun luo niin tunnustellaan meidÀn tarinaa.
En ihan tiedÀ mistÀ kaikesta huolimatta, mutta tulisin! sivu
Vierailija kirjoitti:
Ehkei ole palavaa tarvetta nÀhdÀ?
No kerropa se hÀnelle, ettei hÀn turhaan odota.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin viime viikolla kaivatulle sÀhköpostia. Ei ole vastannut ja taatusti on lukenut heti. En ymmÀrrÀ ihmisiÀ, ketkÀ eivÀt vastaa. Lopetan tÀmÀn kaipailun jÀlleen pettymykseen.
Onko sÀhköpostiosoite ollut varmasti oikea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkei ole palavaa tarvetta nÀhdÀ?
No kerropa se hÀnelle, ettei hÀn turhaan odota.
Taitava olet kÀÀntÀmÀÀn asiat pÀÀlaelleen. Jos toinen ei ilmaannu nÀhtÀvÀksi, kai siitÀ voi pÀÀtellÀ, ettÀ ei ole ainakaan kovin suurta tarvetta nÀhdÀ.
Mulla ei ole raskaita mietteitÀ, paitsi tyhmyyttÀ ja poliittista sekopÀisyyttÀ kohtaan. EttÀ ihan nyt vaan kevyet terveiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin viime viikolla kaivatulle sÀhköpostia. Ei ole vastannut ja taatusti on lukenut heti. En ymmÀrrÀ ihmisiÀ, ketkÀ eivÀt vastaa. Lopetan tÀmÀn kaipailun jÀlleen pettymykseen.
Onko sÀhköpostiosoite ollut varmasti oikea?
Joo, tai joutunut sairaalaan jne jne jne.. Ja pas*at!
Mukavaa iltapÀivÀÀ kaivatulleni !
TĂ€mĂ€ ihastuneen panetys on niin kovaa, ettĂ€ en tajua miten tÀÀllĂ€ ihastuneet kykenee miettimÀÀn jotain tulevaisuutta tai yhtÀÀn mitÀÀn siihen ihastukseensa liittyen?! đ
Oletko pannut merkille, ettÀ hÀnelle ei ole enÀÀ sormusta nimettömÀssÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
TĂ€mĂ€ ihastuneen panetys on niin kovaa, ettĂ€ en tajua miten tÀÀllĂ€ ihastuneet kykenee miettimÀÀn jotain tulevaisuutta tai yhtÀÀn mitÀÀn siihen ihastukseensa liittyen?! đ
Auta itseÀsi, niin ajatus kulkee taas.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on erilaisia. Mulle ihastus on enemmÀn sitÀ ettÀ haluaisin vaan viettÀÀ loputtomasti aikaa ihastukseni kanssa ja pÀÀssÀni ei mene seksifantasiat vaan fantasioin enemmÀn suudelmista tms
Vierailija kirjoitti:
VedÀ kÀteen niin pystyt taas ajattelemaan
Vierailija kirjoitti:
Oletko pannut merkille, ettÀ hÀnelle ei ole enÀÀ sormusta nimettömÀssÀÀn?
Olks hÀÀ naimisissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tÀssÀ on joku telepatia koska juuri kun mun kestÀminen alkoi olla finito, hÀn soitti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VedÀ kÀteen niin pystyt taas ajattelemaan
Ei vissiin tarvi :S
Molempien ÀÀnetkin sellasta ihme hiljaista huokailya xD
Ei hemmetti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tÀssÀ on joku telepatia koska juuri kun mun kestÀminen alkoi olla finito, hÀn soitti
Ja silti vÀniset tÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti vÀniset tÀÀllÀ.
En mĂ€ VĂNISE vaan olen tÀÀllĂ€ sĂ€ngyssĂ€ puhelimen kanssa, nousen, menen syömÀÀn ja laittautumaan xD
Joka pÀivÀ ja joka ikinen yö
MinÀ en ainakaan oo avannut pariin viikkoon sÀhköpostia, koska ahdistaa...