Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (4078)

Vierailija
3761/4078 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mut palstailu saa vÀhentyÀ roimasti kun uus vuosi alkaa. TÀÀ on nÀhty.

Vierailija
3762/4078 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko ettĂ€ pystyn elĂ€mÀÀn ilman sinua. Ei muuten voisi olla nĂ€in kova kaipuu kenestĂ€kÀÀn. 

MitÀ kaipaat, kun kaipaat?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3763/4078 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TĂ€nÀÀn mietin: 

MiltÀ kÀtesi tuntuisivat ympÀrillÀni?

MiltÀ tuntuisi nukahtaa viereesi?

Millainen olet suuttuessasi?

Purisiko ajan hammas meidĂ€nkin rakkaustarinaamme? 

Saanko koskaan tietÀÀ nĂ€ihin kysymyksiin vastauksia? 

Vierailija
3764/4078 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rakasteluttas.

Vierailija
3765/4078 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VÀitÀt ettei "superjuureva maatilallinen" tai "maailmaa kiertÀvÀ sirkustaiteilija" elÀ oravanpyörÀssÀ? Miten kukin mÀÀrittelee...

Sivusta

Juu yleensĂ€ ihmiset tekee jotain mistĂ€ tykkÀÀ :) 

YleensÀ ihmiset tekee jotain, koska on taloudellinen pakko. Jos on iso lÀjÀ rahaa ja tekee silti jotain, sillon voi sanoa ettÀ tekee aidosti koska tykkÀÀ.

Juu eli oletit. Toiset juurikin nuista mainituista kahdesta esimerkistĂ€ omaa sellaisen omaisuuden, ettei ole taloudellista pakkoa työskennellĂ€. Vaan työskentelevĂ€t silti.. 

HÀn kirjoitti sivusta. MinÀ en olettanut. Silti koen tuollaisen elÀmÀn oravanpyörÀksi.

Vierailija
3766/4078 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mua ei edes kiinnosta minkÀÀn oravanpyörien ajattelu, mietin lÀhinnÀ ihastustani ja yritÀn fokusoitua pakollisiin dediksiin ja työntÀÀ levottoman panetus-energian pois kentÀstÀni! Hush hush.. *huitoo kÀsillÀÀn poispÀin*

Vierailija
3767/4078 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oikeasti kyllÀ varmaan auttaisi eniten jos vaan pantaisiin. Voisin sitten laskeutua levollisin mielin lomalle.

Tai sit pyörisin siellĂ€kin vaan levottomana jossain panon jĂ€lkihehkuissa menemÀÀn xD 

Vierailija
3768/4078 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko ettĂ€ pystyn elĂ€mÀÀn ilman sinua. Ei muuten voisi olla nĂ€in kova kaipuu kenestĂ€kÀÀn. 

Onko se yksipuolisesti sinun pÀÀtettĂ€vissĂ€? 

En ymmÀrrÀ mitÀ tarkoitat kysymyksellÀsi tÀssÀ yhteydessÀ. Kirjoitin miltÀ minusta tuntuu. ap

Vierailija
3769/4078 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

As above so below😂

Vierailija
3770/4078 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IhmistÀ. ap

Vierailija
3771/4078 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mua ei oikein kiinnosta yleensÀ muutkaan sellaset asiat, jotka muita nÀyttÀÀ kiinnostavan, en vaan saa niistÀ mitÀÀn

Jees vali vali, sinua ei kiinnosta mikÀÀn, vali vali ruikuti ruikuti. 

NĂ€itĂ€ ei kiinnosta muu kuin palstalla vĂ€nkÀÀminen :D 

Me emme halua mihinkÀÀn ~oravam pyĂ€rÀÀn~, haluamme vĂ€ngĂ€tĂ€ rauhassa tuntemattomien kanssa internetissĂ€! 

Monilla on todellisia vaikeuksia asian kanssa, masennusta, syrjityksi tulemista yms. TÀmÀ voi olla yksi ainoa paikka missÀ anonyymisti voi avautua ja ehkÀ löytÀÀ keskustelukumppanin, joka ymmÀrtÀÀ. Sivusta

Vierailija
3772/4078 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mua ei oikein kiinnosta yleensÀ muutkaan sellaset asiat, jotka muita nÀyttÀÀ kiinnostavan, en vaan saa niistÀ mitÀÀn

Me emme halua mihinkÀÀn ~oravam pyĂ€rÀÀn~, haluamme vĂ€ngĂ€tĂ€ rauhassa tuntemattomien kanssa internetissĂ€! 

Monilla on todellisia vaikeuksia asian kanssa, masennusta, syrjityksi tulemista yms. TÀmÀ voi olla yksi ainoa paikka missÀ anonyymisti voi avautua ja ehkÀ löytÀÀ keskustelukumppanin, joka ymmÀrtÀÀ. Sivusta

Se on tietenkin aivan todella ymmĂ€rrettĂ€vÀÀ, ettei vaikkapa masentuneena jaksa eikĂ€ kiinnosta. 

Vierailija
3773/4078 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekametelisoppaa tÀmÀ on tai sillisalaattia. Vitamiinit taidettu ottaa vÀhÀn vÀÀristÀ purkeista.

Vierailija
3774/4078 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun mua kannata ottaa. Saat paljon paremmankin. SÀ haluat tÀydellisen miehen. MÀ olen vaan ihminen.

No kiva juttu sulle! Olen mies ja hÀn on nainen. ap

Samat tunteet heittelevĂ€t, vaikka olenkin alituiseen kaipaileva nainen. Vaikka olen kaukana, en pysty unohtamaan edes jĂ€rkeilemĂ€llĂ€. PitĂ€isi olla tyyni ja ajatella, ettĂ€ asiat jotenkin selviĂ€vĂ€t ajallaan. 

Vierailija
3775/4078 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

When your delicate self-expression is overridden by useless egoistic vomiting, your esteem is doubled down and narcissist's esteem doubled out off portions of any imaginable metrics. Look at the joy on their face for minimising you.

Vierailija
3776/4078 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TĂ€nÀÀn mietin: 

Mietin myös erityisen paljon nĂ€itĂ€ kolmea ensimmĂ€istĂ€ kysymystĂ€. 

Vierailija
3777/4078 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TĂ€nÀÀn mietin: 

Ota selvÀÀ. đŸ€—

Vierailija
3778/4078 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IhmistÀ. ap

Tunnistan kuvauksesta itseni, mutta minusta tuntuu, ettÀ aika moni muukin tunnistaa. Olen tiennyt jo kauan, ettÀ en pysty elÀmÀÀn ilman sinua, mutta elettÀvÀ on.

Vierailija
3779/4078 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen kuullut, ettÀ olet kova panonainen. Miksi, Oi miksi, et koskaan mun kanssani sÀnkyyn halua? ww

Vierailija
3780/4078 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen ehkÀ ilonpilaaja, mutta realisti minussa ounastelee, ettÀ et pystyisi elÀmÀÀn myöskÀÀn ilman hÀntÀ.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi viisi viisi