Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (4078)
Vierailija kirjoitti:
En usko ettÀ pystyn elÀmÀÀn ilman sinua. Ei muuten voisi olla nÀin kova kaipuu kenestÀkÀÀn.
MitÀ kaipaat, kun kaipaat?
TÀnÀÀn mietin:
MiltÀ kÀtesi tuntuisivat ympÀrillÀni?
MiltÀ tuntuisi nukahtaa viereesi?
Millainen olet suuttuessasi?
Purisiko ajan hammas meidÀnkin rakkaustarinaamme?
Saanko koskaan tietÀÀ nÀihin kysymyksiin vastauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÀitÀt ettei "superjuureva maatilallinen" tai "maailmaa kiertÀvÀ sirkustaiteilija" elÀ oravanpyörÀssÀ? Miten kukin mÀÀrittelee...
Sivusta
Juu yleensÀ ihmiset tekee jotain mistÀ tykkÀÀ :)
YleensÀ ihmiset tekee jotain, koska on taloudellinen pakko. Jos on iso lÀjÀ rahaa ja tekee silti jotain, sillon voi sanoa ettÀ tekee aidosti koska tykkÀÀ.
Juu eli oletit. Toiset juurikin nuista mainituista kahdesta esimerkistÀ omaa sellaisen omaisuuden, ettei ole taloudellista pakkoa työskennellÀ. Vaan työskentelevÀt silti..
HÀn kirjoitti sivusta. MinÀ en olettanut. Silti koen tuollaisen elÀmÀn oravanpyörÀksi.
Mua ei edes kiinnosta minkÀÀn oravanpyörien ajattelu, mietin lÀhinnÀ ihastustani ja yritÀn fokusoitua pakollisiin dediksiin ja työntÀÀ levottoman panetus-energian pois kentÀstÀni! Hush hush.. *huitoo kÀsillÀÀn poispÀin*
Oikeasti kyllÀ varmaan auttaisi eniten jos vaan pantaisiin. Voisin sitten laskeutua levollisin mielin lomalle.
Tai sit pyörisin siellÀkin vaan levottomana jossain panon jÀlkihehkuissa menemÀÀn xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko ettÀ pystyn elÀmÀÀn ilman sinua. Ei muuten voisi olla nÀin kova kaipuu kenestÀkÀÀn.
Onko se yksipuolisesti sinun pÀÀtettÀvissÀ?
En ymmÀrrÀ mitÀ tarkoitat kysymyksellÀsi tÀssÀ yhteydessÀ. Kirjoitin miltÀ minusta tuntuu. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IhmistÀ. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mua ei oikein kiinnosta yleensÀ muutkaan sellaset asiat, jotka muita nÀyttÀÀ kiinnostavan, en vaan saa niistÀ mitÀÀn
Jees vali vali, sinua ei kiinnosta mikÀÀn, vali vali ruikuti ruikuti.
NÀitÀ ei kiinnosta muu kuin palstalla vÀnkÀÀminen :D
Me emme halua mihinkÀÀn ~oravam pyÀrÀÀn~, haluamme vÀngÀtÀ rauhassa tuntemattomien kanssa internetissÀ!
Monilla on todellisia vaikeuksia asian kanssa, masennusta, syrjityksi tulemista yms. TÀmÀ voi olla yksi ainoa paikka missÀ anonyymisti voi avautua ja ehkÀ löytÀÀ keskustelukumppanin, joka ymmÀrtÀÀ. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mua ei oikein kiinnosta yleensÀ muutkaan sellaset asiat, jotka muita nÀyttÀÀ kiinnostavan, en vaan saa niistÀ mitÀÀn
Me emme halua mihinkÀÀn ~oravam pyÀrÀÀn~, haluamme vÀngÀtÀ rauhassa tuntemattomien kanssa internetissÀ!
Monilla on todellisia vaikeuksia asian kanssa, masennusta, syrjityksi tulemista yms. TÀmÀ voi olla yksi ainoa paikka missÀ anonyymisti voi avautua ja ehkÀ löytÀÀ keskustelukumppanin, joka ymmÀrtÀÀ. Sivusta
Se on tietenkin aivan todella ymmÀrrettÀvÀÀ, ettei vaikkapa masentuneena jaksa eikÀ kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekametelisoppaa tÀmÀ on tai sillisalaattia. Vitamiinit taidettu ottaa vÀhÀn vÀÀristÀ purkeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun mua kannata ottaa. Saat paljon paremmankin. SÀ haluat tÀydellisen miehen. MÀ olen vaan ihminen.
No kiva juttu sulle! Olen mies ja hÀn on nainen. ap
Samat tunteet heittelevÀt, vaikka olenkin alituiseen kaipaileva nainen. Vaikka olen kaukana, en pysty unohtamaan edes jÀrkeilemÀllÀ. PitÀisi olla tyyni ja ajatella, ettÀ asiat jotenkin selviÀvÀt ajallaan.
When your delicate self-expression is overridden by useless egoistic vomiting, your esteem is doubled down and narcissist's esteem doubled out off portions of any imaginable metrics. Look at the joy on their face for minimising you.
Vierailija kirjoitti:
TÀnÀÀn mietin:
Mietin myös erityisen paljon nÀitÀ kolmea ensimmÀistÀ kysymystÀ.
Vierailija kirjoitti:
TÀnÀÀn mietin:
Ota selvÀÀ. đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IhmistÀ. ap
Tunnistan kuvauksesta itseni, mutta minusta tuntuu, ettÀ aika moni muukin tunnistaa. Olen tiennyt jo kauan, ettÀ en pysty elÀmÀÀn ilman sinua, mutta elettÀvÀ on.
Olen kuullut, ettÀ olet kova panonainen. Miksi, Oi miksi, et koskaan mun kanssani sÀnkyyn halua? ww
Olen ehkÀ ilonpilaaja, mutta realisti minussa ounastelee, ettÀ et pystyisi elÀmÀÀn myöskÀÀn ilman hÀntÀ.
Mut palstailu saa vÀhentyÀ roimasti kun uus vuosi alkaa. TÀÀ on nÀhty.