Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (4141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin vapaudenhaluinen et en tiedÀ ymmÀrtÀÀkö sitÀ kukaan, en ihmissuhteissa vaan elÀmÀssÀ muuten
Parisuhteessa et ole vapaudenkaipuinen mutta muuten olet? Eikö parisuhde/perhe ole just se mikÀ eniten rajoittaa vapautta...
Ei parisuhteen mun mielestÀ tarvitse rajoittaa vapautta, se ois jotenkin epÀtervettÀ ehkÀ, lapsia en toivo joten se ei ole ongelma, lapset kyl rajoittaisi se on selvÀ
MitÀ se vapaus on? Sellainen vapaus mitÀ muut ei ymmÀrrÀ ja mitÀ ihmissuhteet ei rajoita?
En tiedÀ, varmaan joku ymmÀrtÀÀkin. Muut nÀyttÀÀ elÀvÀn oravanpyörÀelÀmÀÀ niin vaivattomasti ja jopa nauttivan siitÀ, ettÀ mulle on ihan mysteeri millaset asetukset niillÀ on sisÀllÀÀn, en siis ymmÀrrÀ ja ehkÀ mun ajatteluakaan ei sitten moni muu ymmÀrrÀ
Vierailija kirjoitti:
Minulta ei kahvihamstraus.
Poistun samoin tein.
Kaikkea hyvÀÀ_kivaa kaikille. đ€
Samoin sulle kiitos !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin vapaudenhaluinen et en tiedÀ ymmÀrtÀÀkö sitÀ kukaan, en ihmissuhteissa vaan elÀmÀssÀ muuten
Parisuhteessa et ole vapaudenkaipuinen mutta muuten olet? Eikö parisuhde/perhe ole just se mikÀ eniten rajoittaa vapautta...
Ei parisuhteen mun mielestÀ tarvitse rajoittaa vapautta, se ois jotenkin epÀtervettÀ ehkÀ, lapsia en toivo joten se ei ole ongelma, lapset kyl rajoittaisi se on selvÀ
MitÀ se vapaus on? Sellainen vapaus mitÀ muut ei ymmÀrrÀ ja mitÀ ihmissuhteet ei rajoita?
En tiedÀ, varmaan joku ymmÀrtÀÀkin. Muut nÀyttÀÀ elÀvÀn oravanpyörÀelÀmÀÀ niin vaivattomasti ja jopa nauttivan siitÀ, ettÀ mulle on ihan mysteeri millaset asetukset niillÀ on sisÀllÀÀn, en siis ymmÀrrÀ ja ehkÀ mun ajatteluakaan ei sitten moni muu ymmÀrrÀ
Sen ymmÀrrÀn. Ei itseÀkÀÀn kiinnosta tylsÀ oravanpyörÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla röyhyÀÀ malboro suunpielessÀ ja olen aika hyvÀ noissa sÀnkypuuhissa. Ottakaa naiset rohkeasti yhteyttÀ.
Ei kiitos röökin hajuisille ukoille
No ei voi mitÀÀn. Et sÀÀ pussikaljotteleen lÀhtis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla röyhyÀÀ malboro suunpielessÀ ja olen aika hyvÀ noissa sÀnkypuuhissa. Ottakaa naiset rohkeasti yhteyttÀ.
No ei voi mitÀÀn. Et sÀÀ pussikaljotteleen lÀhtis?
On mulla kyykkyviiniÀkin
Mutta mua ei oikein kiinnosta yleensÀ muutkaan sellaset asiat, jotka muita nÀyttÀÀ kiinnostavan, en vaan saa niistÀ mitÀÀn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ, varmaan joku ymmÀrtÀÀkin. Muut nÀyttÀÀ elÀvÀn oravanpyörÀelÀmÀÀ niin vaivattomasti ja jopa nauttivan siitÀ, ettÀ mulle on iha
Siis ketkÀ Muut?
Mun ympÀrillÀ on ainakin kaikenlaisia ihmisiÀ ympÀri maailmaa kiertÀvistÀ sirkustaiteilijoista superjuureviin maatilallisiin, ettÀ en ole jaksanut edes tuhlata ajatuksiani johonkin tuollaiseen Miten Muut ElÀÀ ja Ajattelee -juttuun. Keskityn siihen, miten minÀ elÀn ja haluan elÀÀ - vaihtoehtoja on PALJON.
Kuulostat siltÀ, ettÀ sulta puuttuu mielen vapaus ja lokeroit.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mua ei oikein kiinnosta yleensÀ muutkaan sellaset asiat, jotka muita nÀyttÀÀ kiinnostavan, en vaan saa niistÀ mitÀÀn
No v t t u keskity siihen mistÀ sÀ saat jotain, ÀlÀkÀ muiden elÀmÀn vatvomiseen :D
Multa puuttuu taloudellinen vapausđđ muita kiinnostaa vaan hankkia lisÀÀ tavaraa ja rahaa ja kaikkea omaisuutta ja statussymboleita, mĂ€ haluisin vaan olla vapaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No v t t u keskity siihen mistÀ sÀ saat jotain, ÀlÀkÀ muiden elÀmÀn vatvomiseen :D
Kaivattu tulepas tĂ€nne, saan takuulla susta jotainđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ, varmaan joku ymmÀrtÀÀkin. Muut nÀyttÀÀ elÀvÀn oravanpyörÀelÀmÀÀ niin vaivat
VÀitÀt ettei "superjuureva maatilallinen" tai "maailmaa kiertÀvÀ sirkustaiteilija" elÀ oravanpyörÀssÀ? Miten kukin mÀÀrittelee...
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kÀyttÀÀ aika mahdollisimman hyvin hyödyksi. Silloin saat ehkÀ jotain aikaankin.
Vierailija kirjoitti:
Multa puuttuu taloudellinen vapausđđ muita kiinnostaa vaan hankkia lisÀÀ tavaraa ja rahaa ja kaikkea omaisuutta ja statussymboleita, mĂ€ haluisin vaan olla vapaa
SÀ et vaan ole kokenut sitÀ miten hyvÀltÀ se tuntuu ajaa Mersulla moottoritietÀ töihin ja syödÀ samalla evÀsleipÀÀ!
VÀitÀt ettei "superjuureva maatilallinen" tai "maailmaa kiertÀvÀ sirkustaiteilija" elÀ oravanpyörÀssÀ? Miten kukin mÀÀrittelee...
Sivusta
Juu yleensÀ ihmiset tekee jotain mistÀ tykkÀÀ :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kÀyttÀÀ aika mahdollisimman hyvin hyödyksi. Silloin saat ehkÀ jotain aikaankin.
Ei mistÀÀn ole mitÀÀn hyötyÀ kun mikÀÀn ei ole pysyvÀÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SÀ et vaan ole kokenut sitÀ miten hyvÀltÀ se tuntuu ajaa Mersulla moottoritietÀ töihin ja syödÀ samalla evÀsleipÀÀ!
Samoissa ruuhkissa istut oli merkki tai vuosimalli mikÀ hyvÀnsÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos työ on mielekÀstÀ niin toki, en söisi ratissa, ÀlytöntÀ hommaa. Jos pitÀÀ tehdÀ jotain epÀmielekÀstÀ työtÀ niin ajan mielummin vaikka ladalla