Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (4141)

Vierailija
3721/4141 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla röyhyÀÀ malboro suunpielessÀ ja olen aika hyvÀ noissa sÀnkypuuhissa. Ottakaa naiset rohkeasti yhteyttÀ.

Ei kiitos röökin hajuisille ukoille

Vierailija
3722/4141 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon niin vapaudenhaluinen et en tiedÀ ymmÀrtÀÀkö sitÀ kukaan, en ihmissuhteissa vaan elÀmÀssÀ muuten

Parisuhteessa et ole vapaudenkaipuinen mutta muuten olet? Eikö parisuhde/perhe ole just se mikÀ eniten rajoittaa vapautta...

Ei parisuhteen mun mielestÀ tarvitse rajoittaa vapautta, se ois jotenkin epÀtervettÀ ehkÀ, lapsia en toivo joten se ei ole ongelma, lapset kyl rajoittaisi se on selvÀ

MitÀ se vapaus on? Sellainen vapaus mitÀ muut ei ymmÀrrÀ ja mitÀ ihmissuhteet ei rajoita?

En tiedĂ€, varmaan joku ymmĂ€rtÀÀkin. Muut nĂ€yttÀÀ elĂ€vĂ€n oravanpyörĂ€elĂ€mÀÀ niin vaivattomasti ja jopa nauttivan siitĂ€, ettĂ€ mulle on ihan mysteeri millaset asetukset niillĂ€ on sisĂ€llÀÀn, en siis ymmĂ€rrĂ€ ja ehkĂ€ mun ajatteluakaan ei sitten moni muu ymmĂ€rrĂ€ 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3723/4141 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei kahvihamstraus.

Poistun samoin tein.

Kaikkea hyvÀÀ_kivaa kaikille. đŸ€

Samoin sulle kiitos ! 

Vierailija
3724/4141 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon niin vapaudenhaluinen et en tiedÀ ymmÀrtÀÀkö sitÀ kukaan, en ihmissuhteissa vaan elÀmÀssÀ muuten

Parisuhteessa et ole vapaudenkaipuinen mutta muuten olet? Eikö parisuhde/perhe ole just se mikÀ eniten rajoittaa vapautta...

Ei parisuhteen mun mielestÀ tarvitse rajoittaa vapautta, se ois jotenkin epÀtervettÀ ehkÀ, lapsia en toivo joten se ei ole ongelma, lapset kyl rajoittaisi se on selvÀ

MitÀ se vapaus on? Sellainen vapaus mitÀ muut ei ymmÀrrÀ ja mitÀ ihmissuhteet ei rajoita?

En tiedĂ€, varmaan joku ymmĂ€rtÀÀkin. Muut nĂ€yttÀÀ elĂ€vĂ€n oravanpyörĂ€elĂ€mÀÀ niin vaivattomasti ja jopa nauttivan siitĂ€, ettĂ€ mulle on ihan mysteeri millaset asetukset niillĂ€ on sisĂ€llÀÀn, en siis ymmĂ€rrĂ€ ja ehkĂ€ mun ajatteluakaan ei sitten moni muu ymmĂ€rrĂ€ 

Sen ymmÀrrÀn. Ei itseÀkÀÀn kiinnosta tylsÀ oravanpyörÀ.

Vierailija
3725/4141 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla röyhyÀÀ malboro suunpielessÀ ja olen aika hyvÀ noissa sÀnkypuuhissa. Ottakaa naiset rohkeasti yhteyttÀ.

No ei voi mitÀÀn. Et sÀÀ pussikaljotteleen lÀhtis?

Vierailija
3726/4141 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei voi mitÀÀn. Et sÀÀ pussikaljotteleen lÀhtis?

On mulla kyykkyviiniÀkin

Vierailija
3727/4141 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mutta mua ei oikein kiinnosta yleensÀ muutkaan sellaset asiat, jotka muita nÀyttÀÀ kiinnostavan, en vaan saa niistÀ mitÀÀn

Vierailija
3728/4141 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Stephen, kultani.

Vierailija
3729/4141 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedÀ, varmaan joku ymmÀrtÀÀkin. Muut nÀyttÀÀ elÀvÀn oravanpyörÀelÀmÀÀ niin vaivattomasti ja jopa nauttivan siitÀ, ettÀ mulle on iha

Siis ketkÀ Muut?

Mun ympĂ€rillĂ€ on ainakin kaikenlaisia ihmisiĂ€ ympĂ€ri maailmaa kiertĂ€vistĂ€ sirkustaiteilijoista superjuureviin maatilallisiin, ettĂ€ en ole jaksanut edes tuhlata ajatuksiani johonkin tuollaiseen Miten Muut ElÀÀ ja Ajattelee -juttuun. Keskityn siihen, miten minĂ€ elĂ€n ja haluan elÀÀ - vaihtoehtoja on PALJON. 

Kuulostat siltĂ€, ettĂ€ sulta puuttuu mielen vapaus ja lokeroit. 

Vierailija
3730/4141 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mua ei oikein kiinnosta yleensÀ muutkaan sellaset asiat, jotka muita nÀyttÀÀ kiinnostavan, en vaan saa niistÀ mitÀÀn

No v t t u keskity siihen mistĂ€ sĂ€ saat jotain, Ă€lĂ€kĂ€ muiden elĂ€mĂ€n vatvomiseen :D 

Vierailija
3731/4141 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Multa puuttuu taloudellinen vapaus😂😀 muita kiinnostaa vaan hankkia lisÀÀ tavaraa ja rahaa ja kaikkea omaisuutta ja statussymboleita, mĂ€ haluisin vaan olla vapaa

Vierailija
3732/4141 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No v t t u keskity siihen mistĂ€ sĂ€ saat jotain, Ă€lĂ€kĂ€ muiden elĂ€mĂ€n vatvomiseen :D 

Kaivattu tulepas tĂ€nne, saan takuulla susta jotain😌

Vierailija
3733/4141 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

🙄😒

Vierailija
3734/4141 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedÀ, varmaan joku ymmÀrtÀÀkin. Muut nÀyttÀÀ elÀvÀn oravanpyörÀelÀmÀÀ niin vaivat

VÀitÀt ettei "superjuureva maatilallinen" tai "maailmaa kiertÀvÀ sirkustaiteilija" elÀ oravanpyörÀssÀ? Miten kukin mÀÀrittelee...

Sivusta

Vierailija
3735/4141 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kÀyttÀÀ aika mahdollisimman hyvin hyödyksi. Silloin saat ehkÀ jotain aikaankin.

Vierailija
3736/4141 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa puuttuu taloudellinen vapaus😂😀 muita kiinnostaa vaan hankkia lisÀÀ tavaraa ja rahaa ja kaikkea omaisuutta ja statussymboleita, mĂ€ haluisin vaan olla vapaa

SĂ€ et vaan ole kokenut sitĂ€ miten hyvĂ€ltĂ€ se tuntuu ajaa Mersulla moottoritietĂ€ töihin ja syödĂ€ samalla evĂ€sleipÀÀ! 

Vierailija
3737/4141 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

VÀitÀt ettei "superjuureva maatilallinen" tai "maailmaa kiertÀvÀ sirkustaiteilija" elÀ oravanpyörÀssÀ? Miten kukin mÀÀrittelee...

Sivusta

Juu yleensĂ€ ihmiset tekee jotain mistĂ€ tykkÀÀ :) 

Vierailija
3738/4141 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kÀyttÀÀ aika mahdollisimman hyvin hyödyksi. Silloin saat ehkÀ jotain aikaankin.

Ei mistÀÀn ole mitÀÀn hyötyÀ kun mikÀÀn ei ole pysyvÀÀ

Vierailija
3739/4141 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SĂ€ et vaan ole kokenut sitĂ€ miten hyvĂ€ltĂ€ se tuntuu ajaa Mersulla moottoritietĂ€ töihin ja syödĂ€ samalla evĂ€sleipÀÀ! 

Samoissa ruuhkissa istut oli merkki tai vuosimalli mikÀ hyvÀnsÀ.

Vierailija
3740/4141 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos työ on mielekÀstÀ niin toki, en söisi ratissa, ÀlytöntÀ hommaa. Jos pitÀÀ tehdÀ jotain epÀmielekÀstÀ työtÀ niin ajan mielummin vaikka ladalla

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi kuusi yksi