Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (4831)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asuis talvet laskettulurinteen vieressÀ tai sit etelÀssÀ
Tosta ois vaikeeta valita
Valitsisin etelÀn, koska en tykkÀÀ pimeÀstÀ ja kylmÀstÀ, mut jos ei vois mennÀ etelÀÀn niin sitten toi toinen vaihtoehto ois parempi kuin perusarki jossain kaupungissa
MÀ ottaisin mieluiten tÀllaisen: joulusta huhtikuuhun Winter Wonderlandissa lautaillen ja hyggeillen, sit huhtikuun ekasta pÀivÀstÀ juhannukseen vaikka keski-/pohjois-Italiassa, juhannuksesta elo-syyskuun vaihteeseen Suomessa, syyskuusta lokakuuhun vaikka VÀlimerellÀ ja marraskuu sekÀ joulukuun alkupuoli Indonesiassa josta sit taas 20.12. Lappiin joulun viettoon!
Sivusta
Toki siis tÀmÀ on vain yksi versio, voisin ottaa paljon muunlaisiakin. Ja asua vaan jossain, ja kÀydÀ vÀlillÀ muualla.
Tuossa on ehkÀ liikaa kuljeskelua. Mieluummin ehkÀ niin, ettÀ kevÀÀstÀ syksyyn lÀmpimÀssÀ ja jouluksi Lappiin. Ja monet kaupungit on myls kivoja, tykkÀÀn niin kaupunkielÀmÀstÀ kuin maaseudun rauhastakin.
En varmaan osaisi pÀÀttÀÀ. Voisin myös asua jossain kivassa lÀmpimÀssÀ kylÀssÀ kohtuullisen matkan pÀÀssÀ suurkaupungista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asuis talvet laskettulurinteen vieressÀ tai sit etelÀssÀ
Tosta ois vaikeeta valita
Valitsisin etelÀn, koska en tykkÀÀ pimeÀstÀ ja kylmÀstÀ, mut jos ei vois mennÀ etelÀÀn niin sitten toi toinen vaihtoehto ois parempi kuin perusarki jossain kaupungissa
MÀ ottaisin mieluiten tÀllaisen: joulusta huhtikuuhun Winter Wonderlandissa lautaillen ja hyggeillen, sit huhtikuun ekasta pÀivÀstÀ juhannukseen vaikka keski-/pohjois-Italiassa, juhannuksesta elo-syyskuun vaihteeseen Suomessa, syyskuusta lokakuuhun vaikka VÀlimerellÀ ja marraskuu sekÀ joulukuun alkupuoli Indonesiassa josta sit taas 20.12. Lappiin joulun viettoon!
Sivusta
Liikaa suhaamista mun makuun, muuten tavallaan ihan hyvĂ€ plÀÀniđ mulle sopis kesĂ€t Suomessa ja talvet VĂ€limerellĂ€, sitĂ€ kohti..
Joo aloin itsekin miettimÀÀn, ettÀ hyi hitto xD Jatkuvasti menossa.
LÀhinnÀ tuossa nÀkyy ne ympÀristön ja sÀÀn ideaalit. Ja Winter Wonderland -osiot yhdistÀisin vanhojen sukulaisten auttamiseen/hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Oon niin vapaudenhaluinen et en tiedÀ ymmÀrtÀÀkö sitÀ kukaan, en ihmissuhteissa vaan elÀmÀssÀ muuten
Parisuhteessa et ole vapaudenkaipuinen mutta muuten olet? Eikö parisuhde/perhe ole just se mikÀ eniten rajoittaa vapautta...
Voisi oikeastaan hoitaa koko asian noin, ettÀ ketÀ milloinkin ja mihinkin suuntaan menee auttamaan/hoitamaan, niin sinne ja kaikki voittaa xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin vapaudenhaluinen et en tiedÀ ymmÀrtÀÀkö sitÀ kukaan, en ihmissuhteissa vaan elÀmÀssÀ muuten
Parisuhteessa et ole vapaudenkaipuinen mutta muuten olet? Eikö parisuhde/perhe ole just se mikÀ eniten rajoittaa vapautta...
Ei parisuhteen mun mielestÀ tarvitse rajoittaa vapautta, se ois jotenkin epÀtervettÀ ehkÀ, lapsia en toivo joten se ei ole ongelma, lapset kyl rajoittaisi se on selvÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei parisuhteen mun mielestÀ tarvitse rajoittaa vapautta, se ois jotenkin epÀtervettÀ ehkÀ, lapsia en toivo joten se ei ole ongelma, lapset kyl rajoittaisi se on selvÀ
MitÀ se vapaus on? Sellainen vapaus mitÀ muut ei ymmÀrrÀ ja mitÀ ihmissuhteet ei rajoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
win- win
nah bro babe
it's not over
if I like bad apple am I weirdo
En ole huono omenasi.
EnkÀ toistaiseksi kirjoittele tÀÀllÀ tÀnÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuohan riippuu ihan ihmisestÀ, miten kukin asiat kokee.
MÀ koen parisuhteen rajoittavampana kuin lapset, mutta en mÀ silti ole mitenkÀÀn parisuhdevastainen.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Olet olento, jota ajattelen, ihastelen ja ihmettelen, josta tykkÀÀn, haaveilen ja jota vierelleni havittelen.
Onkohan tÀmÀ olento ihminen vai joku muu, esim. robotti?
Oh my darling, will you, could you... without her noticing...
Mulla on pellillinen pipareita. Kaipaisin kuorrutusvinkkejÀ teiltÀ emÀnniltÀ?
win- win
"nah bro babe
it's not over'
'https://youtu.be/VuZcaDDPZtU'
'if I like bad apple am I weirdo'
'En ole huono omenasi.
EnkÀ toistaiseksi kirjoittele tÀÀllÀ
tÀnÀÀn.'
Moi. Minulta ei osuutta langassa
eikÀ koko ketjussa. sE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet olento, jota ajattelen, ihastelen ja ihmettelen, josta tykkÀÀn, haaveilen ja jota vierelleni havittelen.
Onkohan tÀmÀ olento ihminen vai joku muu, esim. robotti?
En ole robotofiili. Ihan elÀvÀ ihminen kÀsittÀÀkseni on.
Olenkohan tulossa jo himohamstraajaksi, kun rohmusin 4 pakettia tarjouskahvia tÀnÀÀn lÀhikaupungista. Ennen tÀllainen ei tullut mieleenkÀÀn, mutta nyt on kai tullut sitten sellaiseen ikÀÀn. Kaupoissa jo aikamoinen hulina, mutta vaihtelua tÀmÀkin sadepÀivinÀ.
Minulta ei kahvihamstraus.
Poistun samoin tein.
Kaikkea hyvÀÀ_kivaa kaikille. đ€
Trollikin herÀsi taas kun viestejÀ poistuu ja turha spÀmmi alkaa. Aamu tÀÀllÀ menikin jÀlleen ihan rattoisasti.
Mulla röyhyÀÀ malboro suunpielessÀ ja olen aika hyvÀ noissa sÀnkypuuhissa. Ottakaa naiset rohkeasti yhteyttÀ.
Vierailija kirjoitti:
Minulta ei kahvihamstraus.
Poistun samoin tein.
Kaikkea hyvÀÀ_kivaa kaikille. đ€
đ„°đ„Ž
Vierailija kirjoitti:
Mulla röyhyÀÀ malboro suunpielessÀ ja olen aika hyvÀ noissa sÀnkypuuhissa. Ottakaa naiset rohkeasti yhteyttÀ.
Ei kiitos röökin hajuisille ukoille
Liikaa suhaamista mun makuun, muuten tavallaan ihan hyvĂ€ plÀÀniđ mulle sopis kesĂ€t Suomessa ja talvet VĂ€limerellĂ€, sitĂ€ kohti..