Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (4831)

Vierailija
3701/4831 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asuis talvet laskettulurinteen vieressÀ tai sit etelÀssÀ

Tosta ois vaikeeta valita

Valitsisin etelÀn, koska en tykkÀÀ pimeÀstÀ ja kylmÀstÀ, mut jos ei vois mennÀ etelÀÀn niin sitten toi toinen vaihtoehto ois parempi kuin perusarki jossain kaupungissa

MĂ€ ottaisin mieluiten tĂ€llaisen: joulusta huhtikuuhun Winter Wonderlandissa lautaillen ja hyggeillen, sit huhtikuun ekasta pĂ€ivĂ€stĂ€ juhannukseen vaikka keski-/pohjois-Italiassa, juhannuksesta elo-syyskuun vaihteeseen Suomessa, syyskuusta lokakuuhun vaikka VĂ€limerellĂ€ ja marraskuu sekĂ€ joulukuun alkupuoli Indonesiassa josta sit taas 20.12. Lappiin joulun viettoon! 

Sivusta 

Liikaa suhaamista mun makuun, muuten tavallaan ihan hyvĂ€ plÀÀni😀 mulle sopis kesĂ€t Suomessa ja talvet VĂ€limerellĂ€, sitĂ€ kohti..

Vierailija
3702/4831 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsisin etelÀn, koska en tykkÀÀ pimeÀstÀ ja kylmÀstÀ, mut jos ei vois mennÀ etelÀÀn niin sitten toi toinen vaihtoehto ois parempi kuin perusarki jossain kaupungissa

MĂ€ ottaisin mieluiten tĂ€llaisen: joulusta huhtikuuhun Winter Wonderlandissa lautaillen ja hyggeillen, sit huhtikuun ekasta pĂ€ivĂ€stĂ€ juhannukseen vaikka keski-/pohjois-Italiassa, juhannuksesta elo-syyskuun vaihteeseen Suomessa, syyskuusta lokakuuhun vaikka VĂ€limerellĂ€ ja marraskuu sekĂ€ joulukuun alkupuoli Indonesiassa josta sit taas 20.12. Lappiin joulun viettoon! 

Sivusta 

Toki siis tĂ€mĂ€ on vain yksi versio, voisin ottaa paljon muunlaisiakin. Ja asua vaan jossain, ja kĂ€ydĂ€ vĂ€lillĂ€ muualla. 

Tuossa on ehkÀ liikaa kuljeskelua. Mieluummin ehkÀ niin, ettÀ kevÀÀstÀ syksyyn lÀmpimÀssÀ ja jouluksi Lappiin. Ja monet kaupungit on myls kivoja, tykkÀÀn niin kaupunkielÀmÀstÀ kuin maaseudun rauhastakin.

En varmaan osaisi pÀÀttÀÀ. Voisin myös asua jossain kivassa lĂ€mpimĂ€ssĂ€ kylĂ€ssĂ€ kohtuullisen matkan pÀÀssĂ€ suurkaupungista. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3703/4831 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta 

Liikaa suhaamista mun makuun, muuten tavallaan ihan hyvĂ€ plÀÀni😀 mulle sopis kesĂ€t Suomessa ja talvet VĂ€limerellĂ€, sitĂ€ kohti..

Joo aloin itsekin miettimÀÀn, ettĂ€ hyi hitto xD Jatkuvasti menossa. 

LĂ€hinnĂ€ tuossa nĂ€kyy ne ympĂ€ristön ja sÀÀn ideaalit. Ja Winter Wonderland -osiot yhdistĂ€isin vanhojen sukulaisten auttamiseen/hoitoon. 

Vierailija
3704/4831 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon niin vapaudenhaluinen et en tiedÀ ymmÀrtÀÀkö sitÀ kukaan, en ihmissuhteissa vaan elÀmÀssÀ muuten

Parisuhteessa et ole vapaudenkaipuinen mutta muuten olet? Eikö parisuhde/perhe ole just se mikÀ eniten rajoittaa vapautta...

Vierailija
3705/4831 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voisi oikeastaan hoitaa koko asian noin, ettĂ€ ketĂ€ milloinkin ja mihinkin suuntaan menee auttamaan/hoitamaan, niin sinne ja kaikki voittaa xD 

Vierailija
3706/4831 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon niin vapaudenhaluinen et en tiedÀ ymmÀrtÀÀkö sitÀ kukaan, en ihmissuhteissa vaan elÀmÀssÀ muuten

Parisuhteessa et ole vapaudenkaipuinen mutta muuten olet? Eikö parisuhde/perhe ole just se mikÀ eniten rajoittaa vapautta...

Ei parisuhteen mun mielestÀ tarvitse rajoittaa vapautta, se ois jotenkin epÀtervettÀ ehkÀ, lapsia en toivo joten se ei ole ongelma, lapset kyl rajoittaisi se on selvÀ

Vierailija
3707/4831 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhteen mun mielestÀ tarvitse rajoittaa vapautta, se ois jotenkin epÀtervettÀ ehkÀ, lapsia en toivo joten se ei ole ongelma, lapset kyl rajoittaisi se on selvÀ

MitÀ se vapaus on? Sellainen vapaus mitÀ muut ei ymmÀrrÀ ja mitÀ ihmissuhteet ei rajoita?

Vierailija
3708/4831 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

win- win

nah bro babe

it's not over

if I like bad apple am I weirdo

En ole huono omenasi.

EnkĂ€ toistaiseksi kirjoittele tÀÀllĂ€ tĂ€nÀÀn. 

Vierailija
3709/4831 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuohan riippuu ihan ihmisestĂ€, miten kukin asiat kokee. 

MĂ€ koen parisuhteen rajoittavampana kuin lapset, mutta en mĂ€ silti ole mitenkÀÀn parisuhdevastainen. 

Eri 

Vierailija
3710/4831 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet olento, jota ajattelen, ihastelen ja ihmettelen, josta tykkÀÀn, haaveilen ja jota vierelleni havittelen.

Onkohan tÀmÀ olento ihminen vai joku muu, esim. robotti?

Vierailija
3711/4831 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oh my darling, will you, could you... without her noticing... 

Vierailija
3712/4831 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla on pellillinen pipareita. Kaipaisin kuorrutusvinkkejÀ teiltÀ emÀnniltÀ?

Vierailija
3713/4831 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

'https://youtu.be/rpVKSGzgtog?si=pGzv5jGnN3fYeYUR

win- win

"nah bro babe

it's not over'

'https://youtu.be/VuZcaDDPZtU'

'if I like bad apple am I weirdo'

'En ole huono omenasi.

EnkÀ toistaiseksi kirjoittele tÀÀllÀ

tÀnÀÀn.'

Moi. Minulta ei osuutta langassa

eikÀ koko ketjussa. sE

Vierailija
3714/4831 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet olento, jota ajattelen, ihastelen ja ihmettelen, josta tykkÀÀn, haaveilen ja jota vierelleni havittelen.

Onkohan tÀmÀ olento ihminen vai joku muu, esim. robotti?

En ole robotofiili. Ihan elÀvÀ ihminen kÀsittÀÀkseni on.

Vierailija
3715/4831 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olenkohan tulossa jo himohamstraajaksi, kun rohmusin 4 pakettia tarjouskahvia tĂ€nÀÀn lĂ€hikaupungista. Ennen tĂ€llainen ei tullut mieleenkÀÀn, mutta nyt on kai tullut sitten sellaiseen ikÀÀn. Kaupoissa jo aikamoinen hulina, mutta vaihtelua tĂ€mĂ€kin sadepĂ€ivinĂ€.  

Vierailija
3716/4831 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minulta ei kahvihamstraus.

Poistun samoin tein.

Kaikkea hyvÀÀ_kivaa kaikille. đŸ€

Vierailija
3717/4831 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Trollikin herÀsi taas kun viestejÀ poistuu ja turha spÀmmi alkaa. Aamu tÀÀllÀ menikin jÀlleen ihan rattoisasti.

Vierailija
3718/4831 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla röyhyÀÀ malboro suunpielessÀ ja olen aika hyvÀ noissa sÀnkypuuhissa. Ottakaa naiset rohkeasti yhteyttÀ.

Vierailija
3719/4831 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei kahvihamstraus.

Poistun samoin tein.

Kaikkea hyvÀÀ_kivaa kaikille. đŸ€

đŸ„°đŸ„Ž

Vierailija
3720/4831 |
16.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla röyhyÀÀ malboro suunpielessÀ ja olen aika hyvÀ noissa sÀnkypuuhissa. Ottakaa naiset rohkeasti yhteyttÀ.

Ei kiitos röökin hajuisille ukoille