Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: NÀitkö hÀnet viime viikonlopun aikana?
Olen nÀhnyt tasan kerran elÀmÀssÀni ja se oli 31.7.2025
MissÀ?
WembleyllÀ
Vierailija kirjoitti:
Niin tarkoitin siis, ettĂ€ jos esim. ihastuu nuorempaan, niin on tod. nĂ€k. ettĂ€ se nuorempi seurustelee/on seurustellut myös oman ikĂ€istensĂ€ kanssa. SiitĂ€ saattaa tulla ulkonĂ€köpaineita, jos ne muut entiset on vuosia nuorempia. Ainakin itse miettisin sitĂ€ asiaa, jos olisi sellanen tilanne. Mutta hienoa, ettei sulla ole sitĂ€ ongelmaa. đ
IkĂ€ on vain numeroita. Ne on munat, jotka vanhenee. Ei kanat đ
HyvÀÀ ja ihanaa yötÀ kun menet rakas nainen. Haluan sua niin paljon.
Ihan sama mitÀ laitan pÀÀlle nÀytÀn joltain 15v jolla 40v kasvot.
Vierailija kirjoitti:
NÀe nÀttejÀ unia.
SinÀ myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaihdetaan nyt ne kuulumiset alta pois vihdoin niin pÀÀstÀÀn tositoimiin. Haluan sinut. Saanko tarttua kÀteesi?
Saat. đ
Oli siis miehelle. HÀn tietÀÀ mitÀ pitÀÀ tehdÀ jotta se on mahdollista. Se on helppoa nyt kuin vain jatkaa siitÀ mihin jÀÀtiin.
Vierailija kirjoitti:
Poltatko ja juotko? Et liiku? Niin siinÀ sitten kÀy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan hytkyviÀ rintoja. Vapaina kuin villivarsat.
Lollottimet on vapaina ja puhtaana suihkun jÀlkeen (@)(@)
đ đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
koska ja missÀ tilanteessa nÀit hÀnet viimeksi?
Kaupassa..
Ulkona
SiellÀkin..
Minulla ei ulkonÀkö kiinnosta. Vanhenen kunnialla, pÀivÀ pÀivÀltÀ, vuosi vuodelta. SydÀn senkun kaunistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaihdetaan nyt ne kuulumiset alta pois vihdoin niin pÀÀstÀÀn tositoimiin. Haluan sinut. Saanko tarttua kÀteesi?
Tartu jo.
Tartun heti kun lupa annetaan
Ettekö te nyt voi pysyÀ ketjun aiheessa ja aloittaa omaa noille rupsahtamisjutuillenne ja muille. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poltatko ja juotko? Et liiku? Niin siinÀ sitten kÀy
En polta enkÀ juo. En koskaan. Olen solakka. Tosin, elÀmÀntavat ovat vÀhÀn 50-50 huonot ja hyvÀt. EnempÀÀ en halua puhua elÀmÀstÀni. Minulla on ollut paljon henkisiÀ vaikeuksia. Niille nyt ei vaan voi mitÀÀn.
TÀÀ on kyllÀ sellainen intohimoisten poistattelijoiden ketju. Viimeksi mun viesti poistettiin. TÀnÀÀn mun viesti poistettiin. Pakko siirtyÀ varmaan taas kaksplussalle, vaikka sekin ketju on sellainen yhden ainoan tyypin blogi tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te nyt voi pysyÀ ketjun aiheessa ja aloittaa omaa noille rupsahtamisjutuillenne ja muille. Kiitos.
Ei kun ne on tÀÀllÀ puhuakseen itsestÀÀn ;) ei niitÀ muut ihmiset kiinnosta
On tullut ajateltua viime pÀivinÀ mun ja kaivatun juttua.TÀÀ on niin erikoinen tapaus kaikkine sattumuksineen, etten tiedÀ uskaltaisinko kertoa hÀnelle livenÀ kaikkea.
Nuku hyvin rakas. Haikailen aikaa, jolloin seistÀis toistemme rinnalla huonoina ja hyvinÀ hetkinÀ. Suukkoja.
Vierailija kirjoitti:
SÀ teet siitÀ hyvin vaikeaa. Hajoa harhoihisi. Mulle sÀ et tuo mitÀÀn.
Koko ajan tuon sinulle iloa, kÀyt kiinni minuun heti kun olen paikalla. TÀmÀn nÀkee kultaseni sokea kanakin. Et pÀrjÀÀ sinÀkÀÀn minulle.
TiedÀtkö, mÀ saatan vaan tykÀtÀ kinaamisesta ja sÀ lÀhdet siihen aika helposti mukaan. MÀ en oikeesti vaan usko tohon sun juttuun. Anonyymipalstalla kuka tahansa voi vÀittÀÀ olevansa mitÀ tahansa kuten nÀkijÀ, uusi vapahtaja tai vaikka antikristus, mutta ei siihen pakko ole uskoa. Joten ei vaan tehoa noi horinat. Mutta on kyllÀ ollut kiva kinata, kiitos siitÀ.
En kyl kelpaa naisille. NÀi o nÀrreet.
Ulkona