Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
On tullut ajateltua viime pÀivinÀ mun ja kaivatun juttua.TÀÀ on niin erikoinen tapaus kaikkine sattumuksineen, etten tiedÀ uskaltaisinko kertoa hÀnelle livenÀ kaikkea.
Kerro. Haluan kuulla kaiken. Jos tosi uskomattomaksi menee, niin ehkÀ pÀÀdyn sitten jopa siihen ettÀ tÀÀ on kohtaloon kirjoitettu.
Mun lauantaimakkaralle hyvÀt yöt ;)
HyvÀÀ yötÀ kaivurilleni.
Terveiset takkulasta auvolaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ulkonÀkö kiinnosta. Vanhenen kunnialla, pÀivÀ pÀivÀltÀ, vuosi vuodelta. SydÀn senkun kaunistuu.
Mua ei kiinnosta edes sekÀÀn. En enÀÀ jaksa elÀÀ. TÀmÀ on ihan turhaa.
Rakastan sua silti. ĂitĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te nyt voi pysyÀ ketjun aiheessa ja aloittaa omaa noille rupsahtamisjutuillenne ja muille. Kiitos.
Juu, ei.
En kaipaa ketÀÀn toista ja tarvitsen siua nainen. Toivottavasti siulla oli mukava pÀivÀ, omain oli epÀtavallinen, söin aamusen jo 5.30, keitin aamukahvin ja jatkoin unia. HerÀsin 9.oo , ed.main.kahvin ja lÀksin lounaaseen. Kuvauksia ja hampaiden luettelointia, ens viikolla poistetaan monta. Sitten asioin virastoissa ja palasin kÀmpille, vÀsynyt ja tyytyvÀinen. Oisitpa tÀÀllÀ. HyvÀÀ yötÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SÀ teet siitÀ hyvin vaikeaa. Hajoa harhoihisi. Mulle sÀ et tuo mitÀÀn.
Koko ajan tuon sinulle iloa, kÀyt kiinni minuun heti kun olen paikalla. TÀmÀn nÀkee kultaseni sokea kanakin. Et pÀrjÀÀ sinÀkÀÀn minulle.
TiedÀtkö, mÀ saatan vaan tykÀtÀ kinaamisesta ja sÀ lÀhdet siihen aika helposti mukaan. MÀ en oikeesti vaan usko tohon sun juttuun. Anonyymipalstalla kuka tahansa voi vÀittÀÀ olevansa mitÀ tahansa kuten nÀkijÀ, uusi vapahtaja tai vaikka antikristus, mutta ei siihen pakko ole uskoa. Joten ei vaan tehoa noi horinat. Mutta on kyllÀ ollut kiva kinata, kiitos siitÀ.
En ole pakottanut uskomaan. Mielipiteeseen on oikeus mutta muista nyt jatkossa edes kÀyttÀytyÀ. KyllÀ kinaaminen toisinaan tuntuu ihan hyvÀltÀ, kiitos.
HyvÀt yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ kaivurilleni.
HyvÀÀ yötÀ toiselle saman moiselle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ulkonÀkö kiinnosta. Vanhenen kunnialla, pÀivÀ pÀivÀltÀ, vuosi vuodelta. SydÀn senkun kaunistuu.
HyvÀ jos niin! Usein se ulkoisen kiinnostuksen lopahtaminen kulkee kÀsi kÀdessÀ henkisen latistumisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
koska ja missÀ tilanteessa nÀit hÀnet viimeksi?
LidlissÀ. J hapuili jotakuta tyttöÀ
ĂitĂ€ elĂ€mĂ€ni eroottis-romanttisimmalle kohtaamalleni, seitsemĂ€n vuotta vanhemmalle.
Onhan tÀÀ kidutusta, kun oot mulle kultaakin kalliimpi.đ
ei se nimi meistÀ pahenna! Oot rakas ku kÀnsÀ kantapohjasa.
Huomenta Sinikan ryppyreijÀlle!
HyvÀÀ yötÀ