Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: NÀitkö hÀnet viime viikonlopun aikana?
Olen nÀhnyt tasan kerran elÀmÀssÀni ja se oli 31.7.2025
MissÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on söpöt sormet.
MikÀ niissÀ erityisesti?
TĂ€mĂ€ đ
Nauroin kun nĂ€in tĂ€mĂ€n. MinĂ€ laitoin erÀÀlle keskisormen wa keskustelussa đ€Ł ei mikÀÀn kaivattu ollut kyseessĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ImisitpÀ sormiani.
Jos ne haisee röökille niin en
Ei haise enÀÀ nykyÀÀn
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
koska ja missÀ tilanteessa nÀit hÀnet viimeksi?
Kaupassa..
Vierailija kirjoitti:
ImisitpÀ sormiani.
Miks sormia ja varpaita tÀytyy imeÀ? Ei ymmÀrrÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaamani ihmisetkin olivat lopulta kiusaajia. Hekin halusivat vain leikkiÀ tunteillani.
Sanoo herra Uhriutuja?
MitÀhÀn tÀÀllÀ enÀÀ tekisi? En halua pelastaa maailmaa. Ei minusta ole siihen. Ja kaikki muu... Ei toimi.
Kaipaan hytkyviÀ rintoja. Vapaina kuin villivarsat.
Olen oikeasti jo lÀhestymÀssÀ loppua. Ei tÀssÀ vain ole mitÀÀn jÀrkeÀ. TÀmÀ on tÀysin kÀsittÀmÀtöntÀ p**kaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ImisitpÀ sormiani.
Miks sormia ja varpaita tÀytyy imeÀ? Ei ymmÀrrÀ.
Se on sensuellia. EihÀn mikÀÀn pakko ole edes ikinÀ pussata, vapaaehtoista se on niille jotka tykkÀÀ. MitÀ sitÀ ihmettelet. Tee mistÀ pidÀt itse ja lopeta muiden kommentointi.
Vierailija kirjoitti:
MitÀhÀn tÀÀllÀ enÀÀ tekisi? En halua pelastaa maailmaa. Ei minusta ole siihen. Ja kaikki muu... Ei toimi.
Pelasta maailma yksi inceli kerrallaan.
SinĂ€, olet mulle todella tĂ€rkeĂ€. PelkkĂ€ sun olemassaolo tekee mut onnelliseksi. Ihan kĂ€sittĂ€mĂ€ttömĂ€n rakas tyyppi olet mulle đ
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan hytkyviÀ rintoja. Vapaina kuin villivarsat.
Kaksi varsaa odottaa laitumelle pÀÀsyÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
koska ja missÀ tilanteessa nÀit hÀnet viimeksi?
Kaupassa..
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa tulkinnan varaa, johtuu liiallisesta mÀÀrÀstÀ subjektiivisia ongelmianne.
KÀsittele vÀlillÀ noita sun omia ongelmia, ÀlÀkÀ syyttele muita, kiitos.
SitĂ€ voi myös vĂ€lillĂ€ toki nĂ€hdĂ€ harhojakin. Koita nyt kestÀÀ vain ihan itse kuitenkin itseĂ€si. ĂitĂ€.
Harhoissa sÀ oletkin.
Haluan sua mielettömÀsti.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sua mielettömÀsti.
MinÀkin sinua.
Vierailija kirjoitti:
SinĂ€, olet mulle todella tĂ€rkeĂ€. PelkkĂ€ sun olemassaolo tekee mut onnelliseksi. Ihan kĂ€sittĂ€mĂ€ttömĂ€n rakas tyyppi olet mulle đ
MĂ€ tulin vĂ€hĂ€n aikaa sitten siihen johtopÀÀtökseen, ettĂ€ vaikka kaivattu ei vĂ€littĂ€is hevon kukkua niin ei haittaa. PelkkĂ€ hĂ€nen olemassaolonsa riittÀÀ antamaan toivoa muuten pas*aan elĂ€mÀÀn đ
MĂ€ rakastan hĂ€nen sormia, kun niillĂ€ hĂ€n nĂ€pyttÀÀ mulle ihania viestejĂ€. Vaikka miten oiskin aivot kaiken takana, mut silti. Hellyys myös nĂ€kyy kĂ€sistĂ€. đ„°