Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Näitkö hänet viime viikonlopun aikana?
Olen nähnyt tasan kerran elämässäni ja se oli 31.7.2025
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on söpöt sormet.
Mikä niissä erityisesti?
Tämä 🖕
Nauroin kun näin tämän. Minä laitoin eräälle keskisormen wa keskustelussa 🤣 ei mikään kaivattu ollut kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imisitpä sormiani.
Jos ne haisee röökille niin en
Ei haise enää nykyään
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
koska ja missä tilanteessa näit hänet viimeksi?
Kaupassa..
Vierailija kirjoitti:
Imisitpä sormiani.
Miks sormia ja varpaita täytyy imeä? Ei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaamani ihmisetkin olivat lopulta kiusaajia. Hekin halusivat vain leikkiä tunteillani.
Sanoo herra Uhriutuja?
Mitähän täällä enää tekisi? En halua pelastaa maailmaa. Ei minusta ole siihen. Ja kaikki muu... Ei toimi.
Kaipaan hytkyviä rintoja. Vapaina kuin villivarsat.
Olen oikeasti jo lähestymässä loppua. Ei tässä vain ole mitään järkeä. Tämä on täysin käsittämätöntä p**kaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imisitpä sormiani.
Miks sormia ja varpaita täytyy imeä? Ei ymmärrä.
Se on sensuellia. Eihän mikään pakko ole edes ikinä pussata, vapaaehtoista se on niille jotka tykkää. Mitä sitä ihmettelet. Tee mistä pidät itse ja lopeta muiden kommentointi.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän täällä enää tekisi? En halua pelastaa maailmaa. Ei minusta ole siihen. Ja kaikki muu... Ei toimi.
Pelasta maailma yksi inceli kerrallaan.
Sinä, olet mulle todella tärkeä. Pelkkä sun olemassaolo tekee mut onnelliseksi. Ihan käsittämättömän rakas tyyppi olet mulle 💗
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan hytkyviä rintoja. Vapaina kuin villivarsat.
Kaksi varsaa odottaa laitumelle pääsyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
koska ja missä tilanteessa näit hänet viimeksi?
Kaupassa..
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa tulkinnan varaa, johtuu liiallisesta määrästä subjektiivisia ongelmianne.
Käsittele välillä noita sun omia ongelmia, äläkä syyttele muita, kiitos.
Sitä voi myös välillä toki nähdä harhojakin. Koita nyt kestää vain ihan itse kuitenkin itseäsi. Öitä.
Harhoissa sä oletkin.
Haluan sua mielettömästi.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sua mielettömästi.
Minäkin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Sinä, olet mulle todella tärkeä. Pelkkä sun olemassaolo tekee mut onnelliseksi. Ihan käsittämättömän rakas tyyppi olet mulle 💗
Mä tulin vähän aikaa sitten siihen johtopäätökseen, että vaikka kaivattu ei välittäis hevon kukkua niin ei haittaa. Pelkkä hänen olemassaolonsa riittää antamaan toivoa muuten pas*aan elämään 💔
Mä rakastan hänen sormia, kun niillä hän näpyttää mulle ihania viestejä. Vaikka miten oiskin aivot kaiken takana, mut silti. Hellyys myös näkyy käsistä. 🥰