Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa tulkinnan varaa, johtuu liiallisesta mÀÀrÀstÀ subjektiivisia ongelmianne.
KÀsittele vÀlillÀ noita sun omia ongelmia, ÀlÀkÀ syyttele muita, kiitos.
SitĂ€ voi myös vĂ€lillĂ€ toki nĂ€hdĂ€ harhojakin. Koita nyt kestÀÀ vain ihan itse kuitenkin itseĂ€si. ĂitĂ€.
Harhoissa sÀ oletkin.
Tuon niissÀ sinulle iloa ja valoa. Et halua koskaan pÀÀstÀÀ irti minusta mutta se on tosi yleistÀ. Minusta saa myös pitÀÀ.
Olet yhtÀ aikaa uuvuttava ja elvyttÀvÀ. Viet voimia poissaolollasi ja tuot virtaa olemassaolollasi. Kauniita unia, kultani.
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
koska ja missÀ tilanteessa nÀit hÀnet viimeksi?
Viime viikolla, takkia pukiessani lÀhteÀkseni.
JÀnnÀ, kun tuossa aiemmin oli viesti rupsahtamisesta. Itse mietin nimittÀin viikonloppuna peiliin katsoessa, ettÀ oon vanhentunut viikossa vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa tulkinnan varaa, johtuu liiallisesta mÀÀrÀstÀ subjektiivisia ongelmianne.
KÀsittele vÀlillÀ noita sun omia ongelmia, ÀlÀkÀ syyttele muita, kiitos.
SitĂ€ voi myös vĂ€lillĂ€ toki nĂ€hdĂ€ harhojakin. Koita nyt kestÀÀ vain ihan itse kuitenkin itseĂ€si. ĂitĂ€.
Harhoissa sÀ oletkin.
Tuon niissÀ sinulle iloa ja valoa. Et halua koskaan pÀÀstÀÀ irti minusta mutta se on tosi yleistÀ. Minusta saa myös pitÀÀ.
SÀ teet siitÀ hyvin vaikeaa. Hajoa harhoihisi. Mulle sÀ et tuo mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
JÀnnÀ, kun tuossa aiemmin oli viesti rupsahtamisesta. Itse mietin nimittÀin viikonloppuna peiliin katsoessa, ettÀ oon vanhentunut viikossa vuosia.
Sama. Onneksi ainut peili on vessassa. SiellÀ voi asioida tÀstÀ lÀhtien pimeÀssÀ.
HellistÀ hellin, jos pÀÀsis lusikkaan sun kaa.
SÀ teet siitÀ hyvin vaikeaa. Hajoa harhoihisi. Mulle sÀ et tuo mitÀÀn.
Koko ajan tuon sinulle iloa, kÀyt kiinni minuun heti kun olen paikalla. TÀmÀn nÀkee kultaseni sokea kanakin. Et pÀrjÀÀ sinÀkÀÀn minulle.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sua mielettömÀsti.
Samoin.
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista myös itse rupsauttaa itsensÀ. PÀÀstetÀÀn paino nousemaan, ostetaan jotkut ns. mukavat vaatteet, ei tehdÀ mitÀÀn hauskaa, ei kÀydÀ mielenkiintoisia keskusteluita, ei olla uteliaita, aletaan kierimÀÀn jossain PERIMENOPAUSSISSA alle nelikymppisenÀ ja selostamaan keskenÀÀn sairaskertomuksia ym.
Mummompi meininki kuin monilla oikeilla mummoilla.
Mut mikÀs siinÀ, jos tykkÀÀ. EipÀ se muille kuulu, jos pystyy kuitenkin vÀlttelemÀÀn eikÀ tarvitse kuunnella niiden juttuja.
Vierailija kirjoitti:
HellistÀ hellin, jos pÀÀsis lusikkaan sun kaa.
En kÀytÀ lusikkaa. Syön sormin.
Hanipöölle hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
Voisinpa tulla nukkumaan massusi pÀÀlle. đ„°
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
Kaupassa..
Sama
Kivan jÀnskÀÀ..
No vaihdetaan nyt ne kuulumiset alta pois vihdoin niin pÀÀstÀÀn tositoimiin. Haluan sinut. Saanko tarttua kÀteesi?
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
Olen nÀhnyt tasan kerran, konsertissa viime kesÀnÀ. Annoin pakit ja jÀi harmittamaan.
Vierailija kirjoitti:
No vaihdetaan nyt ne kuulumiset alta pois vihdoin niin pÀÀstÀÀn tositoimiin. Haluan sinut. Saanko tarttua kÀteesi?
Saat. đ
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan hytkyviÀ rintoja. Vapaina kuin villivarsat.
Lollottimet on vapaina ja puhtaana suihkun jÀlkeen (@)(@)
Vierailija kirjoitti:
Tartu jo.
PitkiÀ katseita, ne kertoo ettÀ yhteys on olemassa.
MinĂ€ kaipaan. HĂ€n on maailman ihanin. đ„°