Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
MinÀ pelkÀÀn, etten kelpaa omanikÀisilleni ja vanhemmille. Olen alle 30, mutta jo rupsahtanut, enkÀ ole onnistunut korjaamaan tÀtÀ. NÀinkin voi kÀydÀ. N
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna đ„°
**** ***** đ„°
Vierailija kirjoitti:
Niin, eli sulle.
Ei siis sovi minulle. En ole ylimielinen ihminen, en vaikka kuinka sitÀ toivoisit.
En oikeastaan toivo sulle yhtÀÀn mitÀÀn. Et ole niin tÀrkeÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YritÀn ymmÀrtÀÀ, ettÀ suakin ehkÀ jÀnnittÀÀ ja siks kÀyttÀydyit viimeks miten kÀyttÀydyit. Oon vÀhÀn punavihersokee kun yritÀn tulkita sun liikennevaloja, sori siitÀ.
Miten kÀyttÀytyi?
JĂ€nnittyneesti.
SisÀtiloissa? Totta kai jÀnnittÀÀ, jos ympÀrillÀ on tarkkailevia silmÀpareja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eli sulle.
Ei siis sovi minulle. En ole ylimielinen ihminen, en vaikka kuinka sitÀ toivoisit.
Se on aika jÀnnÀ, et nÀkijÀ ei nÀe omia virheitÀÀn.
Katsos kun ihan nuoresta jo olen tiennyt ettÀ olisi hÀpeÀllistÀ olla ylimielinen ihminen. En siis koskaan ole sellaiseksi edes halunnut. Avaa nyt jo silmÀsi hyvÀ ystÀvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Niin tarkoitin siis, ettĂ€ jos esim. ihastuu nuorempaan, niin on tod. nĂ€k. ettĂ€ se nuorempi seurustelee/on seurustellut myös oman ikĂ€istensĂ€ kanssa. SiitĂ€ saattaa tulla ulkonĂ€köpaineita, jos ne muut entiset on vuosia nuorempia. Ainakin itse miettisin sitĂ€ asiaa, jos olisi sellanen tilanne. Mutta hienoa, ettei sulla ole sitĂ€ ongelmaa. đ
Okei, joo ei ole sellaista ongelmaa. MÀ en kauheasti vertaile itseÀ muihin.
Vierailija kirjoitti:
MinÀ pelkÀÀn, etten kelpaa omanikÀisilleni ja vanhemmille. Olen alle 30, mutta jo rupsahtanut, enkÀ ole onnistunut korjaamaan tÀtÀ. NÀinkin voi kÀydÀ. N
EhkÀpÀ susta vasn tuntuu siltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei makoiltaisi alasti vierekkÀin ja kuunneltaisi c-kasetteja.
Keksin kyllÀ vielÀ parempaa tekemistÀ alasti.
Vierailija kirjoitti:
YritÀn ymmÀrtÀÀ, ettÀ suakin ehkÀ jÀnnittÀÀ ja siks kÀyttÀydyit viimeks miten kÀyttÀydyit. Oon vÀhÀn punavihersokee kun yritÀn tulkita sun liikennevaloja, sori siitÀ.
Kuka on keksinyt sen ettÀ voi olla rento oma itsensÀ mutta heti kun ihastuu niin on työn takana tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eli sulle.
En oikeastaan toivo sulle yhtÀÀn mitÀÀn. Et ole niin tÀrkeÀ.
Kiitos, se sopii mitÀ parhaimmin.
Vierailija kirjoitti:
Operakas nuku hyvin.
Samoin.
Kamalia painajaisia nÀin viime yönÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tarkoitin siis, ettĂ€ jos esim. ihastuu nuorempaan, niin on tod. nĂ€k. ettĂ€ se nuorempi seurustelee/on seurustellut myös oman ikĂ€istensĂ€ kanssa. SiitĂ€ saattaa tulla ulkonĂ€köpaineita, jos ne muut entiset on vuosia nuorempia. Ainakin itse miettisin sitĂ€ asiaa, jos olisi sellanen tilanne. Mutta hienoa, ettei sulla ole sitĂ€ ongelmaa. đ
Okei, joo ei ole sellaista ongelmaa. MÀ en kauheasti vertaile itseÀ muihin.
MinÀkin nykyisin paljon vÀhemmÀn kuin aikoihin. Mutta valehtelisin jos vÀittÀisin, etten mÀ tee sitÀ lainkaan.
TÀnÀÀn on v*tuttanut kaikki asiat. Sen takia tekee mieli vain valittaa ja tÀÀllÀ se kÀy anomuumisti, sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei makoiltaisi alasti vierekkÀin ja kuunneltaisi c-kasetteja.
Keksin kyllÀ vielÀ parempaa tekemistÀ alasti.
Kansanradiota?
Kaivattuni kelpaa minulle satavuotiaanakin, mies on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EhkÀpÀ susta vasn tuntuu siltÀ.
Iho on silmin ja sormien tuntemana veltostunut, menettÀnyt elastisuuden, selvÀt pitkÀt juovat nenÀn ja suun ympÀrillÀ sekÀ silmien alla, tummat silmÀnympÀrykset yms. TiedÀn mitkÀ elintavat ja terv ongelmat ovat vaikuttaneet tÀhÀn (ei sentÀÀn pÀihteet, niitÀ en koskaan kÀytÀ), mutta vaikuttaa ettÀ mikÀÀn ei oikein enÀÀ toimi. Voi olla geneettinen. Toinen mummuni ei ikÀÀntynyt kovin hyvin.
Se on aika jÀnnÀ, et nÀkijÀ ei nÀe omia virheitÀÀn.