Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eli sulle.
Ei siis sovi minulle. En ole ylimielinen ihminen, en vaikka kuinka sitÀ toivoisit.
Se on aika jÀnnÀ, et nÀkijÀ ei nÀe omia virheitÀÀn.
Katsos kun ihan nuoresta jo olen tiennyt ettÀ olisi hÀpeÀllistÀ olla ylimielinen ihminen. En siis koskaan ole sellaiseksi edes halunnut. Avaa nyt jo silmÀsi hyvÀ ystÀvÀ.
Ei hemmetti đ€Š
Vierailija kirjoitti:
Entinen kaivattu tuli tÀnÀÀn vastaan. Hemmetin hyvÀltÀ nÀytti vielÀkin!
No, miltÀ nÀytti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eli sulle.
Ei siis sovi minulle. En ole ylimielinen ihminen, en vaikka kuinka sitÀ toivoisit.
Se on aika jÀnnÀ, et nÀkijÀ ei nÀe omia virheitÀÀn.
Katsos kun ihan nuoresta jo olen tiennyt ettÀ olisi hÀpeÀllistÀ olla ylimielinen ihminen. En siis koskaan ole sellaiseksi edes halunnut. Avaa nyt jo silmÀsi hyvÀ ystÀvÀ.
Avaa omasi. Ja me ei olla ystÀviÀ, pidÀn vÀhÀn vÀhemmÀn itserakkaista ihmisistÀ kuin sinÀ.
Kuitenkin kaikkialla kerrotaan kuinka tÀrkeÀÀ on hyvÀksyÀ itsensÀ ja rakastaa itseÀÀn ehdottomasti. Sinun ei tarvitse olla ystÀvÀni jos et halua olla. Kiitos.
Todellinen rakkaus ei ole todellista. Vain kuvitelmia, haaveita ja harhaa. ElÀmÀ on liian lyhyt oikean löytÀmiseen, ja vaikka sen löytÀisi, aika tai mahdollisuudet eivÀt riitÀ saavuttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Aika hoitaa kaipaukset, kun mielessÀ ihminen pysyy hyvÀnnÀköisenÀ mutta todellisuudessa lihoo ja rupsahtaa, iho menettÀÀ sileytensÀ, tulee luomia ja uurteita, hiukset haurastuvat ja harmaantuvat, olemus menettÀÀ vitaalisuutensa, tulee plösöytymistÀ ja veltostumista, jenkkakahvoja ja entinen vitaalius vaihtuu pÀivÀtorkkuinen. Sitten kun nÀkee vuosien pÀÀstÀ ja mielikuva ja todellisuus törmÀÀvÀt, niin kyllÀ siinÀ kaipaukset karisevat - tai ainakin vaihtuvat harmiin siitÀ, ettei saanut sitÀ ihmistÀ silloin aikanaan, kun hÀn oli vielÀ hehkeimmillÀÀn. Ja itse myös.
EipÀ toi kovin syvÀlliseltÀ kuullosta. Tosi kaipaukseen ei ikÀ tai ulkonÀkö vaikuta.. Kuoren ja illuusion tavoittelijoita on kyllÀ myös.
Gallup: NÀitkö hÀnet viime viikonlopun aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YritÀn ymmÀrtÀÀ, ettÀ suakin ehkÀ jÀnnittÀÀ ja siks kÀyttÀydyit viimeks miten kÀyttÀydyit. Oon vÀhÀn punavihersokee kun yritÀn tulkita sun liikennevaloja, sori siitÀ.
Kuka on keksinyt sen ettÀ voi olla rento oma itsensÀ mutta heti kun ihastuu niin on työn takana tuo.
Mulla ihan sama. Mutta netissÀ ei niin paljon jÀnnitÀ lÀhestyÀ kaipaamaani, vaikka onkin tosi komea ja ihana ja tunteitakin mulla on paljon hÀntÀ kohtaan. Oikeessa elÀmÀssÀ on hankalaa. Sivu
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€đ
đ
Tein uuden sÀhköpostin tyttönimellÀni, jonka otan taas kÀyttöön.
Ei tÀssÀ mitÀÀn syvÀllisyyttÀ kaivatakaan, vaan lihallista intohimoa ja hullua rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YritÀn ymmÀrtÀÀ, ettÀ suakin ehkÀ jÀnnittÀÀ ja siks kÀyttÀydyit viimeks miten kÀyttÀydyit. Oon vÀhÀn punavihersokee kun yritÀn tulkita sun liikennevaloja, sori siitÀ.
Miten kÀyttÀytyi?
JĂ€nnittyneesti.
SisÀtiloissa? Totta kai jÀnnittÀÀ, jos ympÀrillÀ on tarkkailevia silmÀpareja.
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on söpöt sormet.
MikÀ niissÀ erityisesti?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: NÀitkö hÀnet viime viikonlopun aikana?
En ole nÀhnyt puoleentoista vuoteen
Vierailija kirjoitti:
Ei sunkaan kÀytöksestÀ ota tolkkua! Ja juu kyllÀ mua ainakin jÀnnittÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Tein uuden sÀhköpostin tyttönimellÀni, jonka otan taas kÀyttöön.
Alkaako tyttönimi samalla kirjaimella mihin eksÀltÀ saatu sukunimi pÀÀttyy?
Avaa omasi. Ja me ei olla ystÀviÀ, pidÀn vÀhÀn vÀhemmÀn itserakkaista ihmisistÀ kuin sinÀ.