Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
On se vain niin etten minÀ voi koskaan voittaa sillÀ kiusaajani ovat aina kauniimpia, fiksumpia ja vahvempia kuin minÀ. Ei tÀssÀ maailmassa voi voittaa nÀillÀ korteilla. Ei olisi pitÀnyt syntyÀ ollenkaan. PienestÀ asti lytistetty ja aikuisena yrittÀÀ surkein kortein saada itseÀÀn edes jonkinlaiseen kuosiin ja potkitaan lisÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YritÀn ymmÀrtÀÀ, ettÀ suakin ehkÀ jÀnnittÀÀ ja siks kÀyttÀydyit viimeks miten kÀyttÀydyit. Oon vÀhÀn punavihersokee kun yritÀn tulkita sun liikennevaloja, sori siitÀ.
Miten kÀyttÀytyi?
JĂ€nnittyneesti.
SisÀtiloissa? Totta kai jÀnnittÀÀ, jos ympÀrillÀ on tarkkailevia silmÀpareja.
Totta.
EnkÀ edelleenkÀÀn tiedÀ, miten sinuun pitÀisi suhtautua, kun on ristiriitaista informaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gotta be calm before the storm đ©
TÀytyy valmistautua huolellisesti. Ihminen on tehty taistelemaan ja selviytymÀÀn tarvittaessa. TÀytyy siis keskittyÀ hyvissÀ ajoin tiedossa olevaan tapahtumaan.
MinÀ olen se tapahtuma. Varaudu siis huolella ;)
Millon alkaa tapahtua? Odottelen kuumissani. Nainen sivulta
Vierailija kirjoitti:
Gallup: NÀitkö hÀnet viime viikonlopun aikana?
Lauantaina joo.
Vierailija kirjoitti:
On se vain niin etten minÀ voi koskaan voittaa sillÀ kiusaajani ovat aina kauniimpia, fiksumpia ja vahvempia kuin minÀ. Ei tÀssÀ maailmassa voi voittaa nÀillÀ korteilla. Ei olisi pitÀnyt syntyÀ ollenkaan. PienestÀ asti lytistetty ja aikuisena yrittÀÀ surkein kortein saada itseÀÀn edes jonkinlaiseen kuosiin ja potkitaan lisÀÀ.
TÀstÀ pienuudestasiko kÀsin kiusaat sitten muita? HyvÀksy itsesi ja elÀmÀsi, nÀin saat enemmÀn hyvÀÀ.
EipÀ toi kovin syvÀlliseltÀ kuullosta. Tosi kaipaukseen ei ikÀ tai ulkonÀkö vaikuta.. Kuoren ja illuusion tavoittelijoita on kyllÀ myös.
- - -
Kukin saa mÀÀritellÀ omat kaipauskriteerinsÀ ihan itse, ei tÀÀllÀ kukaan mitÀÀn TosiKaipaajan mitaleja muille jakele.
Kaipaamani ihmisetkin olivat lopulta kiusaajia. Hekin halusivat vain leikkiÀ tunteillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein uuden sÀhköpostin tyttönimellÀni, jonka otan taas kÀyttöön.
Alkaako tyttönimi samalla kirjaimella mihin eksÀltÀ saatu sukunimi pÀÀttyy?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀ pelkÀÀn, etten kelpaa omanikÀisilleni ja vanhemmille. Olen alle 30, mutta jo rupsahtanut, enkÀ ole onnistunut korjaamaan tÀtÀ. NÀinkin voi kÀydÀ. N
EhkÀpÀ susta vasn tuntuu siltÀ.
Iho on silmin ja sormien tuntemana veltostunut, menettÀnyt elastisuuden, selvÀt pitkÀt juovat nenÀn ja suun ympÀrillÀ sekÀ silmien alla, tummat silmÀnympÀrykset yms. TiedÀn mitkÀ elintavat ja terv ongelmat ovat vaikuttaneet tÀhÀn (ei sentÀÀn pÀihteet, niitÀ en koskaan kÀytÀ), mutta vaikuttaa ettÀ mikÀÀn ei oikein enÀÀ toimi. Voi olla geneettinen. Toinen mummuni ei ikÀÀntynyt kovin hyvin.
Kuulostaa joltain puutetilalta, vitamiineja rautaa, ehkÀ vÀhÀn myös kaivattua, se jos joku nuorentaa ja saa hehkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tÀssÀ mitÀÀn syvÀllisyyttÀ kaivatakaan, vaan lihallista intohimoa ja hullua rakkautta.
MÀ kaipaan ihan vain pelkkÀÀn seksiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀstÀ pienuudestasiko kÀsin kiusaat sitten muita? HyvÀksy itsesi ja elÀmÀsi, nÀin saat enemmÀn hyvÀÀ.
En ole kiusannut ketÀÀn tÀÀllĂ€. ĂlĂ€ tee oletuksia tuntematon.
En halua nuolla nÀppejÀni. Haluaisin mieluummin nuolla nÀnnejÀsi.
Vierailija kirjoitti:
Naimme hanen kanssaan menneena viikonloppuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on söpöt sormet.
MikÀ niissÀ erityisesti?
En osaa sanoa, mutta hÀn voisi silitellÀ niillÀ minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eli sulle.
Ei siis sovi minulle. En ole ylimielinen ihminen, en vaikka kuinka sitÀ toivoisit.
Se on aika jÀnnÀ, et nÀkijÀ ei nÀe omia virheitÀÀn.
Katsos kun ihan nuoresta jo olen tiennyt ettÀ olisi hÀpeÀllistÀ olla ylimielinen ihminen. En siis koskaan ole sellaiseksi edes halunnut. Avaa nyt jo silmÀsi hyvÀ ystÀvÀ.
Avaa omasi. Ja me ei olla ystÀviÀ, pidÀn vÀhÀn vÀhemmÀn itserakkaista ihmisistÀ kuin sinÀ.
Kuitenkin kaikkialla kerrotaan kuinka tÀrkeÀÀ on hyvÀksyÀ itsensÀ ja rakastaa itseÀÀn ehdottomasti. Sinun ei tarvitse olla ystÀvÀni jos et halua olla. Kiitos.
Tulkinnanvaraista tuo ehdottomuus ja hyvÀksyntÀ. Liika on liikaa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀ pelkÀÀn, etten kelpaa omanikÀisilleni ja vanhemmille. Olen alle 30, mutta jo rupsahtanut, enkÀ ole onnistunut korjaamaan tÀtÀ. NÀinkin voi kÀydÀ. N
EhkÀpÀ susta vasn tuntuu siltÀ.
Iho on silmin ja sormien tuntemana veltostunut, menettÀnyt elastisuuden, selvÀt pitkÀt juovat nenÀn ja suun ympÀrillÀ sekÀ silmien alla, tummat silmÀnympÀrykset yms. TiedÀn mitkÀ elintavat ja terv ongelmat ovat vaikuttaneet tÀhÀn (ei sentÀÀn pÀihteet, niitÀ en koskaan kÀytÀ), mutta vaikuttaa ettÀ mikÀÀn ei oikein enÀÀ toimi. Voi olla geneettinen. Toinen mummuni ei ikÀÀntynyt kovin hyvin.
Kuulostaa joltain puutetilalta, vitamiineja rautaa, ehkÀ vÀhÀn myös kaivattua, se jos joku nuorentaa ja saa hehkumaan.
En voi ikinÀ pÀÀstÀ tuon kaipaamaani ihmisen lÀhelle. Se on tehty jo selvÀksi minulle. Olen yrittÀnyt korjata itseÀni terveellisin elintavoin, vitamiinein yms. ja jotain seerumeja. Tuntuu toivottomalta.
Vierailija kirjoitti:
En halua nuolla nÀppejÀni. Haluaisin mieluummin nuolla nÀnnejÀsi.
MitÀ herra vain tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Juu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on söpöt sormet.
MikÀ niissÀ erityisesti?
TĂ€mĂ€ đ
Anna palaa!