Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

đź’—

Kommentit (28822)

Vierailija
25381/28822 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on v*tuttanut kaikki asiat. Sen takia tekee mieli vain valittaa ja täällä se käy anomuumisti, sori vaan.

Anna palaa!

Vierailija
25382/28822 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vain niin etten minä voi koskaan voittaa sillä kiusaajani ovat aina kauniimpia, fiksumpia ja vahvempia kuin minä. Ei tässä maailmassa voi voittaa näillä korteilla. Ei olisi pitänyt syntyä ollenkaan. Pienestä asti lytistetty ja aikuisena yrittää surkein kortein saada itseään edes jonkinlaiseen kuosiin ja potkitaan lisää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25383/28822 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän ymmärtää, että suakin ehkä jännittää ja siks käyttäydyit viimeks miten käyttäydyit. Oon vähän punavihersokee kun yritän tulkita sun liikennevaloja, sori siitä. 

Miten käyttäytyi?

Jännittyneesti. 

Sisätiloissa? Totta kai jännittää, jos ympärillä on tarkkailevia silmäpareja.

Totta.

Enkä edelleenkään tiedä, miten sinuun pitäisi suhtautua, kun on ristiriitaista informaatiota.

Vierailija
25384/28822 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gotta be calm before the storm 🌩

Täytyy valmistautua huolellisesti. Ihminen on tehty taistelemaan ja selviytymään tarvittaessa. Täytyy siis keskittyä hyvissä ajoin tiedossa olevaan tapahtumaan.

Minä olen se tapahtuma. Varaudu siis huolella ;)

Millon alkaa tapahtua? Odottelen kuumissani. Nainen sivulta 

Vierailija
25385/28822 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Näitkö hänet viime viikonlopun aikana?

Lauantaina joo.

Vierailija
25386/28822 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vain niin etten minä voi koskaan voittaa sillä kiusaajani ovat aina kauniimpia, fiksumpia ja vahvempia kuin minä. Ei tässä maailmassa voi voittaa näillä korteilla. Ei olisi pitänyt syntyä ollenkaan. Pienestä asti lytistetty ja aikuisena yrittää surkein kortein saada itseään edes jonkinlaiseen kuosiin ja potkitaan lisää. 

Tästä pienuudestasiko käsin kiusaat sitten muita? Hyväksy itsesi ja elämäsi, näin saat enemmän hyvää.

Vierailija
25387/28822 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä toi kovin syvälliseltä kuullosta. Tosi kaipaukseen ei ikä tai ulkonäkö vaikuta.. Kuoren ja illuusion tavoittelijoita on kyllä myös.

- - -

Kukin saa määritellä omat kaipauskriteerinsä ihan itse, ei täällä kukaan mitään TosiKaipaajan mitaleja muille jakele.

Vierailija
25388/28822 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaamani ihmisetkin olivat lopulta kiusaajia. Hekin halusivat vain leikkiä tunteillani. 

Vierailija
25389/28822 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein uuden sähköpostin tyttönimelläni, jonka otan taas käyttöön.

Alkaako tyttönimi samalla kirjaimella mihin eksältä saatu sukunimi päättyy?

Ei.

Vierailija
25390/28822 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pelkään, etten kelpaa omanikäisilleni ja vanhemmille. Olen alle 30, mutta jo rupsahtanut, enkä ole onnistunut korjaamaan tätä. Näinkin voi käydä. N

Ehkäpä susta vasn tuntuu siltä.

Iho on silmin ja sormien tuntemana veltostunut, menettänyt elastisuuden, selvät pitkät juovat nenän ja suun ympärillä sekä silmien alla, tummat silmänympärykset yms. Tiedän mitkä elintavat ja terv ongelmat ovat vaikuttaneet tähän (ei sentään päihteet, niitä en koskaan käytä), mutta vaikuttaa että mikään ei oikein enää toimi. Voi olla geneettinen. Toinen mummuni ei ikääntynyt kovin hyvin.

Kuulostaa joltain puutetilalta, vitamiineja  rautaa, ehkä vähän myös kaivattua, se jos joku nuorentaa ja saa hehkumaan.

Vierailija
25391/28822 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mitään syvällisyyttä kaivatakaan, vaan lihallista intohimoa ja hullua rakkautta.

Mä kaipaan ihan vain pelkkään seksiin

Vierailija
25392/28822 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä pienuudestasiko käsin kiusaat sitten muita? Hyväksy itsesi ja elämäsi, näin saat enemmän hyvää.

En ole kiusannut ketään täällä. Älä tee oletuksia tuntematon.

Vierailija
25393/28822 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nuolla näppejäni. Haluaisin mieluummin nuolla nännejäsi.

Vierailija
25394/28822 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimme hanen kanssaan menneena viikonloppuna

Vierailija
25395/28822 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on söpöt sormet.

Mikä niissä erityisesti?

En osaa sanoa, mutta hän voisi silitellä niillä minua.

Vierailija
25396/28822 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli sulle.

Ei siis sovi minulle. En ole ylimielinen ihminen, en vaikka kuinka sitä toivoisit.

Se on aika jännä, et näkijä ei näe omia virheitään.

Katsos kun ihan nuoresta jo olen tiennyt että olisi häpeällistä olla ylimielinen ihminen. En siis koskaan ole sellaiseksi edes halunnut. Avaa nyt jo silmäsi hyvä ystävä.

Avaa omasi. Ja me ei olla ystäviä, pidän vähän vähemmän itserakkaista ihmisistä kuin sinä.

Kuitenkin kaikkialla kerrotaan kuinka tärkeää on hyväksyä itsensä ja rakastaa itseään ehdottomasti. Sinun ei tarvitse olla ystäväni jos et halua olla. Kiitos.

Tulkinnanvaraista tuo ehdottomuus ja hyväksyntä. Liika on liikaa. Sivusta 

Vierailija
25397/28822 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pelkään, etten kelpaa omanikäisilleni ja vanhemmille. Olen alle 30, mutta jo rupsahtanut, enkä ole onnistunut korjaamaan tätä. Näinkin voi käydä. N

Ehkäpä susta vasn tuntuu siltä.

Iho on silmin ja sormien tuntemana veltostunut, menettänyt elastisuuden, selvät pitkät juovat nenän ja suun ympärillä sekä silmien alla, tummat silmänympärykset yms. Tiedän mitkä elintavat ja terv ongelmat ovat vaikuttaneet tähän (ei sentään päihteet, niitä en koskaan käytä), mutta vaikuttaa että mikään ei oikein enää toimi. Voi olla geneettinen. Toinen mummuni ei ikääntynyt kovin hyvin.

Kuulostaa joltain puutetilalta, vitamiineja  rautaa, ehkä vähän myös kaivattua, se jos joku nuorentaa ja saa hehkumaan.

En voi ikinä päästä tuon kaipaamaani ihmisen lähelle. Se on tehty jo selväksi minulle. Olen yrittänyt korjata itseäni terveellisin elintavoin, vitamiinein yms. ja jotain seerumeja. Tuntuu toivottomalta.

Vierailija
25398/28822 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua nuolla näppejäni. Haluaisin mieluummin nuolla nännejäsi.

Mitä herra vain tahtoo.

Vierailija
25399/28822 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu

Vierailija
25400/28822 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on söpöt sormet.

Mikä niissä erityisesti?

Tämä 🖕

Ketju on lukittu.