Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
On se vain niin etten minä voi koskaan voittaa sillä kiusaajani ovat aina kauniimpia, fiksumpia ja vahvempia kuin minä. Ei tässä maailmassa voi voittaa näillä korteilla. Ei olisi pitänyt syntyä ollenkaan. Pienestä asti lytistetty ja aikuisena yrittää surkein kortein saada itseään edes jonkinlaiseen kuosiin ja potkitaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän ymmärtää, että suakin ehkä jännittää ja siks käyttäydyit viimeks miten käyttäydyit. Oon vähän punavihersokee kun yritän tulkita sun liikennevaloja, sori siitä.
Miten käyttäytyi?
Jännittyneesti.
Sisätiloissa? Totta kai jännittää, jos ympärillä on tarkkailevia silmäpareja.
Totta.
Enkä edelleenkään tiedä, miten sinuun pitäisi suhtautua, kun on ristiriitaista informaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gotta be calm before the storm 🌩
Täytyy valmistautua huolellisesti. Ihminen on tehty taistelemaan ja selviytymään tarvittaessa. Täytyy siis keskittyä hyvissä ajoin tiedossa olevaan tapahtumaan.
Minä olen se tapahtuma. Varaudu siis huolella ;)
Millon alkaa tapahtua? Odottelen kuumissani. Nainen sivulta
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Näitkö hänet viime viikonlopun aikana?
Lauantaina joo.
Vierailija kirjoitti:
On se vain niin etten minä voi koskaan voittaa sillä kiusaajani ovat aina kauniimpia, fiksumpia ja vahvempia kuin minä. Ei tässä maailmassa voi voittaa näillä korteilla. Ei olisi pitänyt syntyä ollenkaan. Pienestä asti lytistetty ja aikuisena yrittää surkein kortein saada itseään edes jonkinlaiseen kuosiin ja potkitaan lisää.
Tästä pienuudestasiko käsin kiusaat sitten muita? Hyväksy itsesi ja elämäsi, näin saat enemmän hyvää.
Eipä toi kovin syvälliseltä kuullosta. Tosi kaipaukseen ei ikä tai ulkonäkö vaikuta.. Kuoren ja illuusion tavoittelijoita on kyllä myös.
- - -
Kukin saa määritellä omat kaipauskriteerinsä ihan itse, ei täällä kukaan mitään TosiKaipaajan mitaleja muille jakele.
Kaipaamani ihmisetkin olivat lopulta kiusaajia. Hekin halusivat vain leikkiä tunteillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein uuden sähköpostin tyttönimelläni, jonka otan taas käyttöön.
Alkaako tyttönimi samalla kirjaimella mihin eksältä saatu sukunimi päättyy?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pelkään, etten kelpaa omanikäisilleni ja vanhemmille. Olen alle 30, mutta jo rupsahtanut, enkä ole onnistunut korjaamaan tätä. Näinkin voi käydä. N
Ehkäpä susta vasn tuntuu siltä.
Iho on silmin ja sormien tuntemana veltostunut, menettänyt elastisuuden, selvät pitkät juovat nenän ja suun ympärillä sekä silmien alla, tummat silmänympärykset yms. Tiedän mitkä elintavat ja terv ongelmat ovat vaikuttaneet tähän (ei sentään päihteet, niitä en koskaan käytä), mutta vaikuttaa että mikään ei oikein enää toimi. Voi olla geneettinen. Toinen mummuni ei ikääntynyt kovin hyvin.
Kuulostaa joltain puutetilalta, vitamiineja rautaa, ehkä vähän myös kaivattua, se jos joku nuorentaa ja saa hehkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä mitään syvällisyyttä kaivatakaan, vaan lihallista intohimoa ja hullua rakkautta.
Mä kaipaan ihan vain pelkkään seksiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä pienuudestasiko käsin kiusaat sitten muita? Hyväksy itsesi ja elämäsi, näin saat enemmän hyvää.
En ole kiusannut ketään täällä. Älä tee oletuksia tuntematon.
En halua nuolla näppejäni. Haluaisin mieluummin nuolla nännejäsi.
Vierailija kirjoitti:
Naimme hanen kanssaan menneena viikonloppuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on söpöt sormet.
Mikä niissä erityisesti?
En osaa sanoa, mutta hän voisi silitellä niillä minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eli sulle.
Ei siis sovi minulle. En ole ylimielinen ihminen, en vaikka kuinka sitä toivoisit.
Se on aika jännä, et näkijä ei näe omia virheitään.
Katsos kun ihan nuoresta jo olen tiennyt että olisi häpeällistä olla ylimielinen ihminen. En siis koskaan ole sellaiseksi edes halunnut. Avaa nyt jo silmäsi hyvä ystävä.
Avaa omasi. Ja me ei olla ystäviä, pidän vähän vähemmän itserakkaista ihmisistä kuin sinä.
Kuitenkin kaikkialla kerrotaan kuinka tärkeää on hyväksyä itsensä ja rakastaa itseään ehdottomasti. Sinun ei tarvitse olla ystäväni jos et halua olla. Kiitos.
Tulkinnanvaraista tuo ehdottomuus ja hyväksyntä. Liika on liikaa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pelkään, etten kelpaa omanikäisilleni ja vanhemmille. Olen alle 30, mutta jo rupsahtanut, enkä ole onnistunut korjaamaan tätä. Näinkin voi käydä. N
Ehkäpä susta vasn tuntuu siltä.
Iho on silmin ja sormien tuntemana veltostunut, menettänyt elastisuuden, selvät pitkät juovat nenän ja suun ympärillä sekä silmien alla, tummat silmänympärykset yms. Tiedän mitkä elintavat ja terv ongelmat ovat vaikuttaneet tähän (ei sentään päihteet, niitä en koskaan käytä), mutta vaikuttaa että mikään ei oikein enää toimi. Voi olla geneettinen. Toinen mummuni ei ikääntynyt kovin hyvin.
Kuulostaa joltain puutetilalta, vitamiineja rautaa, ehkä vähän myös kaivattua, se jos joku nuorentaa ja saa hehkumaan.
En voi ikinä päästä tuon kaipaamaani ihmisen lähelle. Se on tehty jo selväksi minulle. Olen yrittänyt korjata itseäni terveellisin elintavoin, vitamiinein yms. ja jotain seerumeja. Tuntuu toivottomalta.
Vierailija kirjoitti:
En halua nuolla näppejäni. Haluaisin mieluummin nuolla nännejäsi.
Mitä herra vain tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Juu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on söpöt sormet.
Mikä niissä erityisesti?
Tämä 🖕
Anna palaa!