Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Oikea rakkaus kestää myös kun ihminen vanhenee, nuoruus on äkkiä ohi.
Siis tietysti se kestää jos on jo alettu olemaan silloin nuorena.
Mut en näe mitään syytä, miksi joskus myöhemmin alkaisi ihmisen kanssa johon ihastui nuorena, mutta ei silloin saanut sitä. Sehän olisi pitänyt elää silloin nuorena se rakkaustarina, ei jähittää johonkin hamaan tulevaisuuteen kun naamat säkittää jne. xD
Eri asia sit ne ihmiset, jotka sä ylipäätään tapaatkin vasta nuoruuden jälkeen! Sellasen kanssa voi tietysti tulla upeaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika hoitaa kaipaukset, kun mielessä ihminen pysyy hyvännäköisenä mutta todellisuudessa lihoo ja rupsahtaa, iho menettää sileytensä, tulee luomia ja uurteita, hiukset haurastuvat ja harmaantuvat, olemus menettää vitaalisuutensa, tulee plösöytymistä ja veltostumista, jenkkakahvoja ja entinen vitaalius vaihtuu päivätorkkuinen. Sitten kun näkee vuosien päästä ja mielikuva ja todellisuus törmäävät, niin kyllä siinä kaipaukset karisevat - tai ainakin vaihtuvat harmiin siitä, ettei saanut sitä ihmistä silloin aikanaan, kun hän oli vielä hehkeimmillään. Ja itse myös.
Just otin kuvan ja laitoin fb. Mietin, että laitanko jonkun silottelevan maskin, mut sit ajattelin, et antaa olla luomuna vaan, kaikki rutut näkyvissä. Ulkonäköpaineet on ainakin mulla vähentyneet merkittävästi iän myötä, vaikka miten oonkin lässähtänyt vuosien aikana. Kaivattu on kaunis omine piirteineen, rakastan esim. hänen kasvojaan, kun hän nauraa. Ja näyttää muutenkin paremmalta kuin vuosikymmeniä sitten. Rehellisesti. Mä voin olla kaivatulle pettymys, hän ei ole sitä mulle.
Ei ole mitään annettava hyvää yötä kiltisti täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hoitaa kaipaukset, kun mielessä ihminen pysyy hyvännäköisenä mutta todellisuudessa lihoo ja rupsahtaa, iho menettää sileytensä, tulee luomia ja uurteita, hiukset haurastuvat ja harmaantuvat, olemus menettää vitaalisuutensa, tulee plösöytymistä ja veltostumista, jenkkakahvoja ja entinen vitaalius vaihtuu päivätorkkuinen. Sitten kun näkee vuosien päästä ja mielikuva ja todellisuus törmäävät, niin kyllä siinä kaipaukset karisevat - tai ainakin vaihtuvat harmiin siitä, ettei saanut sitä ihmistä silloin aikanaan, kun hän oli vielä hehkeimmillään. Ja itse myös.
Pitää vaan ihastua niihin nuorempiin 🤷🏻 ei mitään ongelmaa
Mutta siinä ne paineet vaan lisääntyy oman ulkonäön suhteen, kun toinen tapailee vuosia nuorempia. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta tuo sinun käytös ei ole sitä.
Sivusta
On se, sinä et vain kestä sitä. Mieti miksi ja ole rehellinen.
Lue noi ihan kaikki kommenttisi. Mua ei vaan oikeasti kiinnosta noi sun horinat, ihan rehellisesti. Ja myös ihan rehellisesti jos mietit kuuluko ne tähän ketjuun? Ja voit inttää tuosta käytöksestä vaikka ikuisuuden, ei muuta mun mielipidettä.
Samasivusta
Elämässä on niin paljon paineita, muitakin kuin suhde. Valitettavasti nuoruus monesti menee näiden paineiden kanssa kipuillessa ja painiessa.
Vierailija kirjoitti:
Saa toki kadehtia mutta käytöstavat täytyy olla.
Lapsellista kuvitella, että aina kadehditaan. Toki sillä voi omaa egoaan kohottaa, jos kuvittelee olevansa niin kadehdittava.
Alapeukkuja tai ei, mutta jos totta puhutaan, tämä on muuttunut puhtaaksi addiktioksi jo vuosia sitten. Ei mulla oikeasti kiinnosta, miten sinulla menee. Kuulostaa oudolta, mutta ihan rehellisesti näin. ww
Lapsettoman ei ole mutään järkeä alkaa hedelmällisyytensä jo menettäneen naisen kanssa. Sitten jos molemmilla on lapset tehtynä, niin asialla ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Lue noi ihan kaikki kommenttisi. Mua ei vaan oikeasti kiinnosta noi sun horinat, ihan rehellisesti. Ja myös ihan rehellisesti jos mietit kuuluko ne tähän ketjuun? Ja voit inttää tuosta käytöksestä vaikka ikuisuuden, ei muuta mun mielipidettä.
Samasivusta
Ole sitten hiljaa jos ei kiinnosta. Ei kuulu sinulle mitä minä teen eikä minua oikeastaan kiinnosta sinunkaan mielipiteesi, ne ovat kohteliasta pitää ihan itsellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista kuvitella, että aina kadehditaan. Toki sillä voi omaa egoaan kohottaa, jos kuvittelee olevansa niin kadehdittava.
Tämä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei olekaan kyse siitä että kuviteltaisiin asioita. Ymmärrän toki että kaikki eivät vain koskaan näe mitään.
Enpähän lähetä terveisiä, härkin vaan teitä säälittäviä kaipaajia
Niin, mitä se kertoo sinusta ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Samasivusta
Ole sitten hiljaa jos ei kiinnosta. Ei kuulu sinulle mitä minä teen eikä minua oikeastaan kiinnosta sinunkaan mielipiteesi, ne ovat kohteliasta pitää ihan itsellä.
🤦🤦🤦
Erisivu
Mitäs siitä sitten,etsii uusia kohteita mitkä kiinnostaa)
Vierailija kirjoitti:
Olet valheita levittelevä hirviö
Katsoitko just peiliin ja tajusit tuon?
Vierailija kirjoitti:
Minä rukoilen, päästä minut vapaaksi
Kenestä haluat vapaaksi, naisesta vai miehestä?
Sivusta