Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Oikea rakkaus kestÀÀ myös kun ihminen vanhenee, nuoruus on ÀkkiÀ ohi.
Siis tietysti se kestÀÀ jos on jo alettu olemaan silloin nuorena.
Mut en nÀe mitÀÀn syytÀ, miksi joskus myöhemmin alkaisi ihmisen kanssa johon ihastui nuorena, mutta ei silloin saanut sitÀ. SehÀn olisi pitÀnyt elÀÀ silloin nuorena se rakkaustarina, ei jÀhittÀÀ johonkin hamaan tulevaisuuteen kun naamat sÀkittÀÀ jne. xD
Eri asia sit ne ihmiset, jotka sÀ ylipÀÀtÀÀn tapaatkin vasta nuoruuden jÀlkeen! Sellasen kanssa voi tietysti tulla upeaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika hoitaa kaipaukset, kun mielessÀ ihminen pysyy hyvÀnnÀköisenÀ mutta todellisuudessa lihoo ja rupsahtaa, iho menettÀÀ sileytensÀ, tulee luomia ja uurteita, hiukset haurastuvat ja harmaantuvat, olemus menettÀÀ vitaalisuutensa, tulee plösöytymistÀ ja veltostumista, jenkkakahvoja ja entinen vitaalius vaihtuu pÀivÀtorkkuinen. Sitten kun nÀkee vuosien pÀÀstÀ ja mielikuva ja todellisuus törmÀÀvÀt, niin kyllÀ siinÀ kaipaukset karisevat - tai ainakin vaihtuvat harmiin siitÀ, ettei saanut sitÀ ihmistÀ silloin aikanaan, kun hÀn oli vielÀ hehkeimmillÀÀn. Ja itse myös.
Just otin kuvan ja laitoin fb. Mietin, ettÀ laitanko jonkun silottelevan maskin, mut sit ajattelin, et antaa olla luomuna vaan, kaikki rutut nÀkyvissÀ. UlkonÀköpaineet on ainakin mulla vÀhentyneet merkittÀvÀsti iÀn myötÀ, vaikka miten oonkin lÀssÀhtÀnyt vuosien aikana. Kaivattu on kaunis omine piirteineen, rakastan esim. hÀnen kasvojaan, kun hÀn nauraa. Ja nÀyttÀÀ muutenkin paremmalta kuin vuosikymmeniÀ sitten. Rehellisesti. MÀ voin olla kaivatulle pettymys, hÀn ei ole sitÀ mulle.
Ei ole mitÀÀn annettava hyvÀÀ yötÀ kiltisti tÀÀllÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hoitaa kaipaukset, kun mielessÀ ihminen pysyy hyvÀnnÀköisenÀ mutta todellisuudessa lihoo ja rupsahtaa, iho menettÀÀ sileytensÀ, tulee luomia ja uurteita, hiukset haurastuvat ja harmaantuvat, olemus menettÀÀ vitaalisuutensa, tulee plösöytymistÀ ja veltostumista, jenkkakahvoja ja entinen vitaalius vaihtuu pÀivÀtorkkuinen. Sitten kun nÀkee vuosien pÀÀstÀ ja mielikuva ja todellisuus törmÀÀvÀt, niin kyllÀ siinÀ kaipaukset karisevat - tai ainakin vaihtuvat harmiin siitÀ, ettei saanut sitÀ ihmistÀ silloin aikanaan, kun hÀn oli vielÀ hehkeimmillÀÀn. Ja itse myös.
PitÀÀ vaan ihastua niihin nuorempiin đ€·đ» ei mitÀÀn ongelmaa
Mutta siinÀ ne paineet vaan lisÀÀntyy oman ulkonÀön suhteen, kun toinen tapailee vuosia nuorempia. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta tuo sinun kÀytös ei ole sitÀ.
Sivusta
On se, sinÀ et vain kestÀ sitÀ. Mieti miksi ja ole rehellinen.
Lue noi ihan kaikki kommenttisi. Mua ei vaan oikeasti kiinnosta noi sun horinat, ihan rehellisesti. Ja myös ihan rehellisesti jos mietit kuuluko ne tÀhÀn ketjuun? Ja voit inttÀÀ tuosta kÀytöksestÀ vaikka ikuisuuden, ei muuta mun mielipidettÀ.
Samasivusta
ElÀmÀssÀ on niin paljon paineita, muitakin kuin suhde. Valitettavasti nuoruus monesti menee nÀiden paineiden kanssa kipuillessa ja painiessa.
Vierailija kirjoitti:
Saa toki kadehtia mutta kÀytöstavat tÀytyy olla.
Lapsellista kuvitella, ettÀ aina kadehditaan. Toki sillÀ voi omaa egoaan kohottaa, jos kuvittelee olevansa niin kadehdittava.
Alapeukkuja tai ei, mutta jos totta puhutaan, tÀmÀ on muuttunut puhtaaksi addiktioksi jo vuosia sitten. Ei mulla oikeasti kiinnosta, miten sinulla menee. Kuulostaa oudolta, mutta ihan rehellisesti nÀin. ww
Lapsettoman ei ole mutÀÀn jÀrkeÀ alkaa hedelmÀllisyytensÀ jo menettÀneen naisen kanssa. Sitten jos molemmilla on lapset tehtynÀ, niin asialla ei ole vÀliÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Lue noi ihan kaikki kommenttisi. Mua ei vaan oikeasti kiinnosta noi sun horinat, ihan rehellisesti. Ja myös ihan rehellisesti jos mietit kuuluko ne tÀhÀn ketjuun? Ja voit inttÀÀ tuosta kÀytöksestÀ vaikka ikuisuuden, ei muuta mun mielipidettÀ.
Samasivusta
Ole sitten hiljaa jos ei kiinnosta. Ei kuulu sinulle mitÀ minÀ teen eikÀ minua oikeastaan kiinnosta sinunkaan mielipiteesi, ne ovat kohteliasta pitÀÀ ihan itsellÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista kuvitella, ettÀ aina kadehditaan. Toki sillÀ voi omaa egoaan kohottaa, jos kuvittelee olevansa niin kadehdittava.
TÀmÀ!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei olekaan kyse siitÀ ettÀ kuviteltaisiin asioita. YmmÀrrÀn toki ettÀ kaikki eivÀt vain koskaan nÀe mitÀÀn.
EnpÀhÀn lÀhetÀ terveisiÀ, hÀrkin vaan teitÀ sÀÀlittÀviÀ kaipaajia
Niin, mitÀ se kertoo sinusta ihmisenÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Samasivusta
Ole sitten hiljaa jos ei kiinnosta. Ei kuulu sinulle mitÀ minÀ teen eikÀ minua oikeastaan kiinnosta sinunkaan mielipiteesi, ne ovat kohteliasta pitÀÀ ihan itsellÀ.
đ€Šđ€Šđ€Š
Erisivu
MitÀs siitÀ sitten,etsii uusia kohteita mitkÀ kiinnostaa)
Vierailija kirjoitti:
Olet valheita levittelevÀ hirviö
Katsoitko just peiliin ja tajusit tuon?
Vierailija kirjoitti:
MinÀ rukoilen, pÀÀstÀ minut vapaaksi
KenestÀ haluat vapaaksi, naisesta vai miehestÀ?
Sivusta