Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
25301/28822 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei, mutta tuo sinun kÀytös ei ole sitÀ.

Sivusta

On se, sinÀ et vain kestÀ sitÀ. Mieti miksi ja ole rehellinen.

Vierailija
25302/28822 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea rakkaus kestÀÀ myös kun ihminen vanhenee, nuoruus on Ă€kkiĂ€ ohi. 

Siis tietysti se kestÀÀ jos on jo alettu olemaan silloin nuorena.

Mut en nĂ€e mitÀÀn syytĂ€, miksi joskus myöhemmin alkaisi ihmisen kanssa johon ihastui nuorena, mutta ei silloin saanut sitĂ€. SehĂ€n olisi pitĂ€nyt elÀÀ silloin nuorena se rakkaustarina, ei jĂ€hittÀÀ johonkin hamaan tulevaisuuteen kun naamat sĂ€kittÀÀ jne. xD 

Eri asia sit ne ihmiset, jotka sĂ€ ylipÀÀtÀÀn tapaatkin vasta nuoruuden jĂ€lkeen! Sellasen kanssa voi tietysti tulla upeaa. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25303/28822 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hoitaa kaipaukset, kun mielessÀ ihminen pysyy hyvÀnnÀköisenÀ mutta todellisuudessa lihoo ja rupsahtaa, iho menettÀÀ sileytensÀ, tulee luomia ja uurteita, hiukset haurastuvat ja harmaantuvat, olemus menettÀÀ vitaalisuutensa, tulee plösöytymistÀ ja veltostumista, jenkkakahvoja ja entinen vitaalius vaihtuu pÀivÀtorkkuinen. Sitten kun nÀkee vuosien pÀÀstÀ ja mielikuva ja todellisuus törmÀÀvÀt, niin kyllÀ siinÀ kaipaukset karisevat - tai ainakin vaihtuvat harmiin siitÀ, ettei saanut sitÀ ihmistÀ silloin aikanaan, kun hÀn oli vielÀ hehkeimmillÀÀn. Ja itse myös.

Just otin kuvan ja laitoin fb. Mietin, ettÀ laitanko jonkun silottelevan maskin, mut sit ajattelin, et antaa olla luomuna vaan, kaikki rutut nÀkyvissÀ. UlkonÀköpaineet on ainakin mulla vÀhentyneet merkittÀvÀsti iÀn myötÀ, vaikka miten oonkin lÀssÀhtÀnyt vuosien aikana. Kaivattu on kaunis omine piirteineen, rakastan esim. hÀnen kasvojaan, kun hÀn nauraa. Ja nÀyttÀÀ muutenkin paremmalta kuin vuosikymmeniÀ sitten. Rehellisesti. MÀ voin olla kaivatulle pettymys, hÀn ei ole sitÀ mulle.

Vierailija
25304/28822 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ole mitÀÀn annettava hyvÀÀ yötĂ€ kiltisti tÀÀllĂ€ 

Vierailija
25305/28822 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hoitaa kaipaukset, kun mielessÀ ihminen pysyy hyvÀnnÀköisenÀ mutta todellisuudessa lihoo ja rupsahtaa, iho menettÀÀ sileytensÀ, tulee luomia ja uurteita, hiukset haurastuvat ja harmaantuvat, olemus menettÀÀ vitaalisuutensa, tulee plösöytymistÀ ja veltostumista, jenkkakahvoja ja entinen vitaalius vaihtuu pÀivÀtorkkuinen. Sitten kun nÀkee vuosien pÀÀstÀ ja mielikuva ja todellisuus törmÀÀvÀt, niin kyllÀ siinÀ kaipaukset karisevat - tai ainakin vaihtuvat harmiin siitÀ, ettei saanut sitÀ ihmistÀ silloin aikanaan, kun hÀn oli vielÀ hehkeimmillÀÀn. Ja itse myös.

PitÀÀ vaan ihastua niihin nuorempiin đŸ€·đŸ» ei mitÀÀn ongelmaa

Mutta siinÀ ne paineet vaan lisÀÀntyy oman ulkonÀön suhteen, kun toinen tapailee vuosia nuorempia. Sivu

Vierailija
25306/28822 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Lue noi ihan kaikki kommenttisi. Mua ei vaan oikeasti kiinnosta noi sun horinat, ihan rehellisesti. Ja myös ihan rehellisesti jos mietit kuuluko ne tÀhÀn ketjuun? Ja voit inttÀÀ tuosta kÀytöksestÀ vaikka ikuisuuden, ei muuta mun mielipidettÀ.

Samasivusta

Vierailija
25307/28822 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ElÀmÀssÀ on niin paljon paineita, muitakin kuin suhde. Valitettavasti nuoruus monesti menee nÀiden paineiden kanssa kipuillessa ja painiessa.

Vierailija
25308/28822 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa toki kadehtia mutta kÀytöstavat tÀytyy olla.

Lapsellista kuvitella, ettÀ aina kadehditaan. Toki sillÀ voi omaa egoaan kohottaa, jos kuvittelee olevansa niin kadehdittava.

Vierailija
25309/28822 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Alapeukkuja tai ei, mutta jos totta puhutaan, tĂ€mĂ€ on muuttunut puhtaaksi addiktioksi jo vuosia sitten. Ei mulla oikeasti kiinnosta, miten sinulla menee. Kuulostaa oudolta, mutta ihan rehellisesti nĂ€in. ww 

Vierailija
25310/28822 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lapsettoman ei ole mutÀÀn jÀrkeÀ alkaa hedelmÀllisyytensÀ jo menettÀneen naisen kanssa. Sitten jos molemmilla on lapset tehtynÀ, niin asialla ei ole vÀliÀ.

Vierailija
25311/28822 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Lue noi ihan kaikki kommenttisi. Mua ei vaan oikeasti kiinnosta noi sun horinat, ihan rehellisesti. Ja myös ihan rehellisesti jos mietit kuuluko ne tÀhÀn ketjuun? Ja voit inttÀÀ tuosta kÀytöksestÀ vaikka ikuisuuden, ei muuta mun mielipidettÀ.

Samasivusta

Ole sitten hiljaa jos ei kiinnosta. Ei kuulu sinulle mitĂ€ minĂ€ teen eikĂ€ minua oikeastaan kiinnosta sinunkaan mielipiteesi, ne ovat kohteliasta pitÀÀ ihan itsellĂ€. 

Vierailija
25312/28822 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista kuvitella, ettÀ aina kadehditaan. Toki sillÀ voi omaa egoaan kohottaa, jos kuvittelee olevansa niin kadehdittava.

TÀmÀ!!!

Vierailija
25313/28822 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei olekaan kyse siitÀ ettÀ kuviteltaisiin asioita. YmmÀrrÀn toki ettÀ kaikki eivÀt vain koskaan nÀe mitÀÀn.

Vierailija
25314/28822 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EnpĂ€hĂ€n lĂ€hetĂ€ terveisiĂ€,  hĂ€rkin vaan teitĂ€ sÀÀlittĂ€viĂ€ kaipaajia

Niin, mitĂ€ se kertoo sinusta ihmisenĂ€. 

Vierailija
25315/28822 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Samasivusta

Ole sitten hiljaa jos ei kiinnosta. Ei kuulu sinulle mitĂ€ minĂ€ teen eikĂ€ minua oikeastaan kiinnosta sinunkaan mielipiteesi, ne ovat kohteliasta pitÀÀ ihan itsellĂ€. 

đŸ€ŠđŸ€ŠđŸ€Š

Erisivu

Vierailija
25316/28822 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀs siitÀ sitten,etsii uusia kohteita mitkÀ kiinnostaa)

Vierailija
25317/28822 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet valheita levittelevÀ hirviö

Katsoitko just peiliin ja tajusit tuon?

Vierailija
25318/28822 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

***** Johanna đŸ„° 

Vierailija
25319/28822 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Gnight sturgeon surgeon.

Vierailija
25320/28822 |
26.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinÀ rukoilen, pÀÀstÀ minut vapaaksi

KenestÀ haluat vapaaksi, naisesta vai miehestÀ?

Ketju on lukittu.