Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
MikĂ€ siinĂ€ on, ettĂ€ kĂ€y vaan Ă€rsyttĂ€mÀÀn kun huomaa jonkun muun kuin kaivatun osoittavan huomiota? đ ei vaan tunnu yhtÀÀn kivalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa toki kadehtia mutta kÀytöstavat tÀytyy olla.
Lapsellista kuvitella, ettÀ aina kadehditaan. Toki sillÀ voi omaa egoaan kohottaa, jos kuvittelee olevansa niin kadehdittava.
Nyt ei olekaan kyse siitÀ ettÀ kuviteltaisiin asioita. YmmÀrrÀn toki ettÀ kaikki eivÀt vain koskaan nÀe mitÀÀn.
Ylpeys kÀy lankeemuksen edellÀ, sopii edelleen tÀhÀn.
Vierailija kirjoitti:
YritÀn ymmÀrtÀÀ, ettÀ suakin ehkÀ jÀnnittÀÀ ja siks kÀyttÀydyit viimeks miten kÀyttÀydyit. Oon vÀhÀn punavihersokee kun yritÀn tulkita sun liikennevaloja, sori siitÀ.
Miten kÀyttÀytyi?
ĂitĂ€, kauniita unia! đ§Ąđ€
Jos haluat eroon, sano se tunnistein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hoitaa kaipaukset, kun mielessÀ ihminen pysyy hyvÀnnÀköisenÀ mutta todellisuudessa lihoo ja rupsahtaa, iho menettÀÀ sileytensÀ, tulee luomia ja uurteita, hiukset haurastuvat ja harmaantuvat, olemus menettÀÀ vitaalisuutensa, tulee plösöytymistÀ ja veltostumista, jenkkakahvoja ja entinen vitaalius vaihtuu pÀivÀtorkkuinen. Sitten kun nÀkee vuosien pÀÀstÀ ja mielikuva ja todellisuus törmÀÀvÀt, niin kyllÀ siinÀ kaipaukset karisevat - tai ainakin vaihtuvat harmiin siitÀ, ettei saanut sitÀ ihmistÀ silloin aikanaan, kun hÀn oli vielÀ hehkeimmillÀÀn. Ja itse myös.
PitÀÀ vaan ihastua niihin nuorempiin đ€·đ» ei mitÀÀn ongelmaa
Mutta siinÀ ne paineet vaan lisÀÀntyy oman ulkonÀön suhteen, kun toinen tapailee vuosia nuorempia. Sivu
Kuka toinen?
Ei mulla ainakaan ole mitÀÀn ulkonÀköpaineita. PitÀÀ itsestÀ kokonaisvaltaisesti hyvÀÀ huolta niin on aina paras versio itsestÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
MikĂ€ siinĂ€ on, ettĂ€ kĂ€y vaan Ă€rsyttĂ€mÀÀn kun huomaa jonkun muun kuin kaivatun osoittavan huomiota? đ ei vaan tunnu yhtÀÀn kivalta
Just tÀÀ, mulle on kÀynyt ihan samoin. Tuntuu jokseenkin ahdistavalta se.
Vierailija kirjoitti:
JÀtÀ rauhaan P-mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista kuvitella, ettÀ aina kadehditaan. Toki sillÀ voi omaa egoaan kohottaa, jos kuvittelee olevansa niin kadehdittava.
Nyt ei olekaan kyse siitÀ ettÀ kuviteltaisiin asioita. YmmÀrrÀn toki ettÀ kaikki eivÀt vain koskaan nÀe mitÀÀn.
EipÀ sovi, se sopii nimenomaan ylimielisille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Lapsettoman ei ole mutÀÀn jÀrkeÀ alkaa hedelmÀllisyytensÀ jo menettÀneen naisen kanssa. Sitten jos molemmilla on lapset tehtynÀ, niin asialla ei ole vÀliÀ.
Niin, jos siis edes haluaa lapsia
Vierailija kirjoitti:
Niin mikĂ€hĂ€n se? đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÀtÀ rauhaan P-mies.
En kaipaa sellaista, joten turhaan harhailet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÀtÀ rauhaan P-mies.
Anteeks. Unohtu pilkku. JÀtÀ rauhaan, P-mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EipÀ sovi, se sopii nimenomaan ylimielisille ihmisille.
Niin, eli sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÀtÀ rauhaan P-mies.
Anteeks. Unohtu pilkku. JÀtÀ rauhaan, P-mies.
En ole myöskÀÀn P-mies ja pallitkin puuttuu.
Niin tarkoitin siis, ettĂ€ jos esim. ihastuu nuorempaan, niin on tod. nĂ€k. ettĂ€ se nuorempi seurustelee/on seurustellut myös oman ikĂ€istensĂ€ kanssa. SiitĂ€ saattaa tulla ulkonĂ€köpaineita, jos ne muut entiset on vuosia nuorempia. Ainakin itse miettisin sitĂ€ asiaa, jos olisi sellanen tilanne. Mutta hienoa, ettei sulla ole sitĂ€ ongelmaa. đ
Miksi ei makoiltaisi alasti vierekkÀin ja kuunneltaisi c-kasetteja.
Niin, eli sulle.
Ei siis sovi minulle. En ole ylimielinen ihminen, en vaikka kuinka sitÀ toivoisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YritÀn ymmÀrtÀÀ, ettÀ suakin ehkÀ jÀnnittÀÀ ja siks kÀyttÀydyit viimeks miten kÀyttÀydyit. Oon vÀhÀn punavihersokee kun yritÀn tulkita sun liikennevaloja, sori siitÀ.
Miten kÀyttÀytyi?
JĂ€nnittyneesti.