Sähköyhtiöiden kertoman mukaan sähkön hinta on korkea, koska ei sada.
Petterin ja Riikan kepulikonstit käytössä. Ryssänopeilla mennään.
Kommentit (16)
Demariko siellä suoltaa paskaa suustaan tapojensa mukaisesti :D
Vierailija kirjoitti:
Demariko siellä suoltaa paskaa suustaan tapojensa mukaisesti :D
Kas. Ryssänoppinut ryömi kolostaan.
2,51 senttiä/kwh ei mielestäni ole kallista.
Vierailija kirjoitti:
2,51 senttiä/kwh ei mielestäni ole kallista.
En ehkä mainostaisi täällä että on kultakalan muistilla varustettu autisti.
Vierailija kirjoitti:
Sähkö nyt 2,5c/kwh
Tämän vuoden keskihinta mulla 3.9snt/kwh
Heh..järkyttää sadetta,koko ajan.Vettä tullut enempi kuin ikinä.Koko ajan sataa,eipä ollut oikein kesää...
Vierailija kirjoitti:
Sähkö nyt 2,5c/kwh
Saatpa halvalla. Kannattaa ostaa paljon koska minulla jo pelkkä sähköyhtiön marginaali maksaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähkö nyt 2,5c/kwh
Ei ole. Yksikään sähköyhtiö ei myy sähköään tuolla hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähkö nyt 2,5c/kwh
Saatpa halvalla. Kannattaa ostaa paljon koska minulla jo pelkkä sähköyhtiön marginaali maksaa enemmän.
Missä niin kallis. Mulla vihreä-älyenergia 0.8snt/kwh oli kallein olevinaan. Otin vaan siksi kun kulutus vähäistä ja 12kk ilman kk maksua. Muilla vaan 6kk tarjouksia.
Kylläpä on korkeatasoista keskustelua, luiskaotsat vauhdissa, ryssittelyineen. Pakkomielteistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähkö nyt 2,5c/kwh
Ei ole. Yksikään sähköyhtiö ei myy sähköään tuolla hinnalla.
Se riippuu täysin omasta kulutuksesta mihin aikaan käytät. Mulla talvella menee n.2kwh/kk sen mitä etämittari kuluttaa. Espanjassa talvella sähkö kuuluu mulla vuokraan.
Kiinteistö kuluttaa tällä hetkellä 5,8c/h
Vierailija kirjoitti:
Kiinteistö kuluttaa tällä hetkellä 5,8c/h
plus siirto
Mutku Sanna ja ne vierasmaan mustat...
Purrasta pääministeri ja enerkiootte hinnat alemmas !!!
Vierailija kirjoitti:
Heh..järkyttää sadetta,koko ajan.Vettä tullut enempi kuin ikinä.Koko ajan sataa,eipä ollut oikein kesää...
E7 vaan ne sateet tullut sinne missä voimalat sijaitsee.
• Kesäkuu 2026: Sää oli suuressa osassa maata sopivasti sateinen ja keskimääräistä lämpimämpi. Sademäärät olivat laajalti lähellä tavanomaista tai hieman yli.
• Heinäkuu 2026: Maan länsiosassa satoi paikoin poikkeuksellisen paljon (esimerkiksi Multialla mitattiin kuukauden suurin sadekertymä 219,9 mm). Sen sijaan Itä- ja Pohjois-Suomessa, kuten Joensuun ympäristössä, satoi huomattavasti keskimääräistä vähemmän – Joensuun Huhtilammella mitattiin vain noin puolet tavanomaisesta (33,7 mm).
• Elokuu 2026: Sademäärä vaihteli suuresti. Pohjois-Pohjanmaalla ja Etelä-Lapissa kuukausi oli erittäin sateinen, mutta Lounais-Suomessa ja päälaen Lapissa oli harvinaisen kuivaa.
Suurin osa Suomen vesivoimasta tuotetaan Pohjois-Suomen suurissa joissa, erityisesti Kemijoessa ja Oulujoessa, sekä Kaakkois-Suomessa Vuoksen vesistössä. Pohjoisen suuret joet vastaavat yli puolesta koko maan vesivoiman tuotannosta.
Sähkö nyt 2,5c/kwh