Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitko edelleen parvekkeella

Vierailija
10.10.2026 |

Vuokrataloyhtiössä asuvat tupakoitsijat käyttekö edelleen tupakalla parvekkeella/terassilla? Minä käyn.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen polttaa parvekkeellaan. Asuu alimmassa kerroksessa, rapun alaovelta n. 10 metriä tupakointi paikalle. On kai liian pitkä matka.

Vierailija
2/21 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti käyn. Jos joku asiasta nillittää, alan polttamaan sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meidän talon parvekeröökaajista huomannut, että kun lakimuutos tuli voimaan ja he (luojan kitos) alkoivat polttaa ulkona, niin eivät enä löyhkää samanlaiselle kalmalle ja saastalle kuin silloin un rökkasivat parvekkeella. Joko raitis ilma tuulettaa heitä tehokkaasti tai sitten ovat vähentäneet radikaalist tupakointia (kun ei jaksa aina mennä ulos)

Vierailija
4/21 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökaajat voi tumpata nenäänsä.

Vierailija
5/21 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen meidän talon parvekeröökaajista huomannut, että kun lakimuutos tuli voimaan ja he (luojan kitos) alkoivat polttaa ulkona, niin eivät enä löyhkää samanlaiselle kalmalle ja saastalle kuin silloin un rökkasivat parvekkeella. Joko raitis ilma tuulettaa heitä tehokkaasti tai sitten ovat vähentäneet radikaalist tupakointia (kun ei jaksa aina mennä ulos)

Hello Karen! Toivottavasti sunkaltainen tyyppi ei ole naapurini.

T. En polta tupakkaa

Vierailija
6/21 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, poltan sisällä koska ei ole parveketta.

Vierailija
7/21 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen polttaa parvekkeellaan. Asuu alimmassa kerroksessa, rapun alaovelta n. 10 metriä tupakointi paikalle. On kai liian pitkä matka.

Niin onkin. Miksi rämpiä pihalle värjöttelemään kun kerran kotona on kätevästi parveke?

Vierailija
8/21 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta parvekkeella enää. Raahaudun ulos tietysti.

Vierailija
9/21 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotteko viinannekin ulkona jne ?

Missä pieraisette ?

jne

Olen edelleen sitä mieltä, että kansa alkaa tupakoida sisällä, kun pakkaset saapuu

Vierailija
10/21 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, repesin tuolle "Karenille". Tubesta tulee shorts-videoita: niitä, missä rosvo käy varastamassa paketin terassilta, siinä aikalaukaisu ja värit lentää! :)

Sitten soittavat poliisit paikalle: poldet, et mitäs menit varastamaan. Repesin ihan täysin, kun joku Karen sanoi, et minä olen blaa-blaa-blaa, mut pitäisi olla tunnin päästä pitämässä esitelmää suurelle yleisölle! :))))  .... "Mitäs läksit, kikkeliskokkelis!" :)))

Vierailija
11/21 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Perustuslain mukaan mieltään saa osoittaa.

Jokaisella on sananvapaus. Sananvapauteen sisältyy oikeus ilmaista, julkistaa ja vastaanottaa tietoja, mielipiteitä ja muita viestejä kenenkään ennakolta estämättä. 

Laki joka pyrkii estämään ilmaisu- ja mielipiteenvapauden ennakolta ja on laitoin laki.

Vierailija
12/21 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun älykkäät kommentit kuvastaa perustupakoijan äota.

Vierailija
13/21 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muitakin syitä olla menemättä tupakointipaikalle kuin pelkkä laiskuus. Kuten itselläni vaikea ocd.

Vierailija
14/21 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun setäni polttaa edelleen sisällä, parvekkeen ovella oven ollesssa auki. Pyörätuolilla on hiukan pskamaista rampata jatkuvasti kolmannesta kerroksesta ulos ja pihan toiselle puolelle vain saadakseen savukkeen. Ymmärrän täysin.

Vierailija
15/21 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun setäni polttaa edelleen sisällä, parvekkeen ovella oven ollesssa auki. Pyörätuolilla on hiukan pskamaista rampata jatkuvasti kolmannesta kerroksesta ulos ja pihan toiselle puolelle vain saadakseen savukkeen. Ymmärrän täysin.

Typerä setä, olisi lopettanut tupakoinnin ja elämänsä olisi helpompaa.

Vierailija
16/21 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin onkin. Miksi rämpiä pihalle värjöttelemään kun kerran kotona on kätevästi parveke?

Se on sun asias. Saat kyllä sääliviä  katseita riippuvuudestasi.

Vierailija
17/21 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuun tyhjäkäyttämään autoa sun parvekkeen eteen. Sekin on kielletty muttei sun kannata valittaa.

Vierailija
18/21 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmän vaikutelman ne itsestään antaa.

Vierailija
19/21 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti käyn. Jos joku asiasta nillittää, alan polttamaan sisällä.

Tuoko on sun uhkaus. Alat savustaa kämppääsi? Ketään kiinnosta vaikka istut siellä nikotiininkeltaisessa tuhkakupin hajuisessa kopissasi...onpa kova kosto " nillittäjille"

Vierailija
20/21 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään yllätä jos kapinoivat. Alunperinkin ovat itsekkäitä ja laiskoja. En ikinä kehtaisi pilata naapurieni elämää röökaamalla parvekkaalla. Millainen urpo täytyy olla, et miettii vain itseään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi