Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (2616)
Minusta lohkeaisi puolikas pois. Tuntuu, ettÀ missÀÀn ei olisi enÀÀ mieltÀ.
Miesnakit hassuttelivat:
'Ajatus, ettÀ hÀn olisi pÀÀllÀni ja omahyvÀisesti pÀtisi jostain (hÀnen neroutensa lukuisista tietÀmistÀÀn) asioista kunnon luennon...'
'Olisin kyllĂ€ mitÀÀnsanomattomasti hiljaa siinĂ€ vaiheessa. EhkĂ€ korkeintaan hieman hengĂ€styttĂ€isi. đ'
Sivusta omahyvÀisesti
V.I.P:nÀ chatjonon ohi sniiduten
naurahdin tÀlle mentaalivisiolle
miesnakista x kuuntelemassa
luentoani yöpyjamassaan. đ€
Vierailija kirjoitti:
Tuli jotenkin ahdistunut olo aiemmasta. Millaisissa vÀlitiloissa ihmiset elÀvÀtkin. Haluaisin, ettÀ olen lÀheisilleni pelkkÀ positiivinen lisÀ heidÀn elÀmÀssÀÀn. Tuntuu ikÀvÀlle, jos en sitÀ ole.
Mihin viittaat? Puhutko nyt kaipauksesta positiivisena lisÀnÀ? Onko kaipaus sulle (vain) positiivinen lisÀ ilman enempiÀ pÀÀmÀÀriÀ?
Ja siis on tosi hieno penis hÀnellÀ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli jotenkin ahdistunut olo aiemmasta. Millaisissa vÀlitiloissa ihmiset elÀvÀtkin. Haluaisin, ettÀ olen lÀheisilleni pelkkÀ positiivinen lisÀ heidÀn elÀmÀssÀÀn. Tuntuu ikÀvÀlle, jos en sitÀ ole.
Mihin viittaat? Puhutko nyt kaipauksesta positiivisena lisÀnÀ? Onko kaipaus sulle (vain) positiivinen lisÀ ilman enempiÀ pÀÀmÀÀriÀ?
Hmm. En puhunut kaipauksesta vaan yleisesti siitÀ, mitÀ olen ihmisten elÀmÀssÀ ja mitÀ he merkitsevÀt minulle, positiivisia asioita. Toivoisin sen olevan molemminpuolista.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis on tosi hieno penis hÀnellÀ!
Saunassako nÀit? TÀÀ on varmaan joku mm juttu?
Putosin elÀmÀnpyörÀstÀ jo ajat sitten.
Olen syvÀsti, hullusti, epÀtoivoisesti ja pakahduttavasti rakastunut sinuun. Suojelen sinua, en aio kertoa. Keksin vain pieniÀ syitÀ viettÀÀ hetken aikaa kanssasi.
ElÀmÀnhalu 0. Ei jaksa enÀÀ edes kaivata. EhkÀ nÀin on hyvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Paluu alkuun.
Istu vaihtopenkille, ota teetÀ ja seuraa tulevia ohjeita.
Olethan sinÀ sen monta kertaa sanonut, ettÀ tÀstÀ ei voi tulla mitÀÀn. Mutta paljon useammin olet sanonut, ettÀ toivot tulevan ja tuskaillut, ettei tÀmÀ etene. Mutta aina ratkaisevalla hetkellÀ lyöt jarrut pohjaan. EhkÀ pitÀÀ uskoa sitten, ettÀ se on se todellinen tahtotila.
Mun kaipaamaani on vaikea pidellÀ elÀmÀssÀÀn. Juuri kun tuntuu, ettÀ ollaan pÀÀsty hiukan lÀhemmÀs, hÀn katoaa. EhkÀ hÀnellÀ on kiireitÀ elÀmÀssÀÀn, ehkÀ hÀn ahdistuu tai ehkÀ hÀn ei ole yhtÀ kiinnostunut kuin minÀ hÀnestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Apea mieli. Miksi nÀin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. En puhunut kaipauksesta vaan yleisesti siitÀ, mitÀ olen ihmisten elÀmÀssÀ ja mitÀ he merkitsevÀt minulle, positiivisia asioita. Toivoisin sen olevan molemminpuolista.
NiinhÀn oletkin, mutta annostuksessa olisi sÀÀtÀmisen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paluu alkuun.
Istu vaihtopenkille, ota teetÀ ja seuraa tulevia ohjeita.
Otin iltalÀÀkkeet ja nyt menen nukkumasn. ĂitĂ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just
Justjust.
MitÀ haluat korostaa
Vierailija kirjoitti:
Olen syvÀsti, hullusti, epÀtoivoisesti ja pakahduttavasti rakastunut sinuun. Suojelen sinua, en aio kertoa. Keksin vain pieniÀ syitÀ viettÀÀ hetken aikaa kanssasi.
EnkeleitÀ ei ole koskaan liikaa.
Juon kohta toisen kupillisen viherteetÀ ja pÀÀlle maitohorsmateetÀ. Pari palaa omatekoisia piparkakkuja, joita minun ei edes pitÀisi syödÀ. ElÀn kuitenkin tÀnÀÀn vaarallisesti, tarjoisin siullekin. Naiselle lounaasen.
Jk. Ouvot kirjoitukset eivÀt miulta.