Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (2557)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli jotenkin ahdistunut olo aiemmasta. Millaisissa vÀlitiloissa ihmiset elÀvÀtkin. Haluaisin, ettÀ olen lÀheisilleni pelkkÀ positiivinen lisÀ heidÀn elÀmÀssÀÀn. Tuntuu ikÀvÀlle, jos en sitÀ ole.
Mihin viittaat? Puhutko nyt kaipauksesta positiivisena lisÀnÀ? Onko kaipaus sulle (vain) positiivinen lisÀ ilman enempiÀ pÀÀmÀÀriÀ?
Hmm. En puhunut kaipauksesta vaan yleisesti siitÀ, mitÀ olen ihmisten elÀmÀssÀ ja mitÀ he merkitsevÀt minulle, positiivisia asioita. Toivoisin sen olevan molemminpuolista.
NiinhÀn oletkin, mutta annostuksessa olisi sÀÀtÀmisen varaa.
Haluaisin enemmÀn kaipaamaani, tietysti, mutta en osaa hakeutua lÀhelle.
HyvÀÀ yötÀ kaivatulleni !
TÀmÀ menettÀmisen ja saavuttamisen vuoristorata on vaikeaa kestÀÀ.
MÀ tiedÀn mitÀ sÀ tunnet muttei tarvi puhua siitÀ. Ollaa vaa, ok?
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu aina ensin todistaa arvonsa naiselle ja yrittÀÀ saada naisen sitoutumaan, ei toisinpÀin.
Uskomatonta pas#aa.
En ymmÀrrÀ miksi et suostu privaviestittelyyn, oot varmasti tehnyt hullumpiakin asioita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syvÀsti, hullusti, epÀtoivoisesti ja pakahduttavasti rakastunut sinuun. Suojelen sinua, en aio kertoa. Keksin vain pieniÀ syitÀ viettÀÀ hetken aikaa kanssasi.
EnkeleitÀ ei ole koskaan liikaa.
Pahantahtoisia enkeleitĂ€ tĂ€llĂ€ palstalla on enemmĂ€nkin. ĂlkÀÀ menkö vipuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli jotenkin ahdistunut olo aiemmasta. Millaisissa vÀlitiloissa ihmiset elÀvÀtkin. Haluaisin, ettÀ olen lÀheisilleni pelkkÀ positiivinen lisÀ heidÀn elÀmÀssÀÀn. Tuntuu ikÀvÀlle, jos en sitÀ ole.
Mihin viittaat? Puhutko nyt kaipauksesta positiivisena lisÀnÀ? Onko kaipaus sulle (vain) positiivinen lisÀ ilman enempiÀ pÀÀmÀÀriÀ?
Hmm. En puhunut kaipauksesta vaan yleisesti siitÀ, mitÀ olen ihmisten elÀmÀssÀ ja mitÀ he merkitsevÀt minulle, positiivisia asioita. Toivoisin sen olevan molemminpuolista.
NiinhÀn oletkin, mutta annostuksessa olisi sÀÀtÀmisen varaa.
Haluaisin enemmÀn kaipaamaani, tietysti, mutta en osaa hakeutua lÀhelle.
Et osaa, uskalla vai halua?
Vierailija kirjoitti:
En ymmÀrrÀ miksi et suostu privaviestittelyyn, oot varmasti tehnyt hullumpiakin asioita
Tietysti suostun. Laita viesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaan olla.
Vierailija kirjoitti:
En kÀytÀ vihollisen appeja
Vierailija kirjoitti:
No ei đ€
Vierailija kirjoitti:
đŹđđ§
đ
Vierailija kirjoitti:
Ollaan miten.
Antaa yön kuljettaa sut luo.
Vierailija kirjoitti:
Olen syvÀsti, hullusti, epÀtoivoisesti ja pakahduttavasti rakastunut sinuun. Suojelen sinua, en aio kertoa. Keksin vain pieniÀ syitÀ viettÀÀ hetken aikaa kanssasi.
Kerrot vaan rohkeasti. Tuskin puree.
Teen parhaani, ettÀ minusta tulee jotain mistÀ voisit olla oikeasti ylpeÀ. Haluan ainakin yrittÀÀ.