Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (3104)
Iltaa mammoille. Olis tarjolla lÀmpimiÀ voileipiÀ. tervetuloa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo miesten seksuaalinen etumatka ja voimakkaampi intensiteetti jatkuu aikuisenakin, kun naiset tassuttelee asiassa hitaammin perÀssÀ. MiehillÀ syttyy se aiemmin, voimakkaammin ja jatkuu myös sillÀ tyylillÀ hautaan asti.
Puhu vaan omasta puolestasi. t.nainen
Et kai sinÀ edusta sitÀ suurempaa massaa mitÀ nuo erot koskee. YksilöllisiÀ eroja on aina, se on selvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuin sinusta terapeuttini kanssa.
Toivottavasti se vei sun ajatuksia positiiviseen eikÀ negatiiviseen suuntaan.
Ei muuttanut mitenkÀÀn eikÀ mun tunteisiin vaikuttaisi muiden nÀkemykset.
HyvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ Onkos tÀÀllĂ€ kilttejĂ€ pösilöitĂ€?
Joulumuoria jos sais hiukan
TonttuTomera
Pukkia vois, ainakin parin glögin jĂ€lkeen. TĂ€ytyy virittĂ€ytyĂ€ joulutunnelmaan, iloista antajaa joulu rakastaa jne. đđ
T:joulumuori.
Varalta on iso olkipukki kaapissa, jos joulupukilla on muita kiireitÀ.
Polta se.
En viitsi. Se on nököttÀnyt niin uskollisesti joka joulu jo vuosien ajan.
MĂ€ oon tosi surullinen, ettei olla enÀÀ yhteyksissĂ€ kuin ennen. Ja jotenkin tuntuu, ettei tulla edes olemaan. đ
Vierailija kirjoitti:
Puhuin sinusta terapeuttini kanssa.
Avun hakeminen ja vastaanottaminenđ
Katsahdan Grinderista mikÀ on seudun tilanne, ihan nÀin ennakkoon.. 8]
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ oon tosi surullinen, ettei olla enÀÀ yhteyksissĂ€ kuin ennen. Ja jotenkin tuntuu, ettei tulla edes olemaan. đ
Kauan olimme yhteydessÀ? Ja oletko nainen vai mies
Onko grinder niinku great tinder
Vierailija kirjoitti:
Omapa oli valintasi.
Ajatus, ettÀ hÀn olisi pÀÀllÀni ja omahyvÀisesti pÀtisi jostain (hÀnen neroutensa lukuisista tietÀmistÀÀn) asioista kunnon luennon...
Vierailija kirjoitti:
Onko grinder niinku great tinder
Melekeen.. :D
KyllÀ mÀ silti joskus sua rakastin, vaikken enÀÀ siihen pystynytkÀÀn. EikÀ se haittaa, ettet tuntenut samoin koskaan. Pahat tapasi voisit korjata, niin joku aivan varmasti joku mua paljon paljon parempi sinuun vielÀ rakastuu joko onnekseen tai omaksi tuhokseen.
Pusuja rakkaalle ja hellĂ€ hali. TykkÀÀn susta. đ
Ah mÀ olen niin onnellinen ettei hÀn osaa suomea, eikÀ varmasti voi olla tÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ajatus, ettÀ hÀn olisi pÀÀllÀni ja omahyvÀisesti pÀtisi jostain (hÀnen neroutensa lukuisista tietÀmistÀÀn) asioista kunnon luennon...
NiinpÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NiinpÀ.
Vastaa jotain tosi pitkÀÀ mikÀ vie solmuun ja saa tulistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ah mÀ olen niin onnellinen ettei hÀn osaa suomea, eikÀ varmasti voi olla tÀÀllÀ.
#kontrollifriikki #opettajapuhuu #lÀllÀslÀÀ #pakkosaadaslut #taasjokuroikkuumussa #hÀtÀvalhe #faktatpöytÀÀn
Olette taas ruokkineet trolleja oikein urakalla (pöyristymiset, vastaaminen, ala- ja ylÀpeukutukset, mikÀ tahansa reagointi ylipÀÀtÀÀn).
KerjÀÀ Ă€idin huomiota. đ Sivusta