Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (2396)
Vierailija kirjoitti:
Netti on ihan huono keksintö. Kaipaan lankapuhelimien ja kirjeiden aikaa.
Olen tÀysin samaa mieltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan nÀhdÀ.
Milloin mahdollisesti?
Huomenna illalla.
-sivu
Kysy vilpittömÀsti niin harkitsen.
Mukavalle iskÀlle terveiset naapuriin.
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ oon tosi surullinen, ettei olla enÀÀ yhteyksissĂ€ kuin ennen. Ja jotenkin tuntuu, ettei tulla edes olemaan. đ
NiinpÀ. Mutta mikÀs syynÀ?
God natt svensksprĂ„kiga speciallĂ€rare frĂ„n Helsingfors. Du Ă€r sĂ„ vacker, min medelĂ„lders favoritlĂ€rare đ.
Kramar đ€
HyvÀÀ yötĂ€ kesĂ€heinĂ€đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu aina ensin todistaa arvonsa naiselle ja yrittÀÀ saada naisen sitoutumaan, ei toisinpÀin.
Uskomatonta pas#aa.
Mutta se toimii. Ja niin on parempi. Eri
MikÀhÀn ois sitten vihje, jos haluaisit nÀhdÀkin maanataina... No joo. En usko ettÀ haluat nÀhdÀ enÀÀ. Sori viime aikojen pakotus. Yritin kai vain hetken tosissaan panostaa nÀkemisen onnistumiseen. Mutta oon realisti nyt taas.
Edes yksi pÀivÀ kanssasi. Onko se tosiaan elÀmÀltÀ liikaa vaadittu, kun toiset saavat olla kanssasi pÀivittÀin, viikoittain, kuukausittain, vuodesta toiseen... Toivon, ettÀ ei ole. HyvÀÀ yötÀ.
Vierailija kirjoitti:
Surullista huomata, ettei miehillÀ ole kuin munaa tarjota. Munanmittaiset miehet. Munamiehet.
TĂ€mĂ€ just ! Sama. Tarjolla ollut taas jos minkĂ€laista munaa kyllĂ€. PelkkÀÀ munaa. MaanpÀÀllinen munataivas đ€ Valitsen mieluummin maata turvallisessa kainalossa/seurassa muuten vaan nyt.
En usko, ettet uskaltaisi jutella vaan pelkÀÀt sen seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan nÀhdÀ.
Milloin mahdollisesti?
Huomenna illalla.
-sivu
Kysy vilpittömÀsti niin harkitsen.
Sopii hyvin, soita. -myös sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista huomata, ettei miehillÀ ole kuin munaa tarjota. Munanmittaiset miehet. Munamiehet.
TĂ€mĂ€ just ! Sama. Tarjolla ollut taas jos minkĂ€laista munaa kyllĂ€. PelkkÀÀ munaa. MaanpÀÀllinen munataivas đ€ Valitsen mieluummin maata turvallisessa kainalossa/seurassa muuten vaan nyt.
Kiitos T đđđ Kainalo sulle aina vapaana. Sivu
Miksi sun pitÀÀ olla aina niin jÀrkevÀ?
Vierailija kirjoitti:
Ja olihan tÀnÀ vuonna kyllÀ niitÀ hyviÀkin hetkiÀ, ehkÀ enemmÀn kuin koskaan aiemmin. Ja lomia oli melkein joka kuussa, vaikka pari kivaa niistÀkin jÀi vÀliin leikkauksen vuoksi. Kerran kuussa lomailua riittÀÀ ensi vuoden heinÀkuuhun asti, jos ei mutkia matkaan tule.
.
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan terveenÀ ja ok?
Olen ok ja ilmeisesti remissiossa, toivottavasti, ensikuussa endoproteesi ja helmikuussa saan ehkÀ b-todistuksen ja pÀÀsen kuntoutukseen/tai ainakin pÀÀsen sairaspÀivÀrahalle. En ole enÀÀ hengenvaarassa mutta osteoporoosi uhkaa, on lihaskato ja olen vaarallisen ylipainoinen, viimeeksi painanut nÀin vÀhÀn ammoin varusmiespalveluksessa. Toivottavasti voit hyvin ja olet terve. HyvÀÀ yötÀ.
Neuroottisuus ei oo turhaa. Matto voidaan vetÀÀ alta koska tahansa. PitÀÀ olla aina varuillaan. Apua ei saa kuitenkaan mistÀÀn.