Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (3043)

Vierailija
2241/3043 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voisitteko olla sotkeutumatta sivusta keskusteluihin, kiitos. Voi tehdÀ omat aloitukset, jos ei osaa kertoa olevansa sivusta.

Vierailija
2242/3043 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haaveiletko nainen koskaan siitĂ€ ettĂ€ kun tulet töistĂ€ kotiin niin tulen sinua vastaan eteiseen. Halaamaan ja pussaamaan 😘

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/3043 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah mĂ€ olen niin onnellinen ettei hĂ€n osaa suomea, eikĂ€ varmasti voi olla tÀÀllĂ€. 

Hah. Puhutko meitsin vaimosta? Juu ei takuulla ole tÀÀllÀ. :)

Vierailija
2244/3043 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveiletko nainen koskaan siitĂ€ ettĂ€ kun tulet töistĂ€ kotiin niin tulen sinua vastaan eteiseen. Halaamaan ja pussaamaan 😘

En. Haluan olla rauhassa ja hiljaa töiden jÀlkeen ainakin tunnin.

Vierailija
2245/3043 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah mĂ€ olen niin onnellinen ettei hĂ€n osaa suomea, eikĂ€ varmasti voi olla tÀÀllĂ€. 

#kontrollifriikki #opettajapuhuu #lÀllÀslÀÀ #pakkosaadaslut #taasjokuroikkuumussa #hÀtÀvalhe #faktatpöytÀÀn

Lainasitko vÀÀrÀÀ, kun ei nyt oikein puhuttele? 

Vierailija
2246/3043 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit nÀin joskus,aikoja sitten.Kaipaan.sivusta vaan

Vierailija
2247/3043 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuleva joulu 25 lienee viimeiseni tÀllÀ paikkakunnalla, muutan joko työtilaisuuksien ja lÀheisyytesi vuoksi sinne pÀin tai palaan kotipaikkakunnallein tai sen likeisyyteen. Naiselle.

Vierailija
2248/3043 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi jatkaa tÀtÀ enÀÀ. KyllÀ, hÀn kÀy tÀÀllÀ, mutta keskustelen itse tÀysin tuntemattomien kanssa.

MitÀ tiedÀt ettÀ hÀn on tÀÀllÀ myös?

Vierailija
2249/3043 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus, ettÀ hÀn olisi pÀÀllÀni ja omahyvÀisesti pÀtisi jostain (hÀnen neroutensa lukuisista tietÀmistÀÀn) asioista kunnon luennon...

Olisin kyllĂ€ mitÀÀnsanomattomasti hiljaa siinĂ€ vaiheessa. EhkĂ€ korkeintaan hieman hengĂ€styttĂ€isi. 😁

Vierailija
2250/3043 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah. Puhutko meitsin vaimosta? Juu ei takuulla ole tÀÀllÀ. :)

En kenenkÀÀn vaimosta. 

Vierailija
2251/3043 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

💓😘..

Vierailija
2252/3043 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En pÀde enkÀ ole suorittaja. Teen parhaani.

Vierailija
2253/3043 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette taas ruokkineet trolleja oikein urakalla (pöyristymiset, vastaaminen, ala- ja ylÀpeukutukset, mikÀ tahansa reagointi ylipÀÀtÀÀn).

#trollitrulaa #vĂ€riĂ€tukkaan #vauhtikiihtyy #porukkavilliintyy #jÀÀmieleen #tuumukaanleikkimÀÀn #lĂ€llĂ€slÀÀ #mylittlepony #barbie #crashbandicoot #tekken #kummitustarinat #yleisurheilu #leipomiskerho #partio #helluntaiseurankunta #pussikaljaakylillĂ€ #roskatroskikseen #kaupunginkirjasto #yleinenuimaranta #essonbaari #taistollatapahtuu #hattutyhjeni 

Vierailija
2254/3043 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei merkkiĂ€kÀÀn sinusta. Kova ikĂ€vĂ€. đŸ„ș

Kiitos samoin, viestitkin vielÀ lukematta.

Vierailija
2255/3043 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#kontrollifriikki #opettajapuhuu #lÀllÀslÀÀ #pakkosaadaslut #taasjokuroikkuumussa #hÀtÀvalhe #faktatpöytÀÀn

Tuli hatusta ei voi olla vÀÀrin 

Vierailija
2256/3043 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ole samaa mieltÀ. En kestÀ ajatusta, ettÀ joutuisin luopumaan tÀstÀ vÀhÀstÀkin sinusta.

Vierailija
2257/3043 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuli jotenkin ahdistunut olo aiemmasta. Millaisissa vÀlitiloissa ihmiset elÀvÀtkin. Haluaisin, ettÀ olen lÀheisilleni pelkkÀ positiivinen lisÀ heidÀn elÀmÀssÀÀn. Tuntuu ikÀvÀlle, jos en sitÀ ole.

Vierailija
2258/3043 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MikĂ€hĂ€n siinĂ€ on, ettĂ€ jos nĂ€kee ihastuksen munan, niin sitten se alkaa vĂ€lĂ€htelemÀÀn mielessĂ€ vĂ€lillĂ€? TÀÀ on silleen vielĂ€ vĂ€hĂ€n hassu tilanne, ettĂ€ olen tosiaan nĂ€hnyt sen hĂ€nen munan, mutta en ole koskenut siihen. Ja kehuin sitĂ€ siinĂ€ xDddddd 

Vierailija
2259/3043 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just

Justjust.

Vierailija
2260/3043 |
13.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli hatusta ei voi olla vÀÀrin 

Luulee ap tÀ Diman kaipaajaks, kun ulkomaalaisesta kyse, niin soittaa suutaan. TÀmÀ nÀhty jo. Varmaan kade Diman kangelle tmv. Sivusta