Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (3043)
Haaveiletko nainen koskaan siitĂ€ ettĂ€ kun tulet töistĂ€ kotiin niin tulen sinua vastaan eteiseen. Halaamaan ja pussaamaan đ
Vierailija kirjoitti:
Ah mÀ olen niin onnellinen ettei hÀn osaa suomea, eikÀ varmasti voi olla tÀÀllÀ.
Hah. Puhutko meitsin vaimosta? Juu ei takuulla ole tÀÀllÀ. :)
Vierailija kirjoitti:
Haaveiletko nainen koskaan siitĂ€ ettĂ€ kun tulet töistĂ€ kotiin niin tulen sinua vastaan eteiseen. Halaamaan ja pussaamaan đ
En. Haluan olla rauhassa ja hiljaa töiden jÀlkeen ainakin tunnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah mÀ olen niin onnellinen ettei hÀn osaa suomea, eikÀ varmasti voi olla tÀÀllÀ.
#kontrollifriikki #opettajapuhuu #lÀllÀslÀÀ #pakkosaadaslut #taasjokuroikkuumussa #hÀtÀvalhe #faktatpöytÀÀn
Lainasitko vÀÀrÀÀ, kun ei nyt oikein puhuttele?
Vierailija kirjoitti:
Teit nÀin joskus,aikoja sitten.Kaipaan.sivusta vaan
Tuleva joulu 25 lienee viimeiseni tÀllÀ paikkakunnalla, muutan joko työtilaisuuksien ja lÀheisyytesi vuoksi sinne pÀin tai palaan kotipaikkakunnallein tai sen likeisyyteen. Naiselle.
Vierailija kirjoitti:
En voi jatkaa tÀtÀ enÀÀ. KyllÀ, hÀn kÀy tÀÀllÀ, mutta keskustelen itse tÀysin tuntemattomien kanssa.
MitÀ tiedÀt ettÀ hÀn on tÀÀllÀ myös?
Vierailija kirjoitti:
Ajatus, ettÀ hÀn olisi pÀÀllÀni ja omahyvÀisesti pÀtisi jostain (hÀnen neroutensa lukuisista tietÀmistÀÀn) asioista kunnon luennon...
Olisin kyllĂ€ mitÀÀnsanomattomasti hiljaa siinĂ€ vaiheessa. EhkĂ€ korkeintaan hieman hengĂ€styttĂ€isi. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah. Puhutko meitsin vaimosta? Juu ei takuulla ole tÀÀllÀ. :)
En kenenkÀÀn vaimosta.
En pÀde enkÀ ole suorittaja. Teen parhaani.
Vierailija kirjoitti:
Olette taas ruokkineet trolleja oikein urakalla (pöyristymiset, vastaaminen, ala- ja ylÀpeukutukset, mikÀ tahansa reagointi ylipÀÀtÀÀn).
#trollitrulaa #vÀriÀtukkaan #vauhtikiihtyy #porukkavilliintyy #jÀÀmieleen #tuumukaanleikkimÀÀn #lÀllÀslÀÀ #mylittlepony #barbie #crashbandicoot #tekken #kummitustarinat #yleisurheilu #leipomiskerho #partio #helluntaiseurankunta #pussikaljaakylillÀ #roskatroskikseen #kaupunginkirjasto #yleinenuimaranta #essonbaari #taistollatapahtuu #hattutyhjeni
Vierailija kirjoitti:
Ei merkkiĂ€kÀÀn sinusta. Kova ikĂ€vĂ€. đ„ș
Kiitos samoin, viestitkin vielÀ lukematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#kontrollifriikki #opettajapuhuu #lÀllÀslÀÀ #pakkosaadaslut #taasjokuroikkuumussa #hÀtÀvalhe #faktatpöytÀÀn
Tuli hatusta ei voi olla vÀÀrin
En ole samaa mieltÀ. En kestÀ ajatusta, ettÀ joutuisin luopumaan tÀstÀ vÀhÀstÀkin sinusta.
Tuli jotenkin ahdistunut olo aiemmasta. Millaisissa vÀlitiloissa ihmiset elÀvÀtkin. Haluaisin, ettÀ olen lÀheisilleni pelkkÀ positiivinen lisÀ heidÀn elÀmÀssÀÀn. Tuntuu ikÀvÀlle, jos en sitÀ ole.
MikÀhÀn siinÀ on, ettÀ jos nÀkee ihastuksen munan, niin sitten se alkaa vÀlÀhtelemÀÀn mielessÀ vÀlillÀ? TÀÀ on silleen vielÀ vÀhÀn hassu tilanne, ettÀ olen tosiaan nÀhnyt sen hÀnen munan, mutta en ole koskenut siihen. Ja kehuin sitÀ siinÀ xDddddd
Vierailija kirjoitti:
Just
Justjust.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli hatusta ei voi olla vÀÀrin
Luulee ap tÀ Diman kaipaajaks, kun ulkomaalaisesta kyse, niin soittaa suutaan. TÀmÀ nÀhty jo. Varmaan kade Diman kangelle tmv. Sivusta
Voisitteko olla sotkeutumatta sivusta keskusteluihin, kiitos. Voi tehdÀ omat aloitukset, jos ei osaa kertoa olevansa sivusta.