Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23015)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muru.
VielÀkin mua kaipaat, vaikka olen tÀllÀ hetkellÀ kyllÀstetty vaimoni rakkaudella. Miksi?
Emme me valitse sitÀ itse keihin rakastumme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muru.
VielÀkin mua kaipaat, vaikka olen tÀllÀ hetkellÀ kyllÀstetty vaimoni rakkaudella. Miksi?
Voi vaimo parkaa... đ
Kirjoitan tÀÀltÀ tulevaisuudesta meille vuoteen 2005. Kaipuu rikkoo meidÀt, mutta rakkaus oli sittenkin aitoa. Kiitos, kun olit.
``Kun iltaisin yksin jÀÀn sua mÀ silloin mietin
En ymmÀrtÀÀ voi miksi lÀhdin pois
MĂ€ parhaimman vuoden sun kanssas kahden vietin
Kun uudelleen taas kaiken alkaa vois...``
Vierailija kirjoitti:
Kun uudelleen taas kaiken alkaa vois...``
Ei jÀtetty pyydÀ enÀÀ yhtÀÀn mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun uudelleen taas kaiken alkaa vois...``Ei jÀtetty pyydÀ enÀÀ yhtÀÀn mitÀÀn.
ĂlĂ€ puutu tĂ€hĂ€n ilkeyksillĂ€si.
Rakastan sua salaa. EhkÀ lopun ikÀÀ.
A
Joku raukka jÀÀ mun uhriksi jos osutaan vaikka TinderissÀ. nn
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu ei tervehdi seuraavan kerran, kun kuljetaan vastatusten, teen siitÀ pÀÀtelmÀni.
Voihan joskus kÀydÀ niinkin, ettÀ ensin kaksi ujohkoa ja tykÀstyneitÀ katselee ja seurailee toisiaan kiinnostuneina. EivÀt sano mitÀÀn, vaikka tunteita on paljon ilmassa. Sitten aikanaan on toisen pakko aloittaa.
Tai sit mÀ oon se raukka. Heh. Katotaan kummin pÀin ehtii ensin. Nyt ei jaksa. Ei pysty.
Katson autiota hiekkarantaa paitsi se on parkkipaikalle aurattu lumikinos, joo talvella on kylmÀ mut silti tuntuu et jotain on vinos.
Oli mulla joskus tasapainoinenkin ihanne.
Vierailija kirjoitti:
A
Kerro vielÀ ketÀ rakastat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltajumpaksi vielÀ itÀmaista tanssia ja sitten unten maille.
MikÀ tyylilaji?
Vastaan tÀhÀn nyt, kun meni myöhÀÀn harjoitellessa. Aloitin perinteellisen itÀmaisen vatsatanssin, iltaisin vain rauhalliseen tahtiin ilman ravisteluja yms. Pysyy notkeana, ja rytmitaju paranee. Naisihmiselle kiva laji kotioloissa, kun verhot kiinni.
Vierailija kirjoitti:
A
Oliko miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltajumpaksi vielÀ itÀmaista tanssia ja sitten unten maille.
MikÀ tyylilaji?
Vastaan tÀhÀn nyt, kun meni myöhÀÀn harjoitellessa. Aloitin perinteellisen itÀmaisen vatsatanssin, iltaisin vain rauhalliseen tahtiin ilman ravisteluja yms. Pysyy notkeana, ja rytmitaju paranee. Naisihmiselle kiva laji kotioloissa, kun verhot kiinni.
MitÀ on ravistelu? Pudotuksia vai vÀrinöitÀ?VÀrinÀt nimenomaan rentouttavat, vaikka niitÀ ei niin paljon olekaan klassisessa itÀmaisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu ei tervehdi seuraavan kerran, kun kuljetaan vastatusten, teen siitÀ pÀÀtelmÀni.
Heh. Mun kaivattu ei koskaan tervehdi. Vaikka nÀkee mut. Outo mies.
Jos se on kasvosokea kuten minÀ. En tunnistanut jopa omaa lastani pÀivÀkodista hakiessa kun kaikilta nÀkyi vaan naama ja oli siniset kurapuvut. En tunnistaisi kaivattua jos tulisi kaupassa vastaan. Sivusta.
@*âŹ# tÀÀ maailma on perseestĂ€.
Ihan sama mitÀ teen
KetÀ kiinnostaa
Aivan sama
Haluaisin jo pois
Annoinhan sinun syleillÀ itseÀni, ihan irl. PitÀÀkö kaikkea sanoa ÀÀneen. Tuntui liian mukavalta, halusin paeta. ElÀmÀntilanteemme eivÀt sovi yhteen.