Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (23015)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun näkeminen pitkästä aikaa ei aiheuttanut sussa mitään reaktiota. Tuntuu pahalta, mutta ehkä parempi näin.
Olisin varmaan jähmettynyt paikoilleni, jos olisin huomannut. Tai sitten olin jättänyt pokat kotiin.
Sillä oli kyllä silmälasit päässä.
Yritä nyt petollinen ja kiero nainen tajuta, ettei sulla ole minkäänlaista oikeutta yrittää millään tavoin toisten parisuhteita sotkemaan! Olet vastenmielinen ihminen, varsinainen työpaikka-ahdistelija.
Kuka kuvittelet olevasi ja mitä kuvittelet tietäväsi henkilöstä, jota tuomitset? Oletko nähnyt tämän kyseisen tilanteen vai oletko vain oletuksia tekevä mulkku? Sivusta
Olen kaikkitietäväinen yliolento. Älä vänise, sivustaseuraaja.
Rattoisaa iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Jepjep.
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Täällä minä vanhaa vintiltä löytynyttä Rattoa luen.. mistä tiesit?
Vierailija kirjoitti:
Luulet, että olen sun perässä. No en. Puran vaan yleistä turhautumistani täällä.
Jaa, en luule. Pura rauhassa.
Nyt on kyllä harhainen meno täällä.
#22285 Elämäntehtäväni on vänistä juuri sinulle.
Annan vaan tän 💝 sulle.
Olen vain onnellinen jos on kyllästetty rakkaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä minä vanhaa vintiltä löytynyttä Rattoa luen.. mistä tiesit?
Parempaa luettavaa tuskin löytyy👍
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua salaa. Ehkä lopun ikää.
A
Anu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua salaa. Ehkä lopun ikää.
A
Anu?
Arska.
Tosiasia on se, että haluat itse sotkea hänen parisuhteensa ja hänet omaksesi. Sen takia hyökkäilet.
Ihanaa iltaa rakkaalle naiselle. Olet parasta ja upein ikinä.
Mulla on kaksi kohokohtaa viimeisiltä päiviltä; kun sain hyvän energian virolaisten remonttimiesten soittaessa Liekinheitintä täysillä radiossa ennen putkiremonttiani ja sitten taas tullessani maailman ihanimpaan väistöasuntoon!
"kiero ja petollinen". Toivon todella, ettei koskenut minua. Olen jo muutenkin niin loppu. Luuletko, että peiton ja kyynelien alta on teleportti sinne? No ei ole. En ole käynyt siellä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi kohokohtaa viimeisiltä päiviltä; kun sain hyvän energian virolaisten remonttimiesten soittaessa Liekinheitintä täysillä radiossa ennen putkiremonttiani ja sitten taas tullessani maailman ihanimpaan väistöasuntoon!
Siis jokin onni kaiken keskellä.
Mulla ei ole mitään asiaa. Olen tyhjentynyt kaikesta 🤗
🤗💖