Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (23015)

Vierailija
22221/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi hyvĂ€ kun, tiedĂ€ttekö kun on uskomuksia, ettĂ€ ihminen kĂ€sittelee toisiin ihmisiin ja elĂ€imiin liittyviĂ€ tilanteita kuoleman jĂ€lkeen? PÀÀsee kokemaan miltĂ€ joku tilanne nĂ€ytti toisen nĂ€kökulmasta. Niin minulle nĂ€ytettĂ€isiin kaikkia tuntemattomia kaipausketjulaisia ja kuinka satutin heitĂ€ tahattomasti viesteillĂ€ni 😅 

Kuoleman jÀljeen ei ole vahingoniloa. Silloin asioita katsotaan asioina ja monia asioita myös korjataan jÀlkikÀteenkin, ei aina kuitenkaan tuoden oikeaa henkilöÀ tai tilannetta mieleen. Karmaakin puhdistetaan joten jos olet ollut ilkeÀ jollekin ihmiselle niin tÀmÀ ihminen saa siitÀ ilkeydestÀsi myös jotakin hyvÀÀ koska on ottanut pahaa vastaan tarpeettomasti. LÀhtökohta hyvÀlle on aina kuitenkin se ettÀ opimme ja kehitymme myös vastoinkÀymistemme takia.

&nb

Harvemmin se on tahatonta. Tahattomuus johtuu sitten jo tilannetajuttomuudesta, tahdittomuudesta ja typeryydestÀ jotka johtuvat omista virheistÀ ja ongelmista. Minua ette pysty huijaamaan.

Vierailija
22222/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitĂ€ sulle kuuluu nykyÀÀn? MitĂ€ tapahtui? Olen taas alkanut kaivata sinua. Aika ajoin luulen, ettĂ€ olen jo mennyt lopullisesti eteenpĂ€in. Tai niin olenkin. Kuljet jollain lailla vielĂ€ mukana. On toive siitĂ€, ettĂ€ voisimme olla kypsempiĂ€ ja parempia. Olen kuitenkin hyvĂ€ksynyt, ettĂ€ se toive voi olla turha. Toivon, ettĂ€ olet kaikesta huolimatta onnellinen. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22223/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

#22221 Olen edelleen eri mieltÀ. Varsinkin netissÀ ja anonyymiketjussa kommunikaatio on hyvin hankalaa. VÀÀjÀÀmÀttÀ tuntematon (tai miksei tuttukin) ymmÀrtÀÀ sinua vÀÀrin. Varsinkin jossain kaipausketjussa missÀ terveiset on tarkoitettu jollekin tietylle. LÀhettÀjÀ voi olettaa toisten ymmÀrtÀvÀn ja huomata etteivÀt he ymmÀrtÀneetkÀÀn. Satuttaminen voi myös tulla omasta kivusta kÀsin, eikÀ vahingonilosta. Ei se oikeaa siitÀ tee, mutta erilaista. Mutta en jaksa argumentoida tÀstÀ pidemmÀlle.

Vierailija
22224/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos kaivattu ei tervehdi seuraavan kerran, kun kuljetaan vastatusten, teen siitÀ pÀÀtelmÀni.

Moikkaatko sinĂ€? 

Vierailija
22225/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaivattu ei tervehdi seuraavan kerran, kun kuljetaan vastatusten, teen siitÀ pÀÀtelmÀni.

Moikkaatko sinĂ€? 

En vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€. Saatoin törmĂ€tĂ€ sinuun kerran ja esitin, etten olisi huomannut mitÀÀn. Huomasin silloin aiemmin, ettĂ€ kiinnyit minuun. Tuntui se minustakin mukavalta. En voi vain tarjota sinulle sitĂ€, mitĂ€ ansaitset. En nĂ€e meillĂ€ tulevaisuutta. 

Vierailija
22226/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

đŸ€— ***** Johannalle

Vierailija
22227/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Terveiset sinulle kaivatulleni. Kun huomaat, ettĂ€ olen valmis, niin tee asioille jotakin. Haluan nĂ€hdĂ€, ettĂ€ teet sen. 

Vierailija
22228/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minua sattuu. Olen tehnyt sen mitÀ voin ja oppinut ettei kukaan vÀlitÀ.

LÀhestymÀllÀ olen satuttanut itseÀni.

ElĂ€n ja kuole  yksinĂ€isenĂ€, katkerana, riittĂ€mĂ€ttömĂ€nĂ€.

Vierailija
22229/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moikkaatko sinĂ€? 

En vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€. Saatoin törmĂ€tĂ€ sinuun kerran ja esitin, etten olisi huomannut mitÀÀn. Huomasin silloin aiemmin, ettĂ€ kiinnyit minuun. Tuntui se minustakin mukavalta. En voi vain tarjota sinulle sitĂ€, mitĂ€ ansaitset. En nĂ€e meillĂ€ tulevaisuutta. 

Jos oikeasti tuntisit nÀin niin kertoisit sen irl.

Vierailija
22230/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua sattuu. Olen tehnyt sen mitÀ voin ja oppinut ettei kukaan vÀlitÀ.

LÀhestymÀllÀ olen satuttanut itseÀni.

ElĂ€n ja kuole  yksinĂ€isenĂ€, katkerana, riittĂ€mĂ€ttömĂ€nĂ€.

Are you sure..

Vierailija
22231/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moikkaatko sinĂ€? 

No kysy. Kerron kyllĂ€. 

Vierailija
22232/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MissĂ€s olit kun ei nĂ€kynyt? 😱

Vierailija
22233/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moikkaatko sinĂ€? 

No kysy. Kerron kyllĂ€. 

Jatka vaan valehtelua itsellesi. Ja muille.

Vierailija
22234/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MissĂ€s olit kun ei nĂ€kynyt? 😱

Viestin tai soiton pÀÀssÀ.

Vierailija
22235/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi Stephen...

Vierailija
22236/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aatoksissain on vain yksin hÀn...

Vierailija
22237/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#22221 Olen edelleen eri mieltÀ. Varsinkin netissÀ ja anonyymiketjussa kommunikaatio on hyvin hankalaa. VÀÀjÀÀmÀttÀ tuntematon (tai miksei tuttukin) ymmÀrtÀÀ sinua vÀÀrin. Varsinkin jossain kaipausketjussa missÀ terveiset on tarkoitettu jollekin tietylle. LÀhettÀjÀ voi olettaa toisten ymmÀrtÀvÀn ja huomata etteivÀt he ymmÀrtÀneetkÀÀn. Satuttaminen voi myös tulla omasta kivusta kÀsin, eikÀ vahingonilosta. Ei se oikeaa siitÀ tee, mutta erilaista. Mutta en jaksa argumentoida tÀstÀ pidemmÀlle.

Tottakai vÀÀrinymmÀrryksiÀ voi aina tulla, tÀysin inhimillistÀ.

Vierailija
22238/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai vÀÀrinymmÀrryksiÀ voi aina tulla, tÀysin inhimillistÀ.

TÀmÀ. Sitten on erikseen nÀmÀ tahallaan vÀÀrinymmÀrtÀvÀt, jotka haluavat vain riitaa.

Sivu

Vierailija
22239/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Mun kaivattu ei koskaan tervehdi. Vaikka nÀkee mut. Outo mies.

Vierailija
22240/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muru. 

VielÀkin mua kaipaat, vaikka olen tÀllÀ hetkellÀ kyllÀstetty vaimoni rakkaudella. Miksi?