Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23015)
MitÀ sulle kuuluu nykyÀÀn? MitÀ tapahtui? Olen taas alkanut kaivata sinua. Aika ajoin luulen, ettÀ olen jo mennyt lopullisesti eteenpÀin. Tai niin olenkin. Kuljet jollain lailla vielÀ mukana. On toive siitÀ, ettÀ voisimme olla kypsempiÀ ja parempia. Olen kuitenkin hyvÀksynyt, ettÀ se toive voi olla turha. Toivon, ettÀ olet kaikesta huolimatta onnellinen.
#22221 Olen edelleen eri mieltÀ. Varsinkin netissÀ ja anonyymiketjussa kommunikaatio on hyvin hankalaa. VÀÀjÀÀmÀttÀ tuntematon (tai miksei tuttukin) ymmÀrtÀÀ sinua vÀÀrin. Varsinkin jossain kaipausketjussa missÀ terveiset on tarkoitettu jollekin tietylle. LÀhettÀjÀ voi olettaa toisten ymmÀrtÀvÀn ja huomata etteivÀt he ymmÀrtÀneetkÀÀn. Satuttaminen voi myös tulla omasta kivusta kÀsin, eikÀ vahingonilosta. Ei se oikeaa siitÀ tee, mutta erilaista. Mutta en jaksa argumentoida tÀstÀ pidemmÀlle.
Jos kaivattu ei tervehdi seuraavan kerran, kun kuljetaan vastatusten, teen siitÀ pÀÀtelmÀni.
Moikkaatko sinÀ?
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu ei tervehdi seuraavan kerran, kun kuljetaan vastatusten, teen siitÀ pÀÀtelmÀni.
Moikkaatko sinÀ?
En vÀlttÀmÀttÀ. Saatoin törmÀtÀ sinuun kerran ja esitin, etten olisi huomannut mitÀÀn. Huomasin silloin aiemmin, ettÀ kiinnyit minuun. Tuntui se minustakin mukavalta. En voi vain tarjota sinulle sitÀ, mitÀ ansaitset. En nÀe meillÀ tulevaisuutta.
Terveiset sinulle kaivatulleni. Kun huomaat, ettÀ olen valmis, niin tee asioille jotakin. Haluan nÀhdÀ, ettÀ teet sen.
Minua sattuu. Olen tehnyt sen mitÀ voin ja oppinut ettei kukaan vÀlitÀ.
LÀhestymÀllÀ olen satuttanut itseÀni.
ElÀn ja kuole yksinÀisenÀ, katkerana, riittÀmÀttömÀnÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moikkaatko sinÀ?
En vÀlttÀmÀttÀ. Saatoin törmÀtÀ sinuun kerran ja esitin, etten olisi huomannut mitÀÀn. Huomasin silloin aiemmin, ettÀ kiinnyit minuun. Tuntui se minustakin mukavalta. En voi vain tarjota sinulle sitÀ, mitÀ ansaitset. En nÀe meillÀ tulevaisuutta.
Jos oikeasti tuntisit nÀin niin kertoisit sen irl.
Vierailija kirjoitti:
Minua sattuu. Olen tehnyt sen mitÀ voin ja oppinut ettei kukaan vÀlitÀ.
LÀhestymÀllÀ olen satuttanut itseÀni.
ElÀn ja kuole yksinÀisenÀ, katkerana, riittÀmÀttömÀnÀ.
Are you sure..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moikkaatko sinÀ?
En vÀlttÀmÀttÀ. Saatoin törmÀtÀ sinuun kerran ja esitin, etten olisi huomannut mitÀÀn. Huomasin silloin aiemmin, ettÀ kiinnyit minuun. Tuntui se minustakin mukavalta. En voi vain tarjota sinulle sitÀ, mitÀ ansaitset. En nÀe meillÀ tulevaisuutta.Jos oikeasti tuntisit nÀin niin kertoisit sen irl.
No kysy. Kerron kyllÀ.
MissĂ€s olit kun ei nĂ€kynyt? đą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moikkaatko sinÀ?
En vÀlttÀmÀttÀ. Saatoin törmÀtÀ sinuun kerran ja esitin, etten olisi huomannut mitÀÀn. Huomasin silloin aiemmin, ettÀ kiinnyit minuun. Tuntui se minustakin mukavalta. En voi vain tarjota sinulle sitÀ, mitÀ ansaitset. En nÀe meillÀ tulevaisuutta.Jos oikeasti tuntisit nÀin niin kertoisit sen irl.
No kysy. Kerron kyllÀ.
Jatka vaan valehtelua itsellesi. Ja muille.
Vierailija kirjoitti:
MissĂ€s olit kun ei nĂ€kynyt? đą
Viestin tai soiton pÀÀssÀ.
Aatoksissain on vain yksin hÀn...
Vierailija kirjoitti:
#22221 Olen edelleen eri mieltÀ. Varsinkin netissÀ ja anonyymiketjussa kommunikaatio on hyvin hankalaa. VÀÀjÀÀmÀttÀ tuntematon (tai miksei tuttukin) ymmÀrtÀÀ sinua vÀÀrin. Varsinkin jossain kaipausketjussa missÀ terveiset on tarkoitettu jollekin tietylle. LÀhettÀjÀ voi olettaa toisten ymmÀrtÀvÀn ja huomata etteivÀt he ymmÀrtÀneetkÀÀn. Satuttaminen voi myös tulla omasta kivusta kÀsin, eikÀ vahingonilosta. Ei se oikeaa siitÀ tee, mutta erilaista. Mutta en jaksa argumentoida tÀstÀ pidemmÀlle.
Tottakai vÀÀrinymmÀrryksiÀ voi aina tulla, tÀysin inhimillistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai vÀÀrinymmÀrryksiÀ voi aina tulla, tÀysin inhimillistÀ.
TÀmÀ. Sitten on erikseen nÀmÀ tahallaan vÀÀrinymmÀrtÀvÀt, jotka haluavat vain riitaa.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Heh. Mun kaivattu ei koskaan tervehdi. Vaikka nÀkee mut. Outo mies.
Vierailija kirjoitti:
Muru.
VielÀkin mua kaipaat, vaikka olen tÀllÀ hetkellÀ kyllÀstetty vaimoni rakkaudella. Miksi?
Harvemmin se on tahatonta. Tahattomuus johtuu sitten jo tilannetajuttomuudesta, tahdittomuudesta ja typeryydestÀ jotka johtuvat omista virheistÀ ja ongelmista. Minua ette pysty huijaamaan.