Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (23015)

Vierailija
22201/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis jatkaa kuten tÀhÀnkin asti eli kaipaillen?

Kuka ihme haluaisi vain kaipailla??

Vierailija
22202/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kuuma julkkisrakas ei edes tiedĂ€ olemassa olostani. Meni vasta naimisiinkin. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22203/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onneksi tĂ€mĂ€ narsisti on erakoitunut muista. Joudutte toistaiseksi vielĂ€ vain kestĂ€mÀÀn minua tÀÀllĂ€. 😬

Vierailija
22204/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ihme haluaisi vain kaipailla??

Aika moni ketjussakin.

Vierailija
22205/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Se olisi hyvĂ€ kun, tiedĂ€ttekö kun on uskomuksia, ettĂ€ ihminen kĂ€sittelee toisiin ihmisiin ja elĂ€imiin liittyviĂ€ tilanteita kuoleman jĂ€lkeen? PÀÀsee kokemaan miltĂ€ joku tilanne nĂ€ytti toisen nĂ€kökulmasta. Niin minulle nĂ€ytettĂ€isiin kaikkia tuntemattomia kaipausketjulaisia ja kuinka satutin heitĂ€ tahattomasti viesteillĂ€ni 😅 

Vierailija
22206/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos kaivattu ei tervehdi seuraavan kerran, kun kuljetaan vastatusten, teen siitÀ pÀÀtelmÀni.

Vierailija
22207/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G: Ottaisitko mieluummin kaivatun vikoineen ja oikkuineen vai unelmaversion hÀnestÀ?

KyllĂ€ vikoihin ja oikkuihin sopeutuu, eli ottaisin, jos se olisi mahdollista.  Sitten jokainen pĂ€ivĂ€ olisi erilainen ja vaihteleva hĂ€nen kanssaan. 

Kuka sopeutuu ja kuka ei.Sopeutuminen voi olla myös alistumista.Oikuttelu ei luo leppoisaa ilmapiiriÀ.

Oikku ei tarkoita oikuttelua.

- sivusta

Oikku voi mielestĂ€ni tarkoittaa myös kaivatun omia tapoja, ei mitÀÀn temppuilua tai manipulointia. 

-2.sivusta

Vierailija
22208/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kÀymÀssÀ?

TÀÀllÀ vai siellÀ?

Vierailija
22209/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oikku on lievÀ muoto ilmaista mikÀ voi myös olla ihan suoranaista vÀkivaltaa.

Vierailija
22210/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G: Ottaisitko mieluummin kaivatun vikoineen ja oikkuineen vai unelmaversion hÀnestÀ?

KyllĂ€ vikoihin ja oikkuihin sopeutuu, eli ottaisin, jos se olisi mahdollista.  Sitten jokainen pĂ€ivĂ€ olisi erilainen ja vaihteleva hĂ€nen kanssaan. 

Kuka sopeutuu ja kuka ei.Sopeutuminen voi olla myös alistumista.Oikuttelu ei luo leppoisaa ilmapiiriÀ.

Oikku ei tarkoita oikuttelua.

- sivusta

Samaan syssyyn asian voisi ilmaista hieman selkeĂ€mmin koska kaikki eivĂ€t ymmĂ€rrĂ€ yhtĂ€ hyvin asioita. 

Oikku ei tarkoita oikuttelua mutta olikin puhe oikuttelusta.

Vierailija
22211/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kuuma julkkisrakas ei edes tiedĂ€ olemassa olostani. Meni vasta naimisiinkin. 

Onko suomalainen?

Vierailija
22212/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀllÀ hetkellÀ kyllÀ, mutta katsotaan, miten kÀy.

Vierailija
22213/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EhkÀ ilmoitat, jos asiaan tulee muutoksia.

Ilmoitan, mutten tÀÀllĂ€. 

Vierailija
22214/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vaikka yhdellÀ miehellÀ onkin suuri vaikutus, en voi elÀÀ hÀnen vaikutuksensa alaisena siinÀ mielessÀ, ettÀ annan hÀnen reaktionsa pitÀÀ "kauhun tasapainossa". Minun pitÀÀ itsenÀistyÀ ja lakata odottamasta sitÀ, mitÀ toivon.

Vierailija
22215/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi hyvĂ€ kun, tiedĂ€ttekö kun on uskomuksia, ettĂ€ ihminen kĂ€sittelee toisiin ihmisiin ja elĂ€imiin liittyviĂ€ tilanteita kuoleman jĂ€lkeen? PÀÀsee kokemaan miltĂ€ joku tilanne nĂ€ytti toisen nĂ€kökulmasta. Niin minulle nĂ€ytettĂ€isiin kaikkia tuntemattomia kaipausketjulaisia ja kuinka satutin heitĂ€ tahattomasti viesteillĂ€ni 😅 

Kuoleman jÀljeen ei ole vahingoniloa. Silloin asioita katsotaan asioina ja monia asioita myös korjataan jÀlkikÀteenkin, ei aina kuitenkaan tuoden oikeaa henkilöÀ tai tilannetta mieleen. Karmaakin puhdistetaan joten jos olet ollut ilkeÀ jollekin ihmiselle niin tÀmÀ ihminen saa siitÀ ilkeydestÀsi myös jotakin hyvÀÀ koska on ottanut pahaa vastaan tarpeettomasti. LÀhtökohta hyvÀlle on aina kuitenkin se ettÀ opimme ja kehitymme myös vastoinkÀymistemme takia.

Vierailija
22216/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaivattu ei tervehdi seuraavan kerran, kun kuljetaan vastatusten, teen siitÀ pÀÀtelmÀni.

Niin pÀÀttelisin itsekin,  jos nĂ€in kĂ€visi ja olisi kuitenkin mahdollisuus edes tervehtiĂ€. 

Vierailija
22217/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuoleman jÀljeen ei ole vahingoniloa. Silloin asioita katsotaan asioina ja monia asioita myös korjataan jÀlkikÀteenkin, ei aina kuitenkaan tuoden oikeaa henkilöÀ tai tilannetta mieleen. Karmaakin puhdistetaan joten jos olet ollut ilkeÀ jollekin ihmiselle niin tÀmÀ ihminen saa siitÀ ilkeydestÀsi myös jotakin hyvÀÀ koska on ottanut pahaa vastaan tarpeettomasti. LÀhtökohta hyvÀlle on aina kuitenkin se ettÀ opimme ja kehitymme myös vastoinkÀymistemme takia.

Siis kuoleman jÀlkeen.

Mutta kyllÀ niitÀ asioita siis katsotaan, tÀstÀhÀn oli kyse. NÀin kertovat henkimaailman puolelta ihan itse.

Vierailija
22218/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko suomalainen?

Ei. 

Vierailija
22219/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla vahingoniloa ole ollut, ainakaan mielestÀni ja yleisesti ottaen. Satuttaa voi myös tahattomasti.

Vierailija
22220/23015 |
20.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko suomalainen?

Ei. 

Menikö se naimisiin?