Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23015)
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis jatkaa kuten tÀhÀnkin asti eli kaipaillen?
Mun kuuma julkkisrakas ei edes tiedÀ olemassa olostani. Meni vasta naimisiinkin.
Onneksi tĂ€mĂ€ narsisti on erakoitunut muista. Joudutte toistaiseksi vielĂ€ vain kestĂ€mÀÀn minua tÀÀllĂ€. đŹ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme haluaisi vain kaipailla??
Aika moni ketjussakin.
Se olisi hyvĂ€ kun, tiedĂ€ttekö kun on uskomuksia, ettĂ€ ihminen kĂ€sittelee toisiin ihmisiin ja elĂ€imiin liittyviĂ€ tilanteita kuoleman jĂ€lkeen? PÀÀsee kokemaan miltĂ€ joku tilanne nĂ€ytti toisen nĂ€kökulmasta. Niin minulle nĂ€ytettĂ€isiin kaikkia tuntemattomia kaipausketjulaisia ja kuinka satutin heitĂ€ tahattomasti viesteillĂ€ni đ
Jos kaivattu ei tervehdi seuraavan kerran, kun kuljetaan vastatusten, teen siitÀ pÀÀtelmÀni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Ottaisitko mieluummin kaivatun vikoineen ja oikkuineen vai unelmaversion hÀnestÀ?
KyllÀ vikoihin ja oikkuihin sopeutuu, eli ottaisin, jos se olisi mahdollista. Sitten jokainen pÀivÀ olisi erilainen ja vaihteleva hÀnen kanssaan.
Kuka sopeutuu ja kuka ei.Sopeutuminen voi olla myös alistumista.Oikuttelu ei luo leppoisaa ilmapiiriÀ.
Oikku ei tarkoita oikuttelua.
- sivusta
Oikku voi mielestÀni tarkoittaa myös kaivatun omia tapoja, ei mitÀÀn temppuilua tai manipulointia.
-2.sivusta
Vierailija kirjoitti:
Oletko kÀymÀssÀ?
TÀÀllÀ vai siellÀ?
Oikku on lievÀ muoto ilmaista mikÀ voi myös olla ihan suoranaista vÀkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Ottaisitko mieluummin kaivatun vikoineen ja oikkuineen vai unelmaversion hÀnestÀ?
KyllÀ vikoihin ja oikkuihin sopeutuu, eli ottaisin, jos se olisi mahdollista. Sitten jokainen pÀivÀ olisi erilainen ja vaihteleva hÀnen kanssaan.
Kuka sopeutuu ja kuka ei.Sopeutuminen voi olla myös alistumista.Oikuttelu ei luo leppoisaa ilmapiiriÀ.
Oikku ei tarkoita oikuttelua.
- sivusta
Samaan syssyyn asian voisi ilmaista hieman selkeÀmmin koska kaikki eivÀt ymmÀrrÀ yhtÀ hyvin asioita.
Oikku ei tarkoita oikuttelua mutta olikin puhe oikuttelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kuuma julkkisrakas ei edes tiedÀ olemassa olostani. Meni vasta naimisiinkin.
Onko suomalainen?
Vierailija kirjoitti:
TÀllÀ hetkellÀ kyllÀ, mutta katsotaan, miten kÀy.
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ ilmoitat, jos asiaan tulee muutoksia.
Ilmoitan, mutten tÀÀllÀ.
Vaikka yhdellÀ miehellÀ onkin suuri vaikutus, en voi elÀÀ hÀnen vaikutuksensa alaisena siinÀ mielessÀ, ettÀ annan hÀnen reaktionsa pitÀÀ "kauhun tasapainossa". Minun pitÀÀ itsenÀistyÀ ja lakata odottamasta sitÀ, mitÀ toivon.
Vierailija kirjoitti:
Se olisi hyvĂ€ kun, tiedĂ€ttekö kun on uskomuksia, ettĂ€ ihminen kĂ€sittelee toisiin ihmisiin ja elĂ€imiin liittyviĂ€ tilanteita kuoleman jĂ€lkeen? PÀÀsee kokemaan miltĂ€ joku tilanne nĂ€ytti toisen nĂ€kökulmasta. Niin minulle nĂ€ytettĂ€isiin kaikkia tuntemattomia kaipausketjulaisia ja kuinka satutin heitĂ€ tahattomasti viesteillĂ€ni đ
Kuoleman jÀljeen ei ole vahingoniloa. Silloin asioita katsotaan asioina ja monia asioita myös korjataan jÀlkikÀteenkin, ei aina kuitenkaan tuoden oikeaa henkilöÀ tai tilannetta mieleen. Karmaakin puhdistetaan joten jos olet ollut ilkeÀ jollekin ihmiselle niin tÀmÀ ihminen saa siitÀ ilkeydestÀsi myös jotakin hyvÀÀ koska on ottanut pahaa vastaan tarpeettomasti. LÀhtökohta hyvÀlle on aina kuitenkin se ettÀ opimme ja kehitymme myös vastoinkÀymistemme takia.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu ei tervehdi seuraavan kerran, kun kuljetaan vastatusten, teen siitÀ pÀÀtelmÀni.
Niin pÀÀttelisin itsekin, jos nÀin kÀvisi ja olisi kuitenkin mahdollisuus edes tervehtiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoleman jÀljeen ei ole vahingoniloa. Silloin asioita katsotaan asioina ja monia asioita myös korjataan jÀlkikÀteenkin, ei aina kuitenkaan tuoden oikeaa henkilöÀ tai tilannetta mieleen. Karmaakin puhdistetaan joten jos olet ollut ilkeÀ jollekin ihmiselle niin tÀmÀ ihminen saa siitÀ ilkeydestÀsi myös jotakin hyvÀÀ koska on ottanut pahaa vastaan tarpeettomasti. LÀhtökohta hyvÀlle on aina kuitenkin se ettÀ opimme ja kehitymme myös vastoinkÀymistemme takia.
Siis kuoleman jÀlkeen.
Mutta kyllÀ niitÀ asioita siis katsotaan, tÀstÀhÀn oli kyse. NÀin kertovat henkimaailman puolelta ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko suomalainen?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla vahingoniloa ole ollut, ainakaan mielestÀni ja yleisesti ottaen. Satuttaa voi myös tahattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko suomalainen?
Ei.
Menikö se naimisiin?
Kuka ihme haluaisi vain kaipailla??