Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (23015)
Oot ihanađź’š
Lihava
Ihanađź’•
Ei kiinnosta kusee teidän maailman päälle. Pitäkää tunkkinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu ei tervehdi seuraavan kerran, kun kuljetaan vastatusten, teen siitä päätelmäni.
Heh. Mun kaivattu ei koskaan tervehdi. Vaikka näkee mut. Outo mies.
Jos se on kasvosokea kuten minä. En tunnistanut jopa omaa lastani päiväkodista hakiessa kun kaikilta näkyi vaan naama ja oli siniset kurapuvut. En tunnistaisi kaivattua jos tulisi kaupassa vastaan. Sivusta.
En minäkään tunnista kaivattuani, varsinkaan talvivaatteissa. En edes ole nähnyt häntä talvivaatteissa koskaan.
Muutenkin edellisestä näkemisestä on jo kulunut vuosia niin en ehkä tunnistaisi muutenkaan.
Sitäpaitsi, tilanne on saanut mut jo niin araksi toisen sukupuolen suhteen ettei enää uskalla katsoa silmiin, korkeintaan vilkaista.
Ja puhuminenkin on muuttunut harvaa tilannetta lukuunottamatta muminaksi ja änkytykseksi.
Sellainen mä olen nykyään, eikä ole muutosta parempaan luvassa vaikka miten yrittää. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu ei tervehdi seuraavan kerran, kun kuljetaan vastatusten, teen siitä päätelmäni.
Oletko miettinyt miksi?
Onhan hän miettinyt ja selkeästi tehnyt ja oman johtopäätöksensä.
Tykkäättekö myös nuuhkia ja nuolla kaivattunne karvaisia kainaloita?
Ei niitä tarvitse nuuhkia + ne ei haise miltään juuri siksi, koska ne on karvaiset höhlä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt miksi?
En tiedä koska se tervehtii muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltajumpaksi vielä itämaista tanssia ja sitten unten maille.
Mikä tyylilaji?
Vastaan tähän nyt, kun meni myöhään harjoitellessa. Aloitin perinteellisen itämaisen vatsatanssin, iltaisin vain rauhalliseen tahtiin ilman ravisteluja yms. Pysyy notkeana, ja rytmitaju paranee. Naisihmiselle kiva laji kotioloissa, kun verhot kiinni.
Mitä on ravistelu? Pudotuksia vai värinöitä?Värinät nimenomaan rentouttavat, vaikka niitä ei niin paljon olekaan klassisessa itämaisessa.
Tarkoitin ravistelulla värinöitä, mutta ne ja pudotukset vaativat vielä harjoittelua, muut liikkeet alkavat pikku hiljaa jo sujua.
Vierailija kirjoitti:
Siinä voi joutua melkoisiin ongelmiin, oikein todella, kun jatkaa ja jatkaa työpaikka-ahdistelua ja etenkin kun kohde eli uhri on naimisissa oleva, eikä todellakaan anna koskaan mitään samaa takaisin. Fakta. Huomioiden vieläpä työpaikan asenteet ja käytännöt kyseisten asioiden suhteen... no, tyhmyys on vissiin siunauskin joskus, mutta yleensä ei.
Silti kaipaat häntä täällä kaipausterkkuketjussa. Jännä kombo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä voi joutua melkoisiin ongelmiin, oikein todella, kun jatkaa ja jatkaa työpaikka-ahdistelua ja etenkin kun kohde eli uhri on naimisissa oleva, eikä todellakaan anna koskaan mitään samaa takaisin. Fakta. Huomioiden vieläpä työpaikan asenteet ja käytännöt kyseisten asioiden suhteen... no, tyhmyys on vissiin siunauskin joskus, mutta yleensä ei.
Silti kaipaat häntä täällä kaipausterkkuketjussa. Jännä kombo.
Kaipaa toista henkilöä, ja kuvittelee, että joku ei-toivottu on niin intohimoisesti hänen perässään. Sivusta
Lisää niitä tunnetaitojen opettajia.Ei olisi yhtään hassumpi kurssi.
Luulet, että olen sun perässä. No en. Puran vaan yleistä turhautumistani täällä.
Harhaiset trollit mellastaa. Pois đź‘‹
Vierailija kirjoitti:
Luulet, että olen sun perässä. No en. Puran vaan yleistä turhautumistani täällä.
Ja mä yleistä himotusta/turhautumisen aiheuttamaa ahdinkoa.
Vaikka en aina näy. =)))
Vierailija kirjoitti:
Harhaiset trollit mellastaa. Pois đź‘‹
Heiheipösilö
Vierailija kirjoitti:
Mikä turhauttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun näkeminen pitkästä aikaa ei aiheuttanut sussa mitään reaktiota. Tuntuu pahalta, mutta ehkä parempi näin.
Olisin varmaan jähmettynyt paikoilleni, jos olisin huomannut. Tai sitten olin jättänyt pokat kotiin.
Sillä oli kyllä silmälasit päässä.
Yritä nyt petollinen ja kiero nainen tajuta, ettei sulla ole minkäänlaista oikeutta yrittää millään tavoin toisten parisuhteita sotkemaan! Olet vastenmielinen ihminen, varsinainen työpaikka-ahdistelija.
Kuka kuvittelet olevasi ja mitä kuvittelet tietäväsi henkilöstä, jota tuomitset? Oletko nähnyt tämän kyseisen tilanteen vai oletko vain oletuksia tekevä mulkku? Sivusta
Oletko miettinyt miksi?