Onko tylyä, jos en halua tutustua isäni uuteen naisystävään?
Kaipaan äitiäni, jota en saa takaisin. Mutta en halua tutustua isäni uuteen naisystävään. Onko tylyä kieltäytyä tapaamisesta? En tapaa isäni muitakaan kavereita, miksi pitäisi tavata hänen naisystävänsä? Aikuinen olen.
Kommentit (206)
Ei taida olla perintöä tulossa kiittämättömälle lapselle.
"Taisit kuvailla juuri itsesi."
Ehkä. Ja näkemys on molemminpuolinen, ihmiset eivät pidä minusta enkä minä heistä. Haluan olla rauhassa. Kenenkään etu tuskin on että iskun jäykkänä tapaamisessa otsa rypyssä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten vingu, jos välit isään katkeaa
Sehän kertoo sitten isästä kaiken.
Isä vaikka kutsuu joulunviettoon ja aikuinen lapsi ei halua tulla uuden naisen takia. Monta kertaa isä kutsuu?
Loppuelämän, jos on rakastava isä.
Onneksi tämä ei ole minun perheeni ongelma. Mutta jos lapseni kieltäytyisi tapaamasta puolisoani, kunnioittaisin toki hänen valintaansa, mutta kyllä se silloin tarkoittaisi sitä että lapsi jäisi pois niistä juhlista joihin puolisoni osallistuisi, eikä toisin päin. Jos hän ei haluaisi viettää joulua luonamme niin sitten kävisin hänen kanssaan syömässä ennen joulua.
vaikuttaisi ihan va
Niinpä, koska se isän muna on tärkein. Lapset pois pöydästä jos eivät kunnioita isän uutta panoa kuin äitikuningatarta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ei. Ei muakaan kiinnostaisi jos äiti jonkun hoidon ottaisi.
Luin lisää kommentteja, ja jotkut sanoivat että "miltä sinusta tuntuisi, jos isäsi ei haluaisi tutustua puolisoosi". En ole 40 vuoden aikana esitellyt yhtäkään miestä perheelleni. Mä haluan pitää oman elämän ja lapsuudenperheen erillään, joten meillä on ihan luontevaa, ettei edes pitempiaikaisia seurustelukumppaneita esitellä.
Miltä sinun lapsuudenperheestä tuntuu, kun he eivät ole esittelemisen arvoisia tai vielä enemmän miltä sinun puolisostasi tuntuu, kun häntä ei haluta esitellä lapsuudenperheelle? Minä en uskaltaisi seurustella sinunlaisesi kanssa vaan miettisin taustalla olevan jotain outoa. Nyt ei ole kaikki palikat kohdillaan.
Toiset elävät kuin apinat laumassa ja tunkeutuvat mm. synnyttävien naisten pilluihin, vaikka eivät olisi muuten missään tekemisissä näiden kanssa. Sitten on niitä, joilla on normaalit yksityisyyden rajat ja elävät perhekeskeistä elämää, mihin eivät kuulu isän munaseikkailut eikä tämän siittämien naisten kanssa kaveeraaminen. Se on ihan oma valinta jos isä haluaa elää tällaista munarallielämää, se voi tarkoittaa sitä että ne edelliset munarallin uhrit eivät halua olla todistamassa seuraavien tuhoa. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä pitäisi olla kiitolinen? Että munansa ja palliensa orja ukko siittää ja panee uuttah uorulia?
Kuka sekopää täällä lässyttää koko ajan munasta ja palleista??
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö suhteeseen kenenkään kanssa?
Varmaan ihan normaalisti sellaisten ihmisten kanssa, kenestä pitää. Se että joku h uoruli antaa pilsua isukille ei tarkoita, että tästä pitäisi ollenkaan. :D Aik delusionaaliset kuvitelmat teillä miehillä siitä, että jos joku nainen antaa teille pillua, se tarkoittaisi sitä että tämä olisi millään tasolla mielekästä seuraa toisille naisille. Yleensä juuri päin vastoin
Vierailija kirjoitti:
Jassoo. Kysyin, onko tylyä kieltäytyä tapaamisesta. En kysynyt sitä, olenko kiittämätön, olenko oikeutettu perintöön, olenko raskas, olenko itsekäs, olenko kakara enkä yhtään mitään muuta nälvintää. Olen muutenkin helvetin traumatisoitunut äitini tapauksesta ja päätän keskustelun tähän. HV saatanan idiootit. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ei. Ei muakaan kiinnostaisi jos äiti jonkun hoidon ottaisi.
Luin lisää kommentteja, ja jotkut sanoivat että "miltä sinusta tuntuisi, jos isäsi ei haluaisi tutustua puolisoosi". En ole 40 vuoden aikana esitellyt yhtäkään miestä perheelleni. Mä haluan pitää oman elämän ja lapsuudenperheen erillään, joten meillä on ihan luontevaa, ettei edes pitempiaikaisia seurustelukumppaneita esitellä.
Miltä sinun lapsuudenperheestä tuntuu, kun he eivät ole esittelemisen arvoisia tai vielä enemmän miltä sinun puolisostasi tuntuu, kun häntä ei haluta esitellä lapsuudenperheelle? Minä en uskaltaisi seurustella sinunlaisesi kanssa vaan miettisin taustalla olevan jotain outoa. Nyt ei ole kaikki palikat kohdillaan.
Kai tuollainen voi toimia, jos ei ole edes harkinnassa hankkia lapsia. Se vasta vaivaannuttavaa olisikin, pitäisi yrittää muodostaa jonkinlaisia välejä oltuaan vuosikymmenen pimennossa ilman mitään perustetta siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ei tietenkään ole pakko tavata ketään, jota et halua tavata.
Mutta ihan sinun itsesi kannalta sinun kannattaisi miettiä mikä sinua ahdistaa siinä, että isälläsi on naisystävä. Isäsi on aikuinen ja hänelläkin on oikeus parisuhteeseen, se ei tarkoita, että hän pettäisi sinua tai äitisi muistoa.
Joskus lyhytkin terapia auttaa. Tässä on kyse sinun tunteistasi ja hyvinvoinnista ei isäsi seurustelusta tai hänen naisystävästään.
Minua ei ahdista isäni naisystävä vaan se, että minun pitäisi tavata tämä. Selvyyden vuoksi: en tutustu koskaan muihinkaan ihmisiin enkä tapaa muita ihmisiä kuin just lähisukulaisia. Ihmisten kanssa oleminen aiheuttaa minulle ahdistusta ja olen tosi huono näyttelemään että viihtyisin tilanteessa. En yleisesti pidä ihmisten kanssa olemisesta ja ihmiset eivät pidä minusta. Ihmiset ovat ilkeitä, paho
Niin. Ja nyt mietit, että mites jos isäsi kieltäytyisi samalla syyllä tulemasta esim. häihisi, lapsesi ristiäisiin jne?
Kun aina ei ole kyse sinusta. Sinä olet hänen lapsensa, mutta olet kuitenkin jo aikuinen ihminen. Nyt olisi kyse isäsi elämästä ja siitä, että olisit iloinen hänen onnestaan.
Vierailija kirjoitti:
Se joka tajuaa mistä on kyse. "Yksinäisyys ja läheisyys" ovat tässä tapauksessa synonyymejä tasan sille että mies saa pillua. Juuri tuo, että kalakaverit, naapurit ja muut eivät ole mitään, mutta kun mies saa pillua niin uudesta pillu h u o r a s t a tehdään koko suvun kuningatar. Ja sitten alkaa perinnöttömäksi teolla uhkailu jos lapsi ei kiinnosta palvoa miehen pillu h u o r a a xD Hahahahaha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ei tietenkään ole pakko tavata ketään, jota et halua tavata.
Mutta ihan sinun itsesi kannalta sinun kannattaisi miettiä mikä sinua ahdistaa siinä, että isälläsi on naisystävä. Isäsi on aikuinen ja hänelläkin on oikeus parisuhteeseen, se ei tarkoita, että hän pettäisi sinua tai äitisi muistoa.
Joskus lyhytkin terapia auttaa. Tässä on kyse sinun tunteistasi ja hyvinvoinnista ei isäsi seurustelusta tai hänen naisystävästään.
Minua ei ahdista isäni naisystävä vaan se, että minun pitäisi tavata tämä. Selvyyden vuoksi: en tutustu koskaan muihinkaan ihmisiin enkä tapaa muita ihmisiä kuin just lähisukulaisia. Ihmisten kanssa oleminen aiheuttaa minulle ahdistusta ja olen tosi huono näyttelemään että viihtyisin tilanteessa. En yleisesti pidä ihmisten kanssa olemisesta ja ihmis
Jos mies ei kyken olemaan onnellinen ilman sitä että siittää jotani naista niin ehkäpä se siittäminen on se onni minkä hän ansaitsee, ei lapsen rakkaus? Oletkos sitä ajatellut, pallihirmu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se joka tajuaa mistä on kyse. "Yksinäisyys ja läheisyys" ovat tässä tapauksessa synonyymejä tasan sille että mies saa pillua. Juuri tuo, että kalakaverit, naapurit ja muut eivät ole mitään, mutta kun mies saa pillua niin uudesta pillu h u o r a s t a tehdään koko suvun kuningatar. Ja sitten alkaa perinnöttömäksi teolla uhkailu jos lapsi ei kiinnosta palvoa miehen pillu h u o r a a xD Hahahahaha
Nimenomaan se sekopää.
Ap, kauanko sitten äitisi kuoli? Onko isäsi nainen ollut jo kuvioissa kun äitisi teki kuolemaa?
Äidilläni on ollut kaksi miestä sen jälkeen kun vanhempani erosivat.
Äiti on aina ollut kortiton niin nämä miehet sitten ovat kyydittäessään samalla tutustunu meidän tyttärien perheisiin.
Älä ota tosta stressiä. Jossain tapaatte niin tutustutte sitten.
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi isäsi olisi siis pitänyt olla sinun mieliksesi loppuelämänsä yksin?
Anteeksi, mutta olet tosi itsekäs.
Jos ei halua tavata vanhempien uutta puolisoa, niin miten tuosta saa väännettyä ettei vanhempi saisi solmia uutta parisuhdetta?
Mikäli en halua tavata alkoholisoitunutta ja käytösrajatonta ihmistä, niin se siis tarkoittaisi, että haluaisin tämän ihmisen olevan loppuelämänsä yksin... ei muuten tarkoita. Leikkikööt ihan omia piirileikkejään, mutta ei kaikkien tarvitse niihin leikkeihin osallistua.
Ehkä kannattaa käydä testaamassa se sukupuolitaudit aika ajon, jos harrastaa kovinkin aktiivista elämää useiden ihmisten kanssa. Muistelisin kuulleeni, että kuppa on lisääntynyt ja hoitamattomana se voi vaikuttaa aivotoimintaan.
"Niin. Ja nyt mietit, että mites jos isäsi kieltäytyisi samalla syyllä tulemasta esim. häihisi, lapsesi ristiäisiin jne?
Kun aina ei ole kyse sinusta. Sinä olet hänen lapsensa, mutta olet kuitenkin jo aikuinen ihminen. Nyt olisi kyse isäsi elämästä ja siitä, että olisit iloinen hänen onnestaan."
Sitten ei tule jos ei tule. En ole sanonut, että suhde vaivaisi minua. En vain halua olla osana sitä.
Mallia voi ottaa esim. englannin kuningas henry 5:stä joka myös tappoi vaimojaan ja vaihteli heitä kuin sukkia. Lasten täytyy tietysti kunnioittaa isukin panoja tai sama kohtalo odottaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassoo. Kysyin, onko tylyä kieltäytyä tapaamisesta. En kysynyt sitä, olenko kiittämätön, olenko oikeutettu perintöön, olenko raskas, olenko itsekäs, olenko kakara enkä yhtään mitään muuta nälvintää. Olen muutenkin helvetin traumatisoitunut äitini tapauksesta ja päätän keskustelun tähän. HV saatanan idiootit. Ap
Semmoset viestit sitten. Tuo käytöksesi kertoo vain sinusta itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi isäsi olisi siis pitänyt olla sinun mieliksesi loppuelämänsä yksin?
Anteeksi, mutta olet tosi itsekäs.
Jos ei halua tavata vanhempien uutta puolisoa, niin miten tuosta saa väännettyä ettei vanhempi saisi solmia uutta parisuhdetta?
Mikäli en halua tavata alkoholisoitunutta ja käytösrajatonta ihmistä, niin se siis tarkoittaisi, että haluaisin tämän ihmisen olevan loppuelämänsä yksin... ei muuten tarkoita. Leikkikööt ihan omia piirileikkejään, mutta ei kaikkien tarvitse niihin leikkeihin osallistua.
Ehkä kannattaa käydä testaamassa se sukupuolitaudit aika ajon, jos harrastaa kovinkin aktiivista elämää useiden ihmisten kanssa. Muistelisin kuulleeni, että kuppa on lisääntynyt ja hoitamattomana se voi vaikuttaa aivotoimintaan.
Se selittääkin tämän polygamistien oudon käytöksen, missä kasataan näitä frankenstainin hirviö -perheitä. Ihan sama kuka on lasten äiti ja mitä häelle tapahtuu, kunhan joku ratsastaa miehen munaa ja lapset ovat kuitenkin paikalla.
Onko yksinäisyys siis joku synonyymi sille, että hinkkaa sukuelintään toiseen ihmiseen? Eli jos ei hinkkaa sukuelintään, on automaattisesti yksin ja yksinäinen? Ja vain jos siittää säännöllisesti, on sosiaalinen?
Aika jännä tämä todellisuus, jossa elätte. Ehkäpä miesten kannattaisi pariutua toisten miesten kanssa, eikä hedelmällisten naisten, jos sukuelinten hinkuttaminen on ainoa tapa välttää yksinäisyyttä.