Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tylyä, jos en halua tutustua isäni uuteen naisystävään?

Vierailija
06.12.2025 |

Kaipaan äitiäni, jota en saa takaisin. Mutta en halua tutustua isäni uuteen naisystävään. Onko tylyä kieltäytyä tapaamisesta? En tapaa isäni muitakaan kavereita, miksi pitäisi tavata hänen naisystävänsä? Aikuinen olen.

Kommentit (206)

Vierailija
201/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisia taitoja voi treenata. 

Monogamiaakin voi treenata.

Vierailija
202/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ole isän uusi puoliso vaan naisystävä. 

"Jos sinulla on ollut tapana viettää juhlapyhiä isäsi kanssa, sinun on hyväksyttävä että naisystävä on niissä jatkossa mukana." Pyhät voi pilkkoa niin että on osan pyhästä toisaalla ja osan toisaalla. Tai juhlii eri aikoihin.

Tai sitten kaikki voivat käyttäytyä niin kuin aikuiset ja kestää toisiaan sen aikaa kun ollaan samassa paikassa.

Jännä tämä suomalainen mentaliteetti että aikuiten panohurjasteluiden ja polygamisuuden hyväksyminen on "aikuisuutta". Kun tosiasiassa se on nimenomaan kypsymätöntä ja lapsellista, siinä missä panotouhuista ja hinkutuksista yli kasvaminen aikuismaista. 

Leskellä tai eronneella on täysi oikeus pariutua uudelleen ilman että sitä pidetään pelkkänä panohurjasteluna ja hinkutuksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sinun seurustelukumppani, onko työtä jos isäsi ei suostu tapaamaan häntä?

Vierailija
204/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sinun seurustelukumppani, onko työtä jos isäsi ei suostu tapaamaan häntä?

*tylyä

Vierailija
205/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella tyly isääsi kohtaan. 

Vierailija
206/206 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on parempi jättää vaivaamatta. Soitin isän kännykkään ja en lainkaan miettinyt, kuinka pitkään annoin soida. Sitten kun isä soitti minulle, niin kyseli, kuinka monta kertaa olin soittanut kun "avovaimo oli järjestänyt kohtauksen". En osannut sanoa ja tarkistin puhelun jälkeen, että olin yrittänyt soittaa vain yhden kerran. Minun puhelimessa laskuriin kirjautuu kaikki puhelut, vaikka ne eivät ehtisi yhdistyä vastapuolelle. 

En ole kovin hyvissä väleissä isän kanssa, joten mielestäni ihan hyvä syy olla pitämättä häneen yhteyttä, jos avovaimo järjestää kohtauksen jo yhdestä soittoyrityksestä.

Kyseessä on niin sanottu paikkakunnan jakorasia ja salatapaamiset alkoi ennen avioeroa äidistä, jonka lisäksi tämä uusi avovaimo oli prkleen ilkeä edesmenneelle äidilleni.  Myönnettäköön sen verran ettei asian paljastuttua äitini suhtautunut asiaan diplomaattisesti, mutta ei kuitenkaan yltänyt lähellekään erään julkisvaimon tasolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän