Onko tylyä, jos en halua tutustua isäni uuteen naisystävään?
Kaipaan äitiäni, jota en saa takaisin. Mutta en halua tutustua isäni uuteen naisystävään. Onko tylyä kieltäytyä tapaamisesta? En tapaa isäni muitakaan kavereita, miksi pitäisi tavata hänen naisystävänsä? Aikuinen olen.
Kommentit (28)
On tylyä. Haluatko edelleen olla yhteydessä isääsi?
Kyllä ehdotetusta tapaamisesta kieltäytyminen on ikävää sekä isällesi että naisystävälleen, kun kerran haluavat parina tavata sinut.
Ei ole tylyä tietenkään. On hyvä pitää omista rajoista kiinni. Voithan muuten pitää yhteyttä isääsi.
Fyysisesti olet aikuinen, mutta mieleltäsi olet täysi kakara.
Onhan se todella tylyä. Miksi et halua edes tavata häntä? Ei tarvitse pitää hänestä mutta käytöstavat on toki syytä olla hallussa.
Älä sitten vingu, jos välit isään katkeaa
Jos isäsi on leski, niin olet tyly. Jos isäsi on toisen naisen matkaan karannut l ut ka, niin et ole.
Aikuisena osaat varmaan arvioida, pitäisitkö itse tylynä, että sinä haluaisit tutustua johonkuhun mutta hän ei sinuun.
Isän naisystävä on ihan pikkuisen sentään eri asia kuin joku isän kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se todella tylyä. Miksi et halua edes tavata häntä? Ei tarvitse pitää hänestä mutta käytöstavat on toki syytä olla hallussa.
Tuskin on käytöstavoista kyse, jos ei halua ventovierasta tavata.
Vierailija kirjoitti:
Se on sinun valintasi. Onko suhde vakava eli asuvatko yhdessä?
Itse olen seurustellut miesystäväni kanssa jo kahdeksan vuotta eikä kertaakaan ole tullut puheeksi, että tapaisin hänen aikuiset lapsensa.
Suhde voi olla vakava vaikka ei asuttaisi yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Sehän kertoo sitten isästä kaiken.
Ei todellakaan ole tylyä. Ei tarvi tavata. Tässä elämässä ei ole mitään pakkoa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
En tapaa isäni muitakaan ystäviä. En ole kiinnostunut hänen ihmissuhteistaan siinä mielessä, että minun pitäisi olla osa niitä. Ja he eivät asu yhdessä.
Jos nainen ei ole ollut suhteen alkaessa toinen nainen ja heillä on vakiintunut suhde, niin olet todella tyly jos et suostu tapaamaan ja tutustumaan.
Vierailija kirjoitti:
On tylyä. Haluatko edelleen olla yhteydessä isääsi?
Kyllä, mutta vain isääni. En tämän ystäviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isä vaikka kutsuu joulunviettoon ja aikuinen lapsi ei halua tulla uuden naisen takia. Monta kertaa isä kutsuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isä vaikka kutsuu joulunviettoon ja aikuinen lapsi ei halua tulla uuden naisen takia. Monta kertaa isä kutsuu?
Loppuelämän, jos on rakastava isä.
Se on sinun valintasi. Onko suhde vakava eli asuvatko yhdessä?
Itse olen seurustellut miesystäväni kanssa jo kahdeksan vuotta eikä kertaakaan ole tullut puheeksi, että tapaisin hänen aikuiset lapsensa.