Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tylyä, jos en halua tutustua isäni uuteen naisystävään?

Vierailija
06.12.2025 |

Kaipaan äitiäni, jota en saa takaisin. Mutta en halua tutustua isäni uuteen naisystävään. Onko tylyä kieltäytyä tapaamisesta? En tapaa isäni muitakaan kavereita, miksi pitäisi tavata hänen naisystävänsä? Aikuinen olen.

Kommentit (206)

Vierailija
41/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin toiswn vanhemman kun olin 14-vuotias, olisi kyllä ollut tosi tylyä jos en olisi halunnut tutustua isän uuteen, nykyiseen kumppaniin jonka kanssa tapasivat joku vuosi tapahtuneen jälkeen.

Vierailija
42/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun pakko ole häneen tutustua. Nainen voi kuitenkin olla isällesi tärkeä. Etkö sinä haluaisi että isäsi haluaisi tutustua sinun rakkaaseesi? Omasta kokemuksesta ainakin sanon että tutustu. Jos ovat varsinkin vakavissaan. Suhteesi isäsi kanssa todennäköisesti saa positiivisen vaikutuksen ja mistäs sitä tietää vaikka tämä nainen olisi kiva tyyppikin! Saat kaivata äitiäsi samalla. Ei kukaan häntä korvaakkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän äitisi liity tähän asiaan oikeastaan millään tavalla.

Vierailija
44/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika lapsellinen, jos et edes anna mahdollisuutta isäsi uudelle naisyställe.

Vierailija
45/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isäsi leski? Itse ajattelen että on hyvä että leskimiehellä on uusi puoliso. Muuten hänen hoitonsa jää sinulle kun hän vanhenee. Kannattaa tavata. Nainen ei tule koskaan äitiäsi korvaamaan. Ei ole sama asia.

Vierailija
46/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet naurettavan lapsellinen. 

Vierailija
47/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne ollut jo muutaman vuoden.  Minä kyllä tutustuin ihan mielelläni mutta isäni taas karttaa minua. En tiedä miksi. Ennen tuota naikkosta välimme olivat ihan hyvät. Näin se vaan menee. Ei kohdin koskaan.

Vierailija
48/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne ollut jo muutaman vuoden.  Minä kyllä tutustuin ihan mielelläni mutta isäni taas karttaa minua. En tiedä miksi. Ennen tuota naikkosta välimme olivat ihan hyvät. Näin se vaan menee. Ei kohdin koskaan.

Kutsut isäsi puolisoa naikkoseksi. Kuka tahansa karttaisi tuollaista ihmistä. 

Vierailija
49/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lapsellinen. Miltä sinusta tuntuisi, kun löytäisit miehen ja isäsi ilmoittaisi, ettei halua tavata? Olet aikuinen, anna vanhempasi elää elämäänsä ja olla onnellinen.

Jos kyse on vanhempien erosta, niin siitäkin pitää päästä yli. Jos taas äitisi on kuollut, niin sitä ihmeellisempää on, että alat murjottamaan asiasta nyt. 

Vierailija
50/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten ap jatkossa aiot toimia, kun he ovat pariskunta ja nainen alkaa olla paikalla aina kun on joku tilaisuus?

Kun sinähän et sitä päätä ketä isäsi kutsuu tai kenen kanssa isäsi ilmaantuu sukujuhliin yms.

Etkö koskaan enää mene mihinkään missä nainen saattaisi olla?

Vierailija
51/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen niin, että jos olen leskeksi jääneen/ilman kolmiodraamaa eronneen vanhempani kanssa hyvissä väleissä, niin on luonnollista tavata uusi, vakavan suhteen kumppani. 

Jos taas liittyisi kolmansia osapuolia, en luultavasti olisi sen vanhemman kanssa edes väleissä enää, joten en tapaisi puolisoakaan. Tai jos en muuten vaan ole kovin läheisissä väleissä vanhemman kanssa, niin eipä ne sen vamhwmman parisuhteetkaan mulle kuulu tai edes kiinnosta.

Olisit kyllä. Tähän ikään olen nähnyt kasoittain eronneita pariskuntia kolmannen osapuolen takia ja kyllä ne asiat tasaantuu. Lapset murjottaa hetken, mutta aina ne välit palaa, jos muuten kyse on hyvästä vanhemmasta. Ei maailma ole musta-valkoista ja en tiedä yhtään tapausta, jossa lapsi olisi jaksanut katkoa pitkän päälle välit toiseen vanhempaan toisen jättämisen (vaikka uusi kumppani) takia. Sopassa on aina useampi tekijä ja elämä on vain sellaista, että kaikki ei mene aina oppikirjan mukaan. Jotkut käyttäytyy paskamaisesti, jotkut saattaa olla itse aiheuttanut jopa tilanteen, jossa toinen haluaa vain karata toisen mukaan. Kaikkea löytyy. 

Vierailija
52/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi on aikuinen ihminen, eikä mitenkään kontrollissasi.

Vierailija
53/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joudut sanomaan kaikille sukujuhlille mihin isäsi puolisonsa kanssa on kutsuttu, ei. Jos isäsi kuolee ennen puolisoaan saatat joutua aika hankalaan tilanteeseen. Jis heillä on omistusasunto ja leski jää siihen niin sun pitää varmaan sanoa perinnöllekin ei ja et voi luopua vain osasta.  

Vierailija
54/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinulla ole lapsia, ap? Toivottavasti ei. Tuollainen vanhempi olisi takuuvarma traumojen aiheuttaja. Sopeudu normaaliin elämään, äläkä odota muiden sopeutuvan sinun oikkuihisi.

Vierailija
55/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole aikuinen.

Vierailija
56/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten äitisi kaipaaminen liittyy toisten ihmisten tapaamiseen?

Vierailija
57/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma asiasi, mutta täytyy sanoa että vaikutat ihan saatanan raskaalle tyypille.

Vierailija
58/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sun pakko ole häneen tutustua. Nainen voi kuitenkin olla isällesi tärkeä. Etkö sinä haluaisi että isäsi haluaisi tutustua sinun rakkaaseesi? Omasta kokemuksesta ainakin sanon että tutustu. Jos ovat varsinkin vakavissaan. Suhteesi isäsi kanssa todennäköisesti saa positiivisen vaikutuksen ja mistäs sitä tietää vaikka tämä nainen olisi kiva tyyppikin! Saat kaivata äitiäsi samalla. Ei kukaan häntä korvaakkaan. 

"Katsokaa lapset, tässä on nainen joka antaa minulle vielä pillua ja on hengissä."

Ketä kiinnostaa? Kiinnostaa yhtä paljon kuin isän kalakaverit. Miksi lasten äiti ylipäätään kuoli? Eikö isä pitänyt hyvää huolta vaimostaan?

Vierailija
59/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten äitisi kaipaaminen liittyy toisten ihmisten tapaamiseen?

Etkö osaa ajatella ?🙄

Vierailija
60/206 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miten ap jatkossa aiot toimia, kun he ovat pariskunta ja nainen alkaa olla paikalla aina kun on joku tilaisuus?

Kun sinähän et sitä päätä ketä isäsi kutsuu tai kenen kanssa isäsi ilmaantuu sukujuhliin yms.

Etkö koskaan enää mene mihinkään missä nainen saattaisi olla?

Miksi miehet tuovat sukuun naisia sillä perusetella, kuka antaa heille pillua? Ja kuvittelevat, että sitten kaikki suvun naiset rakastavat tätä naista, jonka kanssa mies on vaan siksi, että antaa tälle pillua? Ei se nainen niille sukulaisnaisille pillua anna, niille tämä saattaa olla täysi hirviö. Mutta miestä ei kiinnosta kuin oma munansa, tietenkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi