Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettakaa ulina deittailun vaikeudesta

Vierailija
06.12.2025 |

Nyt kun olen ollut eronneena sinkkuna useamman vuoden neljänkympin molemmin puolin ja niin Suomessa kuin ulkomailla asuneena niin en jaksa lakata ihmettelemästä niin miesten kuin naisten ulinaa siitä, kuinka kamalaa deittailu ja vastakkaisen sukupuolen käytös on. Tämä siis heteromiehen näkökulmasta :) 

Aikuiset miehet valittavat kuinka vaativia ja vaikeita naiset ovat eikä mikään kuulemma kelpaa, samalla kun naisista ei ole parisuhteeseen nämä samalla pihtaavat ja h*oraavat, mikä lienee todiste naisten kyvystä suorittaa useita tehtäviä samanaikaisesti. Oma kokemus taas on että treffiseuraa löytyy kivoista naisista nykyään enemmän kuin riittävästi, koska naiset eivät ole yhtä epätoivoisia kuin suuri osa miehistä ei deittiapeissa tietenkään tule vastaavaa tykkäämisten ja viestien tulvaa, mutta epäilen että laatu korvaa tässä tapauksessa määrän.

Treffikumppanit ovat suurimmaksi osaksi olleet todella mukavia, fiksuja ja ainakin omaan makuuni kauniita ja viehättäviä, pikemminkin mietin että onpa monessa paikassa (Suomessa deittailin Helsingissä / pk-seudulla) paljon upeita sinkkunaisia. Deitit ovat olleet mukavia ja olen tutustunut kivoihin naisiin, kun deittailee fiksuja ihmisiä niin saattaa oppiakin paljon, deittiappeja haukutaan mutta toisaalta pääsee tutustumaan ihmisiin joita ei tulisi ainakaan romanttisessa mielessä tavattua. Jos epäilee että apeista löytyy vaan elämänkoululaisia kalluja, niin itse olen käynyt treffeillä lääkärin, lentäjän, yliopiston proffan (ei suomalainen) ja yrityselämässä menestyneiden naisten kanssa. Ja nämä kaikki ovat olleet ihmisiä siinä missä muutkin, vaikka ehkä elämässään syystä tai toisesta menestyneempiä. 

Ainakin omassa ikäluokassani (35-45) en myöskään ole havainnut että useimmat naiset sen enempää pelailisivat mitään pelejä tai vaatisivat jotain erityistä prinsessakohtelua. Yleisesti riittää että omaa peruskäytöstavat, ei valehtele itsestään ja saavutuksistaan (kuka oikeasti laittaa vanhoja tai käsiteltyjä kuvia appeihin) ja kohtelee naista ihmisenä. Toki jotkut meistä ovat ujompia ja sukupuolesta riippumatta joillakin ihmisillä ei vain ole kovin kiinnostavia persoonallisuuksia. 

Pikemminkin tuntuu että deittailu verrattuna siihen kun olin viimeksi sinkku parikymppisenä etenee nopeammin ja seksiä harrastetaan aikaisemmin. Isompi haaste kuin naisten kiinnostuksen puute on että hyvän parisuhteen rakentaminen on huomattavasti haastavampaa kuin tapailu ja seksin harrastaminen yhdessä, mikä tosin voi hyvinkin kertoa enemmän itsestäni kuin naisista joita olen tapaillut. 

Mitä naisiin tulee, niin en jaksa valitusta kuinka miehet ovat niin kamalia ja haluavat vain seksiä, tuijottavat vain ulkonäköä ja ovat aina nuorempien naisten perään, varmasti idiootteja on paljon molemmissa sukupuolissa mutta miehet vain tuovat idioottimaisuutensa enemmän esille. Itse olen ihastunut eniten ja muistan parhaiten ne naiset, joiden persoonallisuus on tehnyt vaikutuksen, ja en tarkoita persoonallisuudella isoja tissejä vaan sanaa sen alkuperäisessä merkityksessä. Molemminpuolinen seksuaalinen vetovoima on erittäin tärkeää ainakin itselleni, mutta suurimman muistijäljen ovat jättäneet naiset  joiden kanssa käydyt keskustelut ja vietetyt hetket ovat jääneet mieleen pelkän mahtavan seksin ja upean ulkonäön sijaan. Toki nämä eivät ole toisiaan poissulkevia asioita :)

Samoin mitä tulee ikään ja ulkonäköön niin itsestään huoltapitävä, urheilullinen ja tyylikäs 50-vuotias nainen on mielestäni huomattavasti viehättävämpi kuin keskiverto parikymppinen. Tottakai ikäisilläni naisilla on keskimäärin enemmän ryppyjä kuin nuorilla, mutta niin on itsellänikin ja tukkanikin alkaa olla aika heikossa hapessa, sellaista ikääntyminen on. 

Kommentit (162)

Vierailija
141/162 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttäjä saa tuhansia tykkäyksiä Tinderissä, niin kannattaa vaan suosiolla maksaa se parikymppiä siitä maksullisesta versiosta, jotta näkee ne tykkääjät. Sen jälkeen sitten vaan valitsee sieltä massasta ne kiinnostavimmat ihmiset jatkoon.

Vaatii parin tunnin panostuksen toki, mutta se on aika pieni vaiva jos elämänkumppania etsii. 

Ei tietenkään kannata maksaa siitä, että pääsee näkemään samat naamat, jotka näkee ilmaiseksikin. Ne tuhannet tykkääjät eivät pääosin ole kiinnostuneita, joten ihan turhaa sieltä on valikoida matcheja. Sen valikoinnin voin tehdä ilmaisversiollakin - swaippaa oikealle itseä kiinnostavat, ja sitten joko tulee match tai ei. Jos ei tullut, niin sitten ei ollut vastavuoroista kiinnostusta. Ei silloin mitään auttaisi sen maksullisen version kanssa sel

"Jos sä haluat etsiä ja matchata ne kiinnostavat tyypit siten, että käyt yksi kerrallaan läpi tuhansia kortteja, niin anna mennä. Mä aikanaan maksoin sen parikymppiä, ja valkkasin suoraan ne kiinnostavat sieltä listasta. Jokainen tyylillään."

Mutta jos esimerkin mukaan siellä tykkäslistalla on 7000 henkeä, niin samalla lailla siinäkin  pitää käydä läpi tuhansia kortteja. Mutta toisin kuin ilmaispakassa, tykkäyslistalla kortit pitää avata yksitellen (paljon enemmän vaivaa), ja lisäksi tykkäysnäkymään ei vaikuta omat filtterit. Siellä on siis kaikki 70 vuotiaat ja 2000km päässä asuvat. Niiden tuhansien läpikäynti on siis _vaikeampaa_ tykkäyslistalla kuin ilmaispakassa. Jos tykkäyksiä olisi se parjattu 30, silloin niiden näkemisestä olisi paljon enemmän hyötyä, koska ne olisi hetkessä seulottu. 

Vierailija
142/162 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet seksimarkkinoilla.

Et ole kuitenkaan saanut parisuhdetta noiden fiksujen ja kauniiden naisten kanssa.

Väittäisin että jos nainen harrastaa seksiä miehen kanssa niin mies hyvin todennäköisesti saisi ko. naisen suhteeseen jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/162 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderöinnistä näin erinomaisen vertauksen, että miehillä se on kuin ilman vettä aavikolla ja naisilla kuin merellä ilman makeaa vettä. Ongelmia on kummallakin mutta vähän eri malliin

Eheei kuule tätä ei naiset myönnä ja vähintäänkin täysin samat ongelmat olevinaan vaikka perusmiehelle ei tule matchin matchia mutta nainen ui matcheissa. Aivan yhtä vaikeaa se on silti kuulemma naisille. Ja joo toki on naisia jotka ei saa matcheja mutta he ovat häviävän pieni osuus.

https://yle.fi/a/74-20156735

Mutta tämähän ei tietenkään naisten mukaan pidä paikkaansa.

Tätä Ylen juttua aina välillä näihin ketjuihin linkitetään, mutta mitä tämä teidän mielest

Mutta ottaa huomioon että jos siihen laittaa vaikka kaikki miehet 160km säteeltä ja pyyhkii tinderissä kaikki läpi niin vielä jää jäljelle yli puolet. Eli ei ole mitään merkitystä. Olihan minulla miehenäkin 99+ tykkäystä, mutta ei silti löytynyt läheltä yhtään hyvää.

Vierailija
144/162 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderöinnistä näin erinomaisen vertauksen, että miehillä se on kuin ilman vettä aavikolla ja naisilla kuin merellä ilman makeaa vettä. Ongelmia on kummallakin mutta vähän eri malliin

Näistäkin puhutaan yleensä täyttä skeidaa. Yleensä jos on aihetta valittaa on jotain vikaa itsessään. Itse kun olin miehenä tinderissä, huomasin kuinka tärkeää on oma profiili ja kun sen onnistui luomaan hyvin niin Tinderi on kuin karkkikauppa miehelle. Niitä mätsejä tulee todella paljon ja naisia aivan liikaa. Nopeasti on niin paljon naisia ettei ehdi puolienkaan kanssa tutustua.

Kuinka kertoa että työskentelet miesmallina kertomatta että työskentelet miesmallina.

Ihan esim pan

Miksi ihmeessä ajattelet noin. Meinaatko että nainen tyytyisi tuojon? Tuo työ ja sellaiset perus jutut kuten itsestä huolehtiminen, hyvä hygienia, puhtaat vaatteet, hyvä tuoksu, fiksu käytös jne. Mutta mihin on ihastuttu on hyvät keskustelutaidot, empatia, tunneälykkyys. Pienet todella kauniit eleet naista kohtaan. Esimerkiksi kehuminen kuinka et ole mikä tahansa nainen, vaan näen sinut todella arvokkaana ja haluan kohdella sen mukaan. Ei meillä vongata seksiä koskaan, tai edes puhuta siitä, vaan keskitytään siihen joka tuo ne halut. Älykkyys on osa sitä. 

Vierailija
145/162 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on varmasti komea ja kouluttautunut, koska tuskin muuten saa lääkärin, lentäjän, yliopiston proffan (ei suomalainen) ja yrityselämässä menestyneet naiset jonossa treffeille. Ja pk-seutu helpottaa. Deittailepa amismiehenä Kälviällä 

No kälviä on tuossa alle 100km päässä. Olen amis ja alle 170cm tuli se 148 mätsiä ja niistä varmaan 80 ilmoitti että oli pakko tykätä koska sinulla on niin hyvä esittelyteksti. Tuonne kun johonkin kaupunkiin meni niin niitä tykkäyksiähän tuli aina nopeasti 10

Vierailija
146/162 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttäjä saa tuhansia tykkäyksiä Tinderissä, niin kannattaa vaan suosiolla maksaa se parikymppiä siitä maksullisesta versiosta, jotta näkee ne tykkääjät. Sen jälkeen sitten vaan valitsee sieltä massasta ne kiinnostavimmat ihmiset jatkoon.

Vaatii parin tunnin panostuksen toki, mutta se on aika pieni vaiva jos elämänkumppania etsii. 

Ei tietenkään kannata maksaa siitä, että pääsee näkemään samat naamat, jotka näkee ilmaiseksikin. Ne tuhannet tykkääjät eivät pääosin ole kiinnostuneita, joten ihan turhaa sieltä on valikoida matcheja. Sen valikoinnin voin tehdä ilmaisversiollakin - swaippaa oikealle itseä kiinnostavat, ja sitten joko tulee match tai ei. Jos ei tullut, niin sitten ei ollut vastavuoroista kiinnostusta. Ei silloin

"Jos sä haluat etsiä ja matchata ne kiinnostavat tyypit siten, että käyt yksi kerrallaan läpi tuhansia kortteja, niin anna mennä. Mä aikanaan maksoin sen parikymppiä, ja valkkasin suoraan ne kiinnostavat sieltä listasta. Jokainen tyylillään."

Mutta jos esimerkin mukaan siellä tykkäslistalla on 7000 henkeä, niin samalla lailla siinäkin pitää käydä läpi tuhansia kortteja. Mutta toisin kuin ilmaispakassa, tykkäyslistalla kortit pitää avata yksitellen (paljon enemmän vaivaa), ja lisäksi tykkäysnäkymään ei vaikuta omat filtterit. Siellä on siis kaikki 70 vuotiaat ja 2000km päässä asuvat. Niiden tuhansien läpikäynti on siis _vaikeampaa_ tykkäyslistalla kuin ilmaispakassa. Jos tykkäyksiä olisi se parjattu 30, silloin niiden näkemisestä olisi paljon enemmän hyötyä, koska ne olisi hetkessä seulottu.

Siellä maksullisen tinderin tykkäyslistalla sä näet samassa näkymässä useita kortteja kerralla, jolloin pystyy sekunteissa esikarsimaan ison määrän ei-kiinnostavia tykkääjiä pois.

Paljon nopeampaa se tykkääjämassan karsiminen oli siellä maksullisen tinderin puolella, juurikin sen takia kun näet useita kortteja kerralla, ja ne kaikki on jo valmiiksi susta tykänneitä. 

Vierailija
147/162 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samoilla linjoilla AP:n kanssa. Minulla ainakin kaikki tapailukumppanimiehet, jotka ovat jättäneet minut, ovat pystyneet vaihtamaan naista kuin sukkaa.

Vierailija
148/162 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eikö tavallinen rakkaus riitä, pitäisikö vaatia "syvää rakkautta" ja jos niin miksi? 

Rakkaus on ennen muuta tekoja. Mieheni rakastaa minua arkisin teoin, mutta vaikea sanoa, onko kyseessä "syvä rakkaus", vai ihan vain rakkaus <3 

tuntuu rakastetulta"

Pointtini oli, että kuinkahan moni suhde alkaa tasan siksi, että toinen sattui olemaan saatavilla. Eikä siksi, että häneen mitenkään olisi rakastuttu, kun tunteet on korkeintaakin "kai tuo kelpaa...".

Siksi itselläni ei ole mitään hinkua parisuhteeseen larppaamaan jotain rakkautta, kun todennäköisesti ei ole sellaista nähnytkään se suhde.

Jos yrität parisuhdetta jonkun kanssa, on aina olemassa riski että se toinen osapuoli ei rakastakaan. 

Tuo riski on vain otettava, jos ikinä haluaa rakkautta. 

Niin. Vaan se todennäköisyys, että oikeasti kaksi ihmistä rakastaa kaikista maailman ihmisistä juuri toisiaan, on niin häviävän pieni ettei maksa vaivaa. 

Todennäköisempää on, että toinen on mukana siksi, että häneen oli tämä toinen ihastunut ja "No katsotaan mitä tulee". 

Vierailija
149/162 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eikö tavallinen rakkaus riitä, pitäisikö vaatia "syvää rakkautta" ja jos niin miksi? 

Rakkaus on ennen muuta tekoja. Mieheni rakastaa minua arkisin teoin, mutta vaikea sanoa, onko kyseessä "syvä rakkaus", vai ihan vain rakkaus <3 

tuntuu rakastetulta"

Pointtini oli, että kuinkahan moni suhde alkaa tasan siksi, että toinen sattui olemaan saatavilla. Eikä siksi, että häneen mitenkään olisi rakastuttu, kun tunteet on korkeintaakin "kai tuo kelpaa...".

Siksi itselläni ei ole mitään hinkua parisuhteeseen larppaamaan jotain rakkautta, kun todennäköisesti ei ole sellaista nähnytkään se suhde.

Jos yrität parisuhdetta jonkun kanssa, on aina olemassa riski että se toinen osapuoli ei rakastakaan. 

Tuo riski on vain otettava, jos ikinä haluaa rakkautta.&nbsp

Niin. Vaan se todennäköisyys, että oikeasti kaksi ihmistä rakastaa kaikista maailman ihmisistä juuri toisiaan, on niin häviävän pieni ettei maksa vaivaa. 

Todennäköisempää on, että toinen on mukana siksi, että häneen oli tämä toinen ihastunut ja "No katsotaan mitä tulee". 

Jos mä olisin ajatellut noin silloin kun tapasin mieheni ensimmäisen kerran, emme olisi nyt naimisissa, eikä meillä olisi näitä kolmea ihanaa lasta. 

Jos ajattelee että mitään ei kannata yrittää, koska lopputulos voi mennä pieleen, niin elämässä ei saa mitään. 

Vierailija
150/162 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole sinkkumarkkinoilla ja olisin mieluusti yksin loppuikäni, jos nyt ero tulisi. Ihan hirveä stressi tommoiset deittimarkkinat. Jos laittaisin ilmoituksen tinderiin se olisi jotain seuraavaa:

Täällä viisikymppinen, hyvin toimeentuleva, patalaiska sohvaperuna etsii miestä, jonka kanssa voi jauhaa politiikkaa ja päälle lähetellä mauttomia meemejä työpäivien piristykseksi. Matkustaa tykkään, mutta muuten ei kotomaiset kulttuuririennot kiinnosta. Olen reilusti konservatiivi ja vastustan kaikkea nykyaikaa, vastustan mieluusti kaikkia vouhotuksia ja trendejä. Olen enemmän kyyninen vastarannankiiski kuin avomielinen optimisti. Etsin sinua mies, joka tykkäät kanssani istua sohvalla, päivitellä nykypäivän menoa ja et rajoita olemistani. En minäkään rajoita sinun olemistasi. Ulkoisesti olen pirteä ja ylikiloja vain 10, joten toivon, että sinäkään et ole ihan ilmapallo ja näytät ihmiseltä. 

Aivan kamalaa, mutta tuo on totuus. En ole mikään pirteä touhuilija vaan hyväntuulinen höpöttelijä sekä mukavuudenhaluinen. Ja vastustan kaikkea intoilua uusien juttujen perässä. 

Vierailija
151/162 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kirjoittamaan lyhyemmin. En lukenut. Ei tämä mikään blogi ole.

Vierailija
152/162 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuntuu rakastetulta"

Tuo riski

Jos mä olisin ajatellut noin silloin kun tapasin mieheni ensimmäisen kerran, emme olisi nyt naimisissa, eikä meillä olisi näitä kolmea ihanaa lasta. 

Jos ajattelee että mitään ei kannata yrittää, koska lopputulos voi mennä pieleen, niin elämässä ei saa mitään. 

Niin. Olet naimisissa ja perheellinen, mutta sehän ei kerro oletko rakastunut ja rakastettu.

Vierailija
153/162 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistäkin puhutaan yleensä täyttä skeidaa. Yleensä jos on aihetta valittaa on jotain vikaa itsessään. Itse kun olin miehenä tinderissä, huomasin kuinka tärkeää on oma profiili ja kun sen onnistui luomaan hyvin niin Tinderi on kuin karkkikauppa miehelle. Niitä mätsejä tulee todella paljon ja naisia aivan liikaa. Nopeasti on niin paljon naisia ettei ehdi puolienkaan kanssa tutustua.

Kuinka kertoa että työskentelet miesmallina kertomatta että työskentelet miesmallina.

Ihan esim pan

Ei. Tämä on aivan sama toisinpäin. Sen pankinneidin joutuu näkemään aivan tavallisena kun naisissa ei ole normaalia ihmistä vähemmän kouluttautuneena. Niitä naisia on kyllä kymmeniä, jopa satoja joista valita, mutta he ovat työttömiä tai muuten vikaisia. Vikaisia esim. Nainen ilmoittaa että on vaikea lähestyä miestä narsisti exän jäljiltä, on paniikkihäiriö läheisyydestä ja saattaa yhtäkkiä vain lähteä karkuun. Miksi normaalin miehen pitäisi tyytyä sellaiseen?

Vierailija
154/162 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään kannata maksaa siitä, että pääsee näkemään samat naamat, jotka näkee ilmaiseksikin. Ne tuhannet tykkääjät eivät pääosin ole kiinnostuneita, joten ihan turhaa sieltä on valikoida matcheja. Sen valikoinnin voin tehdä ilmaisversiollakin - swaippaa oikealle itseä kiinnostavat, ja sitten joko tulee match tai ei. Jos ei tullut, niin sitt

"Siellä maksullisen tinderin tykkäyslistalla sä näet samassa näkymässä useita kortteja kerralla, jolloin pystyy sekunteissa esikarsimaan ison määrän ei-kiinnostavia tykkääjiä pois.

Paljon nopeampaa se tykkääjämassan karsiminen oli siellä maksullisen tinderin puolella, juurikin sen takia kun näet useita kortteja kerralla, ja ne kaikki on jo valmiiksi susta tykänneitä. "

Ah, sä siis karsit vain naaman perusteella. Se selittää miksi luulet tuon helpottavan jotain. Minua kiinnostaa sisältö, joten joudun avaamaan joka ikisen kortin. Pelkän pienen esikatselukuvan perusteella ei yleensä saane katsottua edes niitä 70-vuotiaita, kun iso osa vanhemmista miehistä käyttää vanhoja kuvia (jonka huomaa vasta tarkemmin katsottaessa tai jos he peräti ovat laittaneet ikänsä suunnilleen oikein).

Mutta siis meille, jotka halutaan myös lukea se profiili, tästä pelkkien kuvien näkymästä ei ole mitään hyötyä, jokaisen joutuu kuitenkin avaamaan erikseen ja se on hitaampaa kuin normipuolella.

Vierailija
155/162 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täällä viisikymppinen, hyvin toimeentuleva, patalaiska sohvaperuna etsii miestä, jonka kanssa voi jauhaa politiikkaa ja päälle lähetellä mauttomia meemejä työpäivien piristykseksi. Matkustaa tykkään, mutta muuten ei kotomaiset kulttuuririennot kiinnosta. Olen reilusti konservatiivi ja vastustan kaikkea nykyaikaa, vastustan mieluusti kaikkia vouhotuksia ja trendejä. Olen enemmän kyyninen vastarannankiiski kuin avomielinen optimisti. Etsin sinua mies, joka tykkäät kanssani istua sohvalla, päivitellä nykypäivän menoa ja et rajoita olemistani. En minäkään rajoita sinun olemistasi. Ulkoisesti olen pirteä ja ylikiloja vain 10, joten toivon, että sinäkään et ole ihan ilmapallo ja näytät ihmiseltä. "

Jos joskus profiilin tekisit, niin kaksi huomiota :

1. Älä kerro olevasi hyvin toimeentuleva. Se houkuttaa hoboseksuaalimiehiä. Riittää että sanot töissäkäyvä niin et itse kuulosta pummilta.

2. Älä kerro että et halua ilmapalloa tai että pitää näyttää ihmiseltä, tuo kuulostaa ilkeältä. Sinun kuuluu itse laittaa vasemmalle ne jotka on liian pyöreitä tai rumia sinulle, eikä listata niitä ilmoitukseen. Siitä tulee vain sellainen 1980-luvun lapsellinen "ei läskeille tai rillipäille" kirjeenvaihtoilmoituksen fiilis... 

Vierailija
156/162 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
157/162 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet seksimarkkinoilla.

Et ole kuitenkaan saanut parisuhdetta noiden fiksujen ja kauniiden naisten kanssa.

Väittäisin että jos nainen harrastaa seksiä miehen kanssa niin mies hyvin todennäköisesti saisi ko. naisen suhteeseen jos haluaa.

Yleisimmin just näin. Toki aina löytyy tunnevammaisia myös naisista.

Vierailija
158/162 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Esimerkiksi kehuminen kuinka et ole mikä tahansa nainen, vaan näen sinut todella arvokkaana ja haluan kohdella sen mukaan."

Näin me ollaan erilaisia. Itselleni tuollainen outo nosto muiden yläpuolelle olisi vastenmielistä.

Jokainen ihminen, myös jokainen nainen on yhtä arvokas, en ole yhtään sen arvokkaampi kuin kukaan muukaan. Minun unelmieni mies kunnioittaa ihan jokaista naista yhtä arvokkaana, ja kohtelee vaikkapa vammaisia yhtä kauniisti kuin kumppaniaan.

ihmisrakastaja

Vierailija
159/162 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuntuu rakastetulta"

Tuo riski on vain otettava, jos ikinä haluaa rakkautta.&nbsp

Rakkaus on tahtoa, tekoja, asennetta, toki myös tunnetta. Kiintyminen on ihana tunne, ei aina tarvitse seota toisesta hulluna.

Vierailija
160/162 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Esimerkiksi kehuminen kuinka et ole mikä tahansa nainen, vaan näen sinut todella arvokkaana ja haluan kohdella sen mukaan."

Näin me ollaan erilaisia. Itselleni tuollainen outo nosto muiden yläpuolelle olisi vastenmielistä.

Jokainen ihminen, myös jokainen nainen on yhtä arvokas, en ole yhtään sen arvokkaampi kuin kukaan muukaan. Minun unelmieni mies kunnioittaa ihan jokaista naista yhtä arvokkaana, ja kohtelee vaikkapa vammaisia yhtä kauniisti kuin kumppaniaan.

ihmisrakastaja

Sama, tuollainen kuulostaa siltä ettei mies pidä naisia arvokkaina ihmisinä ylipäätään, mutta tämä yksi yksilö (koska häneltä saa jotain) sentään pääsee arvokkaan ihmisen kirjoihin. "Not like the other girls" on manipulointitaktiikka, jolla toista myös ohjataan käyttäytymään sanojan halujen mukaisesti. "Muut naiset ne aina vaan mäkättää ja draamailee, ihanaa kun sä olet erilainen" sanoo mies käyttäytyessään psksti, eikä nainen voi sanoa mitään ettei tippuisi jalustaltaan niiden halveksittujen tavallisten, arvottomien naisten joukkoon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi