Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miten mies voi olla parempi?

Vierailija
24.08.2023 |

Kaikki ongelmat pöytään ja pohditaan ratkaisuja näihin ongelmiin.

Miten mies voisi olla parempi mies, kumppani, isä, puoliso, veli, poika, ihan kaikki! Mikä mättää ja miten ei mättäisi, ihan raa'asti vaan kaikki asiat mikä v*tuttaa tai ärsyttää.

Ukkelit, älkää vääntäkö vastaan, tässä ketjussa kuunnellaan naisia.

Go!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla ihminen. Ja tällä en tarkoita sitä miesten versiota ihmisestä joka sotii, raiskaa, alistaa ja tuhoaa kaiken, vaan se inhimillinen ja humaani, versio, mikä myöskin  on käytettävissä.

Vierailija
2/10 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopen kyllästynyt sanaan nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan eniten sitä, että se ei kuulu minulle hittojakaan millainen joku mies on. Julkinen tila kuuluu kaikille, ei vain naisille joista ei voi enää ajatella mitään selväpiirteistä. 

Vierailija
4/10 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se että ottaa vastuuta kodista ei tarkoita sitä että lapsen tavoin mankuu lahkeessa odottamassa ohjeita, nainen ei halua olla miehensä äiti eikä seksuaalinen vetovoima vaan voi pysyä kasassa jos joutuu asumaan mieslapsen kanssa.

Moni mies voisi sivistää itseään enemmän, mikään ei ole kuumempaa kuin kaunokirjallisuutta harrastava mies, ja ylipäätään sellaimem joka on kiinnostunut maailmasta ympärillään.

Toisten arvostaminen ja kaunis käytös kaikkia kohtaan tekee miehestä vastustamattoman. Mun oma mies on tällainen mutta vasta hänen myötään olen huomannut millaisia itsekeskeisiä lesoja suurin osa etenkin vähänkään urallaan menestyneitä miehistä on, ne harvat aidosti kivat ja kiltit kyllä erottuu.

Vierailija
5/10 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan eniten sitä, että se ei kuulu minulle hittojakaan millainen joku mies on. Julkinen tila kuuluu kaikille, ei vain naisille joista ei voi enää ajatella mitään selväpiirteistä. 

Eilen meuhkattiin jälkeen kerran siitä mitä Sanna sanoi. Mielummin menen vaikka helvettiin, kun samaan paikkaan tiettyjen naisten kanssa. 

Vierailija
6/10 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edes puolet siitä vapaa-ajasta mitä käyttää puhelimella, tietokoneella tai pelikonsolilla, käyttäisi perheen kanssa vaikka ulkoilemalla tai pelaamalla lautapelejä

Vierailija
7/10 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein tulikin jo aloituksessa. Kuunnelkaa naisia, tai ainakin sitä kumppania jos sellaisen on löytänyt rinnalleen. Siinä vaiheessa, kun parisuhteen saamista verrataan kalastukseen, missä huijataan, kidutetaan, tapetaan ja syödään kala, ei ole toivoakaan päästä parisuhteeseen tai saada sitä toimimaan.

Teillä on kaksi korvaa ja yksi suu, käyttäkää niitä samassa suhteessa. Jos olet kuningas, puolisosi on kuningatar, yhdessä olette hallitsijapari. Jos naisen kanssa miten vain ollessanne mietitte, mitä se myrkyllistä maskuliinisuutta uhkuva muka-alfa ajattelee, menkää ko. miehen huoraksi ja unohtakaa kokonaan naiset.

Vierailija
8/10 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lopen kyllästynyt sanaan nainen. 

Samaa mieltä! Kyllä vompatti on paljon mielenkiintoisempi sana. Tai muurahaiskäpykarhu.

Vierailija
9/10 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein tulikin jo aloituksessa. Kuunnelkaa naisia, tai ainakin sitä kumppania jos sellaisen on löytänyt rinnalleen. Siinä vaiheessa, kun parisuhteen saamista verrataan kalastukseen, missä huijataan, kidutetaan, tapetaan ja syödään kala, ei ole toivoakaan päästä parisuhteeseen tai saada sitä toimimaan.

Teillä on kaksi korvaa ja yksi suu, käyttäkää niitä samassa suhteessa. Jos olet kuningas, puolisosi on kuningatar, yhdessä olette hallitsijapari. Jos naisen kanssa miten vain ollessanne mietitte, mitä se myrkyllistä maskuliinisuutta uhkuva muka-alfa ajattelee, menkää ko. miehen huoraksi ja unohtakaa kokonaan naiset.

lässyn lässyn

Vierailija
10/10 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä allut kyselee edelleen Kakelta, miten se pitäis miehenä. Lässyn lässyä tosiaan.