Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon vieminen alusvaateostoksille

Vierailija
22.11.2025 |

Hei kaikki,

Olen vähän yli 30-vuotias mies ja haluaisin tehdä vaimolleni jotain erityistä. Hän on aina hankkinut alusvaatteensa itse, mutta nyt haluaisin viedä hänet yhdessä asuostoksille ja maksaa kaiken. Toivoisin että hän kokisi sen hemmotteluna ja kivana yhteisenä kokemuksena.

Tiedän, että alusvaatteet voivat olla monelle henkilökohtainen ja herkkäkin aihe, joten haluaisin tehdä päivästä mahdollisimman miellyttävän vaimolleni. Siksi ajattelin kysyä teiltä naisilta:

Mikä saisi teidät tuntemaan olonne arvostetuksi ja kauniiksi tällaisessa tilanteessa? Entä mikä tuntuisi vaivaannuttavalta tai muuten negatiiviselta?

Kaikki vinkit, kokemukset ja ajatukset ovat tosi tervetulleita. 

Kommentit (333)

Vierailija
141/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuisi jotenkin konkreettisemmalta tavalta tarjota alusvaatteet jos olisin itse mukana, ja tuon yhdistäisi muuhun tekemiseen kaupungilla ja vaikka illallisella.

Ei ole tarkoitus kyylätä muita asiakkaita. Enkä odottanut täältä mitään kehuja, mutta oikaisin paria viestiä kun suuhuni laitettiin ihan höpöjä sanoja

Ap

Vierailija
142/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuisi jotenkin konkreettisemmalta tavalta tarjota alusvaatteet jos olisin itse mukana, ja tuon yhdistäisi muuhun tekemiseen kaupungilla ja vaikka illallisella.

Ei ole tarkoitus kyylätä muita asiakkaita. Enkä odottanut täältä mitään kehuja, mutta oikaisin paria viestiä kun suuhuni laitettiin ihan höpöjä sanoja

Ap

Sori, mutta sä kuulostat creepyltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies! Lopputuloksena on hyvää mieltä molemmille. Jos oma mieheni haluaisi toimia näin, niin toivoisin, että hän antaa yksityisyyttä sovituksessa. Ei mitään flirttailu, todellakaan! Olet mukana lompakkona. Etukäteen voit tietysti ilmaista toiveesi, ja vaimosi mielellään huomioi ne. Tosin alusasuissa on kyse funktionaalisuudesta, joten mukavuus ennenkaikkea. Sitten menette illalliselle tai lasilliselle ja kotona saat nähdä ostokset.

Muista sensitiivisyys liiviliikkeessä, muut asiakkaat eivät välttämättä pidä, jos satut katselemaan, mitä he valitsevat sovitukseen. 

Ai vähän sama kuin veisi vaimon kultasepänliikkeeseen ja sanoisi, että saat valita minkä tahansa kaulakorun kunhan se on tämä, josta minä pidän?

No ei. Outo ajatus, että mies ei saisi ilmaista toivettaan. Käsittääkseni

Mies voi ilmaista toiveensa, kun on miehen vuoro saada lahja. Kun naiselle hankitaan lahja, sen pitää olla aidosti ja sataprosenttisesti naista varten. Muuten se ei ole lahja. Imuri oli ennen vanhaan esimerkki huonosta lahjasta naiselle. Ihan sama jos naisen lahjaksi ostetaan miehen huomiointia. Sinänsä ok, mutta ei lahja naiselle. 

Vierailija
144/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaisen naisen liiviostokset ovat kuin apuvälineen, esim proteesin hankinta. Teknistä, ei eroottista. 

Vierailija
145/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kyllä vahvasti tulla sellainen fiilis, että mitään vaimoa ei edes ole. Ap on joku yksinäinen ukko jolla on alusvaatefetissi ja haaveilee naistenalusvaate-ostoksille pääsystä. Itselleen se niitä haluaisi, kun ovat niin ihanan seksikkäitä.

Vierailija
146/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jotkut muutkin ovat joskus olleet tätä mieltä, etenkin kirjoitettujen tekstien perusteella. Kasvokkain jutellessa kukaan ei ole ainakaan näin sanonut. 

Täytyy siis jutella vaimon kanssa asia läpi, että pitäisikö hän tällaisesta vai ei. Eli mikään yllätys tämä ei selvästi ainakaan voisi olla. Kiitos teille mielipiteidenne kertomisesta

Ap

Vierailija
147/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin tuollaisesta, olen saanut kyllä alusvaatteita lahjaksi mutta paljon mieluummin menisin itse valitsemaan :)

N35

Minäkin pitäisin, en käsitä miksi AP on teurastettu tässä ketjussa

Vierailija
148/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vie vaimoa meikkiostoksille? Siellä saa aika ripeästi 600 euroa kulumaan ja lopputuloksena on myös vaatteet päällä hyvältä näyttävä vaimo.

Vierailija
149/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti alusvaateliikkeessä ymmärtävät ohjeistaa että pukukoppien luokse ei ole miehillä asiaa, mikäli siellä on vaimosi lisäksi muitakin asiakkaita. 

En ajatellut mennä pukukoppien lähelle, ymmärrän että se voisi tuntua epämukavalta muiden mielestä

Ap

Miksi siis haluat mukaan? Mikä on se lisäarvo, jonka mukanaolosi tuottaa? Nautit siitä, että muut asiakkaat vilkuilevat sinua kuin perverssiä setää?

Tätä mäkin olen tässä miettinyt, että mitä se ukko siellä tekee? Voihan se maksaa ne ostokset vaikka tilisiirtona vaimon tilille, mobilepayllä, antaa luottokortti mukaan tai ostaa lahjakortti.

Eikö oikeasti tule mieleen, että samalla kaupunkikäynnillä pariskunta voisi käydä vaikka kahvilassa, ravintolassa, elokuvissa, teatterissa yms. yms. yms ?

Mahtaa teillä olla tylsiä parisuhteita. Miehen lahjaksi maksamat alusvaatteet ovat kauhistus, hui!

Vierailija
150/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jotkut muutkin ovat joskus olleet tätä mieltä, etenkin kirjoitettujen tekstien perusteella. Kasvokkain jutellessa kukaan ei ole ainakaan näin sanonut. 

Täytyy siis jutella vaimon kanssa asia läpi, että pitäisikö hän tällaisesta vai ei. Eli mikään yllätys tämä ei selvästi ainakaan voisi olla. Kiitos teille mielipiteidenne kertomisesta

Ap

Ole hyvä. Haluatko palata 1950-luvulle?

Vierailija
151/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin tuollaisesta, olen saanut kyllä alusvaatteita lahjaksi mutta paljon mieluummin menisin itse valitsemaan :)

N35

Minäkin pitäisin, en käsitä miksi AP on teurastettu tässä ketjussa

Kummallista, minä taas käsitän.

Vierailija
152/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vie vaimoa meikkiostoksille? Siellä saa aika ripeästi 600 euroa kulumaan ja lopputuloksena on myös vaatteet päällä hyvältä näyttävä vaimo.

Voisin viedäkin :) Ehdotankin tuota jos vaimo ei innostu noista alusvaatteista.

Toki tarkoitus ei ole kuluttaa mahd. paljon rahaa vaan hankkia jotain mistä vaimoni tulee oikeasti iloiseksi 

Ap

Vierailija
153/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

En kannata 50-luvun perhe- ja parisuhdemalleja, eikä se muutenkaan tainnut sellaista aikaa olla josta pitäisin

Ap

Vierailija
154/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti alusvaateliikkeessä ymmärtävät ohjeistaa että pukukoppien luokse ei ole miehillä asiaa, mikäli siellä on vaimosi lisäksi muitakin asiakkaita. 

En ajatellut mennä pukukoppien lähelle, ymmärrän että se voisi tuntua epämukavalta muiden mielestä

Ap

Miksi siis haluat mukaan? Mikä on se lisäarvo, jonka mukanaolosi tuottaa? Nautit siitä, että muut asiakkaat vilkuilevat sinua kuin perverssiä setää?

Tätä mäkin olen tässä miettinyt, että mitä se ukko siellä tekee? Voihan se maksaa ne ostokset vaikka tilisiirtona vaimon tilille, mobilepayllä, antaa luottokortti mukaan tai ostaa lahjakortti.

Eikö oikeasti tule mieleen, että samall

Minäkään en ymmärrä mikä tässä ihmisiä kauhistuttaa. Pystyn itse näkemään tämän mukavana parisuhteen piristyksenä

Vierailija
155/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän että nauttisin siitä että saisin ostella kauniita vaatteita ja vieressä olisi mies joka maksaa ne hymy huulilla

Niin minäkin. Mutta mammoille ei kelpaa, yllätys yllätys

Vierailija
156/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän että nauttisin siitä että saisin ostella kauniita vaatteita ja vieressä olisi mies joka maksaa ne hymy huulilla

Ei, on jo ajatuksenakin niin sanotusti creepy. Ja liittyykö noihin miehen maksamiin alusvaatteisiin osamaksuna ... ?

Vierailija
157/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, mies haluaa ostaa vaimolleen alusvaatteita ja on sen perusteella creepy, naisia alistava puskarunkkari

On tää aikamoiseksi mennyt

Vierailija
158/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin AP:lle esitettyihin kysymyksiin ja väitteisiin ei ole mahdollista vastata kuulostamatta creepyltä

Vierailija
159/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, on jo ajatuksenakin niin sanotusti creepy. Ja liittyykö noihin miehen maksamiin alusvaatteisiin osamaksuna ... ?

Mene pois rölli.

Vierailija
160/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet siis itse mies, joka nauttisi kun toinen mies ostaisi sulle kalsareita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan