Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon vieminen alusvaateostoksille

Vierailija
22.11.2025 |

Hei kaikki,

Olen vähän yli 30-vuotias mies ja haluaisin tehdä vaimolleni jotain erityistä. Hän on aina hankkinut alusvaatteensa itse, mutta nyt haluaisin viedä hänet yhdessä asuostoksille ja maksaa kaiken. Toivoisin että hän kokisi sen hemmotteluna ja kivana yhteisenä kokemuksena.

Tiedän, että alusvaatteet voivat olla monelle henkilökohtainen ja herkkäkin aihe, joten haluaisin tehdä päivästä mahdollisimman miellyttävän vaimolleni. Siksi ajattelin kysyä teiltä naisilta:

Mikä saisi teidät tuntemaan olonne arvostetuksi ja kauniiksi tällaisessa tilanteessa? Entä mikä tuntuisi vaivaannuttavalta tai muuten negatiiviselta?

Kaikki vinkit, kokemukset ja ajatukset ovat tosi tervetulleita. 

Kommentit (333)

Vierailija
201/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on muutaman kerran vienyt minut alusvaateostoksille juurikin noin, että on itse mukana ja sitten maksanut kaiken. Oikein kivoja reissuja olivat. Yksi kerroista oli Ranskassa, missä alusvaatekaupassa oli miesten odotustila erikseen. 

Vierailija
202/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jes mikä hemmottelu.

"Mennääs ostaa sulle jotain, mikä näyttää mun mielestä kivoimmalta sun päällä ".

Tähän voi löytyä myös kompromissi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi karmeaa. Mennä nyt aikuisena naisena miehen kanssa ostamaan alusvaatteita.

Menisi kyllä kaikki kunnioitus miestä kohtaan jos mulle mies tuollaista ehdottaisi hemmotteluna ja kivana yhteisenä juttuna. 

Vierailija
204/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja antaa vaan vaimolleen rahat käydä ostamassa itse alusvaattensa. Ellei hänellä itsellään ole rahaa. ??

Suomessa naiset ovat itsenäisiä, he ovat tottuneet nuoresta asti ostamaan itseään miellyttäviä vaatteita ja asusteita. Harva mies edes lähtee mukaan vaimon vaateostoille.

Vierailija
205/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole sopivaa miesten tulla naisten sovituskoppien lähelle norkoilemaan. Tarpeen tullen kutsutaan vartijat paikalle!

Ostosrauha on turvattava jokaiselle. Vaikka miten tekisi mieli tarkistella!

Vierailija
206/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole sopivaa miesten tulla naisten sovituskoppien lähelle norkoilemaan. Tarpeen tullen kutsutaan vartijat paikalle!

Ostosrauha on turvattava jokaiselle. Vaikka miten tekisi mieli tirkistellä!

Vierailija
207/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki lahjakortti ja anna vaimon mennä yksinään. Se on vain noloa ja vaivaannuttavaa jos menet mukaan. 

No ei se käy, koska ap ei saa siitä haluamaansa tyydytystä. Johan tässä on käynyt sen vastauksista ilmi ketä tässä todellisuudessa halutaan ilahduttaa.

Tietyylle mammaporukalle unelmalahja olisi ilmeisesti lahjakortti rintojen poistoon.

Ikinä ei ole ollut ongelmaa mennä vaimon tai tyttöystävän kanssa erikoisliikeisiin etsmään niitä täydellisiä rintaliivejä ja niihin sopivia kalsareita.

Riippuu varmaan siitä mistä roikkuu.

Miehelleni ei ole ollut ikinä ongelmaa antaa erikoisliikkeen lahjakorttia, jolla olen saanut ostaa mielesiäni alusvaatteita. Ja tätä riemua on jatkunut jo 36 vuotta. Ja todellakin löytyy rinnat.

Vierailija
208/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja olet yhä tätä mieltä siinäkin kohtaa, kun ostoskoriin tippuu beigeä ja korutonta t-paitaliiviä tai urheiluliivejä, sekä samaa värisarjaa olevia perus puuvilla-alushousuja?"

Itse en ole mikään vaatteilla koreilija ja alusvaatteeni ovatkin juuri tuota linjaa. Silti mieheni on minulle ihan tyytyväisenä tuollaisia ostanut joskus lahjaksi, uskokaa tai älkää!

Makuuhuoneen puolella mieheni katselee muutenkin minua mieluummin alasti kuin hepenissä. Tämäkin on varmaan joidenkin muumimammojen mielestä creepyä ja ällöttävää, hah!

Juu, uskotaan. Olet palvottavan kaunis ja sitä rataa.

Mitä ihmettä höpiset?

Vierailija
209/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wiipurin korsettia suosittelen Helsingissä.

Tamperelainen Funky Ladyn kävijä kiittää vinkistä!

Iso suositus tälle. Ei ehkä siinä mielessä perinteinen liike, että siellä ei pääse kiertelemään ja hypistelemään liivejä itse, vaan liivit olivat piilossa. Mutta valikoima on todella laaja ja myyjän ammattitaito loistava. Löytyi juuri toiveiden mukaiset liivit, eikä ostaminen ikinä ole ollut niin helppoa ja nopeaa. Monesti olen jopa lähtenyt ilman liivejä kaupasta pois. 

Lisäksi heillä on mahdollisuus muokata liivejä, jos sopivaa ympärysmittaa ei löydy. Tämä oli ainakin itselleni todella iso juttu, kun monesti tarpeeksi pientä ympärysmittaa ei minun koossani ole.

Aivan loistava liike!!!! Menin naimisiin vuonna 1989

Tuo Wiipurin korsettiliike on ihan hirveä paikka. Siellä ei saa etsiä tuotteita itse, vaan kaikki on tiskin takana. Itse liike on pieni koppi ja myyjät ja varsinkin omistaja on pienikokoinen ja erittäin elitistinen ja ylimielinen, joka piirteineen pröystäilee aivoimesti luksuselämällään somessa. Lisäksi saatu palvelu perustuu pärstäkertoimeen. Funky ladyssä tuotteita saa katsella itse kuten normaalissa kaupassa ja myyjinä on ollut enemmän sellaista av-mammaa, jolla löytyy itselläänkin muotoa ja kokoa ja jotka eivät kiusaannu tai pilkkaa, jos asiakkaaksi ilmestyy myös isokokoinen av-mamma. Funky ladyssä on kokoja myös av-mammalle. Funky ladyn somessa ovat pääasiassa tuotteet ja niiden esittely, ei niinkään omistajan ja myyjien luksuselämä ja sillä kehuskelu.

Vierailija
210/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että alusvaatteilla on nimenomaan tarkoitus painostaa naista ostamaan sellaisia alusvaatteita, joita mies tahtoo katsella, ei suinkaan naisen oman mieltymyksen mukaan. Lahja on enemmänkin miehelle itselleen, kuin naiselle.

Vierailija
211/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin, jos yhteinen ostosreissu suuntautuisi oikeaan alusvaateliikkeeseen (ei siis mikään H&M, Sokos tms) esim kera lupauksen valitse vapaasti kaksi settiä liikkeestä ja minä maksan tai sitten lahjakortti, jonka summa on mitoitettu niin että raha riittää muuhunkin kuin liikkeen halvimpaan settiin. Käytännössä tämä olisi luokkaa min. 300 eur, jolla sen noin kaksi laadukasta alusvaatesettiä saa. Oikeassa alusvaateliikkeessä on asiantunteva palvelu ja valikoimaa monenlaiseen makuun. 

Itse en haluaisi valmiiksi valittuja alusvaatteita. Iso riski että malli ei miellytä tai koko on väärä. Tietysti jos on tarkoitus ostaa vaan edullista hepenettä makkariin ja pitää niitä hetken päällä kivana esileikkinä, niin kyllähän siinä menee vähän vääräkin koko, mutta jos on aidosti tarkoitus ostaa laadukas, kaunis, istuva setti jota on ilo pitää päällä useinkin ja kaunis katsellakin, niin en koskaan ostaisi sellaista sovittamatta. Usein tällainen setti on aika kallis eli senkin takia ei kannata ostaa sokkona sovittamatta mitään. 

Vierailija
212/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tuo yksi viesti olikin selkeää irstaan miehen kirjoittavaa provosointia niin itselleni todella olisi unelma, jos saisin rintani poistettua. Olen aina vihannut liian isoja ja nyt ikääntyessäni pahoin jo roikkuvia rintojani ja monesti olen unelmoinut ja nähnyt unta, jossa rintani ovat poistuneet. Paha pettymys onkin sitten ollut herätä kun paikoillaan ne ovat. Toki ei terveitä rintoja noin vaan ei transsukupuoliselta poisteta, enkä uskalsi leikkaukseen mennä, eikä ole rahaakaan leikkaukseen. En myöskään tietenkään toivo sairastuvani rintasyöpään, mutta se rintojen menetys olisi tuossa se pienin pelko. Molemmat rinnat saisi poistaa tuossa tapauksessa kokonaan ja sen lääkärille sanoisin. Olisin vihdoin paljon onnellisempi. Mitään terveitä sisäelimiä en kuitenkaan suostuisi poistattamaan, koska en vaikuttavat kehon toimintaan, mutta rinnat ovat vain esteettinen tekijä. Keho toimii normaalisti ilman rintojani. 

En ole halunn

Tiedän mistä puhut. Minulla sukuperintönä kurvikas vartalo ja isot rinnat. En ole koskaan nauttinut niiden tuomasta huomiosta. Tosi usein miehen puhuivat niihin katsoen, eli eivät minulle. Koska koen olevani muutakin kuin tissit, ne alkoivat vaivata muutenkin kuin niskakipuina. 

Vanhempieni kuoltua käytin osan perintöä rintojen pienennysleikkaukseen enkä voisi olla tyytyväisempi. Olin alle 40v.

Puolisooni rakastuin mm. siksi, että hän näki ihmisen tissien takana.

Itse aiheeseen liittyen - jos tarkoitus on ilahduttaa vaimoasi, tee se. Kai te nyt sen verran jo toisianne tunnette, että tarkoitusperät eivät jää epäselväksi?

Vierailija
213/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joulun jälkeen sitten yhdessä ostoksille kodinkonekauppaan. Vaimo on haaveillut uudesta printteristä, sinä ostat hemmottelulahjana pölynimurin.

Vierailija
214/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wiipurin korsettia suosittelen Helsingissä.

Tamperelainen Funky Ladyn kävijä kiittää vinkistä!

Iso suositus tälle. Ei ehkä siinä mielessä perinteinen liike, että siellä ei pääse kiertelemään ja hypistelemään liivejä itse, vaan liivit olivat piilossa. Mutta valikoima on todella laaja ja myyjän ammattitaito loistava. Löytyi juuri toiveiden mukaiset liivit, eikä ostaminen ikinä ole ollut niin helppoa ja nopeaa. Monesti olen jopa lähtenyt ilman liivejä kaupasta pois. 

Lisäksi heillä on mahdollisuus muokata liivejä, jos sopivaa ympärysmittaa ei löydy. Tämä oli ainakin itselleni todella iso juttu, kun monesti tarpeeksi pientä ympärysmittaa ei minun koossani ole.

Kuulostaapa oudolta. Itse olen tykännyt molemmista liikkeistä.

Vierailija
215/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkäisi. En halua pukea päälleni mitään pitsihepeneitä. Mies taas tuskin tykkäisi, että ostaisin sillä reissulla mukavia mummopikkareita.

Vierailija
216/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitsisin pelkkiä mummo kalsareita 300 eurolla. 

Ei tollaista kusipää akkaa kukaan vie ostoksille.

Vierailija
217/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin, en ymmärrä kauhistelua

Vierailija
218/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo olisi ihanaa. Mun mies ei välitä näteistä alusvaatteista, mutta itselle tulee niistä naisellinen olo. Mulla on isot rinnat, ja hyvät liivit on tosi kalliita. Arjessa tarvitsen paljolti sileitä t-paitaliivejä, jotka ei ole niitä seksikkäimpiä. Ei oikein raaski ostaa liivejä vain makuuhuonekäyttöön, vaikka haluisinkin.

Kiva kuulla että täällä on naisia, jotka pitäisivät tällaisesta. Olen aika varma että vaimoni on samanlainen, ainakin ajatuksen tasolla, mutta silti käytännön toteutus hieman jännittää

Ap

Siis makuuhuonekäyttöön. Jep, jep. Sinunhan se "lahja" sitten on.

Ei vain hänen. Kyllä naisellekin voi tulla seksikäs ja hyvä olo, kun on päällä hyvin istuvat, kauniit alusvaattet. Ainakin itselleni tulee. 

Vierailija
219/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo olisi ihanaa. Mun mies ei välitä näteistä alusvaatteista, mutta itselle tulee niistä naisellinen olo. Mulla on isot rinnat, ja hyvät liivit on tosi kalliita. Arjessa tarvitsen paljolti sileitä t-paitaliivejä, jotka ei ole niitä seksikkäimpiä. Ei oikein raaski ostaa liivejä vain makuuhuonekäyttöön, vaikka haluisinkin.

Kiva kuulla että täällä on naisia, jotka pitäisivät tällaisesta. Olen aika varma että vaimoni on samanlainen, ainakin ajatuksen tasolla, mutta silti käytännön toteutus hieman jännittää

Ap

Siis makuuhuonekäyttöön. Jep, jep. Sinunhan se "lahja" sitten on.

Tarkoitus on ostaa alusvaatteita arkikäyttöön, mutta en näe mitään pahaa siinä e

Tarkoitus on sinun himojesi herättäminen.

Miksi olet noin negatiivinen? Moni nainen on kertonut, että ilahtuisi tällaisesta. Jos miehen himot herää, se on sitten vaan bonusta.

Vierailija
220/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritsee otsikossa tuo sana "vieminen". Lapsia viedään päiväkotiin.

Vieminen tarkoittaa tässä yhteydessä sitä, että viejä maksaa. 

Jos viedään ulos syömään, sekin tarkoittaa että viejä maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän