Vaimon vieminen alusvaateostoksille
Hei kaikki,
Olen vähän yli 30-vuotias mies ja haluaisin tehdä vaimolleni jotain erityistä. Hän on aina hankkinut alusvaatteensa itse, mutta nyt haluaisin viedä hänet yhdessä asuostoksille ja maksaa kaiken. Toivoisin että hän kokisi sen hemmotteluna ja kivana yhteisenä kokemuksena.
Tiedän, että alusvaatteet voivat olla monelle henkilökohtainen ja herkkäkin aihe, joten haluaisin tehdä päivästä mahdollisimman miellyttävän vaimolleni. Siksi ajattelin kysyä teiltä naisilta:
Mikä saisi teidät tuntemaan olonne arvostetuksi ja kauniiksi tällaisessa tilanteessa? Entä mikä tuntuisi vaivaannuttavalta tai muuten negatiiviselta?
Kaikki vinkit, kokemukset ja ajatukset ovat tosi tervetulleita.
Kommentit (333)
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti, mies haluaa ostaa vaimolleen alusvaatteita ja on sen perusteella creepy, naisia alistava puskarunkkari
On tää aikamoiseksi mennyt
On mennyt on, minusta ap ehdotuksineen on iljettävä. Vaimonsa on varmasti toista mieltä, ja hyvä niin.
Hanki lahjakortti ja anna vaimon mennä yksinään. Se on vain noloa ja vaivaannuttavaa jos menet mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Hanki lahjakortti ja anna vaimon mennä yksinään. Se on vain noloa ja vaivaannuttavaa jos menet mukaan.
No ei se käy, koska ap ei saa siitä haluamaansa tyydytystä. Johan tässä on käynyt sen vastauksista ilmi ketä tässä todellisuudessa halutaan ilahduttaa.
Entä jos AP:n vaimo oikeasti pitää kauniista alusvaatteista kovasti? Sellaisiakin naisia on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se käy, koska ap ei saa siitä haluamaansa tyydytystä. Johan tässä on käynyt sen vastauksista ilmi ketä tässä todellisuudessa halutaan ilahduttaa.
Onko ihan mahdoton ajatus että voisi tehdä jotain, josta on molemmille iloa?
Tämä ei myöskään ole mikään synttäri- tai joululahja, sellaiset hankin totta kai myös ja ne ovat usein sitten niitä lahjakortteja tai vastaavia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei myöskään ole mikään synttäri- tai joululahja, sellaiset hankin totta kai myös ja ne ovat usein sitten niitä lahjakortteja tai vastaavia.
Ap
Mitä iloa sä saat siitä sovituskopin ulkopuolella istuskelusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tee mitä huvittaa. Sä olet jo muuttunut tylsäksi jankuttajaksi, eikä mua jaksa enempää enää kiinnosta. Toivottavasti löydät itseäsi ilahduttavat pitsipöksyt. Heippa 👋🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tee mitä huvittaa. Sä olet jo muuttunut tylsäksi jankuttajaksi, eikä mua jaksa enempää enää kiinnosta. Toivottavasti löydät itseäsi ilahduttavat pitsipöksyt. Heippa 👋🏻
No joo, meni kyllä vähän tylsäksi jankutukseksi tämä ketju puolin ja toisin. Heippa vaan
Ap
Osta sellaisia alushousuja joissa on reiät valmiina waginan kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ei nyt ole provo niin osta lahjakortti kotikaupungin erikoisliikkeeseen ja päästä nainen yksin ostoksille. Nainen tuskin haluaa ostaa sellaisia alusvaatteita, jotka mies haluaisi naisen ostavan eli jotain sensuelleja hepeneitä. Nainen viekin sitten miehen kalsariostoksille Prismaan ja valitsee miehen puolesta miehelle ostettavat Black horsen bokserit, ehkä jopa pitkät kalsarit.
Vierailija kirjoitti:
Nauran räkäisiä nauruja täällä naisten selittelyille.
nimim. vaimoltaan lahjakortin Plantageniin saanut mies
Palasin lukemaan ja nyt naurattaa vielä enemmän :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja kuka väitti että istuu ulkopuolella.
Kun vaimo pyllistelee pitsihepeneissä pylly paljaana voi mies toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wiipurin korsettia suosittelen Helsingissä.
Tamperelainen Funky Ladyn kävijä kiittää vinkistä!
Iso suositus tälle. Ei ehkä siinä mielessä perinteinen liike, että siellä ei pääse kiertelemään ja hypistelemään liivejä itse, vaan liivit olivat piilossa. Mutta valikoima on todella laaja ja myyjän ammattitaito loistava. Löytyi juuri toiveiden mukaiset liivit, eikä ostaminen ikinä ole ollut niin helppoa ja nopeaa. Monesti olen jopa lähtenyt ilman liivejä kaupasta pois.
Lisäksi heillä on mahdollisuus muokata liivejä, jos sopivaa ympärysmittaa ei löydy. Tämä oli ainakin itselleni todella iso juttu, kun monesti tarpeeksi pientä ympärysmittaa ei minun koossani ole.
Vierailija kirjoitti:
Ap, niitä rintaliivejä pitää olla kolmet "yhdet yllä, yhdet pesussa, yhdet lepää". Et sinä vaimoasi halua ilahduttaa, itseäsi vain.
Kyllä ne kolmetkin joskus kuluu.
No jes mikä hemmottelu.
"Mennääs ostaa sulle jotain, mikä näyttää mun mielestä kivoimmalta sun päällä ".
Vierailija kirjoitti:
Valitsisin pelkkiä mummo kalsareita 300 eurolla.
Sellainen syöpäinen demarifemakko sitten siellä. Ullattuneet: 404
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut että tästä tulee 160 viestin ketju. Selvästi suurin osa ei pitäisi tällaisesta ollenkaan, muutama kuitenkin ilmoitti että voisi pitääkin.
Osalta meni ehkä minun pointtini myös vähän ohi.
Aion kuitenkin ehdottaa tätä vaimolleni, jos hän innostuu ajatuksesta niin toteutetaan, ja jos ei niin sitten ei.
Ap
"Mennääs ostaa sulle kalsareita, minä maksan jos näyttää mun mielestä kivalta"
Romantiikkaa parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja kuka väitti että istuu ulkopuolella.
Kun vaimo pyllistelee pitsihepenei
Hyi saatana. Omistaja soittaa tuossa tilanteessa poliisit. Ei ne alusvaateliikkeiden sovituskopit ole niin isoja, että sinne mahtuisi kaksi ihmistä. Mikä ihme miehiä vaivaa, kun paneskelemaan pitäisi päästä julkisella paikalla muiden ihmisten läsnäollessa?
Tämä on nyt vähän sivusta, mutta muistan tunteneeni nuorena outoa ahdistusta äitienpäivän alla, kun lehden etusivulla komeili suuri kuva naisesta mustissa nylonsukissa, sukkanauhaliiveissä, tummanpunaisissa rintaliiveissä ja alushousuissa. Kyllä se tuntui jotenkin painostavalta. Poissa oli kaikki nuoren ihmisen ihannoima raikkaus ja aikuisten maailma tuntui tunkkaiselta. Sinne ei halunnut pitää kiirettä. Anteeksi nyt keskeytys, jatkakaa vaan ap aiheesta.
En olisi uskonut että tästä tulee 160 viestin ketju. Selvästi suurin osa ei pitäisi tällaisesta ollenkaan, muutama kuitenkin ilmoitti että voisi pitääkin.
Osalta meni ehkä minun pointtini myös vähän ohi.
Aion kuitenkin ehdottaa tätä vaimolleni, jos hän innostuu ajatuksesta niin toteutetaan, ja jos ei niin sitten ei.
Ap