Onko rumuus syy elämän epäonnistumiseen?
Siihen, että tulee kiusatuksi, hyljeksityksi, masentuu ja syrjäytyy? Ja ei löydä töitä vaikka kuinka yrittää? Löytävätkö kauniit ihmiset niin helposti kaikkea hyvää?
Kommentit (39)
Mul on tapahtunut kaikki nuo ja olen kaunis. Johtui et mul todettiin estynyt persoona. Nykyään oon vaan omissa oloissani, kumppaninn kyl löysin ja siitä olen onnellinen
Rumuudelle pystyy tekemään jotain.
Esim meikkaaminen ja hiusten laitto.
Vaatteet ja korut.
Esim.
En tiedä olenko niin kauhean ruma. Kai sitten niin kun elämä on kohdellut kaltoin. Ja mihinkään ei kelpaa.
Se on iso osa, MUTTA!
Esim. oppimisesi ei ole kiinni rumuudesta. Suosittelen rumille tutkijan uraa, mikäli järki leikkaa. Jos ei leikkaa, eikä ole allerginen, niin eläinala on hyvä valinta. Eläimet eivät välitä rumuudesta pätkääkään, eläimet ovat aina yhtä rakastavia heille, joilta saavat hyvää kohtelua :)
(paitsi jos elukalla on hullun lehmän tauti, raivotauti, aivokasvain tai muu sairaus).
Voi jäädä surkuttelemaan tai pelata niillä korteilla jotka on saanut. Joskus kakkosparillakin voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Rumuudelle pystyy tekemään jotain.
Esim meikkaaminen ja hiusten laitto.
Vaatteet ja korut.
Esim.
Niin näitä minä teenkin jo. Mutta itsetunto on puhdas 0 kaikesta huonosta johtuen.
Luokitteletko onnistumisen toisten antaman suosion kautta?
Vierailija kirjoitti:
Voi jäädä surkuttelemaan tai pelata niillä korteilla jotka on saanut. Joskus kakkosparillakin voittaa.
Juuri näin. Olen helvetin ruma ja epämuodostunut. Mulla on hyvä työ, perhe, lapset, ystäviä. Ruman elämä on pitkälti asennekysymys. Monissa muissa vaivoissa ei yhtä paljon.
95 ihmistä sadasta on rumia ja näyttää kävelevältä sialta tai perseenreiältä, nuorista alle 20v. Kaikki melkein kauniita ja lapset. Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Miettimisen arvoinen kysymys.
Vierailija kirjoitti:
No itselle onnistumista on esim puolison löytäminen ja perheen perustaminen jotka etenkin rumalle naiselle todella vaikeita saada.
Ja rumalla en tarkoita tavista vaan esim sellaista jolle on usein huomauteltu rumuudesta aikuisenakin.
Vierailija kirjoitti:
Jaa no eikö tääl Suomessa juurikin arvioida se esim työn ja rahan ja ystävien paljouden kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itselle onnistumista on esim puolison löytäminen ja perheen perustaminen jotka etenkin rumalle naiselle todella vaikeita saada.
Ja rumalla en tarkoita tavista vaan esim sellaista jolle on usein huomauteltu rumuudesta aikuisenakin.
No varmaan tolla järjen juoksulla on seuran löytäminen vaikeaa voin uskoa. Mulla on pahasti kasvot arpeutuneet aknen takia. Rumin ihminen ketä olen koskaan nähnyt, hänellä on mies, myös toisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa mutta ei mahdotonta. Kaikkea voi kompensoida jollain muulla.
Vierailija kirjoitti:
95 ihmistä sadasta on rumia ja näyttää kävelevältä sialta tai perseenreiältä, nuorista alle 20v. Kaikki melkein kauniita ja lapset. Ei ole.
Eli suurinosa ihmisistä on siis sianperseen näköisiä?
Rumuus on paha paha paha. Monet ovet ovat ruman edessä lukittuna. Rumaa ei hyväksytä missään eikä mihinkään. Ei pääse piireihin. Jos töitä saa se on alinta paskaa, joka ei muille kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli suurinosa ihmisistä on siis sianperseen näköisiä?
No suunnilleen. Ajattelin noin silloin kun näytin hyvältä ja edelleen nyt, sori
On, mutta se ei ole ihmisen oma vika. Maailma on yksinkertaisesti julma paikka.