Onko rumuus syy elämän epäonnistumiseen?
Siihen, että tulee kiusatuksi, hyljeksityksi, masentuu ja syrjäytyy? Ja ei löydä töitä vaikka kuinka yrittää? Löytävätkö kauniit ihmiset niin helposti kaikkea hyvää?
Kommentit (96)
En sano muuta kuin sen että kauniina naisena elämä on uskomattoman helppoa. Olen 5v seurannut vaimon elämää ja on se kyllä sairasta miten ulkonäkö vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
En sano muuta kuin sen että kauniina naisena elämä on uskomattoman helppoa. Olen 5v seurannut vaimon elämää ja on se kyllä sairasta miten ulkonäkö vaikuttaa.
Kauneus on katoavaista. Toivottavasti sinä ja vaimosi olette tietoisia asiasta.
En ole koskaan pitänyt itseäni rumana!Olen aina pitänyt itsestäni ja pitänyt itseäni tarpeeksi viehättävänä.Minula ihana mies luottoystävättäreni rakastava perhe,vaikka työelämässä en enää olekaan.Mihinkään piireihin enää enää yli viisikymppisenä halua,tykkään olla kotona.🤗
Toisin sanoen minulla on lupa olla olemassa ja nauttia elämästäni teitä kiusaa,ainoastaan se että kieltäydyn seurastanne ja tulemasta mukaan digiyhteiskuntaan!En aio koskaan tulla mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luokitteletko onnistumisen toisten antaman suosion kautta?
No itselle onnistumista on esim puolison löytäminen ja perheen perustaminen jotka etenkin rumalle naiselle todella vaikeita saada.
Ja rumalla en tarkoita tavista vaan esim sellaista jolle on usein huomauteltu rumuudesta aikuisenakin.
Luokkakokouksessa huomasin, että ne OIKEASTI rumat oli nimenomaan kaikki pariutuneet! Niin naiset kuin miehetkin! Ja nimenomaan pari ns.suosittua hyvän näköistä oli ilman puolisoa ja valittivat siitä (liian pitkään lennelleet vain kukasta kukkaan)
Eli kiva käytös, sosiaalisuus ja ei-liian-hyvännäköisten kumppanien tavoittelu, niin kyllä vakka kantensa löytää.
Itse olen varmaan ns.keskikastia parisuhdemarkkinoilla ja löytänyt ihanan miehen.
Ei mulla ainakaan ole elämä epäonnistunut, vaikka olen poikkeuksellisen ruma. Miestä ja lapsia en ole saanut, mutta olen ihan onnellinen ilmankin.
Työelämässä ja kaikella tavalla muuten on mennyt hyvin. Ei yliopistoon pääsemiseen vaadittu hyvää ulkonäköä, eikä siellä pärjäämiseen. Eikä työelämässäkään, alani töissä ei ulkonäöllä ole tuon taivaallista merkitystä. Olen myös löytänyt kavereita ja ystäviä ihan mukavasti elämääni töistä ja harrastuksista, eli en ole syrjäytynyt tai yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumuudelle pystyy tekemään jotain.
Esim meikkaaminen ja hiusten laitto.
Vaatteet ja korut.
Esim.
Ei pysty. Jättinenää, epäsymmetrisiä silmiä ja outoa kasvojenmuotoa ei saa meikillä piiloon.
Noita kaikkia pystyy itse asiassa visuaalisesti häivyttämään meikillä tosi hyvin. Korostuksilla ja varjostuksilla voi tehdä ihmeitä nenän ja naaman muodolle, kun taidon oppii. Silmätkin voi meikata niin, että tasapainottaa silmien eroa meikkaamalla silmät aavistuksen eri tavalla.
On, mutta siihen voi itse vaikuttaa aika paljon esim. Ap:n ulosanti maailmasta on ruma joten miksi kukaan haluasi viettää aikaa ihmisen kanssa joka näkee vain rumuutta? Vaikka ap olisikin oikeassa hän kaivaa itselleen tuolla ajatusmaailmalla vain kuoppaa itselleen.
Köyhä mies ja ruma nainen ymmärtävät maailman pahuuden.
Mulla se on kombinaatio rumuus + introverttiys ja mahdollisesti diagnosoimaton autismi. Kumpikaan yksin tuskin olisi pilannut niin paljoa elämää. Mutta kun olet rumanpuoleinen, ja outo/sulkeutunut/erakko, niin eipä tämmöistä oikein haluta ei työelämään eikä ihmissuhteisiin.
Minussa on varmaan jotain vialla, kun en ole ikinä ymmärränyt, millainen ihminen on ulkoisesti "ruma" ja millainen "kaunis". Näen kaikki vain omanlaisinaan yksilöinä.
Vierailija kirjoitti:
Köyhä mies ja ruma nainen ymmärtävät maailman pahuuden.
Mieheni ei ole köyhä!🤗
Tässä maailmassa mellastaa isä,poika ja pahatahto!Onneksi itse uskon Jumalaan!🤗
Itse olen pitkään yrittänyt ajatella että en ole ruma. Muuten vaan huonon tuurin kautta kovin yksinäinen. Mutta viikonloppuna sain taas karmeaa palautetta ulkonäöstäni, kun leikkipaikalla leikkineet lapset kutsuivat minua merihirviöksi. Luulin alkuun, että onpa hauska mielikuvitusleikki, että kun kerran tulin koirani kanssa mereltä päin, niin olin heidän leikissään merihirviö. Mutta alkoivatkin sitten enemmänkin analysoida ällöttävyyttäni ja yökötellä sitä. Yhtäkkiä jotenkin tuli yhtäkkiä mieleen paljon todisteita, että todellakin ruma olen ja olen aina ollut, ja lopultakin myönsin asian itselleni. Se on tavallaan helpottavaakin, että ehkä minussa epäkelpoa onkin vain ulkokuori, eikä persoona. Niitä todisteita:
- lukiossa kukaan poika ei huolinut minua vanhaintanssipariksi, yököttelivät ajatuksestakin, ja jäivät lopulta pois koko tansseista kun siedettävää paria ei löytynyt
- nuorena kun yritin käydä viihteellä, kavereilleni miehet aina jutteli, minut joko jätettiin huomiotta, tai saattoi joku humalainen kommentoida mun ulkonäköä päin naamaakin, kuten että jos olisit viimeinen nainen maailmassa, mä vetäisin mieluummin käteen tai karseen näköinen kottarainen
- olen itsekin ollut sitä mieltä että kuvissa näytän ihan epämuodostuneelta, nyt vasta alan hyväksyä että se ei ole kuvien outo vääristymä vaan mä oikeasti näytän siltä livenä muillekin
- Tinderissä kukaan mies ei ollut kiinnostunut minusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumuudelle pystyy tekemään jotain.
Esim meikkaaminen ja hiusten laitto.
Vaatteet ja korut.
Esim.
Ei pysty. Jättinenää, epäsymmetrisiä silmiä ja outoa kasvojenmuotoa ei saa meikillä piiloon.
Noita kaikkia pystyy itse asiassa visuaalisesti häivyttämään meikillä tosi hyvin. Korostuksilla ja varjostuksilla voi tehdä ihmeitä nenän ja naaman muodolle, kun taidon oppii. Silmätkin voi meikata niin, että tasapainottaa silmien eroa meikkaamalla silmät aavistuksen eri tavalla.
Kukas sitten osaisi neuvoa, miten meikata ja häivyttää ne rumat piirteet? Auttaakohan se asiaa, kun meikit on sitten pestävä pois? Vanhempiaankaan ei voi valita, ja huonoa tuuriakin. kaikki. Perintönä pottunenä, huono iho, leveä pallinaama jne. Taitavat olla haastavia korjata, joten näillä mennään.
Pahat ihmiset ovat rumia.He vihaavat itseään koska ovat Jumalan kaunista kirkkautta vailla ja näkevät vain rumuutta ympärillään ja ovat itse rumia!
Lisäys:pahat rumat ja ennenkaikkea kateelliset ihmiset!
Onko esim. Danny DeVito, 152cm erityisen komea? Onko hänen elämänsä mielestäsi mennyt pilalle?
Vierailija kirjoitti:
Onko esim. Danny DeVito, 152cm erityisen komea? Onko hänen elämänsä mielestäsi mennyt pilalle?
Omassa maassaan rakastettu.
Mikä rumien rynnistys vauvapalstalle on tapahtunut?
Pitääkö laittaa kasvotunnistus ja naamaraja?