Mitä syötte jouluna?
Minä syön laatikoita, silliä ja mureketta. Niin no toki myös konvehtia ja torttuja, sekä mustikkaviiniä.
Kommentit (32)
Silakkalaatikkoa ja jauhelihakastiketta perunoilla
Vietämme hotellijoulua ulkomailla...taas kerran...
En syö mitään koska ei ole paljoakaan rahaa. Pitää säästää vaan koko ajan. Joulun budjetti voi olla 10 euroa.
Perinteinen setti. Graavikalaa, savulohta, sillejä, saaristolaisleipää, rosolli, laatikot, kinkku...
Lounaaksi kynsiä ja illalliseksi omat sanani
Pizzaa ja pastaa, oon joulun Italiassa
Juustotarjotin ainakin on tarkoitus tehdä. Valikoidusti jouluruokia yhdelle päivälle. Yhtään ei tarvi jäädä yli. Tapaninpäivänä perinteisesti kotipizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen setti. Graavikalaa, savulohta, sillejä, saaristolaisleipää, rosolli, laatikot, kinkku...
Aika samat. Sillin tosin jätän väliin.
Vierailija kirjoitti:
Kusta ja paskaa höhöö.
🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Sama välipalaksi räkää.
Kalkkunaa, marjahyytelöä, sinappia, lanttu-, porkkana-, perunalaatikoita, rosollia ja lämminsavulohta on joulupöydässä. Aattona aamulla riisipuuroa. Illalla joululimppua ja kalkkunaa iltapalaksi. Muista jouluruoista ei välitetä.
Ei lohta tai muutakaan kalaa. Niitä on jo syöty aivan tarpeeksi.
Naudanlihapataa
Suklaata
Piparkakkuja
Hedelmiä kermavaahdolla
Glögiä
Olutta
En tiedä, mutta kohtuudella. En laita sen seitsemää sorttia, vaan hyvin yksinkertainen menu. Rahatilanne on tiukka eikä tee mieli törsäillä. Lahjat jää ostamatta ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama välipalaksi räkää.
Pikkusuolaista siis. Kynnet kandee liottaa lämpimässä vedessä. Siitä tulee hyvää hiivaleipää.
Vierailija kirjoitti:
Juustotarjotin ainakin on tarkoitus tehdä. Valikoidusti jouluruokia yhdelle päivälle. Yhtään ei tarvi jäädä yli. Tapaninpäivänä perinteisesti kotipizzaa.
Tuossa siistin näköinen valmis kivitarjotin vai teetkö itse vanerista, puulevystä vai mistä.. Puusta ei kannata ainakaan alkaa liimailemaan.
https://www.hemtex.fi/sisustus/tarjottimet/christiania-vati-vaalean-bei…
Jouluruokia tietty