Onko rumuus syy elämän epäonnistumiseen?
Siihen, että tulee kiusatuksi, hyljeksityksi, masentuu ja syrjäytyy? Ja ei löydä töitä vaikka kuinka yrittää? Löytävätkö kauniit ihmiset niin helposti kaikkea hyvää?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luokitteletko onnistumisen toisten antaman suosion kautta?
No itselle onnistumista on esim puolison löytäminen ja perheen perustaminen jotka etenkin rumalle naiselle todella vaikeita saada.
Ja rumalla en tarkoita tavista vaan esim sellaista jolle on usein huomauteltu rumuudesta aikuisenakin.
No varmaan tolla järjen juoksulla on seuran löytäminen vaikeaa voin uskoa. Mulla on pahasti kasvot arpeutuneet aknen takia. Rumin ihminen ketä olen koskaan nähnyt, hänellä on mies, myös toisella.
Onkohan tää minä, mulla on mies ja lapsi ja ajattelen olevani rumilus. Ei kukaan sitä ole aikuisena sanonut ainakaan päin naamaa. Lapsena kyllä kiusattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumuudelle pystyy tekemään jotain.
Esim meikkaaminen ja hiusten laitto.
Vaatteet ja korut.
Esim.
Ei pysty. Jättinenää, epäsymmetrisiä silmiä ja outoa kasvojenmuotoa ei saa meikillä piiloon.
Eikä otsaryppyjä jotka ilmestyi jo teininä otsaan... rip.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet ja korut.
Esim.
Ei pysty. Jättinenää, epäsymmetrisiä silmiä ja outoa kasvojenmuotoa ei saa meikillä piiloon.
Aa, mun mielestä se on ihosairaus, 2 ruminta naista ketä olen ikinä nähnyt ja jäänyt mieleen, toisella pahan rosacean ja toisella vakavan aknen arpeuttamat kasvot, oli todella todella todella karun näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Rumuus on paha paha paha. Monet ovet ovat ruman edessä lukittuna. Rumaa ei hyväksytä missään eikä mihinkään. Ei pääse piireihin. Jos töitä saa se on alinta paskaa, joka ei muille kelpaa.
Sun asenne on sun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet ja korut.
Esim.
Aa, mun mielestä se on ihosairaus, 2 ruminta naista ketä olen ikinä nähnyt ja jäänyt mieleen, toisella pahan rosacean ja toisella vakavan aknen arpeuttamat kasvot, oli todella todella todella karun näköistä.
Mutta noi oli niin pahat, että tavallaan, ei nähnyt heidän kasvoja sen takaa, niin ei he ehkä olleet ilman tai tota ennen rumia, paha sanoa, ei kasvoja enää näkynyt, ruined..toinen oli talonmies? Hänellä oli lapsikin, toinen lähihoitaja
Kauneus on katsojan silmässä. Joku on toisen mielestä ruma, mutta toisen mielestä maailman kaunein.
Ulkonäkö ei ratkaise sitä, että onnistuuko elämässä vai ei.
Esimerkiksi Lizzie Velásquez on menestynyt elämässään hyvin, vaikka hänen ulkonäkönsä poikkeaa massasta. Häntä on kiusattu, mutta hän on kääntänyt sen voimavarakseen.
Kauniilla ihmisillä ei automaattisesti ole kaikki hyvin.
Ei ole kauneus minua auttanut. On kiusattu, hakattu ja muuta paskaa ollut elämässä.
Ei vaan oma asenne siihen on syy, sua on ollut helppo kiusata kun oot epävarma ja onneton, etkä näköjään ole omaa asennetta vieläkään muuttanut.
No ainakin itsetunto on täysin murskattu. Eikai sen vanki tarvisi olla, mutta maailma on ollut julma ja omaa tunnetta on vaikee muuttaa kaiken paskan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan oma asenne siihen on syy, sua on ollut helppo kiusata kun oot epävarma ja onneton, etkä näköjään ole omaa asennetta vieläkään muuttanut.
No emt, mikä pakko, jos näet joku on epävarma
Vierailija kirjoitti:
No ainakin itsetunto on täysin murskattu. Eikai sen vanki tarvisi olla, mutta maailma on ollut julma ja omaa tunnetta on vaikee muuttaa kaiken paskan jälkeen.
Ensin hakkaavat maahan, sitten lällättelevät päälle, että oletpas heikko kun et kestä. Miksikäs sitä ei näin ihanan maailman eteen jaksaisi työtä tehtä, kun paskan saa palkakseen.
Vierailija kirjoitti:
No miksiköhän se huono on? Johtuisko siitä että kiusattiin jo lapsena? Vieläpä siihen päälle väkivaltainen alkoholisti vanhempi niin johan on hyvät eväät elämään. Nope.
Rumuus lisää paljon todennäköisyyttä sille, että elämäsi epäonnistuu. Se on vähän niin kuin pelaisi jotain videopeliä super vaikealla vaikeustasolla
Vierailija kirjoitti:
Rumuus on paha paha paha. Monet ovet ovat ruman edessä lukittuna. Rumaa ei hyväksytä missään eikä mihinkään. Ei pääse piireihin. Jos töitä saa se on alinta paskaa, joka ei muille kelpaa.
Jep nämä minulla ja ajattelen olevaninruma kuin petolinnun perse. Mies ja lapsi kyllä on mutta hanttihommia tein korkeakouluttautuneena vuosia ja nyt en löydä enää edes niitä.
Paina duunia ahkerasti ja sitten plastiikkakirurgin pakeille kysymään mitä voitais tehdä. Paljon voidaan tänä päivänä kirurgisesti parantaa ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95 ihmistä sadasta on rumia ja näyttää kävelevältä sialta tai perseenreiältä, nuorista alle 20v. Kaikki melkein kauniita ja lapset. Ei ole.
Eli suurinosa ihmisistä on siis sianperseen näköisiä?
No suunnilleen. Ajattelin noin silloin kun näytin hyvältä ja edelleen nyt, sori
Ja mitä rumaa on sian takapuolessa?