Onko parisuhde oikeasti mennyt muodista naisten keskuudessa?
Kommentit (700)
Vierailija kirjoitti:
Naiset uupuvat entistä enemmän enkä ihmettele miksi.
No kerrotko meillekin?
Parisuhde on kahden kauppa ja molemman osapuolen pitäisi tuoda siihen yhtä paljon. Tälläkin palstalla on ihan tarpeeksi ruikutuksia siitä, miten pitäisi saada nainen, koska elämä on paskaa muuten.
Ei se noin mene. Ihminen on valmis parisuhteeseen vasta, kun elämä on järjestyksessä ja osaa elää myös yksin. Muuten ihmisestä tulee automaattisesti se kivireki toiselle.
"Minulla on kaksi poikaa, jota pärjäsi koulussa hyvin. Varsinkin yläkoulussa vanhempaintapaamiset sai omat korvat punoittamaan, kun opettajat kehui poikia maasta taivaaseen. Todistusarvosanoihin vaikutti kokeiden numerot, tuntiaktiivisuus ja se, oliko läksyt tehty. Ihan linjassa ne oli todistusten kanssa."
Ja minulla pojan (oikea) vastaus usein hylättiin, koska tyttöjä piti suosia. Paras tapaus taisi olla se, missä tyttö/nainen sai bonuspisteitä siitä, että pojan/miehen tekemä osuus ryhmätyöstä ei (opettajan mielestä) voinut missään olosuhteissa olla pojan/miehen tekemä. Eli sen oli pakko olla sen tytön/naisen tekemä. Että tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerrotko meillekin?
Parisuhteen kun heittää menemään, pääsee yhdestä taakasta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Yläkoulussa ei enää kiinnostanut osallistua koko naisvaltaiseen yhteiskuntaan lainkaan. Kiitos naiset, syrjintänne tuotti haluamanne lopputuloksen. Syrjäytynyt huippulahjakas poika jäi ulos yhteiskunnasta eikä yrittänytkään enää nähdä vaivaa mihinkään kun sillä ei ollut väliä, vain tytöillä oli. Lukio läpi lukematta.
Tyhmä sinä ainakin olet, kun pilasit oman elämäsi ihan itse. Olisit lähtenyt lukion jälkeen ulkomaille sellaiseen maahan, jossa mies määrää kaikesta.
Sinun syrjäytyminen ei ole yhdenkään naisen syy, ainoastaan sinun itsesi.
Säälittävää että koet tarpeelliseksi haukkua muita.
Mutta tuo reaktiosi kertoo, että tunnistat ilmiön ja yrität peittää sen. Miksi, onkin sitten eri asia.
-eri
Ainakin minä tapaan vain naisia, joilla on vain mielessä kertakäyttösulho tai korkeintaan seksisuhde. Sehän sopii minulle!
M25
Yläkoulussa ei enää kiinnostanut osallistua koko naisvaltaiseen yhteiskuntaan lainkaan. Kiitos naiset, syrjintänne tuotti haluamanne lopputuloksen. Syrjäytynyt huippulahjakas poika jäi ulos yhteiskunnasta eikä yrittänytkään enää nähdä vaivaa mihinkään kun sillä ei ollut väliä, vain tytöillä oli. Lukio läpi lukematta.
Kirjoituksissakin suosittiin tyttöjä? Millä perusteella?
Bichon frisé on hyvin paljon syrjäyttänyt miehet muodista.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella sanot naiset uupuvat?
En ole uupunut sen enempää kuin ennenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella sanot naiset uupuvat?
En ole uupunut sen enempää kuin ennenkään.
Ehkä sinua ei ole sitten maalitettu?
Parisuhteeseen pitäisi panostaa ja tämä miehiltä unohtuu. Naiset panostavat liikaa ja uupuvat. Miehet eivät lainkaan panosta ja jäävät lopulta yksin.
Vierailija kirjoitti:
"Minulla on kaksi poikaa, jota pärjäsi koulussa hyvin. Varsinkin yläkoulussa vanhempaintapaamiset sai omat korvat punoittamaan, kun opettajat kehui poikia maasta taivaaseen. Todistusarvosanoihin vaikutti kokeiden numerot, tuntiaktiivisuus ja se, oliko läksyt tehty. Ihan linjassa ne oli todistusten kanssa."
Ja minulla pojan (oikea) vastaus usein hylättiin, koska tyttöjä piti suosia. Paras tapaus taisi olla se, missä tyttö/nainen sai bonuspisteitä siitä, että pojan/miehen tekemä osuus ryhmätyöstä ei (opettajan mielestä) voinut missään olosuhteissa olla pojan/miehen tekemä. Eli sen oli pakko olla sen tytön/naisen tekemä. Että tällaista.
Kaikki naisopettajat kohteli sinua yhtä huonosti? Kohteliko ne kaikkia poikia samalla tavalla? Mitä sinun vanhemmat teki, ottiko he yhteyttä koulun rehtoriin ja koulutoimenjohtajaan? Harkitsivatko vanhempasi sinun siirtämistä toiseen kouluun tai kotiopetukseen? Iltalukio olisi varmasti ollut myös hyvä vaihtoehto.
Vähän hämäävää, kun käytät termiä tyttö/nainen ja poika/mies. Täysi-ikäisyys saavutetaan lukion lopulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä sinä ainakin olet, kun pilasit oman elämäsi ihan itse. Olisit lähtenyt lukion jälkeen ulkomaille sellaiseen maahan, jossa mies määrää kaikesta.
Sinun syrjäytyminen ei ole yhdenkään naisen syy, ainoastaan sinun itsesi.
Säälittävää että koet tarpeelliseksi haukkua muita.
Mutta tuo reaktiosi kertoo, että tunnistat ilmiön ja yrität peittää sen. Miksi, onkin sitten eri asia.
-eri
Mitä muuta se on kuin tyhmyyttä, kun pilaa oman aikuisiän jonkun lukio-opettajan epäreilun kohtelun verukkeella. Kiinnostaisi kuulla, mitä tukea hän sai vanhemmiltaan. Itse vanhempana olisin pitänyt alaikäisen lapseni puolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! JUURI TÄTÄ OLI MINUN ALA-ASTEENI!!! TYTÖNPERKELEET SAIVAT KAIKEN KUNNIAN JA POJAT KAIKEN SYYN.
KUOLEMA FEMINISTEILLE!!!
Yyy byy nyt, poikiaha ja miehiähän ei suosita ....eikun koko maapallo on miesten , anteeksi!
Vierailija kirjoitti:
Juu, varmasti näin. Sinä olit itse siellä mukana tekemässä niitä ryhmätöitä, siksi tiedät. Eli ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismille lienee edelleen paikkansa, jos miehille maksetaan enemmän palkkaa vain pelkän sukupuolen tähden.
Meillä tytöt ja naiset saivat koulussa/opiskeluissa automaattisesti parempia numeroita sukupuolensa takia...
Joopajoo, tiedät hyvin, että Pisa-tuloksissa pojat jäävät kauas tyttöjen tasosta, vaikka arvioijat eivät vastaajan sukupuolta nää.
Se on kyllä totta, että kun tunnit riehuu ja häiritsee, odotus osaamisen tasolle kokeessa on opettajan suunnasta heikko.
Tuntiaktiivisuus ja käyttäytyminen vaikuttavat arvosanaan myös. Itse olin ujo enkä koskaan viitannut, ja todistuksen arvosanat oli tämän takia järjestäen alhaisempia kuin kokeesta saadut.
Toisaalta itse taas sain numeroa nostettua, eli kokeesta 7 ja viittasin ahkerasti, niin tuli 8 tai jopa 9. Onko tämä vääryys ujoja kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huono parisuhde on rajoite ja rasite. Monet parisuhteet on huonoja.
Niin naisen mielestä.
Miehenkö mielestä monet parisuhteet on hyviä?
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan tuon ilmiön, ja tällä hetkellä se pitää paikkansa myös omalla kohdallani.
Kyse ei ole varsinaisesti siitä, ettei haluaisi parisuhdetta, vaan siitä, että tarjolla olevat miehet eivät tuo elämään riittävästi hyvää. Tarjolla olevien miesten kanssa elämä muuttuu raskaammaksi kuin se on yksin. Ehkä olen valinnut liian huonoja miehiä tai ehkä en saa muita, mutta tosiaan parempi yksin sitten.
Minusta on ihan hyvä, että monet sanovat tämän ääneen eivätkä ota vaivoikseen miestä vain sen takia, että sellainen pitää olla. Vaikka elämänlaatu kärsii siitä.
Tämähän se. Itse lopetin etsimisen ja poistin itseni deittimarkkinoilta n. 8 vuotta sitten. En jaksanut niitä jatkuvia pettymyksiä. Varmaan sitten yli 30 vuotiaana ne hyvät miehet on viety ja ovat varattuja. Siinä mielessä sinkkuuntuminen sattui huonoon aikaan, mutta minkäs teet kun mies valehteli ja varasto 3 vuotta mun elämästä. Senkin ajan olisin voinut katsella löytyykö parempaa kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteeseen pitäisi panostaa ja tämä miehiltä unohtuu. Naiset panostavat liikaa ja uupuvat. Miehet eivät lainkaan panosta ja jäävät lopulta yksin.
Olen tästä kaavasta täysin samaa mieltä. Miehille tulee se erokin aina puskista, vaikka nainen olisi tuskissaan yrittänyt vuosikausia keskustella tilanteesta.
Saan itsevarmuutta ymmärryksen kasvaessa ja se tuottaa mielihyvää. Ei kannata olla surullinen!
Tietenkin olen oikeassa! Siksi sen kirjoitin.