Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parisuhde oikeasti mennyt muodista naisten keskuudessa?

Vierailija
16.11.2025 |

Jotenkin tällainen kuva tulee. 

Kommentit (700)

Vierailija
541/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismille lienee edelleen paikkansa, jos miehille maksetaan enemmän palkkaa vain pelkän sukupuolen tähden. 

Meillä tytöt ja naiset saivat koulussa/opiskeluissa automaattisesti parempia numeroita sukupuolensa takia...

Joopajoo, tiedät hyvin, että Pisa-tuloksissa pojat jäävät kauas tyttöjen tasosta, vaikka arvioijat eivät vastaajan sukupuolta nää.

Se on kyllä totta, että kun tunnit riehuu ja häiritsee, odotus osaamisen tasolle kokeessa on opettajan suunnasta heikko.

Tuntiaktiivisuus ja käyttäytyminen vaikuttavat arvosanaan myös. Itse olin ujo enkä koskaan viitannut, ja todistuksen arvosanat oli tämän takia järjestäen alhaisempia kuin kokeesta saadut.

Sama. Vähintään numerolla tippui aina.

Vierailija
542/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kusipäitä on joka sukupuolessa. Et voi silti yleistää jokaista tuollaiseksi."

Täällä kaikki miehet yleistetään sarjaraiskaaviksi inceleiksi. Hyvin tuo näyttää naisilta onnistuvan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri.

Niin täysin tuntematon nainen alkoi kiljua baarissa että lääpin häntä. Kävelin ohi, olin juonut 2 olutta.  Samalla hän provosoi mies tuttavaansa vetämään mua turpaan. 

Kerroppa mitä mä miehenä tein väärin? Kuka aiheutti koko roskan?

Naiset ei tässäkään voi ottaa mitään vastuuta vaikka manipuloivat miehet väkivaltaan ja syy on 100% miesten.

Miksi puhut monikossa, vaikka tuossakin tapauksessa oli kyseessä YHDESTÄ naisesta

Sitä saa mitä tilaa? Miksi vaadit muilta asioita joita et itse näe tarpeellisiksi tehdä?

Vierailija
544/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne nuoria sinkkunaisia kuin yhden, joka juuri teki bänät ja uusi varmasti pian kuvioissa. 

Lähipiirin nuorten naisten miehet: insinöörejä pari, juristi, ei vaan kaksi juristia, lukion opettaja, pari it-alan heppua, yksi aloitteleva poliitikko, yksi toimittaja ja yksi elintarvikealan tyyppi. Mukavia miehiä kaikki.

Vierailija
545/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huono parisuhde on rajoite ja rasite. Monet parisuhteet on huonoja. 

Niin naisen mielestä. 

Vierailija
546/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kaikki miehet yleistetään sarjaraiskaaviksi inceleiksi. Hyvin tuo näyttää naisilta onnistuvan

Jep. Ainakin ne naiset jotka ovat eronneet tai ovat ns.sarjaeroajia ovat usein mt-häröjä.

Naisilla on vaan parempi verkosto, nyökyttelevät juu, juu vaikka tietävät, että emäntä jakoi suhteessa römpsää vähän joka puolella.

Toinen voi olla jatkuva nalkutus parisuhteessa, kaikki on tehty väärin.

Tuskin "hyvä" nainenkaan eroaa vaikkapa kolmesti/ useammin. 

Ihmisillä on vain harhaluulo parantaa nämä ihmiset. 

T: nainen pitkässäliitossa

Vierailija
547/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei yleistetä :( Miksi valehtelet?

mukavan miehen kanssa naimisissa oleva

Vierailija
548/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tytär joka on nuori aikuinen ei seurustele, koska keskittyy opintoihin. Hän asuu kotona ja hän on vielä neitsyt, täysin omasta tahdostaan, koska seksi kuuluu hänen mielestään vaan rakkaussuhteeseen, ja sellaista hänellä ei vielä ole ollut. Kyllä, me puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä.

Hän kyllä toivoo perhettä, mutta uskoo että jos niin on tarkoitettu niin hän saa sopivan miehen ja lapsia. Väen vängällä hän ei halua seurustella kenen kanssa tahansa vain siksi, että olisi joku. Aika näyttää toteutuuko toive vai ei.

Vierailija
549/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismille lienee edelleen paikkansa, jos miehille maksetaan enemmän palkkaa vain pelkän sukupuolen tähden. 

Meillä tytöt ja naiset saivat koulussa/opiskeluissa automaattisesti parempia numeroita sukupuolensa takia...

Meillä ei.

Onneksi olkoon. Minulla meni aika lailla mielenkiinto opiskeluun kun selvisi, että sukupuoli estää saamasta hyviä arvosanoja...

-se sama

Tyttöjen systemaattinen suosiminen tappoi kaiken opiskeluintoni jo ala-asteella.  Heidät piti saada voimaannutettua.

Vierailija
550/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma tytär joka on nuori aikuinen ei seurustele, koska keskittyy opintoihin. Hän asuu kotona ja hän on vielä neitsyt, täysin omasta tahdostaan, koska seksi kuuluu hänen mielestään vaan rakkaussuhteeseen, ja sellaista hänellä ei vielä ole ollut. Kyllä, me puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä.

Hän kyllä toivoo perhettä, mutta uskoo että jos niin on tarkoitettu niin hän saa sopivan miehen ja lapsia. Väen vängällä hän ei halua seurustella kenen kanssa tahansa vain siksi, että olisi joku. Aika näyttää toteutuuko toive vai ei.

Nuoret ovat fiksuja. Toivottavasti hänelle löytyy tasokas kumppani, moni jää ilman ja perhe jää saamatta, jos on vain huonoja miehiä tarjolla. Nuorissakin on näitä taantuneita, jotka fanittavat Tatea jne.

Vierailija
551/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä parisuhteista ylipäätään, mutta huonot paristuhteet ovat menneet pois "muodista". Naiset ovat rohkaistuneet ja uskaltautuvat lähtemään niistä herkemmin.

-Kaikissa parisuhteessa on aikoja jolloin menee huonommin, ja nykynainen lähtee kun suhteessa menee huonommin koska hänen ei kuulu tyytyä siihen, siksi parisuhteet ei kestä. 

Vierailija
552/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei.

Onneksi olkoon. Minulla meni aika lailla mielenkiinto opiskeluun kun selvisi, että sukupuoli estää saamasta hyviä arvosanoja...

-se sama

Tyttöjen systemaattinen suosiminen tappoi kaiken opiskeluintoni jo ala-asteella.  Heidät piti saada voimaannutettua.

Tekosyy. 

Pikemminkin on niin, että kun joku poika tsemppaa koulussa, hän saa gloriaa, koska erottuu niin tyystin joukosta. 

Vierailija
553/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein lapset, heitin miehen pihalle ja elän nyt ilman minkäänlaista kiinnostusta parisuhteeseen. Rakkautta on elämässä muutenkin, seksi ei kiinnosta ja vapaus on ihana asia perhe-elämän jälkeen. En viitsi enää kokata, siivota, pyykätä ja järjestellä aikatauluja muille kuin itselleni. Se aika meni jo, vaikka ihanaa tavallaan olikin. Pienet lapset saavat kestämään parisuhteen huonojakin puolia. Enää ei ole tarvetta.

Just tämä! Lapset on ihania, olen aina rakastanut elää lasten ( ja koirien) kanssa. Mutta mitään tarvetta mulla ei ole ollut hyysätä aikuista miestä. Ja ei, en ole tarvinnut miehen rahojakaan, itse olen omani tienannut. 

En silti mitenkään vihaa miehiä tai parisuhteita, se vaan, että kun katselee ympärilleenkin, niin mun näkökulmasta ne näyttää aina ottavan enemmän kuin antavan, ne varsin hyvätkin.

Vierailija
554/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri.

Niin täysin tuntematon nainen alkoi kiljua baarissa että lääpin häntä. Kävelin ohi, olin juonut 2 olutta.  Samalla hän provosoi mies tuttavaansa vetämään mua turpaan. 

Naiset ei tässäkään voi ottaa mitään vastuuta vaikka manipuloivat miehet väkivaltaan ja syy on 100% miesten.

Miksi puhut monikossa, vaikka tuossakin tapauksessa oli kyseessä YHDESTÄ naisesta

Sitä saa mitä tilaa? Miksi vaadit muilta asioita joita et itse näe tarpeellisiksi tehdä?

Kuinka tyhmä on mies, joka käy toisen kimppuun sen takia että joku nainen sössöttää jotain mitä mies ei edes nähnyt? Voisitteko miehet ihan keskenänne opetella käyttäytymään vähemmän väkivaltaisesti?

Vierailija
555/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei.

-se sama

No nyt on taas aikamoista tuubaa. Mulla on kolme poikaa, ja kyllä, tunnistan sen että jotkut opettajat todellakin suosivat tyttöjä noin yleisesti. Mutta sitten taas jo yläkoulussa jos satut olemaan fiksu poika joka osaa käytöstavat, niin kyllä siellä todellakin saa loistaa.

Omat pojat on aina olleet sellaisia peruspositiivisia eikä meidän perheessä todellakaan tulisi kuuloonkaan että jossain koulussa hypittäisiin opettajien nenille. Sitten jos on jotain oikeita asioita, niin ne on toki käyty selvittämässä ( kerran mm. juuri tuota epäreilua sukupuoleen perustuvaa kyykyttämistä). 

Näin ollen, vaikka yksi pojistani on myös hyvin ylivilkas ADHD, niin kaikki pojat on päättäneet koulunsa huippuarvosanoin. Parhaiten tuo ADHD, joka sai vilkkautensa täysin anteeksi sillä, että esim. hyvien käytöstapojen mukaisesti aina tervehti opettajia, avasi ovet jne. 

Kyllähän se on ihan helppo katsoa miten ne kokeet on menneet, onko koti- ja ryhmätyöt tehty, millaista palautetta niistä on saanut, millainen on ollut tuntiaktiivisuus, ja vastaako saatu arvosana näitä. Jos ei vastaa, niin sitten asia pitää ottaa esille, eikä uhriutua. 

Varsinkin jälkikäteen jossain vauva-palstalla itkeminen että " no en ees yrittänyt kun tyttöjä suositaan" kertoo kyllä kirjoittajasta kaiken tarpeellisen .Et siis yrittänyt, mutta kiggelin takia olisi pitänyt saada kymppi?

Vierailija
556/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta tuokin. Mutta mä en riskeeraa perhettäni seksin takia.

En nyt näe kenelle vastasit, mutta mielenkiintoista lukea kommenttejasi. Olen itse nainen, joka on varatun kanssa sotkiessaan menettänyt uskon rakkauteen ja parisuhteisiin ja vähän itseensäkin. Mielenkiintoista nähdä puolustelujasi, kun niissä kaikuu osittain omatkin ajatukset. Syyllisyys, ja silti jollain tavalla tarve nostaa itsensä sen pettäjän yläpuolelle. Tyyliin "mä olen ehkä varattuun koskeva niljake, mutta mä en sentään ole pettänyt ketään." Ja miten se jonkun toisen suusta kuulostaa naurettavalta selittelyltä, itsepetokselta. Kuitenkin jossain on ihminen, jota kustaan rajusti lins

Tämä on sinänsä mielenkiintoinen aihe. Koska mä todellakin koen että mä olen tavallaan syytön.  Mä koen että näillä naisilla on hirveän monta moraalista tilannetta jotka johtaisi toiseen lopputulokseen.  Siihen moraalisesti oikeaan.

Mä en myöskään usko että nämä naiset olisivat muutenkaan olleet uskollisia miehelleen. Toisaalta mä myös ajattelen että mä olen hyvä tossa pelissä ja manipuloin naisia.  Joten koen myös sitä syyllisyyttä.  Näille varatuillehan ei tarvitse valehdella saadakseen seksiä. 

Enemmän vääränä mä pidän sitä että olen tinderissä ja annan naisten uskoa että haluan suhdetta.  Manipuloiden naisia seksiin kanssani.

Vierailija
557/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri.

Kuinka tyhmä on nainen joka manipuloi miehen käymään toisen miehen kimppuun?

Vierailija
558/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei.

-se sama

Minulla on kaksi poikaa, jota pärjäsi koulussa hyvin. Varsinkin yläkoulussa vanhempaintapaamiset sai omat korvat punoittamaan, kun opettajat kehui poikia maasta taivaaseen. Todistusarvosanoihin vaikutti kokeiden numerot, tuntiaktiivisuus ja se, oliko läksyt tehty. Ihan linjassa ne oli todistusten kanssa.

Vierailija
559/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä parisuhteista ylipäätään, mutta huonot paristuhteet ovat menneet pois "muodista". Naiset ovat rohkaistuneet ja uskaltautuvat lähtemään niistä herkemmin.

-Kaikissa parisuhteessa on aikoja jolloin menee huonommin, ja nykynainen lähtee kun suhteessa menee huonommin koska hänen ei kuulu tyytyä siihen, siksi parisuhteet ei kestä. 

Sehän riippuu siitä, minkä asian suhteen parisuhteessa menee huonommin. Jos näyttää siltä, että se ei muutu tulevaisuudessakaan, ei parisuhdetta ole mikään järki jatkaa, jos itse voi siinä huonosti. Pettäminen ja alkoholin liikakäyttö noista esimerkiksi.

Vierailija
560/700 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kokevat parisuhteen naisen kanssa huonona investointina, naisilla parisuhde ei ole muodissa. Järki ja tunteet. 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi